Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank je wel lala ja het moest allemaal heel snel maar nu heb ik het wel achter de rug.

En nu is het wachten op het officiele papiertje.

Heel goed dat je vertrouwen hebt het moet gewoon goed zitten.

En het is heel logisch dat alle spanningen van de afgelopen jaren er nu uit komen je hebt er zo lang naar verlangt maar jullie droom komt uit dat weet ik zeker.

Vanavond moet ik nog even naar het zh ik krijg een mri van de pols omdat hij na die breuk van november nog steeds erg pijnlijk is. Soms laat ik zo wat vallen van de pijn dus dat is nog niet helemaal zoals het zijn moet. Maar als hier nu weer niks uitkomt dan word ik doorgestuurd naar de reumatoloog om te kijken naar fibromyalgie dit vermoeden de artsen al veel langer maar ze willen eerst alle andere dingen uitsluiten voor ze mij door sturen dus ik ben benieuwd.

Het is wel een rot tijd om 20.20 uur dit is omdta ze de wachtlijsten weg willen werken.

Hebben jullie ook al van die mega buien gehad jeetje het werd net echt pikkedonker hier en het begon me toch te onweren en regenen de straten stonden blank hier

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He meiden,

hier een berichtje van mij uit het ziekenhuis bed.zie dat kim het is vergeten.

de operatie is goed gegaan.dokter jansen kwam me toen ik op mn kamer terug was verteld wat hij gedaan had.

wonderbaarlijk was er geen endometriose aannwezig!gek hoor in gouda zeiden ze van wel!dus dat was een opluchting.mijn eileiders waren goed toegankelijk.de poliep is verwijderd zag er goed uit dus naar zijn idee geen kanker ofzo.maar dat word op kweek gezet voor de zekerheid.

ook hebben ze wat van mijn eicel voorraad verwijderd.wist niet dat dat kon!dit maakt de kans op overstimulatie kleiner.dus hopelijk maak ik er dan nog steeds genoeg aan.de pijn viel opzich mee.vanmiddag toen ik wilde eten werd ik onwijs duizelig en brak t zweet me uit.dus moest gelijk weer plat en heb een uur geslapen.peet kwam rond vijf uur en ik mocht gewoon naar huis.ik had er vrede mee aangezien het nu al minder pijnlijk aanvoelt als 5jaar geleden.want er zijn natuurlijk geen verklevingen verwijderd.

ik had inmiddels gegeten en zodra ik geplast had mocht ik gaan als ik me niet duizelig voelde.opweg naar de wc voelde ik me onwijs dronken.op de wc kreeg ik t ineens heel warm het zweet gutste van mijn lichaam.ook kon ik niet meer op mn voeten staan.dus kwamen er gelijk een paar verpleegsters om me in bed te leggen.kreeg natte washandjes en wat toegediend.na overleg vonden ze t verstandig toch vannacht te blijven.niet vanwege de pijn maar vanwege de duizeligheid.peet moet straks werken en ze wilden geen risico nemen. Kim en bjorn komen zo weer op visite zoooo lief!

meiden ik ga weer even mn oogjes sluiten.tot snel

Geplaatst

Hey meiden,

Vergeten was ik je niet hoor Bianca, maar deze meid moest zelf ook naar het ziekenhuis. En had dus geen tot weinig tijd. Maar ben nu dus onderweg maar miss b. Gelukkig is alles goed gegaan met haar en wordt ze weer snel de oude!

Lala , ik ben zo benieuwd......

Ik was dus vandaag voor me rug in het ziekenhuis. En ik wordt toch geopereerd. Heb van een eerdere operatie schroeven en plaatjes in me rug. Ze denken dat dit me klachten veroorzaken. Nu kunnen ze in gouda niet opereren dus moet ik terug naar het vu waar de operatie is uitgevoerd. Wanneer is nog niet duidelijk hun gaan nu een brief sturen naar het vu om mij op te roepen. Aan de ene kant fijn dat ik eindelijk begrepen wordt aan de andere kant kijk ik er onwijs tegenop. Maar goed alles komt goed.

Oh ja de 24e kan ik ook! Dus is de datum nu definitief?

Geplaatst

hoi dames

Lala ik was zooo benieuwd naar je, ik hou de site in de gaten meid!!! je onzekerheid is niet vreemd, heel herkenbaar zelfs

Bianca jeetje meid, die operatie pakt dus iets heftiger uit als verwacht, goed dat je een nachtje daar blijft en wat lief dat Kimmie en B je komen opzoeken!! ergens goed nieuws, toegankelijke eileiders, wat weggehaald om overstimulatie te voorkomen, wist ook niet dat dat kon.Een voorspoedig herstel gewesnt meid!!!

Maris, wat een fijn bericht dat je waarschijnlijk geslaagf bent, top gedaan!!!

Kimmie, sjonge jij weer onder het mes? het klinkt zeer ingrijpend. Weet je al een beetje wat je kan gaan verwachten??heel veel sterkte en succes, is B inmiddels weer helemaal de oude??

Hier werd het vanmorgen ook ineens aarde donker, jeetje was gewoon eng om te zien, leek wel of we in een film zaten.....vanmiddg nog wel met visite lekker buiten gezeten overigens.

Wish hoe gaat het bij jou?

liefs

Babeth

Geplaatst

Jee, wat een heftige berichten allemaal!

Bianca,

Gelukkig dus geen endo. aangetroffen, super!

Eicelvoorraad verwijderen, had ik ook nog nooit van gehoord. Nu hopen dat dit gaat helpen.

Wel vervelend dat je een nachtje in het zh moet blijven, maar goed het is wel het beste voor je!

Meid, nu weer gaan herstellen. Neem de tijd hiervoor! Jij bent een bezige bij en sportfanaat!:happy:

Beterschap!!

Maris,

Je bent vast geslaagd.

Hoe had je oppaskindje het gedaan?

Kregen de kinderen iets voor hun inzet?

Kimmie,

Mijn hemel, jij mag dus ook nog geopereerd gaan worden.

Dat is dan wel het laatste wat er in jullie gezin staat te gebeuren hoor!

Het is dan welletjes geweest. (helaas heb ik dit niet voor het zeggen, maar gun het jullie van harte)

Natuurlijk zie je hier tegenop. Laat het eerst bezinken, je weet het sinds vanmiddag pas.

Lala,

En???????????

Hou het echt niet meer........

Geplaatst

Lala hoe is het gegaan?

Ik ben zo benieuwd

Bianca jeetje dat is ook wat nu moet je dus blijven, maar goed daar houden ze je wel goed in de gaten moet je maar denken.

Meid rust lekker uit en gelukkig is de pijn stukken minder dat scheelt heel veel.

Kimmie nu dus toch een operatie jeetje mina het zit jou toch ook niet mee. Aan de ene kant fijn dat ze nu een keer wat gaan doen maar kan me indenken dat je er tegenop ziet. Maar goed het kan er alleen maar beter op worden lijkt me. Ik weet hoe er het is om het in de rug te hebben zo erg zelfs om plat te moeten dus ik leef met je mee en hoop dat je snel een keer van de pijn af bent.

Ja zet allemaal de 24ste maar definitief in de agenda Zoe ik hoop ook dat jij kunt maar ik denk dat je nu veel te druk bent met je nieuwe huisje omdat ik niks hoor.

Maar verder kan iedereen geloof ik dus dames we gaan elkaar eindelijk ontmoeten ik moet alleen even kijken hoe ik het ga doen want het is wel 2.15 uur voor mij rijden en in mijn eentje is dat wel heel erg ver maar zijn er nog dames toevallig die bij Arnhem in de buurt komen of Nijmegen dan kunnen we carpoolen dat zou al heel wat schelen voor mij anders moet ik even wat bedenken

Geplaatst

Babeth,

Ook hier was het vanmiddag donker. Hebben de lamp maar aangedaan, zagen elkaar niet meer zitten. Hahaha!

Is lang geleden dat het zo te keer is gegaan.

Met mij gaat het top!

Slaap alleen niet goed, kuitkrampen en kleine is een gevorderde 'blaastrapper' aan het worden. Haha!

Maar ik neem het echt allemaal voor lief hoor!!

Vanavond cursus-avond 'aanstaande ouders'.

24 sept. wordt dus de dag dat we elkaar gaan ontmoeten!!!!

Maris, stuur maar een mailtje rond oké.

Geplaatst

Oeps, ben te snel met reageren. Maris, ik had je berichtje nog niet gezien omdat ik zelf aan het typen was. sorry!

Geplaatst

Hahaha...en ik eerst thuis op mn gemak de hondjes eten geven, zelf eten en de afwas doen. En dan ook nog eerst uitgebreid Maris haar mailtje beantwoorden. Sorry dames!!!!!

Het is er 1! Maar t hartje was al aan het kloppen en jip/janneke lag goed op schema. Zijn blij-blij-blij-blij!!!

Nu kan ik verder gaan plannen! Dat scheelt al de helft! Hahahaha

Ik denk dat ik morgen maar even de Ha bel om te overleggen wat verstandig is, een VK of een gyn.

Volgens mij maakt het dr.S nnl niks uit. Hij vroeg alleen of we hun wilden laten weten hoe we het vervolg gingen doen.

Ik zal kijken dat ik morgen de foto krijg ingescand, dan zal ik em ook plaatsen.

De 24ste is goed hoor! Ben benieuwd nu! Dit gaat leuk worden!!!!

Kim, niet fijn meid. Wéér een rug- operatie, maar wel fijn dat er nu weer stappen gezet worden. Ik ben benieuwd wat het VU ervan gaat zeggen.

Bianca, altijd beter dat ze je een avondje in t ziekenhuis houden. Zeker als mannetje moet werken en er verder niemand is om op je te letten. Beterschap! Fijn dat er geen endo aangetroffen is, ben benieuwd wat je volgende follikel aantal is dan ;)

Het noodweer dat hier zou moeten zijn (geweest) is er nog niet hoor. Blauwe lucht en nog warm, miss krijg ik mn was nog droog.

Tot zover!

Xxx

Ps, ja ben nu wel rustiger, maar nog steeds erg emo. Misschien een nieuw kwaaltje hahahaha

Geplaatst

Lala,

Ik gooi even alle remmen los......

:positive energie::confettistars::confettistars::eskimo02::alright::silly-woohoo::goodluck:lalala:circle2::hugg:

Wat super, ben zo blij voor jullie!!!!

Geplaatst

Hey lady's,

De hele avond berichtjes plaatsen en wachten tot dat Lala verslag uit brengt en dan geen reactie geven.......

Slecht hoor! :happy:

Grapje, jullie zullen vast ook wel iets te doen hebben.

Geplaatst

Lala yoehoe meid wat een geweldig nieuws gefeliciteerd :clap2::laughing4::laughing9::toppie: Geniet er lekker van

Haha Wish ik wa snaar het zh voor die k&^$%^$#t mri wat een rot apparaat is dat zeg. Maar goed heb het gehad en nu is het wachten op de uitslag de 6de.

Geplaatst

Och lieve Maris,

Je hoeft echt geen reactie te geven en jezelf verantwoorden waar je was hoor.

Heb zelf nog nooit een mri gehad. Is het echt zo'n klote apparaat ja, wat balen zeg!

Dus 1,5 week wachten op de uitslag.

Wat verwacht je zelf?

Geplaatst

Haha dat weet ik wel hihi maar kon het niet laten.

Ja dat is echt een rot ding met een mega kabaal ik had wel een koptelefoon op maar die muziek heb ik niet gehoord en dan moet je een half uur muisstil liggen en ik kreeg me een portie jeuk aan de neus haha en ik mocht niet krabben zo irritant hihi

Ik weet niet of ze wat zien ik hoop dat het niet te ernstig is en dat ik onder het mes moet want dan ben ik verder van huis, maar dat is altijd nog beter dan iets van reuma of zoiets.

Ik stuur jullie morgen trouwens de mail even met de adres gegevens enz heb daar nu niet zoveel zin meer in maar dames het gaat nu eindelijk gebeuren ik heb er al helemaal zin in haha

Geplaatst

Lala: WAT EEN ONWIJS MOOI EN GAAF NIEUWS!!!

:circle2:

Babeth, ja gelukkig is Bjorn hersteld die is nu zijn werk aan het opbouwen en zal per 12 sept weer volledig gaan werken!

Meiden ook hier zin in de 24e! En Levi ook.. haha

Geplaatst

Hoi maris,

Wat is er rot aan die mri?ik heb geen idee namelijk,moet je op een bepaalde manier gaan zitten?wat leuk dat het door gaat de bbq!weet jij of dat pippe ook komt??wij wonen helaas niet in de buurt.wij rijden over rotterdam.denk dat de meeste die kant op wonen.zal wel leuk zijn als zoe dan mee gaat dan rij je niet alleen.dacht dat t langer rijden was voor jou maar heb verkeerd gekeken.voor ons is t ook zon lange rit,wish rijd met mij en kim mee en wie weet pippe ook als ze mee gaat.

@wish,heb je vannacht beter geslapen?vervelend hoor dat je zo slecht slaapt.

Staat er nog wat leuks op de planning?of moet je alweer bijna aan de slag?

@babeth hoe gaat het met jou en je mooie kleine meid?

@lala,jaaaaaaaa joehoeeeeeeeeee er groeit een klein jtje in je!wat goed!ben zo blij voor je nu lekker gaan genieten!wanneer heb je weer een echo?? En ben benieuwd naar de foto waar de stippel op staat hihi.

@kim,voor jou ook goed nieuws he eindelijk gaat er iets gebeuren! En dan zijn de rollen omgedraaid en zal ik jou komen verzorgen;-)

wat een rot nacht heb ik achter de nacht.moest heel veel plassen gelukkig is de duizeligheid iets minder.ze maakte me rond 6uur wakker pff wat een tijd en mijn bloeddruk was nog steeds heel laag.en ik had iets verhoging maar zagen ze vaker na deze ingreep,

lig gelukkig alleen op een kamer.zie wel ieder half uur van de klok gister ook lag ik eindelijk heerlijk te slapen maken 2zusters mij na twaalf uur wakker om zich voor te stellen pffff.maar goed de pijn valt mee het voelt voornamelijk beurs aan,om kwart voor 8 krijg ik eerst een overheerlijk ontbijtje op bed.hopelijk verse jus en een croissantje haha in mijn dromen ;-) en dan komt om tien uur peet me weer ophalen en mag ik weer naar huis.

zooo was me wel weer een verhaal die ik op mijn mobiel getikt heb.

dus ga nog ff proberen een half uurtje te slapen.

Geplaatst

lalalalalalalalalalallalalalalala wat een super goed nieuws

je bent zwanger van 1 kleintje en het hartje klopt , geweldig!!!!!!!!!!!!!!

geniet er van en ik ben ook benieuwd naar de foto

ik heb ook super veel zin in de 24 e

ik hoor wel of er nog dingen geregeld moeten worden zoals wie neemt wat mee of hoeveel iemand van me krijgt om de kosten van dit dagje te delen (eten drinken ed)

Geplaatst

Bianca jeetje wta een nacht fijn dat ze zich ook nog even voor komen stellen irritant zeg maar goed nog even en je mag naar huis.

Dat onderzoek is niet pijnlijk behalve dan dat mijn arm naar boven moest liggen terwijl ik op de buik moest liggen en toen had ik weinig gevoel meer in de arm maar het is zo rot omdat je in een vrij lange tunnel word geschoven waar je geen kant uit kunt en het maakt een kabaal van jewelste niet normaal had er gewoon hoofdpijn van en zo moet je een half uur doodstil blijven liggen. Maar goed het is geweest.

Ik ga zo even koffie drinken bij de buurvrouw en daarna zla ik even de mail rondsturen met de tijd en adres

Geplaatst

whahaha.....bianca, weer op je phone aan t internetten?

hihihi

Ow, dames, ik wil even wat in de groep gooien!!

Maar eerst: DANK JULLIE WEL!!! hihi

Het is écht nu hè?

Okay......ik bedacht me zostraks: Wat nou als ik een super grote bak nassi-goreng maak (zélf, en als zeg ik t zelf, daar ga je je vingers bij opeten hahaha) en daarbij dan heel veul saté-tjes. (Ook zelf, en ik weet zeker dat je daar je vingers bij gaat opeten!) en uiteraard nog wat voor erbij. Dan zijn we toch aan het BBQ-en, maar dan kan waarschijnlijk de kosten naar beneden. Okay, het is voor mij iets meer werk, maar daarentegen, ik hoef niet een pokke eind te rijden. hahaha

Oftewel: vinden jullie het goed als ik een verrassingsmaaltijd met saté (en saus(jes)) in elkaar draai?

Maris, peter klaagt ook altijd over de mri, dat t kreng een pokke herrie maakt en je onhandige houdingen moet aannemen.

Maar gelukkig is dat weer achter de rug! Toch?

xx

Ow, had ik al gezegd dat ik het SUPER LEUK vind dat we nu elkaar eindelijk gaan zien??

xx

:hugg:

Geplaatst

Bianca,

Shit zeg dat je niet goed hebt geslapen.

En dat ze je wakker maken zodat een zuster zich voor kan stellen, pfff. Dat doe je toch niet.

Maakt jou wat uit wie er aan je bed staat, als ze maar goed voor je zorgt en weet wat ze doet.

Hoe was het ontbijt? Je hebt het in ieder geval niet zelf klaar hoeven maken haha!

Op dit moment ben je hopelijk weer fijn thuis. Nu mag je mannetje voor jou gaan zorgen!

Gebruik je pijnstillers omdat je schrijft dat de pijn wel mee valt?

Het zal zeker beurs aanvoelen, er is vanalles in je buik gebeurd.

Hebben ze dit via gaatjes in je buik gedaan of hoe zijn ze te werk gegaan?

Meid, beterschap en doe rustig aan hoor!!

Maris,

Wat gezellig, bij de buuf op de koffie.

Zul je altijd zien, moet je stil blijven liggen krijg je ergens jeuk en kun je dus niet krabben.

Dat dit ding zo'n herrie moet maken vind ik niet kunnen. Je ligt er best lang onder en dan zo'n kabaal om je heen.

Kreeg je geen oordoppen of muziek op? Dat heb ik ook wel eens gehoord dat iemand dit kreeg. Of was dit bij een ander soort scan?

Lala,

Hij/zij is wordt nu Jay genoemd. Hahaha, wie heeft dit verzonnen?

Ik vind wat eten betreft alles prima. Lust vrij veel, bijna alles.

Dus ik wil me graag door jou kookkunsten laten verrassen!

Natuurlijk wil ik net als wat Pleun aangeeft weten wat de kosten zullen zijn.

Maar dit zullen we via de mail met elkaar gaan bespreken oké.

Dit telt ook voor Kimmie. Ik betaal mee aan de benzine/diesel!

Dat hier geen discussie over gaat ontstaan.

Ik weet niet of het past als Pippe ook mee wil rijden?

Dan kunnen Pippe en ik misschien beter samen gaan rijden.

Pippe, laat je nog weten wat jij wil doen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden