Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Paula,

Hoe gaat het met spuiten?

Megan,

Heel veel succes morgen, hoop dat er een paar follikels zitten die goed zijn voor de punctie!!

Toi, toi, toi!

Jolan,

Fijn dat het vocht grotendeels weg is, let goed op jezelf hoor!

Een hele fijne vakantie met z'n alle!! Haha!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje wat is het druk hier. Ik moest aardig wat bij lezen, maar dat is alleen maar goed.

Megan heel veel succes morgen.

Shanna en Essie mijn vriend is net zo erg ik heb bij hem ook vaak het gevoel dat het hem niks doet en dat doet het echt wel alleen laat hij het gewoon niet merken. Hij is hier ook heel anders mee bezig als ik. Het zal dan toch wel man eigen zijn.

Geplaatst

wish eindelijk ongi joepie voor jou

vanessa ik heb nog wat behangplaksel dus als je nog wat moet kom maar deze kant op, via duitsland gaat het snelst haha 1uur 15 min vanaf apeldoorn

ben nu al weer vergeten wat ik voor de rest wou typen, tja hormonen ben er helemaal van slag van haha

Geplaatst
Paula,

Hoe gaat het met spuiten?

Hey Wish,

Gaat wel goed, durf t alleen niet zelf. Maar dat geeft niet, ik wist dat ik een enorme angst voor naalden heb. Vandaag werk ik maar tot 15u. Ik spuit om 17u. Mn vriend is rijden en ik hoop dat ie op tijd thuis is!

Veel succes vandaag!

Xxx

Geplaatst

heey lieve paula het is ook wel erg spannend! en vooral als je bang bent voor naalden.. ik heb het uiteindelijk wel zelf gedaan maar vond het ook erg eng..Harstikke knap dat je het weld oor je vriend durft te laten doen dat is al een flinke stap!!

Vandaag is het zover strakjes mag ik ons pluisje op gana halen.. ik vind het spannend maar zie erg op tegen de wachtweken..maar ik ga gewoon heel veel leuke dingen doen.. en mensen opzoeken wara ik in jaren niet geweest ben

xx

Geplaatst

Zo de 2e fm, erg benieuwd of het goed gegroeid is allemaal. Vannacht weer een slechte nacht gehad. Wat kan een mens rare dingen in zijn hoofd halen zeg! ;)

Geplaatst

Ja erg spannend, en idd die nachten voor weer een belangrijk iets zijn behoor;ijk heavy zeg!

Maar goed dat halen we wel weer in

Hoe voel jij je?

xx

Geplaatst

zenuwachtig:) nog 5 uurtjes wachten..

slecht geslapen natuurlijk vroeg weer wakker..

die wachtweken vind ik nu al niet leuk..

Maar ik heb mezelf beloofd niet eerder te testen dan mag..

xx

Geplaatst

Hoi Hoi

@Eslief erg veel succes by de tp straks spannend joh heb je straks gewoon een emmy in je buik super!

@Wish hehe eindelijk ben je ongi geworden dus nu kun je eindelijk starten

@Sandra spannend dat je a.s zo de punctie hebt en krijg je ook een roesje?

En aan alle andere meiden erg veel succes met de fm en spuiten

Liefs Elvira

Geplaatst

elvira@

ik krijg geen roesje maar infuus met fentanyl/morfine

wil ook geen roesje mag graag alles mee krijgen ben nl erg nieuwsgierig

Geplaatst

Zo net terug, maar wel met een kater.

Dinsdag waren er al 4 goede te zien en flink wat kleinere. Nu zag ze er nog maar 3 ( met heel veel moeite) en de grootste was rond 17. Maar ik heb geen fijn gevoel eraan overgehouden, ze had zo een moeite ze te zien. Terwijl dinsag ze in 1 x te zien waren. Nu ook erg bang dat ik alles voor niets gedaan heb. Of zou ze ze gewoon niet goed kunnen vinden...

Ze zei ook dat haar collega de dosis misschien wat had moeten verhogen, maar dat dat nu te laat is. Daar heb ik nu weinig aan!

Nee ik moet dit even laten bezinken en hopen dat het zondag allemaal beter is.

Geplaatst

Kimmie wat een teleurstelling lijkt me dat. Ik hoop echt dat ze zondag die vierde ook nog zien en dat je met de punctie 4 mooie eitjes hebben.

Wel slecht dat ze inderdaad je medicijnen niet omhoog gedaan hebben.

Succes.

Geplaatst

Oh Kimmie getver....ik weet hoe je voelt!!! Dat is echt balen. Als er dan ook nog iemand heeft zitten slapen is het helemaal zuur, bah! Maar geef het nog niet op meid. Ik heb ook de hele week gebaald en de verpleegster had mij eigenlijk al een beetje opgegeven. Maar! Toch goed nieuws gekregen vandaag!! Verpleegster (steeds dezelfde gehad) was ook helemaal verrukt en verbaasd; er zijn zo rond de 6 goeie te zien nu! En zij dacht dat het bij 2 zou blijven.

Dus de punctie gaat door!!!! Ik word vanmiddag gebeld of het zondag of maandag wordt. Ben echt mega blij.

Joehoe....later meer, en sterkte Kimmie. Veel water drinken, sex hebben, geen alcohol, fruit eten...........:-))

xx Megan

Geplaatst

@kimmie jeetje meid wat vervelend.. Bij mij zagen ze er eerst 7 en een paar kleintjes..Bij de 2de FM bleken het er opeens 4 te zijn..Bij de derde FM waren het er weer 6..Tijdens de punctie waren het er 6 en er werden 5 eicellen gevonden. Dus meis houd nog een klein beetje hoop dat er bij de volgende FM nog een paar zitten..De 2de FM hebben ze bij mij echt moeten zoeken en deed het ook echt zeer..Ze moesten ook op mijn buik duwen..

@megan Wat een goede score zeg! vooral na je angst de vorige keer!! ben hellemaal blij voor je:)

Voor mij nog 2 uurtjes dan ga ik naar het ziekenhuis om ons pluisje op te halen:)

Geplaatst

Oh dat had ik ook bij deze keer. Ze drukte, meer op me schaambeen als buik trouwens! En als ik jullie verhalen zo lees mag ik toch hoop houden. Fijn dat ik jullie heb want dat lucht me toch weer wat op. Vriendlief is net ook terug gekomen, heeft vrijgenomen om er voor mij te zijn!

Ik ga veel fruit eten en water drinken. En dat sex is dat ook echt goed ja?

Ik ga me duimen draaien tot zondag!

Geplaatst

goedzo! positief blijven kimmie:) hopelijk is het net als bij mij en zien ze er dan weer een hoop meer!!En sex.. ik heb geen idee.. voor mij was het er niet bij..ik had gewoon het idee dat ze dan nog wat zagen zwemmen als ze moesten kijken.. dat vind ik echt niets..Ik weet dat het na de tp niet mag omdat de zaadcellen de eicel kunnen aanvallen..Maar doen waar je je fijn bij voeld!

Gast Shanna42
Geplaatst

Op zich is sex voor de punctie geen probleem houdt er alleen rekening mee dat je man/vriend nog zaad moet produceren bij de punctie en het vaak beter is om dan twee dagen van te voren geen sex te hebben (dat is ons verteld).

Na de terugplaatsing mag je idd geen sex hebben de eerste 6 dagen maar ik lees ook wel dat is aangeraden 14 dagen. Dit is omdat je baarmoeder samentrekt als je klaarkomt en dat schijnt dus niet goed te zijn. Dat van dat aanvallen heb ik nooit gehoord maar zou kunnen.

Groeten van Shanna

Geplaatst

Nou dan houden we het bij veel water drinken en fruit eten!

Het negatieve gevoel is wel iets gezakt en probeer het positieve weer naar boven te halen. Laten we uitgaan dat deze 3 het sowieso gewoon redden, en alles wat erbij is is meegenomen. Nou scheelt het ook wel dat me vriend er is en we lekker kunnen kletsen.

En jullie goede ervaringen ook!

Geplaatst

meiden daar ben ik weer!!

En ik ben zo ontzettend blij!!

Ik heb een echte topper terug gekregen!!

De deling was tussen telbaar en ontelbaar in.. zonder fragmentatie..

En het geweldigste nieuws van alles is dat we zelf 2 cryo's hebben!! Ze zijn het zo goed gaan doen dat ze ingevroren kunnen worden.. ik ben echt hellemaal happy.De gyn vond ook dat we heel veel gelluk hadden omdat het eigelijk nooit voorkomt bij maar 4 bevruchte eicellen.

Hier een fototje van onze pluis!!

je ziet dat zwarte gat en daaronder 2 kleine witte puntje dicht bij elkaar.

dat zijn de luchtbelletjes en daar precies tussen zit onze pluis.Dat kan je met het blote oog niet zien..Ik ben zo blij!!

39394-6029871.jpg

Geplaatst

Essie wat goed en ook nog 2 cryo's. Jou dag kan niet meer stuk neem ik aan.

:eskimo02:

Nou lekker broeden en dan over twee weken een groene regel.

Gast Shanna42
Geplaatst

Super nieuws Esther, mooi hè zo een foto van je kleintje.

Liefs van Shan

Geplaatst

Kimmie,

Wat ontzettend balen en frustrerend om te horen dat ze de dosis had kunnen verhogen.

Tja, en bedankt daar heb je nu inderdaad niks meer aan.

Heel veel succes, hoop echt dat er nog meer follikels bij komen en dat die mee kunnen doen bij een punctie.

Eslief,

Wat geweldig!

Een echte topper terug en 2 cryo's, echt wow!

Nou, uitgangsecho gehad en ik mag starten met de Gonal.

Alles zag er perfect uit, ik ben weer blij!

26 maart terug komen voor de 1e Fm.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden