Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik was inderdaad aan het werk vandaag.

Einde van de middag even op het forum aanwezig geweest en toen lag internet eruit.

Mijn man heeft het net pas op orde gekregen dus vandaar mijn latere reactie.

Maris,

Beterschap!

Hoop dat je wel kunt slapen nu je verkouden bent.

Lala,

Nog steeds zó moe?

Morgen en overmorgen ben ik vrij. (eigenlijk moest ik morgen werken, maar heb een collega kunnen regelen om voor mij te werken. Anders moet ik 8 van de 9 dagen werken)

Donderdag naar de vk, krijg dan de groeiecho. Neem mijn schoonmoeder mee, die is hier ontzettend blij mee.

Bij de liggingsecho neem ik mijn moeder mee.

Geplaatst

Ha die Wish!

Ja, hier lag internet er gisteren ook een hele tijd eruit hoor! KPN soms? hihi

Op zich ging het gisteren wel met de vermoeidheid, eigenlijk de werkdagen vallen wel mee. Is net of mn geest dan zegt: nu even niet. Maar zodra ik het idee heb dat t weekend is, pfffff........dan in 1 klap alle vermoeidheid!

Zei gisteren tegen manlief: ben moe. Hij meteen eroverheen: waarom dan? Ik doe nu het meeste hier in huis, waar ben jij nu moe van??

hihi

Hij kreeg het antwoord dat ZIJN frummel voor de vermoeidheid zorgt! hahaha

En dat t tijdelijk is........over 9 maandjes zou het wel over zijn.....het meeste dan hihihihihi

Ik weet nog niet of ik schoonmoeders en/of moeders mee neem. Eerlijk gezegd trekt het me niet zo. hihi

Zelfs mn eigen moeder niet hoor! Terwijl het een giga lief mens is. Ik weet t nog niet. Ik zie wel ook.

Lekker weer 2 dagen vrij Wish? Goed hoor! Dat regel je prima!

Zo......nu ga ik maar in de auto zitten richting kantoor.

Heb de verbinding getest, die doet het. Oftewel: straks kan ik thuis verder werken. Ik moet vanavond na half 6 een productiemachine upgraden. Dát ga ik écht niet van kantoor af doen. Dat doe ik lekker thuis.

Ga ik lekker eerder naar huis, kan ik meteen mn buro opruimen. Mannie zit daar toch al een eeuwigheid om te zeuren (dat ik mn buro opruim hihi).

Dus................laters!

Fijne dag allemaal!!

Pippe: ik hoop dat jij en Lena een geweldige vakantie hebben!! Geniet van de zon meiden!!

xx

Geplaatst

Nee, UPC.

Wat fijn dat je straks naar huis kan gaan en vanuit thuis je werkzaamheden voort kan zetten.

Als internet er maar niet weer uit vliegt....

Haha, sommige reacties van de man zijn niet zo erg tactvol.

Ik ga zo naar mijn vriendin die pas haar derde kindje heeft gekregen. (nu heeft ze 2 meiden en 1 zoon)

Bevalling was haar erg tegengevallen. En dat voor een derde kindje, zo zie je maar je kan er nooit wat van zeggen hoe het zal gaan lopen.

Ben benieuwd hoe hij er nu uit zal zien, is ongeveer een week geleden dat ik hem heb gezien.

Geplaatst

Ja, dat kan gelukkig allemaal van huis (in principe zou ik niet eens naar kantoor hoeven gaan).

Dus.........strakkies rond een uur of 4 op mn gemakkie naar huis en dan log ik rond half 6 weer in om nog wat te werken.

Lekker flexibel toch?

Ach.......hier geldt zowiezo als je je uren maar maakt ;-)

Verdorie.........alle hortensia's al weer weg! Maar goed......die hier op kantoor heb ik vanochtend maar even een flinke dot water gegeven.......hij begon wat in te drogen.

Tja...dat krijg je als je niet elke dag op kantoor bent........en ze mij hoofd verantwoordelijk gemaakt hebben voor die rare plant! hahaha

Wish, veel plezier! Ga maar goed kijken of t mannetje al veel veranderd is in die korte tijd! hihi

Tot zover weer!

Geplaatst

Pfff............man met hamer is langsgeweest. Heb me toch een inzinking! Lig hier bijna te slapen!

Denk dat ik zo maar alvast naar huis ga, ipv over een uurtje.

Koffie wil misschien ook nog wel helpen. :S

Geplaatst

Haha Lala dat had ik vanmiddag ook voordat ik naar de psycholoog moest ik lag gewoon te slapen aan tafel tijdens het eten niet normaal zo moe als ik ben op het moment en ik ben niet eens zwanger hihi

Ik lust alleen geen koffie dus dat zal niet veel doen hier dat vind ik wle zo smerig haha

Geplaatst

Haha, hoofdverantwoordelijke van die plant geworden.

Die andere hortensia's hebben geen baat bij een behandeling op de i.c? Zijn ze al weggegooid?

Die man met hamer komt nu ook net bij mij binnen slaan!

Hebben we er met z'n drietjes last van.

Ik ga zo ff op de bank liggen, pffff!

Denk dat dit rare weer ermee te maken heeft. Het is koud zeg, bah!

Maris,

Verkoudheid al weg aan het gaan of nog last van?

Lust je helemaal geen koffie? Ook geen koffie met smaken ofzo?

Ik kan echt genieten van een Latté met caramel Mmmm!

Geplaatst

Lekker stel zijn wij met al die hamers haha

Mijn verkoudheid word iets minder gelukkig dus dat scheelt maar ben inderdaad heel erg moe.

Nee ik lust echt helemaal geen koffie ik heb het een aantal keer geprobeerd en ik kwam er van aan het kokhalzen dus ik probeer het ook niet meer hihi.

Maar moet zeggen dat ik helemaal niks lust met koffiesmaak ook niet die likkoekjes die cafenoir en die snoepjes met koffiesmaak.

Doe mij maar lekker een kopje groene thee dat kan ik de hele dag wel drinken.

Ik zal eens gaan koken heb wel een keer trek in iets we eten lekker gehaktbal met aardappels en broccoli dus heerlijk maaltje dacht ik zo

Geplaatst

Hey Wish,

nee, die andere hortensia's staan bij mij thuis. Die staan lekker buiten. De roze heeft gisteren water gehad, en de blauwe doet t gewoon goed (met alleen regenwater).

Hmmm............dát kan ook, het weer. Het was op kantoor bere-koud. Zei al tegen een collega dat ik een fleece-deken mee ging nemen. Mijn kantoor is gewoonweg niet warm te krijgen!

(Of ik snap de verwarming niet.........kan ook)

Maar ik vrees dat t gewoon mijn kantoor is.

Ben naar huis gegaan, heb mannie een kus gegeven en ben in bed gekropen. 3/4 geslapen en toen weer aan de slag voor de klant.

Had ik ook nog niet genoeg rechten, waardoor we tussendoor maar zijn gaan eten (woensdag - frietjes)

Daarna heeft manlief mn werk maar gedaan (volgens mij had ie er zin in hahaha). Handig hoor, zo'n man, die ook concullega is ;-)

Niet dat t spannend was, maar ach.....

Wish: we hebben van een zusterbedrijf eind december met zn allen een Nespresso machine gekregen! Lekkere koffies hoor! Zal de voorraad aanvullen voor de 24ste ;-)

Maris: groene thee zat in huis :D Dus voor jou ook genoeg keuze denk ik.

Voor morgen ligt er voor mannie aardappeltjes, rode kool en gehaktballen in de koelkast (mam had gekookt) en voor mij een diner denk ik........... hebben morgen meeting, daar zit normaal gesproken ook voedsel bij hahaha

Morgen wordt een hele lange dag. Ik hoop dat ik niet zo'n inzinking krijg als vandaag.............want dan trek ik het niet!

Tot zover! Heb genoeg tijd vol-getyped om de klant te kunnen sms-en dat het gelukt is ;-) beetje commercieel denken he?

xx

Geplaatst

Haha Lala ik lus alle smaken thee hoor maar groene is wel mijn favoriet.

Ik hoop dat je morgen beter te pas bent en dat je inderdaad niet meer zo'n inzinking krijgt.

Ik zal voor je duimen. Nog 2 daagjes of niet en dan heb je vakantie?

Morgenavond komen mijn nichtjes weer een nachtje logeren dus we gaan vrijdag lekker zwemmen en wij eten dan denk ik ook wel frietjes vinden ze toch echt het lekkerste hihi zaterdag hebben we buurtfeest gaan we eerst fietsen en dan s'avonds hebben we een buffetje of een bbq en zondag hebben we de aller aller aller aller laatste bbq hoop ik ik ben er nu wel zat van geef mijn portie maar aan vikkie haha zo af en toe een bbq is wel leuk en lekker maar nu hebben we er weer een stuk of 6 in 2 weken en dat is te veel. Maar goed schoonmoeders doet toch wat ze zelf wil en luistert nooit naar ons dus zij moet perse een bbq geven zondag terwijl het de hele familie tegen staat, ze heeft ons ook nog niet uitgenodigd alleen de rest wel allemaal en wij weten dit weer via mijn schoonzus dus ik ben benieuwd wanneer ze belt.

Mijn vriend zei al dat wanneer ze zaterdag pas belt dat we niet gaan want wij hoeven ons niet altijd aan hun aan te passen en zomaar te nemen dat wij nooit ergens van op de hoogte gesteld worden alleen maar omdat wij niet bij hun in het dorp zijn komen wonen.

Sorry voor mijn geklaag maar moet het even kwijt

Geplaatst

Lala,

Ik ben wel in voor een lekker kopje Nespresso!!!

Inderdaad makkelijk dat je man je kan helpen met je werk.

Succes morgen, die man met de hamer wel de baas blijven hoor. Haha!

Maris,

Hahaha, jullie hebben afgelopen jaar echt super veel vlees/vis op de bbq gelegd!

Nou ja, jullie niet uitgenodigd wat is dat nu?!

Eerlijk gezegd geef ik je vriend wel gelijk dat als jullie op het laatste moment pas iets te horen krijgen jullie niet meer gaan.

Ik zou expres iets anders afspreken voor die zaterdag. (niet om je op te willen jutten hoor echt niet)

Vanavond heerlijk gaan uit eten met mijn moeder en mijn tante. (jongste zus van mijn moeder)

Gezellig zitten kletsen en het eten was heerlijk.

Heb een ijskoffie als dessert genomen, een keer wat anders dan een ijsje.

Geplaatst

Haha ja Wish dat hebben we al vaker gedaan wat anders afspreken maar ik ben nog steeds benieuwd want ze heeft nog steeds niet gebeld. En ik weet precies hoe het gaat als ze op het laatste moment belt en wij zeggen dat we niet kunnen dan gaat ze heel verontwaardigd doen of het aan ons ligt. Maar goed ga me niet meer druk maken om die mensen (is heel moeilijk hihi heb er net vanmiddag met de psycholoog over gehad) ze veranderen toch niet en blijven toch alles naar zichzelf en de broer van mijn vriend heen trekken, want die zijn allemaal zielig.

Ze hebben nu na bijna 3 weken nog steeds niet gevraagd hoe het in Utrecht gegaan is en mij nog steeds geen hand gegeven voor mijn diploma dus dat zegt wel een beetje hoe die mensen zijn en ik moet van het idee af dat het aan mij ligt van de psycholoog.

Maar lekker dat je uit eten bent geweest heerlijk vind ik dat altijd.

En ijskoffie kan me er niks bij indenken haha maar als je van koffie houd zal het vast lekker zijn.

Wij hebben aardig wat vlees van de bbq gehad ja haha hebben we elk jaar wel maar vorig jaar en dit jaar is het wel heel erg maar dat krijg je met een grote vrienden groep en veel kennissen en familie maar het einde is in zicht gelukkig.

Welterusten allemaal ik ga as the world turns kijken dan slapen morgen komen mijn nichtjes logeren

Geplaatst

Ben blij dat ik de bbq dan afgeschaft heb. Hier heben we dit jaar nog bijna niet ge- bbq'd. Terwijl we dat normaal gesproken echt heel veel doen!

Maris, hoe moeilijk is t voor jou om 'die mensen' te negeren? Als je vriend al zegt dat ie t wel zat is....

Ik zou ook niks meer van ze verwachten hoor, een handje of bos bloemen of de vraag hoe ging het? Gewoon niet verwachten, dan wordt je ook niet teleurgesteld. En hier in Limburg is took erg hoor, stel je voor dat je 'gaat' met iemand uit een ander dorp ( al licht t naast de deur) nee, da's erg hoor!

Wij zijn van Indische afkomst, de dochter van de wethouder van een dorpje hier in de buurt ging trouwen met mijn broer. Schande! 'die mensen horen in de rimboe thuis' toch niet trouwen met de dochter vd wethouder! Gelukkig voor mn broer is dat huwelijk gestrand. Ow, en zn ex? Die heeft een kindje uit China geadopteerd. Hahaha....nog meer schande!

Het is triest hoor!

Wish, gezellige avond gehad, zo te horen! En ijskoffie is mn favo toetje! Als t wrgens op de kaart staat, dan is ie van mij! Hahahaha

Nou, ik zal me maar eens gaan klaarmaken he?

Kantoor, tandarts, dan Amersfoort en daarna Zeist. Pfff....ik heb er echt geen zin in, maar goed. Zal me maar eens van mn beste kant laten zien. Hihihi

Ow....en ben weeeeer aangekomen. Maar ja...ik poep ook alleen maar konijnekeuteltjes...da's te weinig! Hihihi

Tot!

Xx

Geplaatst

Maris,

Het is zal zeker moeilijk zijn om met je schoonouders om te gaan.

Voor een ander is het makkelijk gezegd om ze zeg maar wat 'links te laten liggen' en jezelf er niks van aan te trekken.

Maar je wil graag dat het gemoedelijk verloopt in de familie en vooral met de ouders van je vriend, toch?

Jet weet dat je er niks van moet verwachten en dat de reactie niet altijd oprecht is of dat er helemaal geen reactie komt, maar toch.

Jij moet hier zelf een weg in gaan vinden en dat lijkt me niet altijd mee vallen.

Maar Maris, weet wel dat jij dit kan en dat jij hier voor zal gaan. Jij en je vriend staan gelukkig op 1 lijn en steunen elkaar waar dit nodig is en dat is een perfecte basis om hieraan te gaan werken!

Sterkte!

Lala,

Oei, konijnenkeutelstjes......Dat is niet prettig.

Het stijgende gewicht heeft hier dan voor een klein gedeelte ook mee te maken.

Probeer erop te letten dat je voldoende drinkt en misschien kun je mbt eten er rekening mee houden dat dit niet zwaar op de maag ligt en makkelijk verteerbaar zal zijn.

Trek wel op tijd aan de bel als het niet gaat lukken om goed naar de w.c te gaan.

Wat je schrijft mbt taboes in jullie dorp, wat ouderwets zeg!

Dat is hier gelukkig niet aan de orde.

Succes bij de tandarts en met je ritjes in de auto.

Zometeen naar de vk. Zal later verslag doen oké.

Geplaatst

Verslag: GOED!! hihi

Ik kan carpoolen met mn collega hier. Dat scheelt, hoef ik maar naar Eindhoven ofzo te rijden. Dat scheelt meer dan de helft! :D

Lekker ouderwets he? Tja........Limburg is achtergebleven gebied hoor! Maar wel lekker wonen hihihi

Ik denk dat ik van de week (heb dan toch vrij) maar eens de huisarts ga bellen ofzo. Voor mn keuteltjes. Er blijft gewoonweg teveel in mij zitten hahaha

Maris: gewoon zomaar een dikke knuffel!

Tandarts: alles goed, foto pas volgend jaar, net als de kroon. Die ook pas volgend jaar.........ben door mn budget heen, en verzekeringstechnisch komt t volgend jaar beter uit.

Volgende afspraak: Mei volgend jaar.

Komt helemaal goed!

Tot!

Geplaatst

Dank je wel voor de lieve woorden dames. Het zijn inderdaad geen makkelijke mensen maar we moeten het er mee doen en dat is niet altijd makkelijk.

Lala zo zijn mijn schoonouders ook alles wat uit het buitenland komt moet daar ook blijven echt zo kortzichtig maar ja ik ga niet meer proberen ze op andere gedachten te brengen dat helpt toch niet.

Ik ben blij dat je van Indische afkomst bent hihi want ik ken hier ook iemand van die afkomst en die kan echt de lekkerste nasi maken dus ik verheug me er steeds meer op haha

En ik zou ook even de ha bellen als het beter word ik weet hoe erg verstopping is en daar kun je behoorlijk last van hebben.

Gelukkig dat je pas in mei weer naar de tandarts hoeft. Ik ga sowieso maar 1 keer in het jaar als ik het red want tussen de laatste 2 keren heeft 2 jaar gezeten en ik had nergens geen gaatje of iets alleen een beetje tandsteen.

Wish ik ben benieuwd hoe het bij de vk is gegaan maar ik twijfel er niet aan dat het goed is.

Wat denken jullie trouwens zelf dat het word?

Want jullie weten het niet he?

Ik denk een meisje en bij Lala een jongentje hihi

Nou ik ga maar eens de vriezer schoonmaken lekker karweitje brrrrr

Geplaatst

Lala,

Goed van je om naar de huisarts te gaan. Het is niet prettig als je niet goed kan....

Maris,

In het begin was mijn gevoel een jongen. Had het er toevallig gisterenavond nog met mijn man over, hij denkt nog steeds een jongen en ik heb nu echt geen flauw idee meer.

Misschien komt dit omdat ik nu met beide namen ontzettend tevreden ben.

In het begin vond ik de jongensnaam mooier en nu we de meisjesnaam ook definitief hebben gekozen vind ik ze beide super!

Bij de vk alles prima!

Kleintje ligt met het hoofdje naar beneden en billen bij mijn navel in de buurt. Heb ik dit zelf toch goed gevoeld als hij/zij aan het bewegen is komt er een hele bult bij mijn navel. Soms links en soms rechts. Hij/zij draait namelijk met de billen en rug van de linker kant naar de rechter kan van mijn buik, dit kan die waarschijnlijk tot het einde van de zwangerschap blijven doen. Vind ik geen probleem, als het hoofdje maar mooi in gaat dalen!

Ben in totaal nu 8,9kg aangekomen, dit vond ik erg meevallen, had meer verwacht.

Groeiecho was prima, dus ik ben weer opgelucht. Kleine wordt rond de 7,5/8 pond geschat. Zit met de metingen net ietsjes boven het gemiddelde.

Geplaatst

Wish wat fijn dat jullie er helemaal uit zijn met de namen.

Heb je verder ook alles klaar met het kamertje enz?

Jeetje 8,9 kilo maar dat is niet veel mooi toch.

En een kleine van 7,5/8 pond is ook mooi ja ik vind ook dat ze het daarmee niet altijd goed zitten hoor een kennis van mij was helemaal overstuur elke keer want ze zeiden haar dat ze een reus van een kind ging krijgen en dat elke keer op nieuw, en toen ze bevallen is was het kindje nog geen 7 pond. Maar goed als het maar gezond is maakt het ook niet zoveel uit hoe zwaar het is lijkt mij.

Ik hoop voor je dat hij/zij zo mooi blijft liggen met het hoofdje naar beneden en mooi gaat indalen.

Ik zal eens gaan koken anders staan mijn nichtjes straks eerder op de stoep hihi die komen logeren vannacht en morgen gaan we lekker met z'n drietjes zwemmen ik heb al broodjes en chips gehaald gaan we het lekker gezellig maken morgen.

We hebben nog steeds geen uitnodiging gehad voor de bbq dus ben benieuwd

Geplaatst

Klopt, ze kunnen dit niet precies zeggen.

Leuk, je nichtjes weer te logeren! Veel plezier!

Morgen heerlijk naar het zwembad, altijd leuk om naar toe te gaan.

Ga ff in bad liggen, misschien nog tot vanavond.

Geplaatst

Wish, wat goed! Klinkt niet verkeerd hoor!! Ik zit nu al op de plus 4 kilo, dus dat wordt nog wat.

Ik ga vandaag de roosvice laxo halen, schijnt goed te helpen en (vaak) op doktersadvies. Dus kan geen kwaad denk ik (merk je t ? Ben niet zo van de HA lopen hihihi)

Maris: hoe was t zwemmen?? En hoe ging de logeerpartij??

Hier alles zn gangetje....mn vakantie gaat NU in :D

Geplaatst

Yes, :av-31: Lala heeft vakantie!! :happydance:

Het zonnetje liet zich vandaag goed zien, hoop dat dit de komende tijd vaker zo zal zijn!

Meid, ga ervan genieten. Geef toe aan je vermoeidheid, heerlijk tot rust gaan komen!

Maris,

Dezelfde vraag als Lala heeft. Hoe is het geweest met de meiden?

Wat super voor Pippe dat ze de wedstrijd gewonnen heeft!

Waren ook mooie kaarten die ze ontworpen heeft.

Ben benieuwd naar de hele collectie.

Geplaatst

Lala je hebt gewoon vakantie en die van mij zit erop hihi

Meid geniet ervan.

Pippe gefeliciteerd ze waren ook erg mooi.

Het was leuk hier we hebben van 11 tot 4 uur in het bad gelegen dus ik ben gesloopt haha we gaan ze zo naar huis brengen en dan morgen buurtfeest

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden