Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vanessa,

Wat super dat je morgen een tp hebt van 1 geweldige kanjer!!

Ik mag ook hopen dat we die ongie (die nu nog voor 1 keer heel erg welkom was) de komende 9 maanden niet meer zullen zien.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Gast Sannie66
Geplaatst

Dank jullie wel lieve meisjes...

En Vanessa, jij ook eindelijk weer �aan de bak�... goed hoor! Suc6 he morgen!

Wish, ook heel erg blij voor jou.. eindelijk is �het� er dan.. you go girl..

Geplaatst

@wish eindelijk wat goed zeg!!! daar hyeb je lang op moeten wachten!! op naar morgen

@vanessa jammer van de anderen 2.. maar die eene gaat vast heel goed zijn best doen

Morgen krijg ik terug plaatsing en hoor ik hoe ze zich verder ontwikkeld hebben

xx

Gast Shanna42
Geplaatst

Yeah Wish ongi eindelijk wat zul jij blij zijn, nu kun je ook lekker van start gaan, succes deze ronde, hopelijk de laatste en nu 9 maanden niet meer ongesteld, geen dansjes meer doen hoor hihihi

Sannie mooi nieuws vier eitjes en goed zaad, dan moeten ze toch alle vier bevrucht raken en voor een mooie terugplaatsing zorgen, met goede afloop.

Groeten van Shanna

Es spannend voor je morgen, je terugplaatsing veel succes.

Geplaatst

Sannie...super nieuws, wat goed zeg...geniet hier nu alvast van he..

Wish...je wachten en dansen is beloond. Nu lekker beginnen spannend.

Es..Ik ga me zo bij April wachtbankje zetten, vind het wel gezellig want dan kom ik bij de meeste dames van hier..

Ik lees dat je morgen de TP hebt, spannend... Heb je m al mentaal begroet hihihih..(ik ben ervoor nog even naar de kapper geweest, moet m wel mooi ontvangen toch hahaha)

Vanessa...vervelend van de twee andere, maar wel een goede. We gaan ervan uit dat dit dan ook de juiste is toch...duim hier voor je

Met mij hier verder alles ok, wat minder kramp in m'n buik, wel weer wennen hoor weer aan het werk na al deze belevenissen...

Geplaatst

@lonneke ik geloof nooit in vreemde dingen.. maar ik heb wel een gelukskraal speciaal voor zwangerschap.. waar ik natuurlijk ook niet in geloof maar wel bij elk onderzoek om heb...hij zit aan mijn armband.. nu heb ik vernomen dat hij beter aan je keting vlak bij je hart gedragen kan worden.. dus wat gaat deze doos morgen doen?? inderdaad toch maar zon keting ophalen:P ach ik mag mezelf ook wel verwennen na alles wat we hebben meegemaakt;) Ik had gelezen dat tegen je baarmoeder praten hem rustig maakt en dat het beste je man dat kan doen..*zuch* hij wil het niet doen

Geplaatst

Hihihi Es, zal ik je wat grappigs vertellen. Ik ben ook niet van bijgeloof en dat soort dingen, maar somssssss. Het is ook maar net een beetje hoe het me uitkomt hoor.

Enne heb hier ook al gezegd, praat s tegen m, maare no way gose...dat doet ie dus niet..dus herkenbaar.

Hey en je moet jezelf ook echt verwennen. Leuke dingen doen, lekkere broodjes eten hahaha onze portemonnee zal het voelen deze maanden

Geplaatst

Citeer:

succes deze ronde, hopelijk de laatste en nu 9 maanden niet meer zwanger, geen dansjes meer doen hoor hihihi

Uhm Shanna, niet meer ongesteld zul je toch wel bedoelen. Pleace! Haha!

Lonneke en Eslief,

Mijn vriend geeft na de tp elke avond voor het slapen gaan voor elke emmy een kusje op m'n buik en zegt dat ze moeten blijven zitten.

Dus....kom op praat met je mannetje en laat 'm desnoods dit lezen, dat andere dit ook doen. Hahaha!

Geplaatst

ja we moeten ons zelf verwennen.. en al eten voor 2 he:P lekkere dingen:)

Mischien dat ik hem wel zover krijg als het terug geplaatst is.. maar in elk geval niet tegen een lege baarmoeder.. pff vreselijk de wachtweken.. en ik zit er nog niet eens in

xx

Geplaatst

Hahaha nou Wish, dat werkt hier niet hoor, maar betrapte m vanmiddag erop dat hij een koosnaampje had en dat hij wel vroeg hoe het met hem ging haahha.

Het is toch ook wel lastig voor die mannen dit allemaal he. Wij maken het anders mee dan hen. Kan me dan soms ook goed indenken dat ze niet weten wat en hoe...

Geplaatst

Is zeker moeilijk voor die mannen om hiermee om te gaan (en ook vrouwen waarvan de vriendin/vrouw moet injecteren etc.)

Moet je zeker niet onderschatten....

Gast Shanna42
Geplaatst

Wish (bloos bloos) wat erg, maar ik heb het meteen aangepast (het zit gewoon in mijn hoofd het woord zwanger, ongesteld heb ik verbannen hihihi). Ik hoop echt dat je deze ronde zwanger wordt :positive energie:

Eslief eten voor twee pffff daar heb ik last van, herken mezelf niet meer terug. Vandaag gezellig bij mijn zus geweest, en die had gisteren gemaild met de vraag wat ik op brood wil, dus ik geinen kroket (wij hebben geen frituurpan), gaan we daar brood eten, gaat ze kroketten bakken, 3 stuks, de kids hoefden niet, ja ja jullie raden het al, één boterham met kaas, twee boterhammen met kroket, één boterham met ham en een kroket zo (was een hapje af van mijn nichtje), vanavond met het eten had ik haast nog meer op mijn bord als mijn vriend en dat kan haast niet, ik hoop echt dat het een heel goed voorteken is, want de kilo's vliegen eraan op deze manier, als het maar voor het goede doel is. En ik ben geen stress eter, in dat soort situaties eet ik juist eigenlijk helemaal niet.

Mijn vriend wil dat soort dingen helemaal niet, praten tegen mijn buik, hand erop, praat er eigenlijk ook niet over grrrrr alleen als ik echt serieus met hem erover begint, het lijkt of het langs hem heen gaat, met hem over gehad maar hij is echt wel betrokken maar hij uit zich heel anders (niet!) hij wil eerst zeker weten dat ik zwanger ben, tja ieder gaat er op zijn eigen manier mee om, daarom ben ik onder andere zo blij met het forum.

Zelf heb ik op een gegeven ogenblik alle geluksdingetjes weggedaan, heb eens een pluche ooievaar gekocht, ik voelde dat dat moest en dat hij geluk ging brengen, we waren toen op vakantie nou een vette teleurstelling geworden. Maar deze laatste keer heb ik toch telkens naar Dusseldorf een blauw konijntje met roze oortjes meegehad, en die staat nu op mijn nachtkastje, hopelijk straks de knuffel van onze baby, en anders een troost voor mij voor iets wat niet had mogen zijn.

Liefs van Shan

Geplaatst

Goedenavond meiden,

Hier vandaag de terugplaatsing gehad van 2 emmy's.

Het vocht was gelukkig uit mijn baarmoeder, alleen zat er nog wel vocht bij mijn eierstokken. Dus veel drinken en rustig aandoen.

Maar dat moet lukken, we gaan namelijk morgen een week op vakantie. Dus lekker relaxen.

Sannie, geweldig dat de punctie goed is gegaan en met een mooi resultaat.

Sandra, alvast succes a.s. zondag met de punctie.

Wish, super dat je ongi is doorgebroken. Het echte werk kan nu hopelijk voor je gaan beginnen.

Vanessa, wat spannend zeg!! Succes morgen met de tp.

Eslief, succes morgen met de tp.

Shanna, het duurt nog 6 dagen. Maar ik zal je niet eerder spreken dus alvast succes met testen. Hopelijk lees ik volgende week een postief resultaat.

Iedereen bedankt voor de steun en ik spreek jullie volgende week weer.

Groetjes Jolan

Geplaatst

Voortraject:

Aimee:Start ivf eind maart

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Isolde: 3 maart start Deca, 14 maart start menopur

Sannie: 3 maart start Synarel, 4 maart start Gonal/Menopur

Wish: 3 maart Start Deca

Sharon: 4 maart Start Deca 21 maart start puregon

Sophie: 9 maart Start Deca

Paula: 17 maart start Deca, 2 april start Gonal F

Lala: 20 maart start Menopur

Mariska: 22 maart Start Deca, 5 april start puregon.

MarMira: rond 24 maart start Gonald F / Cetrotide

Ddhh: 25 maart Start Deca

Sonja: 28 maart Start Deca

Echo:

Sophie: 18 maart

Suus: 19 maart

Wish: 19 maart

Mariska: 1 april

FM:

Megan: 16 maart 2e

Kimmie: 19 maart 2e

Sharon: 30 maart 1e

Paula: 11 april 1e

Mariska: 14 april 1e

Isolde : 20 maart 1e

Punctie:

Sannie: 17 maart

Vonnie: 19 maart

Sandra:21 maart

Terugplaatsing:

Shanna: 10 maart

KayKay: Rond 11 maart 2 cryo's

Annema: 15 of 16 maart (1 of 2 embryo's)

Lonneke:17 maart

Eslief:19 maart

Vanessa: 19 maart 1 cryo's (twee hebben het ontdooien niet doorstaan)

Sannie: 20 maart

Testen:

Shanna: 24 maart

Eslief: 2 April

Jolan: 2 April

Vanessa: 4 April

Gast Shanna42
Geplaatst

Hai Jolan goed om te horen, fijn dat het vocht zo goed als verdwenen is, en een hele goede vakantie gewenst, waar gaan jullie naartoe?

Groeten van Shan

Geplaatst

shanna zoals jouw man is is die van mij ook.. En soms is dat zo ontzettend lastig..

Hij blijft lekker rustig en kan gewoon film gaan kijken als ze bellen met de uitslag..Soms is het net alsof het hem niet intreseert omdat hij het niet uit..Als ik er echt naar vraag komen er 3 woorden uit en dan houd het echt op..datums uitrekenen .. het blad kinderen kopen en babyspulletjes bekijken in reclame boekjes.. hij snapt het maar niet..Maar soms heel stiekem laat hij toch wel merken hoe het hem deed.. bijvoorbeeld met de witte babysokjes die hij vanochtend heeft gekocht bij de kruidvat toevalig omdat ze in de aanbieding waren en bij de kassa lagen:) het is toch wel een lieve schat;)

xx

Gast Shanna42
Geplaatst

Ach wat lief van hem zeg babysokjes, dat zou die van mij dus nooit doen ja pas als we zwanger zijn. Ik heb ook vaak gevraagd, wil je het wel echt een kindje maar dat is wel zeker zo, en dat weet ik ook wel. Die van mij kwam vandaag met een chocolade kip met eitjes thuis, voor mij gekocht, ach dat vind ik dan ook wel weer heel erg lief.

Vaak vind ik het niet erg, maar zoals van de week toen ik dat filmpje had gevonden waarin je de twee weken na bevruchting kon zien, ja daar kijkt hij dan niet naar, hij moest dan eerst dat programmaatje installeren en dat kwam dan nog wel, nou ik heb hem er niet meer over gehoord dus volgens mij heeft hij nog niets eens gekeken. Later vroeg ik er nog naar zo van én heb je het gezien, en toen zei hij ja je had ook even kunnen roepen en mij bij jou op de laptop kunnen laten kijken tja ..... hij had ook even kunnen komen kijken hahahahaha

Geplaatst

whahaha mannen:)

Frustrerend he;) die van jouw is nog een tikkeltje erger:)

die van mij heeft wel vol verwondering het filmpje bekeken..

Maar niet dat hij uit zichzelf er wat over zegt *zucht*

Straks als we zwanger zijn worden we misselijk van het gezeur van ze omdat we rustig moeten doen.. en vooral geen koffie moeten drinken etc..

Morgen tp.. ik vind het heel spannend.. word het er 1 of toch 2 omdat ze niet zo goed van kwaliteit zijn? en heel stiekem hoop ik dar er toch cryo's zijn al zeiden ze dat ik er vanuit mocht gaan dat dat niet zo was..*bibber*

Gast Shanna42
Geplaatst

Inderdaad spannend de terugplaatsing, hoezo zijn ze niet goed van kwaliteit of vraag je je dat alleen af? Bij mij is één viercellige teruggeplaatst, alles is spannend hè, zometeen lekker twee weekjes wachten. Veel succes nog met wachten tot het eindelijk zo ver is.

Groeten van Shanna

Geplaatst

3 hadden er fragmentatie daardoor was de kans kleiner dat ze werden ingevroren..dat waren er 2 van 6-cellen en 1 van 4-cellen

1 was keurig zonder fragmentatie 4-cellig.. die word dan dus terug geplaatst.

De rest de prullebak in.. of de fragmentatie moest weg trekken

xx

Gast Shanna42
Geplaatst

Okee fragmentatie zegt mij niets, nog niet eerder over gehoord, ook niet bij mijn "eigen" eitjes. Maar je hebt dus in ieder geval één mooie/goeie, maar ja twee zou beter zijn, meer kans, wie weet is het morgen toch weggetrokken.

GrtjS

Geplaatst

niet elk ziekenhuis meld het;)

het is 1 van de cellen die niet goed delen ofzo.. weet ook niet precies.

Je kan er wel gewoon zwanger van worden alleen geeft het minder resultaat ofzo..

een beetje een vaag iets is ook weinig over te vinden op internet..

maar ik ga het morgen vragen wat het precies inhoud want ik ben wel benieuwd

xx

Geplaatst

Lonneke - waaaauuuwwwie!!!! Wat super joh. 11 cellig is dat niet veel te veel? hahaha goed man. Dat wordt een racer of een hardloper ofzo.

Wish - eindelijk. Wat een opluchting. Heb je nog iets met een van onze vele tips gedaan wat het heeft veroorzaakt denk je??? haha

Eslief, sterkte morgen met terugplaatsing, veel plezier!

Sannie - jij dus toch een goede score!

Ik hoop zo dat ik ook geluk ga hebben.......morgen 3e fm ....erop of eronder.......grmpfffff had mezelf wel wat vruchtbaarder ingeschat eigenlijk :-)).

Shanna - jij loopt voorop, je hebt de eer voor heel maart hoog te houden he, dus kom op met twee dikke vette strepen over 6 daagjes.

Tot later dames, wat een lekker dagje vandaag he!

greetz Megan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden