Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kimmie,

Bedankt voor het meedenken en wat fijn dat het met Levi nu veel beter gaat.

Helaas weet ik zelf alles van oorproblemen af. Ben vanaf mijn eerste levensjaar al aan het tobben geweest.

Buisjes, ooroperatie gehad om trommelvlies te vervangen. Mijn broer idem.

Dus ik ben erg oplettend als het om oorpijn gaat.

PIPPE *roep ik heel hard* Zou het eindelijk zover zijn?! Pfff spannend...

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee meiden,

Alles nog rustig hier! (iedereen in het dec topic is al bevallen. Wij willen ook!)

Kimmie, gaat daar altijd zoveel tijd overheen voordat er ingegrepen wordt? Gaan ze eerst alles onderzoeken? Kunnen ze niet in de tussentijd de kinderen tijdelijk bij familie onderbrengen? Vreselijk hoor, de situatie. Vooral de stress en zorgen die het voor jullie meebrengt.

Wish, fijn dat M weer vrolijk is! Hoe is het verder met jullie?

Maris, De eerste prikjes zijn alweer aan de beurt. Lijkt me ook erg zielig hoor.

Zijn er nog hoopvolle verhalen of de bevalling spontaan begint zonder voorweeën of harde buiken?

Geplaatst

Wish dank je goede tip ga ik ook doen als dat mogelijk is om morgen eerst het rompertje en shirtje weer aan te doen dat vind ze al niet zo leuk daar en als ze dan ook nog die prikjes heeft gehad zal het wel helemaal schreeuwen zijn

Gelukkig is M weer een vrolijke meid en inderdaad extra voorzichtig met de oren mijn zusje had ook altijd heel veel last van de oren echt heel naar.

Kimmie dat voreg ik mij ook af duurt dat altijd zo lang want je zou toch denken dat die kids daar nog liever gisteren als vandaag weg moeten maar goed alles zal via de regels moeten natuurlijk maar wat lijkt me dat moeilijk om hem elke keer weer mee te geven.

Succes bij de vlos hopelijk is alles goed

Pippe he bah nu mag hij zich wel eens melden haha hopelijk doet hij dat snel.

Haha sorry ik kan je niet helpen want mijn bevalling was niet spontaan begonnen maar nog even ik denk vandaag over een week op mijn verjaardag hihi

Net even met E naar het dorp gelopen moest even verf halen aangezien ik het geboortekaartje op een wit bankje wil schilderen.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Lieve Pippe,

Zelf was ik de nacht voordat ik ging bevallen de slijmprop verloren en de vk gaf aan dat er geen vruchtwater bij zat, dus er zat niks anders op dan wachten. Het verliezen van de slijmprop wil helaas niet veel zeggen. De hele dag niks meer gemerkt.

De nacht erop kreeg ik weeën die meteen 1 min duurde en elke 4 min terug kwamen en 6 uurtjes later werd Mijke geboren.

Jullie kleine knul kan ineens de beslissing nemen om eruit te willen komen zonder dat hier tekenen aan vooraf gaan. Dat Lena ook ineens weeën krijgt en dat dit dan doorzet.

Sterkte met wachten, zo moeilijk als je zooo ontzettend graag jullie wonder in de armen wil houden.

Met ons gaat het goed. Ik vind het nog steeds heerlijk om veel thuis te zijn en samen met Mijke vanalles te ondernemen. 20 uur werken is echt de max voor mij. Ik wil genieten van onze kleine meid en ik hoef gelukkig ook niet meer te werken.

Maris,

wat leuk dat je het kaartje op een bankje gaat schilderen. Tegen de tijd dat het af is wel een foto posten hoor! ;)

Geplaatst

Hè meiden,

Ja er gaan altijd wel wat weken voorbij ja. Ze kunnen niet het kind weg halen en dan onderzoeken helaas. Ze moeten echt grondig en zorgvuldig onderzoek doen naar hoe en wat er precies aan de hand is. Als ze bij iedere melding zomaar de kids weghalen dat zou natuurlijk niet kunnen. AMK heeft gisteren gebeld ze hopen einde week het verhaal rond te hebben. En dan gaan ze dus over op actie. En wat dat zal zijn is nog niet gezegd. Maar ik vermoed iets et therapie etc. Of S en de andere kinderen daadwerkelijk worden weggehaald weet ik niet.

B is nu aangifte doen, van het voorval van zaterdag. Gewoon om een statement te maken! Ze gaan te ver en mogen dit weten ook.

nu heeft B niet het gedeelde gezag omdat zijn ex hier niet aan wil mee werken. Toen ze 7 jaar geleden uitelkaar gingen heeft de rechter gezegd dat hij dit nog niet gaf, maar dat ze dit na een jaar maar moesten regelen samen ( hij vond toen dat de onderlinge band te gespannen was). Hij heeft het keer op keer gevraagd en ze bleef weigeren of loze beloftes doen. Nu heeft jeugdzorg getracht het nog eens te vragen maar mevr wil niet mee werken. Dus straks gaan we een advocaat bellen en daar een procedure voor starten. Jeugdzorg wil meewerken en stukken leveren zodat B bijna zo goed als zeker gedeeld gezag krijgt ( wat eigenlijk belachelijk is da hij dat niet heeft! ) dus voorlopig nog door met regelen en weer een stressvolle periode.

vraag me af wanneer het gaat stoppen, maar goed voor S doe ik wel alles wat ik kan.

bezoek vk was goed, bloed geprikt over paar dagen uitslag maar ze verwacht niets geks. En verder klopte hè hartje weer heel mooi. Over 3 weken weer en dan meteen een groeiecho.

Geplaatst

Is natuurlijk ook wel zo dat ze niet bij alle meldingen de kinderen direct weg kunnen halen. Begrijpelijk dat er goed onderzoek wordt verricht. Er is echt wel over nagedacht hoe ze dit het beste aan kunnen gaan pakken.

Alleen levert dit voor jullie flink veel stress op, jullie weten zeker dat het niet goed gaat.

Petje af voor je Kimmie dat je het kunt relativeren. Neemt niet weg dat je er heel verdrietig om bent.

Wel raar dat S eronderuit kan komen om geen gedeeld gezag toe te kennen aan B.

Hoop dat je wel rust hebt kunnen vinden tijdens het luisteren van het hartje van jullie kleinste wondertje.

Dan staat de tijd toch wel even stil, blijft zo bijzonder, zo magisch!

Geplaatst

Bah wat is dit zielig die spuitjes het is dat het moet anders kwam je er nooit weer

Mama moest wel even een traantje laten gelukkig is ze nu weer helemaal gekalmeerd en ligt ze mooi te lachen op mijn schoot

hopelijk krijgt ze niet te veel last ervan

Verder alles super 5305 gram 59,7 cm lang dus een mooie grote meid.

Kimmie gelukkig dat alles weer goed was

Hopelijk komt er snel rust bij jullie dat is jullie echt gegund. En heel goed dat hij aangifte doen is dat kan altijd helpen in jullie voordeel

Wish fijn te horen dat je zo geniet ik weet nu uit eigen ervaring hoe je kunt genieten haha en als het kan zou ik ook echt niet meer werken als 20 uur. Helaas moet ik wel wat meer werken maar gelukkig kan mijn meisje mee en anders werk ik thuis.

Ja al het bankje klaar is zal ik wel een foto plaatsen maar moet daar echt even de tijd voor hebben dus of E. moet heel lang slapen of mijn man moet thuis zijn

Pippe hoe gaat het?

Gisterenavond mijn petekindje bewonderd wat een schatje echt een flinke kerel al haha zijn handen zijn nu al groter dan die van E haha maar wat is hij dan weer klein in vergelijking met E terwijl er net een kilo verschil in zit en maar 4 cm.

Verder alles goed vanavond even een gesprek met de ouders van mijn oppaskindjes en het gastouderbureau en dan kan ik 3jan weer beginnen. Die dag heeft mijn man nog vrij dus hoef ik E niet mee te nemen maar haal ik de kinderen op en mogen ze mij helpen met in badje doen enz vinden ze wel leuk.

Donderdag wil ik voor een keer naar het babyzwemmen gaan kijken wat dat is het kan nog 1 keer aangezien het volgende week vakantie is en daarna moet ik weer werken op donderdag maar we willen wel vaker gaan op zondag hier kan dat in het warme bad.

Hoe deden jullie dat met luier want ik heb zwemluiers gehaald maar die zijn vanaf 6kg dus een beetje groot ach ja liever te groot dan te klein er zit wel een badpakje overheen.

Geplaatst

Herkenbaar wat je schrijft mbt de prikken. Kon je E van te voren aankleden?

Wat is ze goed aan het groeien, goed van E en van haar papa en mama!

Waar ik ga zwemmen heb ik Mijke nooit een zwemluier aan hoeven geven.

Misschien dat je kan informeren bij het zwembad waar jij wil gaan zwemmen?

Nu geef ik Mijke nog steeds geen zwemluier aan en er is nog nooit wat van gezegd. Zal het ook eens navragen, heb er namelijk wel in de kast liggen. Die liggen al maanden in de kast, ook gekocht toen ik voor de eerste keer ging zwemmen maar die paste niet. haha

Geplaatst

Nee dat on niet heb het nog wel gevraagd maar ze weken en meten eerst en in de andere kamer kijkt de verpleegkundige haar nog na dus helaas moest ik ook met haar aan het trekken na de spuitjes, maar goed ze ligt nu heerlijk te slapen dus hopelijk gaat het goed

Ja het schijnt niet te moeten hier in het zwembad zei mijn vriendin er waren er meerdere die het niet deden dus ik neem denk ik voor de zekerheid een luier mee en dan kijk ik wel hoe en wat als niemand een luier voor doet hoef ik het ook niet te doen en er is zeker 1 kindje wat nog kleiner is als E dus die kan helemaal niet zo'n luier om ach we zien het wel ik heb ze in elk geval

net goed nieuws gehad dat mijn vader volledig afgekeurd is. Klinkt wle heel stom als ik dat zo schrijf maar dat is echt geod nieuws aangezien ze bang waren dat hij weer aan het werk zou moeten wat echt absoluut niet meer kan en nu kan hij gewoon alles op zijn eigen tempo doen.

Geplaatst

Goedemorgen dames

Hoe is het met iedereen?

Hier gaat het weer goed E. heeft namelijk gisteren wel wat last gehad van de spuitjes ze had telkens 38.6 graden brr dan ga je echt niet lekker slapen, maar gelukkig zakte het na een half zetpilletje weg en heeft ze doorgeslapen tot net kwart voor 9 maar goed zelf slaap je toch niet lekker dan. Ik ben ook meerdere keren gaan kijken maar gelukkig gaat het nu weer goed en is de koorts helemaal weg ze zat net op 36.9 dus prima

We gaan zo eens lekker naar de markt loempia's halen hihi dan hebben we vanmiddag wat lekkers te eten

Geplaatst

Maris krijg net melding van je. Waarschijnlijk verkeerde knop geklikt. Je reactie op Pippe is je reden ;)

pippe, spannend.....het zou nu mogen. Kom maar kerel, het is hier zo mooi!

Geplaatst

Wow heel veel succes meiden toi toi toi

ik wordt er al zenuwachtig van hihi

Ik ga morgen voor het eerst zwemmen ben benieuwd wat ze ervan vind

Welterusten allemaal

Geplaatst

Pippe en Lena,

Zit hier met kippenvel en spanning te wachten. Jullie wondertje is onderweg om heel veel liefde van jullie twee te mogen ontvangen.

Hoop dat de bevalling vlot mag verlopen en dat het met Lena en jullie zoon goed mag gaan.

Maris,

Hoe vonden E en jij het zwemmen?

Zwemluier aangegeven of toch niet?

Wij zijn vanmorgen ook gaan zwemmen en hebben er weer van genoten. Alleen de duik onder water heb ik niet gedaan, omdat Mijke nog wat verkouden is en dan ben ik huiverig voor oorklachten.

Net samen fruit gegeten en wat gedronken en nu ligt Mijke in bed, denk tot 12.30u.

Ik ben beneden wat aan het poetsen, maar moest echt even komen spieken.

Kimmie,

Nog harde buiken gehad of is het wat rustiger geworden?

Bianca,

Het siert je dat je met Pippe mee leeft. Je bent een schat!

Hoe gaat het nu met jullie?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden