Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bianca, hoop dat de kaakoperatie meeviel! Hoop ook dat je op de heenweg even lekker hebt kunnen bijkletsen met kimmie! Wat zijn jullie lieve meiden!

Overigrns, bij mij heeft de operatie onder narcose, voor de poliepen weghalen minder pijn gedaan dan een hysteroscopie (ofzoiets) . Jeweetwel zo'n sis-echo waarbij ze meteen poliepjes weghalen. Ik was super blij dat t dit keer onder narcose was. Pijnbestrijding is dan oook veel beter, en ik moet zeggen na een halve dag voelde ik er niks meer van. De napijn was ook vele malen minder erg. Ik hoop dat t bij jou ook zo is. Donderdag weer een ziekenhuisdagje......meid......ik hoop voor jullie dat het snel een keertje ophoudt. Maar dan wel met een klein mensje in jullie armen.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pippe, je lijkt peter wel! Hahaha die wilt ook altijd alles weten, hahahaha

Ik kan me voorstellen dat t frustie is als je alles wilt weten en niks krijgt te horen of er gewoonweg niet geluisterd wordt of antwoord gegeven wordt. Om gék van te worden!

Geplaatst

Ff een korte reactie via mijn mobiel.

lala het blijft spannend he die test! Ik mocht 1.5 week te vroeg beginnen met plassen en het was er maar 1.

haha ja hou ik je aan dat je die maakt zodat we kunnen racen!en een bbq is altijd goed!en taart trouwens ook ;-) wat bedoelde je met de verjaardag van je neef en nichtje ik snapte hem niet helemaal.zal wel leuk zijn als je dan kan want ff snel uit mijn hoofd kunnen de meeste dan wel!

@pippe,morgen weer een echo toch?benieuwd of ze nu alles vraagt.en fijn dat er dan een nieuwe donatie gedaan kan worden.maar nu snap ik hem helemaal hihi.

vanmorgen mijn verstand er uitlaten halen.stonden we bij de verkeerde locatie van het ziekenhuis pfff half uur te laat waren we maar werd gelijk geholpen binnen een kwartier zaten we weer in de auto.

daarna nog even op t dorp bij een outlet winkel voor baby kleren wezen kijken en alvast t 1 en ander voor jose van het forum gekocht ;-)

hopelijk gaat de pijn mee vallen.t is nu bijna drie uur geleden maar voel nog weinig.

Vanmorgen ook naar voorburg gebeld en moet me volgende wk dinsdag om tien uur melden pff spannend!

en werd net gebeld door me zorgverzekering ik had natuurlijk een brief gestuurd over de behandelingen de afgelopen jaren in gouda,maar ik stond in de winkel dus kon niet bellen over een half uur belt ze terug ben benieuwd.ze kunnen er vast niks mee maar dan heb ik het in iedergeval geprobeerd.

nu even op de bank sex and the city kijken!

t is volgens mij toch nog een aardig verhaal geworden :-P

liefs x

Geplaatst

Thanks lala,het viel vanmorgen mee hoor ben benieuwd voor strakkies!

ben jij nog ziek thuis of wel gaan werken??hoe voel jeje??heb je zon armband gekregen van mvm?

Hebben ze bij jou ook endometriose verklevingen verwijderd??dit doen ze bij mij ook weg branden en de poliep verwijderen.en die verklevingen weg branden dat was een ware hel.maar het is ook een ander zh dus wie weet valt t hier mee we zullen zien ga wel extra pijn stillers vragen als ik naar huis mag!

wat was er met je hondjes trouwens hadden ze ruziee??

Geplaatst

Maris,

Ik kan beide data, maar heb liever dat het in sept. is.

Het zal je zeker gaan lukken om 10kg kwijt te gaan raken. (en meer ook nog als je hier zelf achter staat)

Je bent een toppertje!!

Het is allemaal niet niks wat je afgelopen tijd voor je kiezen hebt gekregen en dan sta je nog zo sterk in je schoenen.

Echt, petje af hoor lieve Maris!!

Bianca,

Hoe gaat het nu met je? Geen pijn?

Enne, hoe kom je erbij om bij het verkeerde zh te staan?

Natuurlijk ben je zenuwachtig voor de operatie, logisch toch.

Hoop zo dat het allemaal mee zal gaan vallen en dat je goed zal herstellen!

Pippe,

Heb wel een ingeving welke gyn je dan hebt getroffen die je met een 'mond vol tanden' laat zitten. (om het maar even zwart/wit aan te geven)

In hoeverre kun je klaar zijn om je kindje te 'verwelkomen'?

Alle spullen zijn in huis gehaald, intake met de kraam staat volgende week gepland.

We gaan nog naar 2 cursussen. (bv-cursus en aanstaande ouders-cursus)

Menatale voorbereiding zijn we volgens mij al vanaf het begin mee bezig. Merk wel dat nu de komst van de kleine dichterbij komt, het echt wel een stuk spannender aan het worden is en realistischer.

Moeilijk uit te leggen hoor om het hier op te schrijven.

Lala,

Ik zou zeggen: "Meid, vullen die kannen."

Heb je de ketting of armband gekozen?

Hoe gaat het met je mannetje?

Ben ik iemand vergeten.....?

Geplaatst

Gaat goed met mannetje, is vandaag alweer naar Assen geweest, op en neer...

Mijn nichtje is de week vam de 24ste jarig, mn neefje de week voor de eerste ;) ik gok erop dat een van die weekenden hun verjaardag gevierd wordt. Maar, ouders liggen in scheiding, dus ik kan mn broer wel vragen wanneer, maar ik denk dat hij er ook nog geen flauw benul van heeft.

Heb het armbandje gekozen, vond de ketting wel leuk, maar ik denk dat ik de armband vaker zal dragen.

Bianca, geen verklevingen hier, maar we poliepen laten wegbranden. Nou ja, dat was de voorlaatste keer de bedoeling, ware het niet dat kloot gyneacoloog vergeten was de stroom opmhet draadje te zetten en de poliep dus weggetrokken heeft. Nadat ik hem tot vier keer toe gezegd heb te stoppen met de behandeling. Ik was er op zn minst niet blij mee. Daarom heb ik de laatste keer erop aangedrongen dat ze de operatie onder narcose deden. Heb ook het idee dat ze dan wat minder gestressed zijn, minder bang om je pijn te doen, waardoor ze het dit keer waarschijnlijk mooi en goed schoon hebben kunnen maken.

De woefs hadden inderdaad ruzie. OM NIKS!! Daar kan ik altijd zo boos om worden he? Ach ja....t zijn hondjes, die denken anders dan wij mensen.

Nog wel even ziek thuis. Morgen ook nog, heb met chef afgesproken donderdag weer te beginnen vanuit Weert, dus niet naar kantoor Amersfoort deze week. Maar ik voel me....... Beter......maar nog steeds niet geweldig, hoewel de afgelopen twee uurtjes het wel gaat. Vooral pijn bij het gaan zitten, als er druk op de blaas staat zeg maar, als ik eenmaal zit gaat het wel weer. Heeel erg veel gasvorming vandaag, en dat doet ook zeer. Heel raar. (excuses voor de details...) maar merk wel dat ik inderdaad gewoonweg een versnelling of twee naar beneden moet. Minder conditie met alles. Gewoonweg sneller moe, dat dan meteen in mn buik gaat zitten, zeg maar. Niet fijn en niet handig. Maar morgen nog lekker uitrusten en dan donderdag weer lekker aan t werk. Dan schiet de tijd wel sneller op hoor! Had vanmiddag bezoek dus dat scheelde wel.

De kannen worden aardig gevuld, op een halve dag tijd, waarbij ik twee plasjes gemist heb omdat we toxh zijn gaan poolen, is de eerste kan al half vol. Doe lekker alleen thuis vullen, hadden we geen gedeeld kantoor ( we zitten in t pand van een makelaar) dan had ik misschien wel een kan meegenomen naar t werk, maar nu niet, denk ik. Ben al blij dat ik mee kan helpen, vind t wel fijn.

Tot zover! Mannie ( en woeffies) ligt al op bed!

Xx

Hoe is t met je kaak bianca? Nog veel pijn of helemaal niet meer?

Geplaatst

Lala,

Dat zo'n klein iets in je baarmoeder zoveel energie kan vergen, 'raar' he!

Maar vind het fijn om dit te lezen. Alhoewel jij het nu niet zo prettig zult vinden.

Het is wel een teken van je lichaam om aan te geven dat je zwanger bent, dus dit kun je vast en zeker wel waarderen, toch?

Bianca,

Ben ook benieuwd naar hoe het binnen in je mond aan het genezen is.

Hoop dat de pijn mee valt en dat je geen blauwe plekken hebt op je wang/kaak.

Dat had mijn man wel toen hij naar de kaakchirurg was geweest. Tja, ik zei nog dat ie meteen moest koelen.

Dat heb ik wel beide keren gedaan na het verwijderen/uitsnijen van mijn verstandskiezen en ik had geen blauwe plekken.

Geplaatst

Hihihi.......ik heb twee weken lang mijn mond niet verder open gekregen dan een eetlepel dikte. Aaaaaauuuuww!!! Maar goed, mijn verstand lag dan ook dwars ;) zal de rest vd details maar niet vertellen. Hahaha, het herinnert me wel aan vla, choco en vanille......krijg ik nu wel zin in. Hihihi. Even kijken of manlief te porren is om naar de winkel te gaan.

Maar ik waardeer t best dat mn lichaam nu rare dingen zegt, en dat ik t rustiger aan moet doen. Vind ik wel best!

Bianca, ik hoop dat je fijn geen pijn meer hebt en weer alles kunt eten. Kiespijn is vervelende pijn, en mondpijn nog erger.

Xx

Geplaatst

Pippe, morgen weer een FM he? Laat je weten hoe t gegaan is? Succes weer he? Ik zou t zoooo fijn voor jullie vinden als jullie "gevuld en wel" op vakantie gaan. Hihihi, je snapt me wel he?

Geplaatst

Pippe,

Sluit me aan bij de (toch wel grappige aanmoedigings)woorden van Lala!

Heel veel succes meiden!!

Het is weer vrij rustig hier.....

Geplaatst

Lady's!

Ik had gister avond via mijn telefoon gereageerd maar ik zie hem er niet tussen staan dus ik denk dat er iets mis is gegaan!

Ik heb nergens last van!Gister alleen een kloppend gevoel en vanavond met eten zat er een uit in haha.Dus was ff met mn tong porren ;)

Maar hij is er gewoon uit getrokken geen snee en ook geen hechting!

Dus dat valt mee!

@Wish,Kan me voorstellen dat je de bbq het liefste in September wil doen!Hopelijk gaat het lukken.Het lot ligt in Lala haar handen ;)

Koelen heb ik niet gedaan!Kreeg niet eens pijnstillers mee want die waren niet nodig zei hij!En hij had idd gelijk!!

Wat een rot kiezen he waarom hebben we ze in hemelsnaam!Maar jij hebt ze dus ook allemaal niet meer?

@Lala,Ik heb de armband ook gekozen.Ik weet het je krijgt het maar,maar vond het een beetje tegenvallen.Een aantal jaar geleden kreeg je een foto lijstje en een heel leuk boek.Nu alleen maar zon goedkoop armbandje ;)

Jeetje wat een operatie!!Phoe hee.Voelde je precies wat ze deden??Was je plaatselijk verdoofd ofzo?

Heerlijk he die woeffies!Hier hebben ze eigenlijk alleen ruzie als ze beiden een botje hebben dan moet ik ze in de gaten houden.Ga ik naar boven is het oorlog!

Maar dat zal jij als geen ander herkennen!

Morgen weer aan de arbeid dus?Heb je er zin in?

Jou echt gaat nu ook opschieten he!Ben zo benieuwd of het echt jip en janneke zijn ofdat het er maar 1 is!

@Pippe,Heel erg veel succes morgen met de fm!!

Morgen moet ik om 8 uur nuchter bloed laten prikken om 9 uur eten en om 10 uur weer bloed laten prikken.

Om 11.50 hebben we dan een afspraak bij de uroloog dan heeft peet een gesprek.

Zat net even met Jose te praten over het bloed prikken voor mij en ze prikken dus gewoon echt alles.Het gaat nu over mijn schildklier glucose ,insuline etc.Dus ben benieuwd wat de uitslag is over 2 weken!!Weet wel dat ze hier iig alles onderzoeken!!

Gister heb ik me klacht ingediend bij het zh in Gouda,

En vandaag werd ik gebeld door de vrouw die hem gaat behandelen.

Ze wilde nog een aantal dingen weten wat ik ermee wilde bereiken en of ik een gesprek wil met de gyn maar dat wil ik niet.We hebben nooit op 1 lijn gezeten en nooit een goed gesprek kunnen voeren dus dat hoeft voor ons nu ook niet.

Ben benieuwd wat er uit gaat komen.We bereiken er vast en zeker niks mee want zelfs al heeft het zh een grote misser gemaakt en is er iemand aan overleden willen ze nog niet toegeven.Daarbij heb ik gezegd dat ik het dan schappelijk vind dat ze een 4de poging vergoeden incl cryo terug plaatsingen en dat we de medicijnen dan zelf voor rekening nemen ;)! Moet wat verzinnen toch!

Ben hier helemaal niet goed in maar moet van iedereen om me heen er iets mee doen dus vandaar!

Zo nu even bank hangen en eens kijken of er iets op tv is!!

Knuff voor jullie!

Geplaatst

Bianca,

Nee gelukkig was t onder narcose ;) ik hoef niet zo zeer te weten wat ze aan het doen zijn. En ik heb ook het idee dat als ík helemaal wegben de arts ook niet al te voorzichtig hoeft te doen, is soms wel beter denk ik zo.

Ach de woeffies.....over een botje maken ze geen echte ruzie, daar spelen ze mee. Nou ja, de nylabones dan. Echt bot, dat krijgen ze op zondag en ieder apart. Dát wordt wel ruzie anders. Maar snackies, daar hoven ze niet voor vast en wordt ook geen ruzie hoor!

Ach, t armbandje is wel geinig, ik bvind t al leuk dat je wat krijgt.

Ja, het schiet nu op. Nog twee weekjes en dan weten we of t een Jip én Janneke is,of dat het Jip óf Janneke is. (en wie weet, misschien zijn het zelfs wel de drie J's ;) )

Ikzelf heb t gevoel meer dan een, maar jeweettniet he?

We zitten nu nog lekker buiten. Is vandaag echt heerlijk weer zeg. Zondag zou t 32 graden worden! Tjeemig! Zo warm hoeft nu ook weer niet!

Overigens, prik maar een datum hoor! Hier is t onder t motto, wie t eerst komt, het eerst maalt. En mn broer is altijd van de late met uitnodigen. Dus maken jullie je daar maar niet druk om. En hij zal t overigens vast ook begrijpen. Hij zei nl. ooit: ik geef grif 5000 euro uit aan een auto, die geheid niet mn hele leven meegaat, waarom jullie dan niet datzelfde geld voor kinderen. Dus als ik tegen hem zeg, de vrouwen van ivfforum komen langs dan zal ie dat begrijpen.

Doe je kalm morgen? Ik weet t zijn masr onderzoeken, maar toch....het hakt er vaak tochnin.

Ik ben benieuwd wat de uroloog te vertellen heeft.

Tot zover! Is er al iets op tv?

Xx

Geplaatst

Lalaaa,

Wel fijn dat ze het de laatste keer gewoon lekker onder narcose gedaan hebben dan!!Wat je zegt dan doen ze het vast en zeker minder voorzichtig!

Nee snoepjes die we geven zijn hap slik weg want stel je voor de ander pikt hem he ;) Alleen als ze echt een bot krijgen moet ik ze in de gaten houden verder niet.

Gelukkig ligt het dus niet aan die van mij ;)

Jaaa 3 js!!Pff dat zou wel heeeel zwaar worden dan!

Petje af voor miepie van het forum!Dus hopelijk zijn het 2 js ;)

Hoef je ze niet de 3 js te noemen :P!

Heerlijk weer he buiten!!Het beloofd wat!Maar hoe kom je bij die 32 graden??Heb het niet warmer gehoord als 27 graden!

Als dan iedereen ff een datum door geeft kan het misschien dan wel!Alhoewel je er niet de verjaardag voor af hoeft te zeggen hoor!!

Maar we zijn allemaal toch wel optijd weg!!Aangezien wish en maris al 2 uur en 3 kwartier moeten rijden en wij iets langer als 2 uur ;)

Kun je altijd s avonds nog gaan!!

Tuurlijk doe ik kalm altijd!!Is alleen maar bloed prikken!!En dat is appeltje eitje!Stress voor dinsdag heb ik ook nog niet dus komt goed!Jij had toch 30 augustus je eerste echo??

Geplaatst

Pippe ook ik wil je even succes wensen!

Lala voel je je al wat beter?

Hier alles wel redelijk, morgen weer met Levi naar de kinderart ben benieuwd wat ze zegt!

Geplaatst

Bianca,

Wow, niet eens een hechting, dat is wel zo prettig. Hier zit je met je tong elke keer mee te 'spelen'.

Had ook een spuitje meegekregen met een plastice punt eraan, zodat je met die punt wat in de wond kon gaan om het schoon te spoelen.

Enne, ik heb er nog één zitten. Had namelijk 5 verstandskiezen. Yep, jullie lezen het goed. Haha!

Goed gedaan om een klacht in te dienen! Ook al ligt dit niet in je aard, je blijft toch netjes en een klacht indienen is waar je recht op hebt.

Hoop dat er iets mee gedaan wordt en dat jullie een vergoeding gaan krijgen. Het 'kwaad' is helaas al gebeurd en jullie hebben hier mentaal/emotioneel nog 'last' van, zo kan ik het volgens mij toch wel noemen?

Dus You go girl!!

Lala,

Kun je mij via een pb laten weten waar je precies woont. Dan kan ik vast kijken hoe lang ik erop zal gaan rijden.

Maakt mij niet uit hoor, al zit ik 2 uur in de auto. Vind het super leuk om jullie een keer te gaan zien.

Weet niet of dat het voor iedereen ver rijden is?

Een collega van mij kreeg toen ze klaar was met het vullen van de kannen nog een presentje. Dit was voor de baby bedoeld.

Weet zo niet precies wat het was. Volgens mij een mutsje/sokjes o.i.d.

Dan zeg ik, doe de date maar in sept. Iedereen mee eens?

Geplaatst

Hier even snel een berichtje. Bedankt voor hetsucces wensen! Ik laat jullie morgen avond of smiddags snel wat weten. We hebben een drukke planning morgen. ;-)

Tussen welke data's konden we kiezen? 24e heb ik eigenlijk al een afspraak staan, maar misschien kan ik die wel verzetten.

Een knuffel voor jullie!

O, even snel nog. Vanavind waren we fietsen op de hei. En er stonden biezons (?) op de weg. Daar durfde ik echt niet langs. Dus uit angst en reflex heb ik heel mijn legging open gereten (schrijf je dat zo?)aan het zadel. haha dat was best genant. Uiteindelijk wel er langs moeten fietsen. Dus mijn angst getrotseerd!

Knuffel voor jullie!

Geplaatst

Huh, Pippe, je legging open gereten. Hoe krijg je dat voor elkaar?

Bleef je aan je zadel hangen?

Waar ergens staan er in hemels naam biezons op de weg? :laugh:

Geplaatst

Haha op het fietspad op de hei. ;-)

Door reflex bleef ik met mn rokje hangen aan het zadel en daardoor scheurde mijn legging aan het zadel. Ik ben er dus niet zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Rare beesten.

Geplaatst

Hahaha....die rare Pippe! Weet je zeker dat t niet gewoon hele harige koeien waren? Hier in Weert heb je ook zo'n soort in de wei. Maar het kan hoor! En ze zijn niet eng! Tenzij ze in stampede modus gaan, dan moet je maken dat je wegkomt. Hoewel die beesten op zich wel alles wat hun in de weg zit aan de kant gaan. Dus, als t goed is gaan ze langs je heen. Maar kan me voorstellen dat t eng is.

Dan vandaag of morgen ook mar voor een nieuwe legging shoppen ;)

Kimmie, succes vandaag! Ben benieuwd wat ze zeggen! En ja hoor, voel me al beter. Ik weet nu wanneer ik de krampen kan verwachten. Ze zijn het hevigst als ik aandrang heb. Dus meestal s morgens vroeg. Over t algemeen heb ik er dan voor de rest vd dag geen last meer van.

Bianca, de 32 graden was gevoelstemperatuur, en dan voor Echt-Susteren. Dat geloof ik altijd meteen, zeker als er minder dan vijf dagen tussen zit. Hier wordt t altijd pokke warm. Lang leve de parasols en de boompjes ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden