Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier alles goed Pippe met de kleine meid :)

Is het nog gelukt via de negenmaandenbeurs.nl? Daar heb ik ze gisteren nog besteld online. Succes!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha dat is ook zo dat ze het ook aan mijn glimlach kunnen zien maar ik zal even een foto plaatsen die mijn vriend net heeft gemaakt dan kunnen jullie zien dat ik echt geen broek makkelijk meer aan kan en dat het niet heel makkelijk et verbergen is haha

Nu heb ik hier wle een straks shirt aan gedaan maar ik heb niet hele wijde shirts.

Ik had gezegd dat ik elke week een foto wilde maken tegen mijn vriend vind ik wel leuk kunnen we kijken hoe hard het groeit.

[ATTACH=CONFIG]3645[/ATTACH]Deze is van een half uur geleden schrok er wel van hoor

Pippe is het nog gelukt?

Wij gaan zaterdag met een busmaatschappij dat is voor ons goedkoper als met de trein en je zit beter en ook kun je alle bagage onder in de bus kwijt.

Geplaatst

Zo, even klagen hoor! We willen gaan poolen maar ons poolcentrum is dicht ivm carnaval. Keamen we al achter toen we voor n gesloten deur stonden. Dichtsbijzijnde die open is? Eindhoven.

Dus nu onderweg naar ehv-woensel.

Tssskk!!!

Geplaatst

Tja die carnaval ik ben er nu ook wle klaar mee hoor hier zat gister ook veel dicht gelukkig vandaag niet maar er sprong mij wel vanmiddag zo'n dronken iemand bijna voor de auto

Succes met poolen hopelijk heb je er nog wel een beetje plezier aan vanavond

Geplaatst

Maris,

Joehoe, een buikfoto!!!!!

Wat leuk is. Om elke keer bij de 'buikfoto' hetzelfde shirt/truitje aan te doen en dezelfde achtergrond gebruiken. Dan pas zie je echt goed hoe je buik groeit.

Dit heb ik niet gedaan terwijl ik dit wel in m'n hoofd had om te doen. (dom, dom)

Pippe,

Kruidvat is een avondkaartje. Zal morgen bij de Zeeman kijken.

Wil je een hele dikke knuffel geven!

Lala,

Wie heeft er gewonnen?

Hoop dat het nog wel gezellig is geweest!

Mijke heeft vanmiddag dan eindelijk een poep-luier gehad. Ze had afgelopen donderdag voor de laatste keer ontlasting gehad.

Nu is dit bij bv niet erg, er kan wel eens 10 dagen tussen zitten. (aldus de bv-site)

Ze liet afgelopen dagen wel veel windjes. (lees: grote mensen scheten)Haha!

Gelukkig had ze er geen moeite mee en ontlasting was mooi dun.

Geplaatst

Fijn wish, vlgs mn mam had ik vaak hele harde ontlasting. Lijkt me zielig voor zo'n klein mensje. Gelukkig heeft Mijke daar geen last van gehad.

Was zeker gezellig gisteren. Heb twee potjes gewonnen van de tien ofzo. Maar ik ga vooruit. Mooi poolcentrum. Jammer dat t ver weg is. Contributie is goedkoper, betere tafels, goede sfeer.... Jammer dus.

Nu klaarmaken voor de beurs.

Pl

eun, ik doe nog koffie, bammetje en tandjes poetsen en dan springen we in de auto!

je ziet wel een berichtje voorbij schieten!

xxx

Geplaatst

Veel plezier dames

Laten jullie nog wat voor mij over hihi

Wish ik kan zelf ook vaak niet van de ontlasting af dus ik kan me iets indenken hoe mijke zich voelde maar gelukkig is ze er nu vanaf en als ze maar niet te veel buikpijn krijgt is het te doen

Geplaatst

Lala en Pleun,

Het zal wel heel gezellig zijn geweest. Veel gegeten, uitgeprobeerd, monstertjes gekregen etc?

Ook het één en ander gekocht?

Was het voor beide dames te doen om rond te lopen?

Pippe,

Sorry, geen kaartje voor jullie kunnen scoren. ;(

Maris,

Hoe is het met de vermoeidheid en misselijkheid?

Kun je 's nachts wel goed slapen? Hoop van wel!

Wij zijn vanmorgen gaan wandelen. Mijke in de draagdoek.

Wel zo fijn, omdat ik aan elke hand een handje van mijn beide nichtjes vast moest houden.

Mijke heeft zelfs samen met mama en haar nichtjes én oma op de wipwap gezeten. Was er zo één met 4 zitjes.

Alleen toen ik eraf stapte schoot het in mijn rechter lies. Auw!

Hier had ik zaterdagavond met dansen ook last van. Dan schiet het er in één keer in.

Toch m'n bekken die aan het vervelen is?

Geplaatst

Wish wat gezellig zo met allemaal dames

maar wat vervelend dat het in d lies schoot kan day dat je na een paar maanden nog last krijgt van de bekken ik heb geen idee hoor hopelijk is het gauw over

Pippe heb je nog kaartjes gekregen?

Met de misselijkheid gaat het wel goed heb er vandaag weinig last van ben alleen heel erg moe echt niet normaal haha zeg ik met een grote glimlach want vind het natuurlijk geen probleem ben er alleen maar blij mee op dit moment

Heb net toch nog wel even een uurtje de ogen kunnen sluiten want mijn oppaskindje was ergens spelen hihi misschien dat ik het dan vanavond langer vol hou

Geplaatst

Haha, jij verdiend dus slapend je geld.

Wel fijn dat je oppaskindje ergens anders ging spelen en niet met een vriendje/vriendinnetje thuis kwam spelen.

http://www.werkendlichaam.nl/10070/1/bekkeninstabiliteit.html

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/48690-borstvoeding-en-bekkeninstabiliteit.html

Er is tegen mij gezegd dat het geven van bv hiermee te maken kan hebben. Nou, mooi niet dus.

Iemand die ik ken van de zwangerschapsgym is gestopt met het geven van bv op advies van het cb, en bedankt zeg ik dan!

Ze heeft er spijt van dat ze gestopt is. Zit nu nog thuis in de ziektewet ivm bekkeninstabiliteit en is tegen haar zin in Fv gaan geven. Sneu hoor.

Geplaatst

Haha kwam zo af en toe verdien ik slapend geld heerlijk

Dat is ook wat dat ze nu iets tegen haar zin doet mijn schoonzus is nu na bijna 4jaar nog niet weer aan het werk

Geplaatst

Thuis!! En aan de frietjes :-)

huishoudbeurs redde ik niet meer, was eigenlijk wel t plan.

Peter heeft ons overal ingeschreven en we hebben echt drie grotevtassen vol met.... Vanalles!

hij is nu aan t kijken wat we alle,aal gescoord hebben.

Maris, er is nog genoeg over voor jou!

Wat gaaf was, bij geboortekaartjes.nl was een hele wand vol met kaartjes van mn favoriete ontwerpster ;-)

je haalt haar kaartjes er zo tussenuit! Wat leuk was dat zeg!

Ik ging voor een draagdoek, nou, we hebben er twee plus eentje voor onder de douche.

Peter heeft zelf ook even kunnen uitproberen en was daarna meteen verkocht. Maar goed, hij wil niet met een paarse doek rondlopen dus wilde hij een grijze met blauwe ster. Heeft er ook meteen een bijpassend mutsje bij gekocht.

Hee, we hebbennautopapieren en een telefoon gescoord! Hihihi...p is uit aan t pakken...

Na drieen had ik t wel gehad hoor. Ben wel,blijdat we er veoeg waren, na 1 werd t toch aaaardig druk. Krijg nu van vermoeidheid mn eten bijna niet meer op :(

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]3651[/ATTACH]gekocht ,gewonnen (het opvoedboek gewonnenbij he vaderstand)en gekregen (2 paar schoentjes van lala en peter gehad thanks arno vond ze ook erg leuk)

[ATTACH=CONFIG]3652[/ATTACH]gratis gekregen

het was super gezellig en lieve pippe wat zijn e kaartjes mooi en wat gaaf dat je bijna een hele wand had

Geplaatst

Maris, kijk morgen even bij geboortekaartjes.nl

;-)

Pippe, ze hadden ook kaartje op canvas en soortement kraambezoek boek. Was écht leuk Om te zien!

Wil hier de foto's ook wel zetten ;-)

Laat maar weten!!!

Geplaatst

Pippe,

Wat gaaf dat er een hele wand met super mooie kaartjes hing die jij hebt gemaakt!

Lieve Pippe,

Weet niet of je hier wil laten weten hoe het nu verder zal gaan mbt jullie kinderwens?

Jullie blijven in ieder geval in mijn gedachten en ik blijf ontzettend hard voor jullie duimen en hopen dat die wens ooit eens uit zal gaan komen.

Liever vandaag nog dan morgen......

Ik zal de wand zaterdag ook wel gaan zien.

Ga samen met mijn vriendin en haar moeder. Dacht eerst niet te gaan, maar ze heeft mij meegevraagd.

Lala en Pleun,

Wat een lading spullen zeg!

Pleun,

Is dit de gratis Woezel en Pip tas met inhoud?

Dan wil ik die ook vast en zeker eentje scoren! Haha!

Lala,

Wat lief van jou en je hubby dat je die prachtige schoentjes kado hebt gegeven!

Geplaatst

hoi dames

wat hebben jullie lekker geshopt!!!! heerlijk! en Pippe een wand met kaartje van jou? wat gaaf zeg!

Pleun, ik las dat jij mogelijk galstenen hebt, wat ellendig!!! ik ben in 2000 van mijn galblaas afgeholpen, mijn god wat was ik blij toen die eruit was zeg, ik zou opgeroepen worden voor de operatie maar in die tijd had ik iedere dag een aanval, de pijnstillers (zetpillen) die ik had hielpen op een bepaald moment niet meer, moest dan naar de h.a. voor injecties.

Toen werd ik snel geholpen, wat een verademing was dat. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, moet zeggen dat ik weeën minder pijnlijk vond!

Geplaatst

hahaha nee dit is de w &p tas waar voor 15 euro shampoo en olie ed in zitten

ja galstenen (als het dat is )doen idd behoorlijk pijn en heb dus ook zetpillen die werken nog redelijk

hopelijk hoef ik niet lang te wachten om geopereerd te worden

heb jij naderhand veel last gehad van misselijk bij bepaald eten en eventueel veel aankomen of afvallen

Geplaatst

hai Pleun

nee ik heb naderhand echt nergens meer last van gehad, ik heb 2x in een jaar een zware aanval gehad, en dat was gewoon na een broodmaaltijd en toen ik dagelijk een aanval had leek het wel zelfs te komen na een glas water, was zeer hefitg. Na mijn operatie nergens meer last van gehad en ook niet afgevallen of aangekomen, ja dat wel maar niet door de operatie.

als je glablaas verwijderd wordt worden de taken overgenomen door de galwegen, die blijven zitten.

Geplaatst

Hahaha, vlgs mij ging pippe ook zaterdag!

maar even ergens afspreken dan dames! Hihi

Die schoentjes waren/zijn cute! Die konden we niet laten liggen hoor! En stan is peer's favorietje hihi

Geplaatst

Haha het word gewoon een reünie zaterdag José ging ook al dus hopelijk zie ik jullie allemaal nog even ik ben die blonde met die glimlach haha

Ik loop er wel ouderwets met een trolley anders houd mijn rug het niet vol

Wish die woezel en pip tas is geloof ik 3euro maar schijnt wel heel erg leuk te zijn zitten vaak wel leuke dingen in

Lala en Pleun gelukkig hebben jullie genoeg over gelaten haha maar leuke spulletjes hoor

Pippe ik ga zaterdag kijken naar je kaartjes ben benieuwd

Hier gaat het verder wel goed ben heel moe en het feest was erg saai maar goed het is niet anders

Maar de misselijkheid begint pas later op de dag en niet de hele dag door maar dat geeft niet ben wel blij met kwalen hihi

Geplaatst

Babeth,

Wat ellendig dat jij ook zo'n last van je galblaas hebt gehad!

Gelukkig is dit nu achter de rug.

Weeën minder erg dan die pijn die je toen had...... Mijn hemel.

Pleun,

Wanneer krijg je te horen hoe of wat er nu staat te gebeuren?

Sterkte meid!

Lala,

Stan zal niet lang meer Peer zijn favoriet blijven. LOL

Maris,

Haha, die blonde met een trolley en glimlach, zal niet te missen zijn. Haha!

Pippe, Maris en José,

Misschien dat we elkaar even kunnen zien.

Heb het telefoonnummer van Maris, van Pippe moet ik even zoeken maar heb ik volgens mij wel.

We zien wel hoe het gaat lopen.

Ik zal later vandaag verslag uit komen brengen hoe het in Utrecht bij de arts was die naar de duim van Mijke gaat kijken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden