Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje Lala je groeit best zeg mooi hoor nu kan ik je gezicht er ook bij plaatsen ik zal vanavond wel ff een recente foto opzoeken en VIA de mail sturen dan zijn we niet totaal vreemd straks

Je moet wel weten wat je in huis haalt he hihi

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Is soms wel fijn om te weten wat je in huis hebt, ja. Maar dat komt met ons wel goed.

Heb je foto binnen! Hoe was t zwemmen of moet je nog gaan?

Heb nu inderdaad een gezicht erbij wel zo fijn. :)

Geplaatst

Haha ja dat is wel zo fijn

Het zwemmen was weer heerlijk echt dit helpt om een strakkere buik te krijgen.

Ze heeft het nog wel een beetje rustig gehouden na al die weken niks maar toch wel weer pittig haha

Nu ga ik maar eens gtst terug kijken want het is weer spannend geloof ik.

Geplaatst

Maris,

Heerlijk in het water kunnen sporten!

Gtst vanavond moeten missen, kijk ik morgen wel als ik thuis kom van het werk.

Lala,

Zou het knap vinden als je gaat dauwzwemmen. Is wel erg vroeg, ik zou hier m'n bed niet voor uit komen.....

Jij hebt wel lef zeg, om in je lingerie hier op het forum een foto van jezelf te zetten.

Zoals je het omschrijft ben je inderdaad goed aan het groeien. Nog even geduld en dan ziet echt iedereen dat je zwanger bent, leuk om die reacties dan te krijgen!

Dames,

Ik heb nog steeds geen schoenen. Straks worden het de laarzen die ik vorig jaar heb gekocht.

Werd vanmiddag best chagie toen ik geen schoenen kon vinden. Blerr!

Geplaatst

Dat kan ik me indenken dat je er chagie van word. Zou ik ook worden en ik ben een echte schoenengek hihi ik heb ook wel een paar of 35/40 staan en dan van alles en nog wat. Maar meestal koop ik een duurder paar per seizoen waar ik dan heel veel op loop maar ik heb heel veel zomer schoenen en die kan ik straks toch niet meer aan.

Nou ik ga maar eens naar het werk het belooft weer een trieste dag te worden met het weer dan maar wat voor binnen bedenken.

Geplaatst

Maris,

Veel plezier met de kiddies! En vermaak ze maar goed binnen!

Wish,

Heb vroeger in een bandje gezongen. Vond het altijd veel makkelijker om te zingen voor 100 onbekenden, dan 5 bekenden. Is met lingerie en forum het zelfde, denk ik.

Wie kent me hier nou? Hihi ja, over een paar weekjes jullie, maar voor de rest? En als wel...nou ja, het is allemaal nog (redelijk) bedekt ;) hihihi

Dat dauwzwemmen? Hmm...zwembad zit hier vijf minuten vandaan. En ik sta toch altijd al rond 7 uur op. Dat half uurtje extra? Moet mannie wel op die dagen de honden verzorgen, dan kan ik van zwembad uit meteen naar het werk. Klinkt eigenlijk niet verkeerd.

Ik denk dat ik mijn buroo vandaag ga opruimen...

De stofzuiger express in de weg laten staan helpt niet. Mannie ziet die hint niet hihi. Even kijken of het me lukt om een halve keuken te doen ipv de hele beneden verdieping.

We zien wel.

Tot zover!

Xx

Geplaatst

Zo, al vrijdag weer! Een week van mn vakantie zit er weer op :s

Vandaag de rest van mn buro maar opruimen, was gisteren best goed bezig, tot t bierflesje van peter's buro afviel en ik moest stofzuigen en daarna naar de aldi in duitsland moest om twee kastjes te gaan halen. Die overigens pokke zwaar waren.... Maar goed. Heb nu wel een bankje en een kommode. ;)

Oe...da's een goeie....kan wel een kussen maken voor dat bankje. Och ja, we zien wel, tijd zat.

Maar goed, heb er meteen twee herfstasters weggepakt voor 2,99 stuk, en zes of zeven vaste plantjes voor 0,79 stuk. En een deken voor op de bank...en... Hihi

Heb ook leuke bolletjes wol meegenomen, even gaan kijken wat ik daar mee kan maken. ;)

Dus...poetsen vandaag en voor de rest weinig. Zal maar beginnen met ontbijt, mn vitamientjes en een mok melk.

Kom nog wel eens langs hier vandaag, maar als we elkaar niet meer spreken:

Fijn weekend allemaal!!!

Ow, als t goed is, komt een jeans-positiebroek voor 15 euri vandaag binnen. Ben benieuwd.

Geplaatst

Lala,

Kijk je wel uit, niet sjouwen met zware dingen hoor.

Jij bent echt een 'knutseltante', zo leuk om te lezen dat je hiermee bezig bent. (ik ben totaal niet crea-bea)

Hoe groot is je buro, of heb je er ontzettend veel 'zooi' opliggen. Je bent er al een poosje mee bezig hahaha!

En, je broek binnen gekregen?

Hoe gaat het met de andere meiden?

Geplaatst

Jeetje Lala kijk je wel uit met wat je allemaal tilt.

En net wat Wish zegt hoe groot is dat bureau van jou hihi?

Ik heb ook een aparte knutsel kamer en daar is het ook niet altijd even netjes maar goed die is boven en die ziet niemand.

Hier gaat het verder wel heb erg veel last van de rug en mijn pols/hand op het moment maar goed dat is geen nieuws helaas.

Verder hebben we onze mooie nieuwe bank lekker al staan we wilden hem eigenlijk morgen ophalen maar ik ben er de hele dag niet (en ik ken dat wel dat wanneer mijn vriend hem op gaat halen dan staat het mij weer niet aan hoe hij het neer zet hihi) maar nu heb ik hem met mijn vader samen opgehaald. De buurman heeft even geholpen naar binnen tillen want dat werd mij toch even te zwaar maar hij staat gelukkig. En het staat me helemaal aan het is net of de kamer er groter van geworden is.

Morgen ochtend ga ik even groente ophalen voor de koelkast van een lieve vrouw hier op het forum en morgenmiddag moet ik even een demonstratie geven van het klootschieten met een paar dames meer voor de belgische tv dus ben benieuwd en dan morgen avond lekker niks met de beentjes hoog op onze nieuwe bank.

Zondag verjaardag van mijn neefje die word alweer 3 en hij krijgt van ons (we hebben samen met de rest van de fam gedaan) een politiemotor waar hij zelf op kan rijden met 3 wielen echt heel erg gaaf haha In Duitsland zijn die goedkoper dus dan wil dat nog een keer.

Welterusten allemaal

Geplaatst

Hey lieve meiden,

Hoe gaat het met jullie? Ik heb alleen de laatste pagina even gelezen (en daarna een pagina terug voor de foto van Lala ;-). Jeetje meis, 8 weken zwanger alweer! Ben ik er zo'n tijd uitgeweest dan hihi. Het is ontzettend hectisch hier, volgende week gaan we verhuizen en er moet nog genoeg gebeuren. Maar met hulp van vrienden en familie kom je een heel eind!

Sorry dat ik zo'n tijd niet online ben geweest maar het kwam er gewoon niet van. Mede hierdoor heb ik wel een beslissing genomen omtrent het forum. Ik blijf jullie volgen maar zal (bijna) niet meer meeschrijven. Ik merk aan mezelf dat 5 jaar medische molen er behoorlijk ingehakt heeft en waarschijnlijk gaan we de molen ook niet meer in om die reden. Het is goed zo, we zijn erg gelukkig met onze knul en hoe graag ik hem ook nog een broertje of zusje gun, we zijn nu ook weer echt aan het leven en aan het genieten. Ik wil graag een bepaalde afstand nemen als jullie begrijpen wat ik bedoel. Pff, vind het lastig om hier een logisch klinkend verhaal neer te zetten. En ik zal jullie zeker niet vergeten want daarvoor zijn jullie me te dierbaar en begrijpen we elkaar te goed.

Ik had begrepen dat de ontmoeting op de 24e is? Heel veel plezier met z'n allen! Maar dat komt vast wel goed ;-)

Dikke kus en knuffel voor jullie allemaal!

Geplaatst

Zoë,

Ik begrijp je helemaal! Wij waren er dus ook klaar voor, om afscheid te nemen van de hele mmm. Maar kijk nu!

Ik begrijp dat je nu, zeker met de verhuizing e.d. ook wel weer de andere kant van het verhaal ziet, de niet bezig zijn met, het niet hoeven, geen hormonen, geen polonaise aan je lijf meer, maar ook het geneiten van je mannetjes en de dagelijkse beslommeringen. Klinkt heel logisch jullie besluit!

Ik hoop dat je toch wel nog komt buurten hier, na al die tijd gaan we je zeker missen! En dat hebben we al gedaan :)

Maar ik wens jullie alle geluk van de wereld, en of we je nu wel of niet zien hier, je bent in mijn hart.

Dikke knuffel voor jou, en heeel veel succes met verhuizen en het volgende hoofdstuk in jullie leven.

Xxx

Geplaatst

Maris,

Eindelijk, de bank staat!

En je kamer lijkt er groter door te worden, dat is mooi meegenomen.

Kijk je wel uit als je de demonstratie klootschieten moet geven, je moet je hand/pols niet helemaal ontzien maar wel op letten hoor!

Veel succes en plezier met de opnames.

Zoë,

Wat fijn om even van je te horen!

Volgende week gaan jullie dus verhuizen naar jullie droomhuis, wat geweldig!

Niemand zal het je kwalijk nemen als je hier niet meer of niet meer vaak zal komen.

Deze keuze ligt bij jou en dit respecteer ik dan ook.

Ik wil je heel veel geluk toewensen, voor nu en in de toekomst.

Je leest maar fijn mee met wat wij hier schrijven en beleven.

Voor jullie ook een hele dikke knuf!

Geplaatst

Zoe ik ben blij eindelijk wat van je te horen. Gelukkig gaat alles goed en gaan jullie volgende week al over (ben stiekem wel heel benieuwd welk huis hihi)

Maar ik begrijp je helemaal dat je het gehad hebt met alles en dat je nu een gewoon leven wil leiden met je mannen.

Meid heel erg veel geluk en gezondheid nu en in de toekomst en ik hoop je nog eens te spreken hier.

Een dikke knuffel

Geplaatst

Ositiebroek binnen! Hij zit lekker! Hoewel met het weer van gisteren die band wel heel erg warm is. Maar, ik heb weer zonder problemen een hEle ddag een broek aan gehad, dat is toch wel een tijdje geleden al.

We zijn gisteren met ouders en zwager gaan uit eten, eigenlijk nog voor de 50jarig huwelijksfeest van mn schoonouders. Maar helaas, pa heeft het niet gered om het te vieren. Maar het eten was lekker en we hebben ons goed geamuseerd. Hoewel de autorit heen en terug een kleine hel was. De auto van mn pa gepakt, die rijdt gewoon lekkerder voor die oudjes, maar daar was de airco van kapot :s laten we juist op een hele broeierige dag gaan uit eten....

Voor de rest, eigenlijk alles goed hier. Ik heb de bankjes in de auto geladen, de pakketten dan, en daarna heb ik niks meer getild hoor!

Het buro opruimen, het was een zooitje, heb ik over twee dagen verspreid omdat ik het tillen al meer dan genoeg vond.

Vrijdag is ook mijn broer die aan het scheiden is nog langsgeweest, hij heeft zijn hart even kunnen luchtten. Het is exht een vechtscheiding geworden hoor! Daarna hebben we hem vwrteld dat ik zwanger ben, en hij was heel erg blij voor ons. Vond t een grote verrassing, tja, wij ook hihihi. Ik denk dat ik zijn meiden wel vaker over de vloer ga krijgen en ik mn neef als babyzit ga misbruiken hahaha

Ben langzaam al bezig aan de tuinkamer opruimen, dus dat komt ook goed voor de 24ste.

Van de week alvast boodschappen doen, zal een paar keer gaan, zodat ik niet hoef te slepen. Komt helemaal in orde!

Tot zover meiden!

Geniet nog van het mooie weer! Het zou weer zo weg zijn!

Xx

Geplaatst

Lala,

Ben benieuwd hoe een 'Ositiebroek' zit. Haha!

Balen dat de airco het niet deed, die had je gisteren echt wel nodig.

Je schoonvader was er vast en zeker in jullie gedachten en in jullie harten bij!

Wat Kl*te voor je broer dat het zo'n gedoe is rondom het scheiden.

Hopelijk krijgen de kinderen hier niet 'zo veel' van mee. Die kunnen er tenslotte helemaal niks aan doen.

Misschien kunnen we 24 sept. buiten gaan zitten. Laten we het hopen.

Maar ik ben er bang voor dat het dan geen prachtig weer zal zijn.

Ben zo benieuwd naar jullie huis en tuin. Heb er nu namelijk een beeld van gecreeerd, we zullen zien of dat dit juist zal zijn.

Geplaatst

Lala je bent alweer 9 weken haha.

Fijn dat de broek je lekker zit gelukkig maar. En lekker uit eten geweest heerlijk.

Hier gaat het redelijk ben alleen heel erg boos en gefrustreerd en het stomme is dat mijn schoonfamilie het elke keer weer voor elkaar krijgt om mij gestresst te krijgen.

Vandaag is mijn neefje jarig en hij is 3 jaar geworden. Nu wilden mijn schoonouders en mijn zwager en schoonzus (de peettante) samen met ons een cadeau doen ze hadden een hele mooie politiemotor gezien waar hij zelf op kon rijden. Nou heel erg leuk zou je denken en dat was het ook wel ik was heel erg benieuwd naar het gezicht van die kleine haha want dat verwachtte hij niet.

Nu hebben ze dat ding maandag gehaald en hebben ze hem vandaag pas uitgeprobeerd (heel erg slim op zondag) dus je raad het al hij doet het niet. Dus mijn schoonmoeder belde vanmorgen op hoge poten dat dat ding het niet doet en dat we dus zonder cadeau zouden zitten of ik nog even wat kon regelen ik zeg nu moet het niet gekker worden met hun nu kan ik er nog achteraan terwijl alle winkels dicht zitten.

Nu is het zo dat zij allemaal doodleuk zijn gaan sporten en mijn schoonmoeder is naar haar moeder geweest waar ze gisteren en eergisteren ook al is geweest en wij moesten maar achter een cadeau aan echt ik ben laaiend en hier zijn ze ook nog niet klaar mee.

Nu heb ik dus samen met mijn vriend de hele ochtend achter marktplaats gezeten om te kijken of we nog zo'n quad konden vinden en met alle moeite hebben we er een gevonden een hele mooie en die mensen zijn ook thuis word er doodleuk gevraagd of het wel een politiemotor is nou toen knapte er wat bij mij en bij mijn vriend. Hij heeft gezegd dat we die op gingen halen en als ze het er niet mee eens waren dat zij degene waren die met lege handen kwamen en niet wij.

We waren zelfs al zover dat we de bestuurbare auto die mijn vriend vroeger zelf helemaal in elkaar heeft gezet en gespoten en gemaakt heeft wouden geven. Hij wou die eigenlijk voor ons (hopelijk ooit) eigen kindje willen bewaren maar gelukkig hoeft dat niet en halen we straks die andere op net of een kind van 3 erop let of er politie opstaat als hij zo'n ding heeft waar hij zelf p kan rijden op accu.

Maar goed ik zal vanavond nog nergens over doen maar de volgende keer als ik ze spreek krijgen ze dit wel even van mij zij kunnen lekker gaan koffie drinken en hobby's uitvoeren en ik ben thuis gebleven van het klootschieten om te zorgen dat dat jochie een leuke verjaardag kan hebben. En zij gaan straks met de eer strijken grrrrr

Sorry moest even mijn frustraties kwijt want ze had niet voor mij moeten staan vanmorgen want ik was haar denk ik nog aangevlogen.

Tot zover de soap van mijn schoonfamilie hihi

Fijne dag verdre allemaal

Geplaatst

Maris,

Aaaaahhhhh, dit meen je niet!!!!

Thuis gebleven van het klootschieten, terwijl je die filmshoot vandaag toch had?

Dit is te zot voor woorden! Zelfs ik zit hier na het lezen van je bericht op mijn stoel te stuiteren. *%#@!!

Heb er verder geen woorden voor.....

Hoop dat je wel kan genieten van het snoetje van je neefje als hij blij kijkt en op zijn motor rond kan rijden!

Geplaatst

Nee die opnames waren gisteren anders was ik ook wel gegaan maar het idee alleen dat wij wel weer zo zijn om er alles aan te doen om die jongen een mooie verjaardag te geven en dat hij niet teleurgesteld is omdat we met lege handen aan komen dat begrijpt zo'n jong kind niet ja. Ze hadden dat ding gewoon van de week moeten testen toen de winkels geopend waren.

Maar goed we gaan gewoon met een blij gezicht naar de verjaardag en we komen er later wel op terug stelletje egoïsten zijn het gewoon die familie.

Geplaatst

Tjonge Maris!

Een klein kadoo had t kind ook al leuk gevonden hoor! Maar wat een moeite doen jullie ervoor! Goed hoor, terwijl t niet gewaardeerd wordt. Ik had al opgegeven hoor! Jammer dan, dan krijgt de kleine volgende week maar een kadootje. Heel makkelijk daarin.

Je bent te lief voor je schoonfamilie Maris!

Wish,

Ja pap was er zeker bij in gedachten hoor! En de ositiebroek is een jeansbroek met wijde pijpenl hihi, makkelijk met een paar laarzen eronder.

Peter is net klaar met de kommode in elkaar zetten en t traphekje plaatsen. Donjo is de enige hond die kan traplopen, maar we vinden hem inderdaad regelmatig boven. Niet handig! Wel lief, maar niet handig.

Heb trek! Maar weet niet wat ik moet maken vandaag aan eten : s

En t regent weer eens....

Tot!

Geplaatst

Dank je wel Lala ze willen altijd samen doen met een cadeau omdta ze dan niet allemaal van die kleine cadeautjes krijgen maar ik ben daar al niet zo van want bij hun gaat er altijd wat mis en zo blijkt maar weer dat ik gelijk heb.

We hebben die andere opgehaald en het is een hele mooie en nog goedkoper ook hihi scheelt de helft maar dat weten zij nog niet we laten hun gewoon iets extra's betalen voor de diesel en de moeite haha.

Ik heb wel mijn schoonzus even laten weten wie er nu de moeite voor heeft gedaan en dat niet de rest straks met de eer gaat strijken wat normaal is in deze familie.

Maar goed we gaan proberen ons in te houden vanavond

Haha wij hebben ook een traphekje voor de honden zodat ze niet naar boven kunnen

Geplaatst

Wat fijn maris, dat deze mooier en goedkoper is! Altijd goed! En ook dat je je schoonzus almhebt gewaarschuwd.

Wat me te binnen schoot: wish, heb je nu al schoenen?

Shoarma met eigen gemaakte frietjes. Frietjs waren lekker, shoarma heel erg zoutig. Zelfs peter vond dat.

Gisteren een nieuwe diepvries gekocht. De grote was een tweedehandsje van marktplaats. Heel fijn maar volgens mij trekt t ding heel veel stroom en hij vriest daarbij ook niet meer goed. Nu maar een investering gedaan voor een goede, no-frost a+ diepvries. Minder inhoud, maar wel vele malen zuiniger. Nu nog investeren in een zuinige inbouw koelkast en we gaan weer flink wat eurotjes per maand minder betalen. Daar ga ik morgen voor kijken. Heb op internet al een goede gezien, nu even hier in t dorp kijken wat ze hebben.

Geplaatst

Maris,

Wil er niet over door blijven gaan. Maar wil je wel vragen hoe de verjaardag is verlopen.

Lala,

Mmmm, shoarma lekker!!!

Wel met veel knoflooksaus!

Een diepvries/koelkast en nog meer witgoed is altijd een investering. Maar als je een goede aankoop doet heb je hier wel plezier van.

Je haalt het in een aantal jaren wel terug mbt kosten voor stroom.

Yep, heb schoenen gevonden.

Gisterenochtend naar een dorp dichtbij gereden en 2 schoenwinkels in gelopen.

In de tweede schoenwinkel, (waar ik nog nooit geweest was, gek he haha) mooie laarsjes gevonden.

De hoogte van de schagt zit tussen een enkel-laarsje en een gewone laars in.

Stoer en toch ook netjes om onder mijn jurk en legging te kunnen dragen.

En na de bruilfot kan ik ze de hele winter door dragen en daar ging het mij om.

Een enkel laarsje is niks voor mij. De meeste zijn te sjiek en dit past mij niet.

Geplaatst

Haha Wish ja het was eigenlijk best gezellig ik doe toch niks uit op die lui.

Het is al zover (viel me zelfs op) dat we niet eens meer reageren als de vrouw van de broer van mijn vriend wat zegt hihi ach ja ze werkt het zelf in de hand dat we haar negeren. Alleen mijn schoonouders lopen er mee weg en de rest walgt gewoon van haar.

Ze had ook weer eens kleren aan echt het is net of ze uit de oertijd komt. En ik ben helemaal niet zo dat ik daar op let want dat interesseert mij normaal helemaal niet maar dit valt gewoon op. Ze had namelijk een broek aan die ik ook ooit gehad heb toen ik nog op de mavo zat voor 11 jaar geleden. Ik denk dat ze die bewaart heeft omdat ze een beetje afgevallen is en ze deze nu weer aan kan. Maar het zag er echt niet uit met die lelijke gekleurde strepen.

Maar goed zoals ik verwacht had probeerden ze met de eer te gaan strijken maar mooi dat ze dat niet lukten haha. Mijn neefje liep met ons mee naar de auto en toen we de auto los deden stond hij echt met open mond te kijken en vroeg 'is dat voor mij?' haha we moesten wel lachen hij glunderde van oor tot oor hihi zo mooi.

Lala shoarma lekker heb ik al een tijdje niet meer gehad heerlijk vind ik dat altijd. Jammer dat het zo zout was.

Wish fijn dat je schoenen gevonden hebt. Dat zie je wel vaker dat je juist in een winkel waar je nooit komt vind wat je zocht.

Ik ga maar eens naar bedje morgen krijg ik telefoon over de zaadtest en hoe nu verder dus ben benieuwd. Het is alleen jammer ik word pas tussen 3 en 5 uur gebeld maar ik laat het jullie weten als ik wat hoor.

Welterusten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden