Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lena wil nog niet verder kijken.

Ik moet echt mijn woede omderdrukken. Het voelt zo laks aan allemaal. Ze gaan er daar vanuit dat je eitje 2mm per dag groeit. Blijkbaar kan het door clomid ineens heeel hard gaan groeien, wat dus is gebeurd is. Dr. w wilde nu met ivf beginnen maar door nieuwe regels is dat nog niet mogelijk. En volgens deze gyn heeft gonal geen effect op kwaliteit oid. Alleen kunnen ze dan beter timen.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pippe, wat een frustratie meid!! Pfff, is het niet genoeg geweest allemaal? Jemig....sterkte ermee!

Ik denk ook dat het helemaal niet verkeerd is om eens bij een andere kliniek te kijken, even een frisse blik op het geheel. Maar doe, waar jullie je het beste bij voelen...

Knuffel voor jullie!

Geplaatst

Pippe, wat een rot sitiatie en erg frusterend, snap dat je woedend bent.

Waarom kan ivf nog niet dan???

Sterkte met deze situatie

x medusa

Geplaatst

hmm.....okay......dat kan ik dan ook wel weer begrijpen......

Even wat anders meiden:

wat denken jullie:

Miep (DD) zei: 2 weken na testen een echo. En vervolgens plant ze me op 30 augustus in.

Maar als ik tel, is komend weekend 2 weken na testen, toch?

Dus..... dan zou ik komende week een echo moeten krijgen, toch??

Bellen of niet?

Geplaatst

Pippe,

Wat ik nu lees in je bericht kan echt niet hoor!

Er wordt niet naar jullie geluisterd, dit is echt niet correct.

Dit trek je zo toch niet langer.....Ik hoop dat Lena dit toch ook wel in gaat zien.

Van wat ik nu allemaal over GG lees en hoor, doet dit zeker geen goed voor hun kliniek.

Het is toch van de zotte om zaad te gebruiken wat niet in goede conditie is. (om het zo maar even uit te drukken)

Terwijl jullie aangegeven hebben nog meer zaad te ontdooien tot dat het van goede kwaliteit is.

Vind het van Dr. W 'raar' om ivf voor te stellen terwijl dit niet eens kan.

Dan zeg je dit toch niet, of heb ik dit nou?

Lala,

Ik zou inderdaad gaan bellen om het na te vragen.

Wij hebben de eerste echo met 6 weken en 6 dagen gehad.

Geplaatst

@Pippe,Dat ga je toch niet menen he!

Ze doen gewoon waar ze zelf zin in hebben en laten jullie nu maar een beetje aan modderen.Niks gaat volgens afspraak dat kan toch niet!!

Weer een fikse teleurstelling te verwerken!!Waarom wil Lena niet verder kijken?Is ze er eigenlijk een beetje klaar mee?Of wat?

Kun je niet met ovulatie testen gaan werken strakjes??Vind het zo sneu voor jullie!Dit houden jullie toch ook niet vol wanneer houd het eens op!

Hele dikke knuffel voor jullie!

@Lala,Zit je dan niet pas op 6 weken??

Ik zou wachten tot de 30ste!Hoe moeilijk het ook is,want dan ben je 7 weken en dan moet het hartje al helemaal kloppen.Stel het hartje klopt nog niet dan zit je ook in de stress!

Vanmorgen dus de hele ochtend in het zh gezeten.

Even nagevr en ik hoor alleen iets van het bloed onderzoek als het niet goed is.Dinsdag na mijn operatie moet ik volgens mij een afspr maken voor een controle die na 6 weken plaats vind.Dus dan zullen we alle uitslagen sowieso wel krijgen.

Wachten duurt zo lang maar die 6 weken kunnen ook nog wel haha.

Peet krijgt een hele zware antibioticum kuur van 4 weken.

De arts had gelijk tijd voor het onderzoek om naar zijn prostaat te kijken.Phoee hee wat was ie boos en wilde niet blablabla.Maar toen zei hij ik moet wel anders heb ik thuis een hok vol herrie en liep als een kleine jongen het kamertje in hihi.Zo klein als ie naar binnen ging zo groot kwam hij naar buiten.En was ineens weer heel stoer!Je kent die opmerkingen wel!!Alles was verder goed.

Maandag voor de zekerheid nog een echo van zn ballen en dan is hij klaar.Maar hij dacht dat dit wel goed zou zijn hij voelde iig niets geks.

Vandaag is een hele dubbele dag! Vandaag zou ik officieel uitgerekend zijn en onze kleine bij me moeten hebben.

Maar helaas is dit half januari ten einde gekomen.

Heb er iedere dag aangedacht en de laatste week bijna niet was zooo druk!Kreeg ik vanmorgen een smsje van Kim hoe het ging en toen dacht ik ojaa.Gek he dat je het dan ineens vergeet waarschijnlijk zou ik er dan van de week wel achter komen.eenmaal thuis lag er een heel lief kaartje van kim op de mat om me sterkte te wensen.Toen kwamen de traantjes wel. Zo lief!! Heb het er soms nog steeds erg moeilijk mee maar weet dat ik OOIT mama gaat worden alleen moet ik iets langer geduld hebben.

Pff zit nu weer met een brok in mn keel dus ga er maar een eind aan breien!

Fijne avond meiden!!

Ojaa Maris hoe is het met jou??Mis je hier op het forum!

Geplaatst

Bianca! Lieverd! Alle emoties zijn toegestaan! En laat ook maar lekker toe ook. Je bent je kleine niet vergeten! Tuurlijk niet! Maar je gaat wel door met leven, en dat is ook goed.

De traantjes zullen vast ook vandaag nog wel komen, en ook dat mag. Gekkerd!

Mannie opstandig? Hihihi....heeft hij even pech gehad dan! Goed hoor dat t onderzoek toch al kon vandaag.

En voor jou dan nog even 6 wkn wachten. Ach.....zijn er maar 6! Is zooooo voorbij (zegt diegene die elke dag voorbij ziet kruipen...)

Enne, je hebt gelijk dan ben ik 6 wkn paar daagjes. En eerlijk gezegd: mannie wil heel graag wat zien. hihi

Geplaatst

Hee Lala,

Thanks voor je berichtje.

Net zijn ze ook wel even gekomen maar is ook niet zo heel gek denk ik.

2 vriendinnen van mij waren net iets voor mij uitgerekend en hebben allebei hun kindje en ik niet.Bij de vriendin met wie ik de beste band heb ga ik morgen een dagje heen blijf daar slapen en zaterdag retour.Ben erg benieuwd of me dit iets doet.

Ja he die 6 weken kunnen er ook nog wel bij!!Als mijn menstruatie dan gewoon opzich laat wachten als normaal wie weet kan ik dan eind oktober starten als ze niks geks vinden.Maar ga maar uit van 2012.Kan het altijd mee vallen.

Ik snap je volkomen hoor!!Ze wilden bij ons in het zh geen echo maken voor de 7 weken.Het lieftse pas met 8 weken.Dit omdat ze gewoon zekerheid willen geven.Je kan met 6 weken komen dan is de kans heel klein dat het hartje klopt.Je ziet wel of het vruchtzakje op zn plaats zit etc.Maar de bevestiging dat het dan goed allemaal goed gaat heb je niet.Mijn vriend kon het pas geloven als hij het hartje zag klopen.Dus eigenlijk met 12 weken.Maar is wel een beetje mannen eigen geloof ik.

Ik heb er toen alles aan gedaan om te echo te vervroegen maar helaas wilden ze daar niets van weten.Dus doe wat je gevoel je ingeeft maar weet dat je nog geen hartje ziet kloppen.

@Maris,Heerlijk druk bezig bijtje!!Veel plezier!!En we zien je wel weer verschijnen!!

Geplaatst

Bianca,

Hier nogmaals een hele dikke knuf van mij voor jou!!

Gelukkig niks te zien met het prostaatonderzoek. De echo van zijn 'zaakje' zal 'm dan reuze mee gaan vallen toch?

Nu duimen draaien dat je dus niks zal gaan horen van het bloedonderzoek.

Lala,

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=326

Hartactiviteit is positief vanaf 23 dagen na de bevruchting = 5 tot 6 weken na de bevruchting.

Vanaf 6 tot 7 weken zwangerschap is echografie zinvol, dus vanaf dit moment gaat men best naar de dokter.

Hoe ver ben je de 30ste precies?

Maris,

Hier is het net gaan regenen en onweren/bliksemen.

Hoop dat jullie bbq door kon gaan!

Fijne avond!

Geplaatst

@Wish thanks meis!! Was het gezellig vanmiddag!

@Lala,Dan ben je toch 6 weken en 4 dagen??Zou kunnen dat het lukt maar houd in je achterhoofd dat het ook nog niet kan.Maar wie weet zijn jip en janneke of alleen j wel heel snel in de ontwikkeling ;)

Hoe is het weer bij jullie??Stormt het zo erg??Aangezien ze bij jou code oranje hebben op gegeven.

Geplaatst

Bianca,

Als het je niks doet ben je een keiharde! Hihihi. Tuurlijk zal het je wel wat doen, tenslotte had je ook een kleintje in je armen moeten hebben. En dan hadden ze nu lekker fijn samen kunnen spelen! Maar meid, ik weet t zeker: voor jou is het ook weggelegd om moeder te worden. Ik hoop voor jou dat je dit jaar nog kan starten, maar volgend jaar zeker.

De duimen gaan nu alvast draaien voor jou. ( maar niet constant als je t niet erg vind hihihi)

Heb eigenlijk sinds de tp alleen maar douches genomen, maar ik heb zo'n zin in een lekker bad. Moet nu wel weer kunnen he? Als t niet te warm is?

Xx

Geplaatst

Regen trekt net weg, maar t heeft even gespookt ja. Ik vrees dat we nog niet klaar zijn met het weer...

Zou eigenlijk gaan kienen in ons oude dorp met een vriendin, maar dat is in een tent....en ik was laat thuis. Twee goede redenen, slecht weer en moe, om t niet te doen. Ben niet zo'n kiener, hoewel ik t een keer per jaar wel leuk vind, en t is altijd ook voor kika.

Geplaatst

Zoë,

Je hebt het vast druk met jullie prachtige huis.

Maar mocht je dit lezen, kom jij ook naar de date?

Zal haar een pb sturen om het daar ook eens te vragen.

Geplaatst

Zo dames wat is het hier mega druk heel goed haha.

Zo de logeetjes zijn weg maar wat hebben we gelachen gisteren zijn we naar dolfinarium geweest was erg druk maar wel heel erg leuk.

Vanavond hebben we wel de bbq aangehad en we waren bijna klaar toen het begon te regenen dus het viel wel mee.

Pippe jeetje niet weer he meid ik liet het er ook niet bij zitten en zei een keer waar het op stond daar.

Als ik dit zo weer lees ben ik maar al te blij dat we niet naar het Geertgen zijn gegaan.

Sterkte en ik zal duimen voor een wonder.

Bianca nogmaals heel veel sterkte vandaag dit zal niet makkelijk zijn vandaag. Een hele dikke knuffel voor jou.

Gelukkig heeft hij het onderzoek gedaan en hoeft hij alleen nog maar een echo dan heb je dat maar gehad.

Meid die 6 weken achten kom he ook nog wel door ik wacht gewoon samen met je mee haha alleen wacht ik nog wle iets langer haha maar daar kies ik zelf voor omdat ik wil afvallen.

Wish lekker bijgekletst?

Ik heb alle mailadressen binnen alleen van Zoe en Babeth nog niet dus daar wacht ik noog even op. Ik zal ze wel even een pb sturen.

Lala lekker rustig aan doen en niet te druk maken

Jeetje wat een weer het is zo´n rare lucht hier en het rommelt ook al een tijdje bah niks aan.

Morgen hebben we lekker een dagje niks alleen morgen avond heb ik een lady´s night een soort ´tupperware´ avond haha maar dan net iets anders haha

Zaterdag moet ik klootschieten zo´n 10km en dan zondag weer klootschieten 5km en s´middags bbqen en dan maandag naar Utrecht om zaad in te leveren.

Fijne avond allemaal ik lig er op tijd in want ben wel heel erg moe

Geplaatst

Ja Pippe als je mee wil rijden mag dat hoor! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ik kan 5 volwassen mensen meenemen. Bianca en Wish is 2.. Dus nog ruimte zat

Oh en knappe Levi zit er ook bii natuurlijk!

Vandaag ziekenhuis geweest maar weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ze vond dat hij idd nog erg veel last had van reflux (duh), maar hier zou die overheen groeien op den duur ( Vraag me dan alleen af hoelang nog!). Wel krijgt hij andere medicatie voor zijn slokdarm, aangezien die we nu hebben iedere dag een gevecht is. En over 3 maanden wordt hij getest op koemelkallergie. Ze weet haast zeker dat hij het nu heeft, aangezien wij weleens hem wat geven om te proberen en hij hierna meteen alles uitspuugt. En daarom wacht ze liever wat langer met testen, om te zien of hij er over 3 maanden misschien lichtelijk overheen aan het groeien is.

Nu heb ik dus echt het gevoel dat ik alleen afwachten kan.. Dit is misschien ook wel hoor, maar pfff.

Vandaag kreeg ik het even te zwaar ook, en even flink gehuild. Ik kan het soms gewoon ff allemaal niet handelen, en dan die verrekte rot rug nog!

Maar goed na ff lekker huilen gaat het weer wat beter! Nu lig ik lekker in me bedje, laptop erbij en relaxen maar.

Geplaatst

Maris,

Gelukkig dus nog droog gebleven tijdens het bbq-en!

Naar alle shows geweest in het dolfinarium?

Zaterdag hebben we met de meiden van het okt. topic afgesproken. Ben niet zenuwachtig, maar vind het wel 'raar' om ze te gaan ontmoeten.

Denk omdat we nog niet zo lang met elkaar schrijven als dat ik hier met jullie doe.

En ik heb een aantal van jullie op hyves dus zie je al een gezicht bij de naam, is toch anders.

Och Kimmie,

Gooi het er maar uit hoor meid!

Die rugzak die we allemaal een op onze rug dragen kan niet alles aan. Als die overvol wordt moet er een keer iets uit en dat was vandaag bij jou zo.

Voor jou ook een hele dikke knuf!!!

Geplaatst

Wish heeft gelijk Kimmie!

Mocht jij net als ik iemand zijn die letterlijk van rugzakjes houd en die dus ook gebruikt als tas, een coach van mij zei: pak eens een andere tas dan voel je je vast anders. En jawel voor mij hielp het. Als het nu wachten is, dan moet het maar. Wel fijn dat ze nu wel geloofd dat t koemelkallergie is. Ik hoop dst je ook snel duidelijkheid krijgt over je rug. Het kan best heel goed dat het opgekropte emotie is over Levi. Misschien is eens goed janken niet eens zo heel erg. Lieverd, ik hoop dat je het snel wat makkelijker krijgt.

Lekker tijdje gehad maris! Geniet morgen dan maar van je vrije dag. Enne, ladysnight is leuk! Hihi

Ik ga ook naar bedje toe, ben best moe, effe kalm aan doen....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden