Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, Eslief, ikzelf ben ook erg blij dat ik de terugplaatsing op dag 4 heb gehad (dat krijg jij dus ook). Dan kunnen ze toch nog net een dagje extra in de gaten houden of de deling wel doorzet. Op dag 3 waren allevier onze embryo's 4-cellig, maar gisterochtend (dag van de TP) waren er 3 6-cellig en 1 7-cellig. Ik heb dus een 6-cellige & 7-cellige terug gekregen omdat de deling iets trager gaat dan "gemiddeld". Qua fragmentatie was het zeer mooi; bijna niets tot helemaal niets! Toch spannend, hm?!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fantastisch eslief en jolan!!! Heel goed nieuws, door naar de volgende stap. Ik ben erg benieuwd naar de resultaten van lonneke?

Lfs megan

Geplaatst

Fantastisch eslief en jolan!!! Heel goed nieuws, door naar de volgende stap. Ik ben erg benieuwd naar de resultaten van lonneke?

Lfs megan

Geplaatst

Dank je wel Megan:) ik ben ook heel benieuwd naar lonneke!

maar ook naar zomer die heeft na de punctie nog niets laten weten dacht ik..

weer ff het lijstje erbij gehaald!

]Voortraject:

Aimee:Start ivf eind maart

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Isolde: 3 maart start Deca

Sannie: 3 maart start Synarel, 4 maart start Gonal/Menopur

Wish: 3 maart Start Deca

Sharon: 4 maart Start Deca 21 maart start puregon

Sophie: 9 maart Start Deca

Paula: 17 maart start Deca, 2 april start Gonal F

Lala: 20 maart start Menopur

Mariska: 22 maart Start Deca, 5 april start puregon.

MarMira: rond 24 maart start Gonald F / Cetrotide

Ddhh: 25 maart Start Deca

Sonja: 28 maart Start Deca

Echo:

Sophie: 18 maart

Suus: 19 maart

Mariska: 1 april

FM:

Megan: 16 maart 2e

Sandra: 18 maart 2e

Kimmie: 19 maart 2e

Sharon: 30 maart 1e

Paula: 11 april 1e

Mariska: 14 april 1e

Punctie:

Sannie: 17 maart

Vonnie: 18 of 19 maart

Terugplaatsing:

Shanna: 10 maart

KayKay: Rond 11 maart 2 cryo's

Annema: 15 of 16 maart (1 of 2 embryo's)

Lonneke:17 maart

Eslief:19 maart

Vanessa: 19 maart 2 cryo's (als ze goed ontdooien)

Sannie: 20 maart

Testen:

Shanna: 24 maart

Eslief: 2 April

Geplaatst

Eslief en Jolan,

Weer een last van de schouders gevallen, voelt goed of niet dan!!

Op naar de terug plaatsing van jullie perfecte mooie emmy's en laten we duimen dat er toch 1 of meerdere cryo's zullen komen!

Hoop blijven houden hoor!

Succes!

Gast Sannie66
Geplaatst

Wat een goed nieuws hier met Eslief en Jolan... ik heb er veel zin in morgenochtend...

:CYBER_HUGS: enneh :myfignerscrossed:

Geplaatst

Hier nog steeds geen ongie te bekennen, ook geen verschijnselen die ik anders wel heb.

Hoe kan ik dan in hemelsnaam 1 of 2 maart positieve ovulatie testen hebben en dan vandaag nog niet ongie zijn?

Ach, volgens mij ga ik nooit iets snappen van het vrouwelijk lichaam.

Geplaatst

hoi Wish, nou ik ben vrolijk met je mee aan t wachten........als dat iets helpt ;-)

Zal ook nooit wat snappen van dit rare ding dat menselijk lichaam heet hoor.

Gast Shanna42
Geplaatst

Ha die Es goed nieuws zeg, maar krijg je er één of twee terug? En Jolan jij veel succes morgen met je terugplaatsing.

Van Zomer hebben we volgens mij al een tijdje niets gehoord, of heb ik haar berichtjes gemist?

Groeten van Shan

Geplaatst

Hi Wish

Jeetje dat is idd al lang wachten,nou hoop dat het snel doorzet

Zal even nog een keer de ongivibes naar je door sturen:pms::pms::pms::pms:

Ongi kom, ongi kom,ongi kom, ongi kom nou!!hihihihi:pms::pms::pms::pms::pms::pms::pms::pms::pms::pms:

Liefs Elvira

Geplaatst

@wish wat k*t is het er nog niet.. zucht,, nou met ze alle ff duimen

@Shanna ik krijg er 1 terug geplaatst alleen 2 als ze van erge slechte kwaqliteit zijn.. ik hoop dus op 1.

x

Geplaatst

sannie heel veel succes morgen!!

nath moet ook morgen!! Spannend!

ik hoop dat het voor jullie net zo'n "ëitje" gaat zijn als voor mij:)

knuffsss

Geplaatst
Hier nog steeds geen ongie te bekennen, ook geen verschijnselen die ik anders wel heb.

Hoe kan ik dan in hemelsnaam 1 of 2 maart positieve ovulatie testen hebben en dan vandaag nog niet ongie zijn?

Ach, volgens mij ga ik nooit iets snappen van het vrouwelijk lichaam.

Hey Wish, wat frustrerend hè!

Maar kan het ook zijn dat je cyclus langer is dan 28 dagen?

x, Martha.

Geplaatst

Hoi Wish

Snap ook niet altijd wat van het vrouwelijke lichaam.

Heb normaal vreselijke buikpijn maar nog geen spoor te bekennen.

Dus nog even afwachten.

Hoop voor je dat het gauw komt

Liefs Simone:goodluck:

Geplaatst

Voortraject:

Aimee:Start ivf eind maart

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Isolde: 3 maart start Deca

Sannie: 3 maart start Synarel, 4 maart start Gonal/Menopur

Wish: 3 maart Start Deca

Sharon: 4 maart Start Deca 21 maart start puregon

Sophie: 9 maart Start Deca

Paula: 17 maart start Deca, 2 april start Gonal F

Lala: 20 maart start Menopur

Mariska: 22 maart Start Deca, 5 april start puregon.

MarMira: rond 24 maart start Gonald F / Cetrotide

Ddhh: 25 maart Start Deca

Sonja: 28 maart Start Deca

Echo:

Sophie: 18 maart

Suus: 19 maart

Mariska: 1 april

FM:

Megan: 16 maart 2e

Sandra:18 maart 2e

Kimmie: 19 maart 2e

Sharon: 30 maart 1e

Paula: 11 april 1e

Mariska: 14 april 1e

Punctie:

Sannie: 17 maart

Vonnie: 18 of 19 maart

Terugplaatsing:

Shanna: 10 maart

KayKay: Rond 11 maart 2 cryo's

Annema: 15 of 16 maart (1 of 2 embryo's)

Lonneke:17 maart

Jolan: 18 maart

Eslief:19 maart

Vanessa: 19 maart 2 cryo's (als ze goed ontdooien)

Sannie: 20 maart

Testen:

Shanna: 24 maart

Eslief: 2 April

Meiden, bedankt voor jullie reacties.

Wish, balen zeg dat je ongi nog niet is doorgebroken.

Ik had het helaas deze ronde ook, afschuwelijk dat wachten. Je wilt gewoon verder.

Sannie en Nath nogmaals succes morgen.

Ik ben ook heel benieuwd hoe het is afgelopen met Zomer en Lonneke.

Liefs Jolan

Gast Shanna42
Geplaatst
Shanna, succes met de punctie morgen!!!

Not me ... ik ben al geweest hihihi al die namen hè

Gast Shanna42
Geplaatst

Wat is het dubbel hè, de één zit met smart op haar ongesteldheid te wachten en een ander wil juist dat die wegblijft (bij die laatste groep hoor ik). Het wordt nu wel spannend hoor, nog een weekje (7 dagen) en dan mag ik eindelijk testen. Vannacht heel slecht geslapen, dus blij dat ik niet naar mijn werk hoefde vanochtend. Af en toe krampjes in mijn buik maar voor de rest geen klachten.

Groeten van Shanna

Geplaatst

Dank jullie wel voor het duimen!!!

Zodra ik ongie word zal ik het zsm melden.

Voor nu alvast voor allemaal, thanks!!

:aaaflowersmiley:

Sannie,

Heel veel succes morgen!

Hoop op een positief bericht van je!

Toi, toi, toi!

Shanna,

Ja, heel dubbel.

Die krampjes kunnen nog van de punctie komen, of die topper is zich aan het innestelen!

Ik ga voor dat laatste!!!

Balen dat je slecht hebt geslapen, snap ik wel hoor.

Al die hormonen en spanning, pfffff!

Van Zomer heb ik ook nog niks gelezen, maar misschien leest ze wel mee.

Zomer, heel veel succes en als je er aan toe bent horen we vanzelf weer van je!!

Simone,

Ja, niet leuk hoor dat wachten op die ongie om verder te kunnen gaan richting ons 'doel'.

Maar we kunnen niet anders dan wachten, bah!

Jij ook succes!

Jolan,

Joepie, morgen voor jou een tp!!!!

Kom op meid, ga ervoor!

Geplaatst

Wish? Ik was deze keer een week te laat ongesteld! Gek wordt je daarvan!

Hebben jullie gezien dat ik vandaag Queen geworden ben? Ik heb eigenlijk geen idee tot hoever het gaat, Queen lijkt mij wel het hoogste wat je behalen kunt.

Morgen krijgen we "het" telefoontje, of onze cryo's goed ontdooit zijn, wat een dag wordt dat! Ik hoop dat ze voor de middag bellen....

Geplaatst

:worthy: Ha Queen,

:wav:

Ik wil je/jullie heel veel succes wensen voor morgen!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden