Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha het was duidelijk!En zo is het maar net!

Zo zie ik het ook!!Was het een groot bedrijf geweest was het wel anders geweest hoor ;)

Zo dan word het de eerste week wel even bikkelen zeg!!!

Pas je wel een beetje goed op jezelf?

klinkt erg pittig!

Hoeveel weken voor je uitgerekende datum stop jij met werken dan?

Wij slepen je er wel door heen hoor met zn alle ;)!!

:toppie:

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo wat hebben wij weer eens heerlijk gegeten bij de wok jeetje we zijn tonnentje rond op huis aan gegaan.

Maar ik heb wel opgelet en zo mager mogelijk gegeten haha ik wil namelijk die 2kg er niet direct weer op hebben hihi

De dames die tot nu toe komen zijn: Wish, Bianca, Pippe, Kimmie, Lala, Pleun, Babeth en ik dus een gezellig clubje bij elkaar de enige wie ontbreekt is Zoe.

Ik heb ook geen hyves van haar ik weet wel nu hoe zo eruit ziet maar weet haar echte naam niet (tenminste ik neem aan dat dit haar echte naam niet is) ik hoop elke keer dat ik haar weer tegen kom in het dorp maar tot nu toe niet anders had ik haar kunnen vragen.

Wish doe je wel rustig aan met al die diensten jeetje wat veel, maar nog even en je hebt een lange tijd vrij.

Ik wil inderdaad een aantal dagen meer werken. Ik werk nu maar 2 dagen en ik wil graag die andere 3 dagen vanuit huis gaan oppassen is wel zo makkelijk met de hondjes en de aanpassingen heb ik al bijna allemaal in huis dus dat is niet veel werk.

Welterusten allemaal ik kijk nog even as the world turns af en dan ga ik ook slapen.

Ik heb ook mega veel zin in de 24ste

Geplaatst

Het makkelijke van een pan nassi is: het is nooit te weinig! Hahahaha dus maakt het niet zoveel uit of Zoë wel of niet komt. Ik hoop natuurlijk op wel, zou wel leukmzijn om ons allemaal bij elkaar te hebben diendag. Toch?En ja, ik heb er ook zin in. In mn vakantie even een toko zoeken in de buurt ;) en dan ga ik ook nog lekkere cake-jes maken. Oe....heb er echt al helemaal zin in! Okay, met Peer erbij zitten we dan op 9, en nog wat kleintjes die niet met de pan mee eten. Okay komt goed!Maris, wok is fijn he? Kun je ook zelf bepalen wat je wilt hebben. Scheelt een hoop als je aan t afvallen bent.Wish, babeth, bianca, weten jullie nog hoe snel jullie in gewicht aankwamen die begin periode?Ik schrok me een hoedje, die week dat ik een paar dagen thuis was, 4 kilo in 3 weken "zwangerschap". Vond dat wel veel! Maar het is nu wel stabiel almsinds die tijd zeg maar. Sterker nog, is een kilootje af weer. Ik eet goed hoor, dus geen paniek! HihiCollega heeft een mooie roze nog op de kop getikt! Zodra de gedoneerde plant uitgebloeid is, gaat ie lekker bij mij in de tuin. Heel lief: mijn ouders komen deze morgen de voortuin onkruidvrij maken! Kunnen ze meteen de hortensia's zetten. Lief he? Mam vond t volgens mij maar een zooitje van de week hihihi.Maris, drie dagen van huis werken zou wel ideaal zijn zeg! En waarom woon je niet in de buurt? Anders had ik kleine Jay al opgegeven voor april! HahahaWish, bianca, kalm aan he? Niks forceren, gaat t niet, dan absoluut weer op de rem gaan staan! Klinkt heel egoistisxh, maar jullie zijn nu t belangrijkste in jullie leven hoor! Toch? En wat heb jij inderdaad een lieve baas bianca! Flinke bos bloemen en rustig aan beginnen. Goed hoor.Okay, denk dat ik een broodje ga maken en dan ga kijken wat ík vandaag kan gaan doen. De strijk staat er nog, dus dat kan altijd. Maar er moet ook gestofzuigd worden :S zal dat maar aan Peer overlaten he? Tot! Enne, fijn weekend, voor t geval we elkaar niet meer spreken.Xx

Geplaatst

Bianca,

Ik wil tot 36 weken zwangerschap blijven werken. Dan heb ik 12 wkn na de bevalling ipv 10 en dat lijkt me wel prettig.

Lukt het niet dan is dit echt niet erg. Maar ik heb nu in mijn hoofd dat ik tot die 36 wkn wil blijven werken en als ik eerder zou moeten stoppen omdat het niet meer gaat voelt dit voor mij denk ik als 'falen'. Niet dat ik hier dan iets aan kan doen, maar ach, jullie begrijpen me wel.

Maar, ik trek echt wel aan de bel als het niet lukt, neem dat maar van mij aan!

Thanks voor je support!

Maris,

Goed gedaan om tijdens het uit eten erop te letten wat je eet. Dat is toch heel goed van je!

Heb je wel een toetje gegeten? Dat kan ik niet laten als ik uit ga eten.

Lala,

Zal straks eens opzoeken hoeveel ik in de eerste weken aan was gekomen. Het ging vrij snel, maar dit komt ook omdat mijn eierstokken opgezet waren en ik wat vocht vast hield.

Ik had een 'verse tp', dus dit kwam nog van de punctie en toen het hcg wat in mijn lichaam aangemaakt werd.

Ik ga nu op bezoek bij een vriendin van me en er komt ook nog een andere vriendin bij haar op de koffie. Gezellig he!

Fijn weekend allemaal!

Tot laters.....

Geplaatst

Ha dames,

Waar zijn jullie allemaal?

Gisterenavond bbq gehad van de buurt. Het was gezellig en het is gelukkig droog gebleven. We stonden in een tent, maar om hier in te gaan bbq-en.....

Vanavond nog een bbq met de familie.

En morgen, tja morgen moet ik er aan gaan geloven.

Dan gaat om zes uur de wekker en zal ik weer aan de slag moeten gaan op het werk.

Geplaatst

Berichtje weer eens verdwenen zie ik :(

Vrijdagavond man met hamer.......ben moe. Zaterdag ouders de voortuin 3/4 onkruid vrij gemaakt. Rest dinsdag. Ik was gestreken. En dat was t ook. Nog steeds moe.

Vanochtend: 1 wasje gedrsaid en opgehangen, nu de tweede ophangen en dan weer terug naar bed, nog steeds moe. Lijkt alsof mn lichaam opeens beseft dat t zwanger is.......

Vanavond uit eten met zwager en vriendin, lijkt me leuk, maar ook vermoeiend hahahaha

Neh, ik kom er wel. Hoef nog maar 4 daagjes te werken en dan vakantie. Dus dat scheelt. Kan ik hopelijk een keertje uitslapen....als peter een dagje thuiswerkt.

Die is overigens vanochtend naar een klant gegaan, moest 'even' twee uurtjes werken. Moest er om 8 uur zijn. We schrijven inmiddels bijna 1 uur en ze zijn nog niet klaar. Tot zover 'even' werken.

Wish, doe je lekker kalm aan je eerste dag werken morgen?

Enne: bbq's zijn best leuk ebn gezellig! Veel plezier vanavond weer!

Xxx

Wasje ophangen...bedje....klinkt als een goed plan even. Hihi

Geplaatst

Lala,

Heb je al naar je nieuwe ticker gekeken? Je bent vandaag 7 weken zwanger!!!

Oef, ik heb sinds gisteren last van harde buiken. Als ik ook maar iets gedaan heb krijg ik met regelmaat een harde buik.

Ik baal er enorm van!!!

Morgenmiddag maar eens met mijn manager gaan praten. Heb tot nu toe geen aanspraak gemaakt op extra pauzetijden etc. waar ik als zwangere recht op heb.

Zal dit toch maar eens in acht gaan nemen......

Geplaatst

Heel goed Wish dat je dat gaat aankaarten want harde buiken lijken me niet fijn.

Ik hoop dta je er niet meer last van gaat krijgen want het ging zo goed.

Nou je moet gewoon je rust nemen hoor je draagt een kostbaar bezit bij je.

Lala welterusten hihi jij ook inderdaad goed je rust nemen. Nog een paar dagen en je hebt lekker vakantie.

Dan heb ik het er weer op zitten en moet ook zeggen dat ik blij ben dat ik weer kan werken. Had het net zo mooi aan de gang en toen kreeg ik vakantie haha het is ook nooit goed he. Nee we hebben ondanks het slechte weer een mooie vakantie gehad.

Ik zal mijn vriend een gaan roepen want we moeten weg hebben zo een familie bbq en aangezien mijn zieke tante als het goed is ook komt is het wel zo mooi als iedereen er is. Het klinkt hard maar het kan de laatste keer zijn dat we allemaal samen zijn hoe hard het ook klinkt.

Geplaatst

Hee Maris,

Dan moeten jullie zeker gaan! Is altijd fijn als je toch even een feestje heb, terwijl je weet dat t voor enkelen de laatste keer kan zijn. Onze familie is ook aan het uitdunnen. De oudste zus van mn vader is behoorlijk dement, en die maakt het lang meer. Ik ben benieuwd hoor, wat dat gaat doen met mn vader. Hij is de jongste, heeft nu nog drie zussen. Zijn broer is begin dit jaar overleden.

Wish, zal er zker gebruik van maken. Al heb je het niet nodig, je kunt beter nu al een klein stapje terug doen, dan hou je het langer vol.

Pff....mannie is thuis, heb net een paar uutjes geslapen, maar kon zo bij hem in bed kruipen weer. Hahaha.

Zo maar even een lekkere douche ( gek he, durf nog steeds niet goed in bad, hoewel dat ook wel lekker klinkt) en dan zal ik wel opgeknapt zijn. Althans, dat hoop ik.

Mijn ticker ziet er goed uit he? Hihi had em al gezien ja!

Okay....maar even kijken wat ik ga doen. Niet teveel, denk ik.

Xxx

Geplaatst

Hey meiden,

Wat hebben jullie weer veel getikt.

Gisteren druk dagje gehad. Eerst bij me schoonouders geweest daarna even naar huis hondjes uitlaten en Levi de fles geven.

Toen zijn we bianca op gaan halen en gaan shoppen in Alphen, Bjorn wilde een telefoon en bianca op schoenenjacht. En ja hoor beide geslaagd.

Daarna even boodschappen gedaan voor te gourmetten,aangezien bianca bij ons kwam eten. Dus je raad het al in de avond lekker gourmetten. Even uitbuiken en toen zijn we gaan rummikubben. Er gezellig alleen jammer dat bianca echt ook 1 potje na alles won!

Vandaag een lekker luie dag want Levi is een beetje van slag door gisteren. Dus vandaag zo min mogelijk indrukken voor hem.

En papa moest toch voetballen dus dat kwam mooi uit!

Lala van mij hoef je niets te halen voor Levi hoor. Ik neem zijn dingetjes wel mee, komt helemaal goed!

Ik en Levi hebben er ook heel veel zin in

Geplaatst

Kimmie, moooii!! Ik krijg er ook steeds meer zin in. Ik vind t leuk dat we nu eens elkaar echt gaan zien.

Bianca en bjorn geslaagd! Goed he! Levi veel indrukken, dat kan ik me voorstellen. Dan maar lekker kalm aan vandaag met t mannetje.

Zullen dan maar niet gaan rummikubben als jullie hier zijn, gaat bianca weer alles winnen ;)

Hihihi

Vind t leuk cat er ook een paar kleintjes bij zijn, bij ons uitje. Heb er echt al helemaal zin in!

Geplaatst

Maris,

Het is zeker een kostbaar bezit!

Net als wat Lala aan geeft, als ik nu wat rustiger aan ga doen kan ik het langer vol houden.

Het zal hopelijk een gezellige avond zijn geweest met denk ik ook emotionele momenten erbij.....

Lala,

Dat zo'n ontzettend kleine 'Jay' je zo moe kan maken, het is toch wat he.

Bijna vakantie, dan kun je jezelf helemaal overgeven aan die moeheid!

Kimmie,

Na een leuke, gezellige drukke dag is het niet verkeerd om een dagje rustiger aan te doen.

Vooral voor Levi, als je merkt dat hij dit nodig heeft na een dag vol indrukken.

Hahaha, die Bianca heeft dus bijna alle potjes gewonnen!

Bianca,

Proficiat met je overwinningen!!! :toppie:

Geplaatst

Pfff....nog een uurtje dan zit dag 1 van de 4 werken erop.

Morgen dagje vrij weer. Mams en paps komen morgen de voortuin verder afmaken, als het goed is. ;-)

En ik denk dat ik lekker ga uitslapen morgen :D

Geplaatst

Lala nog 3 te gaan hopelijk kun je het een beetje volhouden en dan kun je lekker even bij komen en uitrusten

Ik heb eindelijk weer fatsoenlijk een computer de een na de ander gaat kapot hier.

Mijn laptop is nu bij mijn zwager want die deed niks meer en de gewone computer is het beeldscherm van kapot dus moet ook een nieuwe voor komen grrr

Nu heb ik zolang de laptop van mijn moeder die doet er toch niks mee op het moment en ik heb hem nodig voor het solliciteren.

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Lala,

Zo te lezen valt het werken je wat zwaar.

Nog even doorbikkelen en dan krijg je vakantie!

Ga jij morgen maar eens heerlijk uitslapen, daarna heb je wel puf om de boel te gaan delegeren, toch. Haha!

Maris,

Fijn dat je de laptop van je moeder mag lenen. Je merkt dat je echt wel wat onthand bent zonder laptop en/of internet.

Vanavond weer zw-gym. Alleen is de tijd anders geworden. Vanaf vanavond is het van 20.30 t/m 21.30uur. Pffff, vind dit wel laat.

Gelukkig is het nog voor 3 keer en dan zit het erweer op.

Vanmiddag met mijn manager gesproken.

Voor alle dagen dat ik nog ga werken staat er in de ochtend 1 pers. extra op de afdeling.

Dan kan ik na het verzorgen van 2 cliënten de medicatie gaan doen en het ontbijt opstarten en hoef ik niet meer in de zorg te staan.

De 3 avonden die ik in sept. nog ingepland was hoef ik ook niet te werken. Ga dan wel als ondersteunende dienst van 17.00 t/m 20.00uur op de afd. werken, dit heb ik zelf voorgesteld.

Dan kan ik met het eten mee helpen en medicatie geven.

Op deze manier word ik lichamelijk gezien ontlast en kan ik het nog wel 19 dagen vol gaan houden!

Ben echt blij met mijn manager en collega's. Ik heb vanmiddag alle diensten zelf opgelost door collega's te bellen.

Super collega's toch!!!

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

Jeetje Wish wat heb jij lieve collega's en manager daar kunnen heel veel mensen nog een b=voorbeeld aan nemen.

Zo ga je het vast en zeker volhouden.

Hoe gaat het met de harde buiken?

Ik heb net van een aantal mensen en pb gehad en ik kan door die mensen lekker mijn koelkast een beetje aanvullen zo fijn dat er zulke lieve mensen zijn die je voort willen helpen.

Gelukkig hebben we nog even de tijd dus hopelijk kan ik nog meer 'sparen' hihi scheelt te veel vind ik.

Verder ben ik een beetje slecht te pas vandaag heb het koud en een zere keel en begin verkouden te worden dus hopelijk geen griep want heb geen tijd op het moment en zou ook wel jammer zijn van mijn laatste weekje vakantie

Geplaatst

Maris,

Ja, super joh dat je koelkast op deze manier aangevuld kan worden!!!!

Wij vonden dit toen ook erg fijn!

Denk daar nog steeds aan terug als ik de naaldencontainer in de kast zie staan. (yep, die moet ik nog altijd naar de apotheek brengen.....)

Niet ziek gaan worden hoor tijdens je laatste vakantieweek!

Beterschap!

Harde buiken heb ik vandaag t/m nu zo'n 10 gehad. (wat ik heb kunnen tellen/in de gaten heb gehad)

Dus dat vind ik nog wel meevallen.

Ga nu ff op de bank liggen.

Heb besloten dat we vanavond pizza eten en vanaf morgen de rest van de week gezond met veel groente!

Al eet ik vanavond een vegapizza met veel groente erop. Klinkt toch wat gezonder dan een pizza salami. Haha!

Geplaatst

Haha ik heb de laatste keer ook wel een jaar die bus in de kast gehad gewoon elke keer vergeten mee te nemen naar de apotheek.

Nee ik hoop ook niet dat ik ziek word kan het even niet gebruiken (net of dat anders wel kan)

Jeetje 10 harde buiken is dat niet veel dan?

doe inderdaad maar lekker rustig aan dan en eet lekker een pizza

Ik hou er zelf niet zo van dus dat scheelt weer met afvallen hihi maar mijn vriend is er gek op.

Wij hebben heerlijke gebakken aardappeltjes met een speklap en doperwtjes en worteltjes gegeten ook niet heel mager maar dat mocht wel omdat ik met het avondeten niet zo heel erg hoefde te wegen en meten en dit was nog over van de bbq gisteren.

Geplaatst

Maris,

http://www.prenatal.nl/artikelen/zwanger/harde-buiken.html

Ik heb vandaag een hele dag gewerkt en vanmorgen was er natuurlijk nog geen extra persoon die mij kon helpen.

De harde buiken heb ik met name in de ochtend en vroege middag gehad, dus dat vind ik niks niet gek.

Geplaatst

Goed geregeld wish! Hoop dat de harde buiken vanaf morgen dan lekker wegblijven voorlopig!

Tja....het was een rare dag vandaag. Was inderdaad blij dat t bijna voorbij was zostraks. En dan komt 10 voor 5 nog werk dat nog afgehandeld moet worden.

Ach ja, was om 7 uur thuis zo straks. Morgen lekker niks tot weinig doen. Lieffie heeft 's middags ook vrij, misschien leuke dingetjes doen dan. Hoe dan ook, denk dat mn ouders morgen komen om de rest vd voortuin te doen.

Altijd gezellig!

Maris, fijn dat je weer vooruit kunt! Hopelijk heb je snel weer wat voor jezelf....en pc dan he? Hahaha

En fijn dat de koelkasr weer vol raakt! Altijd fijn!

Tot zover, ga weer even niks doen ;)

Geplaatst

Was t nog gelukt met beentjes omhoog, Maris? Hier wel hoor! Vandaag rest vd was weggestreken en mn ouders hebben de voortuin gedaan. Mannie gestofzuigd en t hras gedaan. Peet is nu n wedstrijd aan t poolen. Staat nog voor, maar hij speelt noet geweldig. Komt wel goed. Morgen later beginnen maar wel later door. Kijk wel of ik dat thuis doe. Tot zover!

Geplaatst

Haha Lala ja dat is zeker gelukt vandaag wou ik eigenlijk ook heel veel doen maar was eigenlijk heel slecht te pas waardoor ik eigenlijk toch niet zoveel gedaan heb.

Ik ben echt in jaren niet zo verkouden geweest als nu bah wat kun je je dan ellendig voelen maar ach er zijn ergere dingen in de wereld.

Heel goed dat je de taken verdeeld hebt zo kun jij je rust nemen en kun je goed voor jou en je kleintje zorgen.

Poolen daar snap ik dus helemaal niks van mijn vriend heeft vroeger aan biljarten gedaan zo af en toe gaat hij nog wel eens met de buurman hier in het cafe biljarten.

Vanavond belde mijn nichtje wat we gingen doen vrijdag? Moest er wel om lachen ze komen weer een nachtje logeren en ze kunnen niet wachten tot het zover is. Nu zouden we eerst naar de smurfen gaan in de bios maar ze wilden toch liever zwemmen hier in het zwembad in het dorp. Dus dan maar dat ach ik heb geen hekel aan zwemmen.

Bianca hoe voel jij je? Veel last van gehad?

Hoe gaat het eigenlijk met de rest?

Het is zo rustig hier?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden