Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja heel spannend ja, en de meeste dagen ben ik heel positief hoor! Maar vandaag even een mindere dag. Straks lekker met de hondjes het bos in, dat zal me wel goed doen!

Voor jou ook spannend zeg, laat je het weten als je wat weet. Er zo veel momenten dat je in de ''stress'' zit! Ik duim voor je me dat er tenminste 1 toppertje bij zit!

Kim

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

tnx meiden! en op dit soort momenten ben ik zo blij dat ik het forum heb! ik heb zoveel aan alle lieve meiden hier.. het eerste wat ik ook doe bij goed nieuws is het delen met alle lieve vriendinnetjes hier op her forum:)En dat doe ik straks ook meteen.. de man die kwam vertellen over de zaadcellen etc heeft ons gezegd dat ze rond kwart voor 12 gaan bellen.. maar in de papieren staat tussen 12 en 14 uur.. dat houd dus in dat ik vanaf half 12 op en top zenuwachtig ben:) en ik hoop dat hij natuurlijk gelijk had.. hij heeft het wel opgeschreven.. owhh ik vind het zo spannnnnennnnddd!!

xx

Geplaatst

Hahahaha blijkbaar neem ik heel snel stemmingen over, ook op afstand!! ik dacht de hele ochtend al aan je en nu voel ik zowaar zenuwen voor jou!!! Hahahahaha. Nog een uurtje meis!!! (haha volgens mij maak ik het zo alleen maar erger!).

Geplaatst

awhh nath wat ben je ook een lieverd! ik ga morgen ook met jouw meeleven hoor:) denk er steeds aan..

En san dat is super nieuws!!ik hoop echt dat ze flot bellen.. nog een halfuurtje..*bibber*

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Hier zit ik ook in zenuwen te wachten op het telefoontje. Ze bellen tussen 11.00 en 15.00 uur. De vorige keer hadden ze al voor half 12 gebeld. Dus ik begin toch wel de zenuwen te krijgen.

Eslief, erg dat wachten he.

Nath, jij morgen veel succes met de punctie.

Kimmie, vervelend dat je vandaag niet zo goede dag heb.

Inderdaad lekker naar buiten hopelijk knap je daar van op.

Ik ga hier even wat eten en dan lekker in bad liggen, nu mag het nog.

Groetjes Jolan

Geplaatst

ik had echt niet verwacht dat dit zo erg zou zijn.. gister was ik er echt nog rustig onder.. maar vanaf een uurtje of 10 zijn de zenuwen echt begonnen.. je haalt je ook van alles in je hoofd.. wel/niet/wel/niet.. pfffff het shaken is wel begonnen..

xx

Geplaatst

jaaaaaaaaaaaaaaaah ze hebben gebeld!!!

van de 5 zijn er 4 bevrucht...

2 zijn nu viercellig en 2 zijn 6 cellig.. er zijn er 3 met wat fragmentatie maar dat was nihil.. 1 van 4 cellen was hellemaal mooi.. maar het was zo weinig dat er een grote kans was dat de fragmentatie nog weg trok.cryo's zittene r dus waarschgijnlijk niet in..

vrijdag om kwart over 2 krijgen wij ons kindje terug!!

ik ben zo blij!!

essie

Geplaatst

Essie wat goed en cryo's ach ja je krijgt nu 2 toppertjes terug wat gewoon 9 maanden blijven zitten.

Heel goed op naar vrijdag.:goodluck:

Geplaatst

Essie, wat goed zeg!!! Nog twee dagen wachten en dan heb je emmy's weer veilig terug.

Hier nog niks gehoord, dus ik ga lekker even in bad liggen.

Tot zo

Geplaatst

Hier net telefoontje gehad van het ziekenhuis. Van de 10 eitjes, zijn 6 goede embyro's overgebleven. Morgen krijgen we de twee beste om 10.45 uur teruggeplaatst. We horen dan ook de kwaliteit en of er misschien cryo's zijn. Ik denk zelf van niet hadden we namelijk de vorige keer ook niet.

Groetjes Jolan

Geplaatst

Eslief & Jolan, jullie hadden de punctie toch allebei gisteren of ben ik nu in de war? Want Jolan, jij krijgt morgen de TP en Eslief, jij "pas" vrijdag... Allebei trouwens mooie resultaten!

Inderdaad, wat is het wachten op die telefoontjes slopend, hm?! Gister had ik de TP en ik ben nu stukken relaxter dan gister & eergister toen ik op de - in totaal 3 - telefoontjes zat te wachten... AAAAAH!

Nou, ik heb een wat gevoelige linker onderbuik, nabij mn lies/eierstok. Verder prima bello!!!

Geplaatst

ik had net als jolan de punctie maandag.

Alleen plaatsen ze het in zwolle een dagje later terug omdat dat beter zou zijn omdat ze dan verder gedeeld zijn.

essie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden