Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

FIjn Maris dat er actie komt!! Hopelijk ben je er snel van verlost.

Hier alles goed was er ff niet omdat de stress hier momenteel zo groot is. Dat ik af en toe vergeet dat ik leef.

Ziet er ook niet naar uit dat het de komende tijd beter gaat, maar goed we moeten maar ff proberen vol te houden

Me kleine jongen voel ik wel sinds paar dagen goed, dat geeft wel rust ;-)

Hij lag nog wel in stuit, maar de vk zegt dat dat nog allemaal goed kan komen. Levi heeft dit nooit gedaan dus je maakt je

daar toch druk om ( gek he)

Bjorn is flink aan het verbouwen boven, dus daar komt ook schot iN!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat rot om te horen Kimmie. Ik hoop dat het snel wat rustiger wordt. Dat gevoel lijkt me vreselijk. En vooral nu je zwanger bent. Fijn dat je jullie kleintje goed kan voelen! Volgens mij kunnen ze tot 30+ weken nog draaien hoor, dus dat kan nog helemaal goed komen! (Begrijp je ongerustheid wel hoor!)

Hoe is het met iedereen?

Geplaatst

Kimmie wat rot dat je zoveel stress hebt je kunt dat nooit gebruiken maar juist nu niet.

Sterkte hopelijk keert de rust snel weer.

Wel fijn dat je je ventje zo goed voelt nu ik vond dat ook zo'n geruststelling elke keer.

En wat het draaien betreft dat kan nog tot 36 weken ongeveer. Bij mijn vriendin lag het kindje ook tot vorige week in stuit (gisteren 35 weken) en die is vorige week nog gedraaid dus maak je geen zorgen hij heeft alle ruimte nog.

Hier verder wel redelijk goed te pas gelukkig en mijn meisje doet het super ze is vandaag alweer een maand wat gaat dat snel zeg.

Ik moet zometeen voor het eerst met haar naar het bureau heb net de vragen maar eens opgeschreven ze heeft namelijk een hele grote rode vlek op haar achter hoofdje en volgens mij is dat een ooievaarsbeet

Ik ben wel benieuwd wat ze nu sinds vorige week maandag weer aangekomen is ze moet nu eindelijk over haar geboortegewicht komen. Ik kan me niet indenken dat ze dat niet is haha

Verder weinig nieuws te melden hier haha

Geplaatst

hoi meiden

ik meld me ook weer even hier, pff valt niet mee om alles bij te houden ;-)

Pippe, bij jullie begint het nu echt heel erg op te schieten he, super zeg, met het kamertje is alles goed gekomen inmiddels?

Maris, eindelijk weet jij ook iets meer,tenminste, is het nu allemaal officieel bevestigd en wordt je doorverwezen, echt ik begrijp nog steeds niet waarom dat zolang moest duren!!! ik hoop dat je snel geholpen wordt maar vind het ook rot voor je omdat het niet niks is en je bent nog in je herstelperiode van je bevalling. een ooievaarsbeet daar heb ik weleens van gehoord, deze trekken toch rustig aan weg he?

Kimmie, heerlijk dat het bij jullie zo opschiet als is stres nu ook wel onmisbaar....take care!

Hier gaat het goed. I. is weer helemaal opgeknapt van haar buikgriep en ik ook zo goed als, nu aftellen naar de 23ste mega spannend!!! ohhh er is iemand wakker....

Geplaatst

Babeth wat spannend weer op naar de 23ste ik ben benieuwd hopelijk gaat de tijd een beetje snel voor jullie

Wel fijn dat jullie beide weer een beetje opgeknapt zijn bah buikgriep is echt niet fijn

Ja het staat vast dat ik morgen naar de chirurg ga het zh waar we normaal komen had niet eerder als volgende week vrijdag tijd maar gelukkig hebben we nog een zh waar we heen kunnen en die chirurg had morgen nog een gaatje dus ben benieuwd hoe en wat.

Ja dat is ook zo rot aan alles ik wil volop kunnen genieten van ons meisje en dat doe ik ook hoor maar door die pijn wordt het soms wel lastig en dan met de gedachte dat ik waarschijnlijk geopereerd moet worden binnenkort bah vind het wel moeilijk om dan echt een hele dag en nacht van huis te gaan maar goed ik wil ook van die pijn af

Verder zijn we vanmorgen op het cb geweest voor het eerst en wat doet onze kanjer het super goed. Ze is in een week 300gr aangekomen en is nu in totaal 1cm gegroeid dus 4300gr en 54cm nu ze ligt met alles iets boven het gemiddelde maar dat wisten we al.

Ze heeft dus inderdaad een ooievaarsbeet achter op haar hoofdje en een hele kleine bij haar neusje maar dat trekt inderdaad langzaam weg soms kon het zijn dat je er later nog iets van zag maar gelukkig zit het aan de achterkant precies onder haar haar dus het valt niet eens op straks als het haar wat voller wordt.

We mochten nu ook overgaan op de standaard voeding ipv hypo allergeen omdat er geen allergie voor kwam bij ons en dan raakt ze waarschijnlijk ook meer verzadigd. Maar goed omdat ik van borstvoeding kom moest je beginnen met HA en nu gaan we hier dus langzaam op over. Ze komt nu ook al meer om de 5 uur dan om de 4 uur dus hoe mooi wil je het hebben

En verder doet ze het gewoon hartstikke goed ze doet niks liever als wandelen want zodra we buiten komen slaapt ze haha

Ik had vanmorgen ook het idee dat ze lachte maar weet het niet zeker of dat nu een stuiplachje was of echt een lach want het leek mij nogal vroeg maar wie weet haha

Geplaatst

Spannend Babeth! Ik duim voor je! Hoe voel je je verder? Last van kwaaltjes?

Maris, succes bij de chirurg straks, hopelijk kunnen ze je snel helpen. Ik zag weer een hoop leuke foto's voorbij komen op fb. Zo leuk om te horen dat het allemaal goed gaat met jullie. Buiten je galstenen om natuurlijk.

Hier weinig te melden. Lena is begonnen met wassen. Die wil alles zo snel mogelijk klaar hebben nu. Ik had vannacht gedroomd dat Lena ging bevallen en dat ik nog héééél even met z'n tweetjes wilde zijn. Dat de baby nog niet mocht komen :fear:. Dus, de kriebels zijn hier wel aanwezig. Haha

Geplaatst

Haha nesteldrang toegeslagen dames?

Groot gelijk hoor ik had toeb ook alles alklaar hoor

Dank je ik ben benieuwd wat hij zegt

Ja leuke foto's he het is ook zo'n moppie en ja op de galstenen na gaat het heel erg goed gelukkig en ach die stenen kom ik ook wel weer af

Geplaatst

Ik wordt binnen 1 a 2 weken geopereerd het is dan 1 nacht blijven tenzij er complicaties optreden en in principe is het via een kijkoperatie dus nu gaat het gelukkig allemaal snel en ben ik hopelijk snel van de pijn af

En laten we hopen dat dat ook het laatste is want dat wordt de 4de keer dit jaar dat ik in het zh kom te liggen en ik heb het wel even gehad met al die ziekenhuizen

Geplaatst

Maris, fijn dat er duidelijkheid is maar houd in je achterhoofd dat het herstel ook echt wat tijd nodig heeft ook al gaat het met een kijkoperatie , was bij mij ook maar ben echt 4 weken volledig thuis geweest en heb asnsluitend 2 weken 50% gewerkt. Gelukkig zijn er ook die echt snel weer op de Been zijn maar kan ook zomaar heel anders uitpakken. Ik wil niet doemdenken hoor, maar houd jezelf goed in acht!!

Geplaatst

Jakkes Maris, dus toch.....pfff wat een moment ook. Maar goed daarna ben je er vanaf en kun je nóg meer genieten van je meisje. Die kleine doet het prima. En die beet is heel normaal, wordt iets roder als ze huilen, maar wat je zegt je ziet t toch niet. L heeft er ook 1 en een aardbeienvlek, maar nu haar haar langer wordt, zie je t niet meer.

hier druk met de voorbereidingen, morgen wordt onze kleine meid toch echt 1 jaar! Waar is de tijd gebleven? Dat kleine smurfje dat ik in mijn armen had? Maar hoe oud ze ook is, ze blijft altijd Mama's en Papa's kleine meid

pippe, top zeg....het aftellen is echt begonnen, spannend hoor!

Geplaatst

Maris, fijn dat er duidelijkheid is! En wat Babeth zegt, goed aan jezelf denken en niet te snel vanalles willen kunnen.

Jose, Hoera!!!! Jullie kleine meid morgen alweer 1 jaar! Alvast van Harte!! :confettistars:

Geplaatst

Jeetje Jose alweer een jaar wat gaat dat snel alvast heel erg veel plezier morgen maak er samen een hele mooie dag van.

En ja ach ik heb zelf ook een aardbeienvlek gehad vroeger op de borst en daar zie je niks meer van dus maak me geen zorgen hoor ze heeft er ook geen last van en dat vind ik het belangrijkste

Dank je dames ja wel fijn dat er wat aan gedaan wordt en ook vrij snel nog wel dan heb ik het maar gehad.

Babeth klopt hij zei ook dat het minstens 2 tot 3 weken ging duren na die tijd misschien wat sneller misschien wat langer wat dat betreft is het maar fijn dat ik dit hele jaar nog verlof heb alleen jammer want daar is het verlof niet voor bedoelt helaas maar goed het is niet anders.

Gelukkig is mijn moeder nog bij huis en kan zij mij na de tijd helpen met E.lin waar dat nodig is.

Geplaatst

Jammer Pippe dat je weinig nieuwe info hebt gekregen wat je nog niet wist, maar soms denk ik ook wel dat we al te veel weten door dit forum haha Bij heel veel dingen bij onze info avond had ik zoiets van ja dat heb ik eerder gehoord haha

Nou hier het telefoontje al gehad ik wordt volgende week donderdag geopereerd dus dat is op zich nog heel snel (in het andere zh kon ik volgende week vrijdag pas terecht voor de eerste afspraak)

Wel een geregel nu hoor met zo'n kleintje maar goed mijn moeder brengt mij naar het zh zodat mijn man alleen vrijdags als ik naar huis mag vrij hoeft te nemen en zij neemt dan direct E.lin mee de hele dag en met het bezoekuur neemt ze haar weer mee zodat mijn man haar mee naar huis kan nemen, vind het wel spannend hoor om haar voor het eerst zolang achter te laten.

Maar ach wat moet dat moet ben wel blij dat het net voor het weekend is dan is mijn man in elk geval de eerste dagen bij huis om mij te helpen met ons meisje.

Sinds we langzaam aan overstappen op gewone voeding heeft E wel meer las van krampjes ze had hier voor de tijd bijna geen last van maar nu zo af en toe wel maar goed ze moet natuurlijk ook wennen aan de nieuwe voeding en we doen nog half om half zodat ze rustig kan wennen.

Was alleen vannacht even lastig omdat ze om half 5 niet weer in slaap kon komen maar ach komt wel weer goed.

Verder is ze wel heel tevreden en makkelijk hoor we hebben het echt getroffen dat ons meisje zo makkelijk is

Oh ja en volgens mij heb ik de eerste lach gehad van haar dit was geen stuipje haha echt bijzonder kon wel janken van trots hihi

Geplaatst

Haha ja het schiet op nu langer als 7 weken zal het niet meer duren nu en neem van mij aan die zijn zo voorbij.

Ik ben wel heel erg benieuwd hoor laat staan hoe dat voor jullie is.

Ik heb dat ook met mijn nicht/vriendin waar ik de peettante van wordt zij had vorige week bij 34 weken al weeën maar die zijn gelukkig weer weg, maar ik krijg toch wel kriebels haha

Hier vannacht een keer heerlijk wat langer kunnen slapen wat een voorbeeldig meisje hebben we toch.

Ze heeft gisteren om half 11 de laatste fles gehad en kwam vanmorgen om 5 uur pas weer toen de fles en nu slaapt ze nog ik weet niet of het een toevalstreffer was maar ben super trots in elk geval haha

Waarschijnlijk komt het omdat ik een klein schepje johannusbroodpitmeel door de laatste voeding heb gedaan dus dat gaan we vanavond zeker weer doen zou toch wat zijn nu al door slapen haha maar goed we gaan het zien

Geplaatst

Heerlijk Maris! Dat ze al goed (door) slaapt! Elke uurtje is meegenomen, toch?

Iedereen zegt juist dat de laatste weken heel langzaam gaan. Als het elk moment kan/mag komen. We zullen het zien straks.

Ik krijg er wel een beetje de kriebels van. We willen in december graag nog naar Dusseldorf. Kerstmarkten. Is hier een uur vandaan. Zouden jullie dat nog doen met 37/38 weken zwangerschap?

Geplaatst

Ja het lijkt op dit moment heel langzaam te gaan maar achteraf zul je denken dat de tijd is gevlogen tenminste dat vind ik haha

En ik kon de klok soms wel vooruit kijken zeker toen ik niks meer kon.

Maar of je nog naar dd zou kunnen zou ik dan bekijken als Lena zich goed voelt waarom niet zolang zij het vol kan houden is het goed ja.

En stel dat er wat gebeurd ben je binnen een uur weer thuis

Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen.

Geplaatst

Nou als ik mij goed had gevoeld had ik het gewoon gedaan je kunt wel thuis gaan zitten en wachten maar dan gaat inderdaad de tijd langzaam en als ze zich goed voelt gewoon doen. Jullie kanjer valt er niet zomaar uit haha

Tenzij de vlos natuurlijk aangeeft dat je dat soort dingen beter niet meer kan doen en dat ze rust moet houden maar dan is het wat anders.

Geplaatst

Maris,

Je kan inderdaad helemaal wegzwijmelen als ze voor de eerste keer 'iets' doen.

Een eerste lachje gespot, wat super!

Pippe,

Ik zou ook op het moment zelf kijken hoe Lena haarzelf voelt. Maar als je het aan mij had gevraagd toen ik hoogzwanger was, zou ik mee zijn gegaan.

Hoe staat het met het kamertje?

Ik vond de laatste weken snel voorbij gaan. Let op mijn woorden, je bent de laaste weken zoveel bezig om de puntjes op de i te zetten voordat je het weet is er weer één week voorbij.

Ook wij worden ontzettend nieuwsgierig naar jullie knul!

Met Mijke gaat het op dit moment iets beter. Ze heeft rs virus. Veel hoesten, benauwd, keelpijn, snotneus, 2 ontstoken ogen, koorts, veel bij ons willen zitten. Tegen ons aan komen liggen en gaan duimen. Zo zielig!

En ze krijgt ook nog eens 2 boventanden erbij. Hier heeft ze ook last van.

Ons meisje zit helemaal niet lekker in haar vel.

We hebben van de ha oogzalf gekregen en de ogen zien er een stuk beter uit.

Had zelf al neusspray en druppels voor verlichting voor de luchtwegen gekocht, hier moesten we mee doorgaan.

Ze is nu iets meer dan een week niet fit. Mijn man en ik zouden het zo graag van haar over willen nemen.

Babeth,

Bijna de eerste echo. Duim erg hard dat het een mooie echo zal zijn! Succes.

Hoe gaat het met de rest van de dames?

Geplaatst

Wish gelukkig dat het iets beter gaat met M. maar bah wat vervelend ze is toch al wel een tijdje niet zo zo lekker in orde.

Hopelijk is het snel helemaal over.

En ja dat kan ik me helemaal voorstellen dat je dat liever zelf overneemt dat heb ik al bij krampjes zo zielig.

Hier slaapt ons meisje al 3 nachten van ongeveer half 11 tot 5uur half 6 door dus wij zijn super trots is ook wle zo fijn voor papa aangezien hij vanaf donderdag er 'snachts even uit moet.

Straks even op visite bij mijn vriendin die getrouwd is op de dag dat ik ingeleid ben gaan we even foto's kijken van de bruiloft.

Iedreen een fijne zondag verder nog

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden