Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Maris,

Poeh hé, kan me voorstellen dat het een vermoeiende dag is geweest.

Je wil ze toch bezig houden en doet extra je best zodat ze het naar hun zin hebben.

Dit vergt veel energie en natuurlijk is zwemmen ook vermoeiend.

Rust vanavond maar goed uit.

Morgen buurtfeest, gezellig! (geen bericht van je schoonouders gehad)?

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha ja we hebben vanavond eindelijk het telefoontje gehad dat we zondag gaan bbqen. Echt het mag in de krant, maar ze gaan nog wel weer boos worden binnenkort want mijn zwager is 22sept jarig en we hoorden net van mijn andere zwager en schoonzus dat hij het de 23ste viert en dan hebben we feest van het werk van mijn vriend de hele dag en gedeelte avond dus wij kunnen niet en de 24ste kom ik niet dus daar hebben ze ook wel weer wat over te zeuren dat we altijd wat anders hebben haha maar ik lach er alleen maar om scheelt weer een saaie avond.

We hebben net even een bankstel gekocht haha vrienden van de zus van mijn vriend gaan even het interieur vervangen want dit was niet meer hun smaak en nu hadden ze een bankstel waar ze nooit in gezeten hebben alleen met verjaardagen en dat hebben wij even voor een prikkie gekocht. Dta van ons is helemaal op dus komt goed uit haha ben er helemaal blij mee volgende week halen we het op.

Ik ga maar eens een trapje hoger even as the world turns kijken hihi en dan slapen morgen een lange dag, want vaak word het wel een uur of 3 met dat buurtfeest en aangezien ik zondag om half 10 weer een een wedstrijd heb word het mijn weekend wel weer

Geplaatst

hoi dames

ik heb nog even niet echt alles bij kunnen lezen, sorry, pfffff de tijd wordt hier echt opgeslokt door Imke, visite en ja het huishouden haha, moet ook gebeuren he!

Maris ik hoop dat je iets hebt gekregen om naar het toilet te gaan, mijn moeder kan er ook zo´n last van hebben en alle huis-tuin en keukenmiddelen doen dan echt niets meer, heel ellendig! en even een banktstel gescoord, wauw, niet verkeerd!! Wij gaan komende week naar een nieuw kijken, die van ons heeft echt zijn beste tijd gehad, zeker na mijn vele rusten met deze zwangerschap en die van de jongens,......ergens jammer, vind hem mooi en fijn haha.

Lala wat fijn dat het bij jou ook goed gaat en zo te lezen lukt het genieten ook aardig, dat je er tot nu toe 4kg bent aangekomen is niet vreemd, zeker zo als je darmen totaal blokkeren!

Wish, wat blijft het spannend voor jullie he het geslacht? bij Imke was ik er echt al van begin af aan van overtuigd dat het een meisje was, bij de jongens wist ik het echt niet.

de controle was ook weer goed bij jullie, heerlijk! ik ben benieuwd wat het gewicht werkelijk zal zijn bij jullie hummeltje, bij ons werd Imke op 8 a 8+ geschat, nou mooi niet dus, 3340 gram!! wel lange benen, wellicht daardoor wat misgerekend?

Ze doet het erg goed, af en toe slaapt ze ´s nachts echt lang 6 a 8 uur maar altijd wel 6. Ben gisteren begonnen met 5 voedingen over 24 uur ipv 6. Ik had al enige dagen het idee dat het wel kon maar toch twijfelde ik, ze is nog geen 4 weken oud maar gisteren overleg gehad met het consultatieburo en die waren er helemaal voor! super.

Bianca hoe gaat het nu bij jullie? begint er wat rust te komen na alle informatie die er bij jullie binnengekomen is en na alle onderzoeken en ingrepen? ik kan me voorstellen dat met name jij de laatste tijd ook erg geleefd werd en dat het allemaal wat veel is!

Lala geniet van je vakantie! en Pippe, nogmaals gefeliciteerd met je eigen aankomende kaartjeslijn!!!

vanavond bbq-en met goede vrienden en hun 2 zoontjes, erg gezellig!

fijn weekend / vakantie allemaal

liefs

Babeth

Geplaatst

Babaeth wat fijn te horen dat het zo goed gaat met jullie.

En dat Imke al zolang slaapt wat fijn echt een voorbeeld baby hihi ik vind het echt een heel mooi meisje

Ja onze bank is ook helemaal op er komen scheuren in het leer en je zit zo onderhand op de veren en nu wilden we eigenlijk een hoekbank maar aangezien we deze voor een prikkie op de kop hebben geslagen gaan we toch voor deze haha en ach als hij dan weer met een jaar of 5 kapot is doet het je niet zo zeer. Het is natuurlijk wel zo dat er hier vrij veel op het bankstel gezeten word dus het heeft meer te slijten als bij die mensen maar ach daar is een bankstel voor.

Ik heb vanmorgen maar eens heerlijk uitgeslapen want het zal vannacht wel laat worden hihi met heel veel wijntjes tenminste zo gaat het anders altijd dus het zal deze keer wel niet veel afwijken.

Het is alleen jammer dat onze k*^%#t buurman het organiseert maar goed dan hoeven we ook niet met hem te fietsen.

Die man terroriseert ons al vanaf dat we hier wonen omdat hij een hekel heeft aan alles waar geluid afkomt. Hij haat de duiven, volgens hem schreeuwen we de hele dag en slaan we de hele dag met de deuren. we hebben ook veel visite en daar heeft hij ook last van. Gisteren met mijn nichtjes is het ook niet goed dan slaat hij de deur weer dicht met andere woorden dat wij stil moeten zijn en ach we zijn er wel een keer aan gewend dat hij een hekel heeft aan ons maar leuk is wat anders.

En we snappen nog steeds niet wat er mis gegaan is want we hebben nog samen de schutting uitgezocht en laten plaatsen en toen was alles koek en ei en toen die er eenmaal stond is hij gaan klagen. En het mooiste is nog dat we tegenover de basisschool wonen en daar heeft hij geen last van haha

Maar goed wij trekken ons niks aan van die man hij is gewoon oud en gefrustreerd.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Hahag, zo'n buurman hebben wij ook. Niet klagen over t geluid, maar wel over de rest. Hihihi. Zal de 24 ste wel buitenstaan om te kijken wie er allemaal is.

Babeth, goed hoor dat Imke lekker doorslaapt! Volgens mij krijg je meer slaap dan ik op t moment. 3x nacht eruit om te piesen! Heb gisteravond/nacht een hele MvM kan volgemaakt! Pffffff.....er kwam geen eind aan. Vgens peer ben ik een zeikwijf hahahahaVandaag dag twee met roosvicee, en t gaat al beter. Vanmiddag was t alweer een normale drol hahaha. Genieten gaat best hoor! Elke dag ietsjes meer. ;)

Hier zouden we zo straks heel even gaan schieten, peer wilde verder aan de tuin. Uiteindelijk zijn we langer gebleven dan normaal. :) meneer vond t gezellig! En dat wast ook.

De vrouw van mn ex is 10 oktober uitgerekend. Ze krijgen een jongetje. Die zal al alcohol verslaafd ter wereld komen, en waarschijnlijk heeft ie de arrogantie meteen mee van zn vader en grootvader. De volgende generatie narcicistisch eikeltje hahahahaIk gun t hem wel hoor! Een zoon, die homo is. Hihi

Okay, ik schei uit met lelijk doen, zo ben ik niet. Zal even de achtergrond vertellen, in t kort: hij wilde geen kinderen. Gaat vreemd in ons eigen huis terwijl ik op vakantie ben, met mn ouders. Die vakantie had hij afhezegd, want hij had t te druk op t werk en geen vrije dagen meer en verklaart dat 'ze zomaar op de stoep stond' vanuit midden frankrijk. Uhuh. Verder zegt hij dan, in tranen, dat hij mij niet kwijt wilt, hij ook niet weet wat hij moet doen maar dat zij de vrouw van zn dromen is en hij met haar kinderen wilt en met mij absoluut niet. (en staat stom te kijken dat die opmerking pijn doet bij mij) En vervolgens ontkent hij dat hij vreemd is gegaan en gaat vrolijk verder met deze affaire n blijft ook dit ontkennen. Heb hem moeten confronteren met zijn eigen msn chatlogs. Vond ie niet leuk. Ben gegaan heb me laten uitkopen en ben nu gelukkiger dan ooit ;)

Geplaatst

Meid je hebt groot gelijk dat je gegaan bent bij zo'n eikel jeetje wat een arrogantie.

Je krijgt nu gewoon wel een baby met je vent en jullie zijn heel gelukkig.

Zo we zijn er al weer van het buurtfeest er waren 2 oudere stellen wat het organiseerden en normaal zitten we gewoon onder de carport bij iemand in de buurt maar nu hadden ze het op een andere locatie (wat ze ons niet verteld hadden dus moesten we tijdens het fietsen mijn zus nog regelen om de honden uit te laten had die eikel moeten vertellen maar durft niet bij ons te komen want wij zijn associaal volgens hem haha) en zij wilden naar huis dus moesten wij ook maar gaan. Daar is wel commentaar over geweest bij de jongeren onder ons hihi maar goed we hadden nog wel bij elkaar wat kunnen drinken maar nu kan ik nog redelijk zonder kater naar de wedstrijd morgen haha.

Maar het was weer reuze gezellig heb weer eens lekker bij gekletst met de buurvrouw, hadden elkaar al 3 dagen niet gesproken dus dan beleef je heel wat in die tijd haha.

Op naar volgend jaar

Welterusten allemaal

Geplaatst

Fijn dat t (kort) maar leuk was! Handig hoor zo'n buurman! Tsskk.... Eikel hahaha

Hier begint 'het' op gang te komen, gelukkig....voel me minder olifant nu.

Babeth, ik had je mailtje op mn telefoon gelezen en helemaal de kaart neit gezien. Wat leuk! Ziet er goed uit zeg! En t blijft een snoepje hoor, jullie Imke.

Is t al bijna de 24ste? Hihi

Ik heb twee opdrachten voor deze vakantie, eigenlijk drie:

* buro opruimen

* tuinkamer opruimen

* eten voorbereiden

Dat moet kunnen lukken toch? Hihihi

Ik heb er zin in!

Geplaatst

Lala je bent alweer 8 weken vandaag!!!!! Heb j e3 weken vakantie dan want dan moet het toch een keer lukken om die opdrachten uit te voeren. Doe je het gewoon in kleine beetjes en niet alles tegelijk.

Nog 3 weekjes dames!!!

Kimmie ik ben wel in Utrecht dat is zeker nu want mijn moeder wou wel weer een keer naar mijn oma en dan bleef ze gewoon samen met mij daar dus we moeten nog maar even mailen waar ik zal gaan staan.

Ik heb er zin in in elk geval.

Ik zal mijn tas eens inpakken heb zo een wedstrijd en daarna naar de speeltuin met de schoonfamilie, maar aangezien er regen aan komt vanmiddag denk ik dat ze de kinderen weer moete teleurstellen en daarna bbq (we hadden gisteren trouwens gelukkig een buffet en geen bbq) maar goed heb er geen zin in maar dan hebben we het maar gehad

Morgen lekker weer werken heb er gewoon zin in haha

Geplaatst

Maris,

2 weekjes maar, maar het gaat wel lukken hoor! (Kantoor mag niet meer dan een halve dag zijn............eigenlijk is t zoo gepiept, maar ik heb er gewoonweg geen zin in hihihi)

Oe....handig dat je in Utrecht bent! Dan gaat t carpoolen zeker lukken! Goed hoor!!!

Succes vandaag bij de wedstrijd, enne.......niet te veel ergeren vanavond bij de BBQ he?!

En: veel plezier met werken morgen!! hahaha

t Is dat t zo'n pokke eind van hier vandaan is, anders had ik Jay wel bij jou geplaatst hoor! :D

:toppie:

Tot zover!! Moet mannie wakker maken, en dan zal ik ook maar wat gaan doen vandaag he? Zit wel lekker eigenlijk, zo in pyjama :D

Toedels!!

Geplaatst

Haha lief dat je dat zegt ik kreeg van mijn vriendin ook al een kaartje dat ze er niet bang voor was dat ik snel kindjes erbij zou vinden voor het oppassen want ik was de liefste oppas voor haar dochter.

Haha ik ken dat ik moet hier de knutselkamer ook nog opruimen maar heb er niet zoveel zin in haha komt wel een keer.

Vanmiddag gaat wel goed komen vaak ben ik toch de hele middag alleen met de kinderen bezig gaan we volleyballen ofzo als we tenminste op het gras mogen want dat mag vaak niet want dan gaat het kapot (is van mijn zwager en schoonzus) maar ach ik ben het gewend en de kinderen ook.

Fijne middag allemaal

Geplaatst

Hey hallo allemaal,

Heb gisteren geen tijd gehad om te komen 'kletsen'.

Eerst van 7 tot 12.30uur gewerkt en hierna een vgf gehad.

Om 01.00uur thuis gekomen, even douchen en vanmorgen om zes uur op gestaan en tot half vier gewerkt.

Toen thuis gekomen en op de bank geploft.

Mannetje is nu friet halen, heb ik echt zin in. (de schat he)

We hadden de frietpan ook aan kunnen zetten, maar wou ook een milkshake.....Haha!

Reageer later op jullie berichten, hij komt net binnen......

Geplaatst

He Maris, dat is mooi en dan komen we vast uit een plek! Komt goed..

Ik ben druk geweest het weekend, en veel last gehad de laatste dagen van me rug dus daarom wat minder weer hier.

Soms weet ik niet waar me tijd vandaan te halen.. hihi. Maar alles gaat zijn gangetje!

Bjorn vanaf morgen weer wat langer aan het werk dus zijn Levi en ik eigenlijk weer samen thuis zoals het ''hoort''. En dat gaat me

stiekem toch best aardig af. Vorige week Levi een ochtend naar oma gebracht om te poetsen. WAs lekker even bezig te zijn en ging lekker snel

de tijd. Maar ik heb het er nog steeds wel moeilijk mee, dus dat is wel goed dat ik daar in begeleid ga worden.

Met de rest ook alles lekker?

Geplaatst

Komt goed Kimmie ik mail je nog wel een keer tegen die tijd over de plek waar ik het beste kan gaan staan. Ik ken het daar wel goed dus komt helemaal goed.

Wat fijn te horen dat het je zo goed af gaat had ook niet anders verwacht je bent gewoon een goede moeder voor je ventje.

Succes vanaf morgen

Ik ga zo maar eens een trapje hoger moet er morgen weer om 6 uur uit want de vakantie zit er weer op.

Geplaatst

heee dames

ik zal ook weer even van me laten horen

pippe gefeliciteerd hoor met je eigen lijn

babeth wat gaat t hard he , leuk kaartje van imke

wish het begint op te schieten nog maar een paar daagjes werken en dan ben je er voorlopig klaar mee

lala fijn dat "het "op gang komt ik had er ook last van en van de dokter had ik lactulosestroop gekregen ,dat mag je hebben als je zwanger bent en help enorm goed

maris gras is toch om op te spelen niet alleen om naar te kijken en te maaien of ben ik nou maf

hier gaat alles wel oke

ben alleen een weekje extra op de camping geweest ongepland

hebben vorige week een andere grotere caravan gekocht aan de overkant van de straat (op de camping) met een veeeeeele grotere plek maar daar moet dan weer in gepoets worden geschilderd alles was jaren 70 bruin binnen , niet zo mijn smaak,

maar vooral het belangrijkste was dat deze een dicht dak heeft wat niet doorhangt zoals in onze andere oude caravan , nog even en daar komt het dak echt naar beneden

dus ik wil zsm over en dat vergt nogal wat werk en ik ben niet zo snel met dit soort klusjes nu ik niet zolang 1 houding aan kan houden dus alles duurt extra

maar we komen er wel en volgend jaar kunnen we weer prima recreëren in belgie

al is het nu alle weekeindes (met uitzondering van de 24/25e ) nog wel super hard werken want voor eind dec. moet alles klaar zijn en onze oude plek leeg en kaal zijn

dus ..... als ik weinig reageer dan is het omdat ik tot achter mn oren in de verf zit

dikke kus voor jullie allemaal en nog 20 nachtjes slapen :)

Geplaatst

Hahaha, Maris,

Moet toch wel lachen om je zin! Jij denkt dus echt dat het een jongen is omdat je het zo schrijft. :happy:

Wat heb ik zin in onze 'ontmoeting'!!!!

Inderdaad Pleun, nog maar 20 nachtjes slapen en dan is het zover.

Ik ga mezelf nu ook te rusten leggen!

Geplaatst

Gras is toch voor de hondjes om gaten te graven? Hihi

Wish....doe maar eerst lekker uitrusten!

Maris, veel plezier vandaag met je werk!

Kimmie, kalm aan hoor! Gaat goed met jou en Levi, niet? Bjorn alweer meer uurtjes werken dus met hem gaat t ook goed. Nu alleen je rug nog! Hahaha....mannetje loslaten is moeilijk, vind ik niet gek hoor! Doe daar ook maar kalm mee. Ze zijn snel groot!

Pleun, volgens mij begint de roosvicee nu echt te werken. Ben er wel blij om, is fijn om minder olifant te zijn! Hahaha

Nieuw 'huisje' aan de overkant van de straat! Goed hoor, jammer dat er nog zo veel gedaan moet worden, maar volgens mij kunnen jullie dan wel een tijdje vooruit, niet?

Heb zin in onze meeting. Hebben gisteren flink gesnoeid in de voortuin. Tjee, wat heb ik nu een licht in de keuken! ( en wat kan ik goed zien dat de rsmen VUIL zijn!)

Komt ook helemaal goed voor de 24ste. Had bedacht kleine stukjes per dag te doen. Vandaag maar buro/ kantoor, denk ik, maar ook de strijk en de ramen in de keuken en de afwas.......hmm... Te veel?

Ach, ik zie wel!

Fijne dag allemaal!

Pippe? Al weer terug?

Geplaatst

Hey meiden, back in town.

Ik heb nog niet alles bijgelezen. We komen net terug van GG en beginnen vandaag aan de gonal F.

Hoe is het met jullie allemaal?

Bedankt voor de felicitaties. :-) Ik ben er ook zo blij mee! Dit wil ik al zo lang. Fijn om van zo'n bedrijf te horen te krijgen dat je werk goed is.

Maris, heb je de uitslagen al binnen?

Wish, het aftellen is begonnen! Jeetje wat is het hard gegaan de tijd. Het wil zeggen dat het voor ons ook zo had kunnen Zijn, en als de datum in de buurt komt voelt dat wel verdrietig. (niets negatiefs voor jou, dat weet je wel he!)

Fijn dat j e bijna verlof hebt! :-)

Babeth, hoe gaat het bij jullie?

Lala, wanneer hebben jullie ook alweer de volgende echo?

Voel je je goed? Begint je man ook al wat vertrouwen te krijgen? Doe je wel rustig?

Kimmie, hoe gaat het bij jullie?

Zoë, druk aan het klussen? Ben je er ook bij de 24e?

Ik heb er zin in! Maar, ik ben er wel heel zenuwachtig voor. Haha

Geplaatst

Hey Pippe leuk dat je er weer bent hoe was jullie vakantie?

Die zal wel niet meer stuk gekund hebben nadat je gewonnen had. Dta is natuurlijk een geweldig mooi compliment op je werk.

Vanavond dus de eerste spuit, sorry misschien een domme vraag en je zult het al wel gezegd hebben maar ben het vergeten is dit nog voor iui of doen jullie nu ivf?

Zo mijn eerste werkdag zit er weer op was wel even weer wennen om er zo vroeg uit te gaan hihi maar ach je bent zo weer gewend en ik vind het gewoon hartstikke leuk dus dat scheelt ook alweer.

Donderdag krijg ik officieel mijn diploma van het gastouderbureau en aangezien de gemeente ook akkoord is gegaan is nu alles klaar en kan ik meer gaan oppassen. Ik had ook al zitten denken om bso te gaan doen ik zal eens informeren hier in het dorp hoe dat zit.

Morgen krijg ik de uitslag van de mri en ik ben wel heel erg benieuwd nu hopelijk is het iets wat simpel te verhelpen is want dan hoef ik niet naar de reumatoloog want dan ben ik nog veel verder van huis met alles.

Pippe van de rest krijg ik volgende week maandag de uitslag.

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Heee Pippe!

Ja, manlief krijgt al iets meer vertrouwen. Hij kan echt niet meer ontkennen, ik wordt met de dag ronder :S hahaha

Nee, schijnbaar doe ik het niet rustig aan. Heb vandaag twee ramen en een deur gewasswn en een halve strijk, aar frummel Jay zat bij raam nummer twee echt al te protesteren hoor!

Voor mijn doen heb ik het bijzonder kalm aan gedaan, maar niet kalm genoeg dus. :(

Goed nieuws is, is dat ik niet meer verstopt zit, slechte nieuws is: het zuurbranden is terug.

Volgende week donderdag hebben we de echo.

Ik zal vanaf nu het nog rustiger aan doen! Scheelt, krijg ik wel mn boek uit zo. Hahaha

Is wel heel vroeg dit, maar zou je voor ons ter zijner tijd ons kaartje willen ontwerpen? Zou ik wel gaaf vinden!

Maris, fijn dat dag 1 weer leuk was. Vermoeiend is t altijd wel na een vakantie. Wat goed dat je donderdag je diploma al krijgt. Vergeef me, maar wat is bso?

Hoop dat de uitslag van de mri betekent dat er wat gedaan kan worden en je niet naar de reumatoloog hoeft.

Tot zover! Kruip met mn boekje op de bank denk ik, de afwas komt morgen wel weer.

Pippe, lena...succes met spuiten en ik hoop dat dit jullie meer geluk gaat brengen. Duimen draaien, meiden!

:hugg:

Ps: ik bijt niet hoor (tenminste niet hard, en áls dan alleen mn mannetje! Hihihi)

Geplaatst

Lala bso is buitenschoolse opvang haha sorry dat si zo'n normaal woord hier voor iedereen dat neem je vanzelf over hihi.

Lees ze lekker op de bank ik ga zo ook eens met de beentjes hoog lekker gtst kijken ben benieuwd hoe het af gaat lopen

Geplaatst

Aha! Ik wist dat t iets met opvang te maken zou hebben....maar wat he?

Hihi

Ok, iPad uit, boekje, en bank!

Tot!!!

Xx

Geplaatst

Lala,

Fijn voor je dat de Roosvice zijn werk doet!!

Enne, wat je nu voor vandaag wou doen was zeker iets te veel. Helaas heb je dit zelf al ondervonden.

Bah, zuurbranden, hoop dat je hier iets op gevonden krijgt dat dit weg zal gaan of minder zal worden.

Pippe,

Zit hier met een brok in mijn keel. Natuurlijk denk ik daar zelf ook regelmatig aan.

Jullie zouden een paar weken na ons een kindje verwachten.

Dit doet jullie zeer in jullie hart!

Weet dat je dit niet naar mij toe zo bedoeld, dat snap ik wel lieve Pippe!

Vandaag gaat de eerste Gonal-injectie erin.

Meiden, ik duim zo hard voor jullie!!!

Maris,

Je zal zeker wel moe zijn na een drukke eerste werkdag. Altijd even aklimatiseren na de vakantie!

Super dat je donderdag je diploma krijgt!!!

Is dit een 'hele ceremonie' of hoe ga je dit in ontvangst nemen?

Ben ook voor jou hard aan het duimen dat de uitslag morgen 'mee zal vallen'. Schrijf het hier 'nuchterder' dan dat ik het voor je voel, maar weet even geen juist woord te vinden.

Dat het in ieder geval geen klote uitslag zal zijn! Dat lijkt me duidelijke taal!!!

Dikke knuf!!

Ben ook benieuwd naar de aflevering van gtst. Haha!

Babeth,

Ik denk regelmatig aan je!!!

Zoë,

Jeetje, wat ben je al een poos niet meer online gekomen.

Mis je wel hoor! :happy:

Geplaatst

Dank je wel lieve Wish we zien het morgen wel.

Pippe was ik nog even vergeten te zeggen maar dat zzal inderdaad een moeilijke tijd worden rond de eigenlijke uitgerekende datum maar hopelijk zijn jullie dan lekker aan het genieten van de komende zwangerschap die uit deze behandeling gaat ontstaan. Meiden ik duim heel erg hard hier voor jullie.

Ja spannend he Wish dit gtst haha we moesten ook zo lang wachten

Dat met de diploma is niet zo officieel dat gebeurd bij mijn oppaskinderen thuis en daar komt mijn consulent van het gastouderbureau met het diploma en een bos bloemen en dan krijg ik de verdere uitleg over alles. Maar goed maakt ook niet uit ik heb het en daar gaat het om.

Fijne avond allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden