Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ok ik zal er eens met mijn vriend over hebben wat hij ervan denkt met de doppler om er 1 te bestellen haha

En ja dat klopt met dat bloed maar ik wil toch dat de gyn het ook nog na kijkt dan weet ik het zeker haha

En inderdaad ik had ook voor de 12 weken al die spierpijn in de buik dus het kan wel echt ik weet ook wel dat ik niet altijd naar iedereen moet luisteren maar juist omdat ik het nooit heb mee gemaakt vraag je naar de ervaring van een ander en dat maakt je juist onzeker als ze wat anders zeggen.

Ach iedereen is anders

Pippe ook van mij een dikke knuffel voor jullie

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lala,

De maanden vliegen voorbij, echt waar het gaat zo ontzettend snel!

Ondertussen zijn mijn man en ik een jaartje ouder geworden. Zo leuk om dan een kado te krijgen van je man en dochter.

Maris,

Bij mij is er niks verteld mbt de bloedgroep van mij en Mijke.

Net als wat Lala aan geeft hoor ik het ook liever van de verlosk. zelf en niet van 'horen zeggen'.

En bandenpijn kan zeker wel al vroeg in de zwangerschap voorkomen.

Wij hebben er bewust voor gekozen om geen Angelsound aan te schaffen omdat wij hier beide geen prettig gevoel bij hadden.

De verlosk. gaf aan dat ze liever had dat ik dan naar de verlosk.praktijk kwam om naar het hartje te luisteren dan dat ik dit thuis ging doen.

Maar je moet doen waar jij jezelf prettig bij voelt!

Pleun,

Fijn thuis aan het rusten en herstellen.

Geplaatst

Gisteren eindelijk de knoop doorgehakt. Ik was eigenlijk nog steeds borst aan het geven én kolven en beiden ging niet goed. Dan weer te weinig uit borst en ook geen geweldige opbrengst met kolven. Dus sinds gisteravond alleen de borst gegeven. Wel nog gekolfd om de druk ervan af te krijgen en t schema aan te houden bij de flesjes die peter geeft. Sinds dat besluit doet meneer het best goed op borst. De eerste was nog niet helemaal 'je-van-het' maar de borsten erna deed hij t toch minstens anderhalf uur op. Na t flesje om 12 uur door papa sliep meneer eigenlijk door. Ik werd wakker van wat gemor om half drie en heb hem eruit gehaald, maar dat was eigenlijk te vroeg. Heb hem , nadat we op de bank lekker nog eenuur gedut hebben, toch maar wakker gemaakt voor borst. Om 7 uur sliep hij nog, zei peter.

dus, ik ben benieuwd. Voel zlef dat er meer in tiet zit, merk ook dat kleine man minder lang maar beter drinkt. Ik heb goede hoop dat we het binnen een paar dagen echt geregeld hebben, kleine man en ik. ;-)

én ik hoop dat hij wat vaker een nachtje wat langer op zich laat wachten. We gaan het zien!

Pleun, lekker thuis alweer? Hoe is t? Hebben de mannetjes je gemist?

Pippe, lieverd, gaat het nog?! Als je het niet vertrouwd, gewoon bij ha aangeven, misschien kan hij voor een extra bloedtest of vervroegde echo zorgen. Duimen draaien en kaarsje is aan.

Xxx

Geplaatst

Lala,

Wat super om te lezen dat de bv nu prima gaat!

Dacht eerst dat je ging schrijven dat je ging stoppen met bv.

Denk wel dat de papa van Mijke aan moederdag denkt, maar hij heeft op die dag een vrijgezellenfeest.

En mijn kado voor verjaardag en moederdag samen heb ik al gehad. ( een hele mooie mamafiets)

Op het kdv zullen ze misschien iets maken, hier gaat Mijke 10 mei naar toe.

Heb je P nog geen hints gegeven? haha!

Geplaatst

Wish,

Zat! Maar zal wat minder subtiel gaan worden hihi

nee, bv gaat super! Het idee alleen al dat ik niet meer 'verplicht' moet kolven! Dat scheelt al de helft.. Ga t wel doen hoor, want wil vd kv af. P geeft om 24 en 6 flesjes. As ik die met bv kan vullen ben ik tevreden. Kv voor noodgevallen ;-)

Geplaatst

Wish ik neem aan dat ze daar nog wel wat maken met Mijke dat doen ze overal volgens mij.

Lala wat fijn dat de bv goed gaat en jij zult ook vast wat krijgen voor moederdag haha

Geplaatst

Pippe is ben even benieuwd hoe het nu met jullie is?

Heb je nog met GG gebeld?

Ik ga zo naar mijn moeder die gaat mee naar de gyn omdat ik dat hele stuk nog niet zo goed alleen durf te rijden op dit moment en dan hoeft mijn vriend niet weer vrij te nemen.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Pippe, lena: :hugg:

Pleun: :hugs2:

Wish, babeth, bianca, kimmie, maris: ook een knuffel, zomaar!

hihi

Net weer een zware dag gehad. Controle in Leuven. Echo en afspraak bij arts. Mannetje groeit goed, maar dat wisten we al. Bloedwaardes waren (vorige keer) ook goed. Alleen wat spikkeltjes te zien op echo en dat is iets dat in degaten gehouden moet worden. Voor de rest doet hij t super! Volgende afspraak in juni ;-)

maar ook bloed laten prikken en plasje ingeleverd. Bloed was niet helemaal in orde en daar werden we na een paar uurtjes door de arts zelf over terug gebeld, of de verpleegsters hadden 'geknepen' om het nbloed op te kunnen vangen. Kalium gehalte was nl te hoog maar dat kon als ze hadden gepompt om t bloed te kunnen opvangen. Hoe dan ook: nieuw bloed nodig, dat kon via een ziekenhuis hier in de buurt.

aangezien we nog nergens bekend zijn mochten we kiezen en ging de arts vanuit belgie voor ons bellen om de afspraak te maken voor ons. Dit is een heel nieuw concept. Ben gewend dat we zelf overal achteraan moeten gaan en zelf moeten zorgen dat alles op tijd aankomt bij aanvragende partij.

dus....arts heeft voor ons naar zkh roermond gebeld, en die belden netjes na een twintig minuten terug dat we dinsdag binnen konden lopen en dat we alleen even een ponskaartje moesten laten maken. Wow!

en ow ja: dag van de arbeid des half duitsland en een kwart belgie was dan op bezoek in roermond dus was t verstandig als we lekker vroeg in de ochtend zouden komen.

Goed, hoe dan ook, op t kalium gehlate in bloed na is meneer weer okay bevonden. Sterker: de waardes zoals ze nu zijn, lijken op waardes van een gezonde baby met 2 niertjes. Ben blij-blij!

kalium is als t al te hoog is met meds goed onder controle te krijgen. Denk eerlijk gezegd dat t aan t knijpen heeft gelegen.

Tot zover, moet even een thee-ei scoren. Heb borstvoedingsthee gekocht, maar dat is losse thee. Al mn thee-eitjes zijn verdwenen....

ow, en mn stress over minder opbrengst? Was achteraf gezien onnodig, ben nl ongesteld geworden, dan valt productie ook even terug. Lijkt erop dat kolven niet hetzelfde doet als aanleggen.....dus maar goed dat we het niet gebruikt hebben als anti-conceptie middel hihihi

Tot!

xxx

Geplaatst

Schoenen gescoord ;-) , nagelknipper gescoord voor Peter, vier trappelpakjes voor kleine man bij c&a (voor €19,50 totaal) maar geen thee-ei :S

winkels zijn hier in t dorp tot 8 uur open. Was ik even vergeten....

Goeie deal bij c&a. Loop ik vaker naar binnen nu :-)

Geplaatst

Lala,

bedankt voor de knuffel!

Wat vervelend dat Matt weer bloed moet laten prikken. Wat vindt Matt hiervan?

Hopen dat het dan door het knijpen is gebeurd.

Succes!

Maar wat geweldig dat de rest van de onderzoeken prima in orde zijn!

Dat wordt je als ouders zeker wel blij van!

En ik ook! ;)

Hier nog steeds geen tekenen van een menstruatie.

Ben benieuwd wanneer dit gaat komen?

Geplaatst

Pippe ik ben blij dat te horen meid dat geeft echt hoop op naar 7 mei en dan een geweldig mooi hartje of 2.

en die kwaaltjes komen bij de meesten ook pas na 6 a 7 weken.

Lala ben blij dat alle onderzoeken verder weer goed waren tuurlijk word je daar heel blij van als moeder zijnde.

Hoe is het met de rest?

Hier gaat het allemaal nog hetzelfde mijn vriend heeft net al een tuinstoel naar binnen gehaald zodat ik daar op kan zitten want weet echt niet meer waar ik het zoeken moet en dat was een tip van de fysio zodat ik niet meer zo laag in het bankstel hoef te zitten (wat ook echt niet gaat) dus hopelijk gaat het dan nu wat beter nu ik wat rechterop zit.

Het klinkt allemaal net of ik een oud wijf ben haha maar het is niet anders als dit helpt is het een makkelijke oplossing.

Ik had trouwens op de 9maandenbeurs nog een bon ingevuld van de etos om zo'n doos op te halen en die kon ik net ophalen ach zit best leuke dingetjes in en alles wat je voor niks op kunt halen moet je ophalen haha zullen er nog wel meer worden.

Fijn weekend verder allemaal

Geplaatst

dames effe een vraagje

doen we binnen kort weer eens meeten

tis weer effe geleden en nu hebben we weer 2 zwangere dus iemand een idee

zal ik weer op de zelfde manier voor een daum gaan ?

Geplaatst

Ik vind het prima Pleun het is voor mij alleen niet mogelijk op dit moment om helemaal naar het zuiden te komen ivm de rug. Die reis is echt te lang.

Utrecht zou nog wel gaan denk ik

Het is jammer dat ik zo ver weg woon anders hadden jullie hier heen kunnen komen ik weet hier wel een aantal leuke dingen te doen

Geplaatst

Utrecht mag wat mij betreft ook hoor. :D

Pippe, klinkt goed! Vervelend van de kwaaltjes ;-) maar goed teken!

maris, hier stond al vrij snel n in hoogte verstelbare kruk met zo'n zadel als zitgedeelte. Daar heb ik heel cask op gezeten, de bank was zeker op t eind niet meer te doen.

We zijn zeker heel blij!

ik ga ervan uit dat t van de bloedafname komt, de verhoogde kalium waardes. Meneertje doet t super en ik krijg zelfs af en toe al n glimlachje. Hihihi

Normaal vind meneer alles goed maar gisteren had hij honger en na weer n hele dag gehannes was hij t zat. Geeft er normaal niks om maar gisteren toch wel. De 'standaard' naald us nog te groot voor zn aderen maar ze proberen t telkens weer, waardoor hij dus altijd aan twee kanten geprikt wordt. De tweede keer met n injectienaald en dat gaat altijd goed. Duurt soms even maar gaat altijd goed. Maar goed, gisteren twee mutsen?

C&A heeft veel in de opruiming nu. Veel voor de helft vd prijs en met de groeisnelheid van die kleintjes....... Kan je nog ns wat leuks scoren!

Xx

Geplaatst

Goed als de rest dat ook wil doen we gewoon weer Utrecht zal ik wat bespreken?

Mijn tante wist nog wel een paar leuke dingen

Lala wat zielig dat ze hem vaker moeten prikken elke keer. Ik vind dat al vervelend (door de uitdroging was ik heel erg moeilijk te prikken) laat staan hoe dat voor zo'n kleintje is

Geplaatst

Zal morgen kijken naar de data die Pleun heeft gestuurd.

Heel leuk om jullie weer te gaan zien!

Pippe,

Fijn te lezen dat Lena kwaaltjes krijgt. Niet altijd prettig voor Lena, maar ik begrijp dat jullie dan meer zekerheid krijgen.

Is ze misselijk, of wat zijn de kwaaltjes?

O, wat ben ik af aan het tellen naar de eerste echo.

Lala,

Aah, zielig zeg voor Matt dat hij zo 'lek geprikt' wordt.

Een volgende keer zal mama zeker wel duidelijk maken dat er geen standaard naald gebruikt moet worden.

Daar wachten ze nog maar eens even mee. Het is allemaal niet niks voor jullie knul en voor papa en mama zelf.

Maris,

Helaas is het niet anders dan dat je op een tuinstoel gaat zitten, maar als het wel voor je werkt prima oplossing toch.

Een bank is niet stevig/stabiel genoeg, je hebt een 'harde' ondergrond nodig zodat je niet weg zakt.

En in een bank zit/hang je meer en dit is niet goed voor je rug en bekken, kan ik helemaal inkomen.

Gaan jullie morgen nog iets ondernemen?

Mijn moeder komt rond 11.30u naar mij. Gooi lekker wat broodjes in de oven waar we dan heerlijk van kunnen smullen.

En na de middag komen mijn broer, vrouw en 2 nichtjes op bezoek.

En........ Mijke heeft sinds vandaag het omrollen van rug naar buik helemaal onder de knie.

Ik heb een avonddienst gehad en toen ik thuis kwam kreeg ik de videocamera onder m'n neus geduwd zodat ik het kon bekijken.

Wat een lieve schat heb ik toch, hij denkt zeker aan mama door het te filmen en ook nog eens op de film (op het einde) te zeggen dat Mijke naar mama gedag kan zwaaien. *smelt*

Ik ben gisteren na mijn avonddienst nog op een verjaardag geweest. Oud collega werd 50.

Rond 2.00u kwam ik thuis pffff, ben niks meer gewend. haha!

Mijke was om 19.30u naar bed gegaan en werd vanmorgen om 8.00u wakker.

Ze heeft gevoeld dat mama uit wou slapen.

Jaja, Maris en Pippe 8.00uur zal uitslapen genoemd gaan worden. ;) (toch Lala)

Geplaatst

Haha ik ben alvast aan het wennen hoor om vroeg wakker te zijn of eigenlijk bijna niet te slapen dus straks als het zover is ben ik helemaal gewend nee grapje ik slaap wel heel slecht maar ik ben sowieso al niet zo'n uitslaper dus dat scheelt.

Wat lief dat hij de camera er bij gepakt heeft zodat mama ook kan mee genieten van die prachtige meid.

Ik hoop dat mijn vriend dat straks ook zal doen haha

Hier gaat het overdag were echt een stuk beter gelukkig gisteren zouden we even op visite gaan bij de neef van mijn vriend en we waren er om half 3 en om half 12 waren we net thuis haha hoezo het was gezellig en nu wist ik dat van te voren wel dat het altijd gezellig is met hun maar ik had niet verwacht dat ik het zo lang vol kon houden maar het ging echt goed gelukkig hadden zij ook goede stoelen dat scheelt ook wel heel veel maar qua misselijkheid bijna geen last gehad.

Dus misschien gaat het nu dan toch echt de goede kant op eindelijk.

Oh ja we hebben ook nog het badje met onderstel en rompertjes en een regencape voor de maxicosi mee gekregen had zij toch niks meer aan dus dat hebben we nu ook binnen.

Verder krijgen we vanmiddag de zus van mijn vriend met man en 3 kids op bezoek dus mijn vriend staat nu even te stofzuigen en dweilen ik moest even lekker blijven zitten haha lief he.

anders doen we niet wat

Hoe is het met de andere dames?

Geplaatst

Hihihi....7 uur is hier al uitslapen hoor!

Matt heeft toch een lichte blaasontsteking. Leuven belde vanochtend. Morgen dan niet alleen bloedprikken maar ook een plasje inleveren. Gaan we doen!

heeft overigens geen koorts en is niet hangerig, dus heel moeilijk ommvoor ons te zien dat hij wat heeft. Lijkt op mij, mn blaasontstekingen merk ik ook bijna niet. Dat heet: zodra ze omhoog kruipen merk ik t pas.

Wish, wat lief van je man om t op video vast te leggen! Wow! En dan zo'n lieve opmerking op t eind ook nog. Lang leve de videocamera's ;-)

trouwens gaaf hoor dat Mijke al kan rollen.

Hier weinignplannen,mgisteren bezoek gehad en vanmiddag weer. Aquariamschoonmaken en wat groente voortrekken/zaaien.

Het is super mooi weer, zet meneertje straks met bak (kinderwagen) en al buiten......na zonnebrandcreme opgesmeerd en parasol opgezet te hebben....

Tot!

xx

Geplaatst

oh wat zielig dat hij een blaasontsteking heeft hopelijk heeft hij er geen last van want ik heb dat juist altijd wel heel erg zo'n naar gevoel

Geplaatst

Hee meiden,

Hier zaterdag weer wat verlies gehad. We zitten volop in spanning maar we zijn ook wel optimistisch. Voor een datum om te meeten wacht ik liever de eerste 12 weken af..

Lala, wat balen dat jullie mannetje blaasontsteking heeft! Beterschap!

Maris, wat fijn dat het beetje bij beetje steeds beter gaat. Bijna geslachtsbepaling!

Pleun, fijn dat je weer thuis bent, laat je maar even goed in de watten leggen nog. :-) Leuk dat je het initiatief neemt voor een nieuwe meeting.

Wish, hoe is het bij jullie?

Geplaatst

PIppe jeetje alweer bloedverlies maar gelukkig zijn jullie wel nog optimistisch en het hoeft ook helemaal niks te zeggen. En zolang het elke keer nog stopt kan het ook alle kanten op.

Maar jullie komen maandag met super mooi nieuws hier dat er 1 of 2 hartjes heel krachtig aan het kloppen zijn. En dan komen wij wel met het geslacht maandag haha

Maar dat is toch logisch dat je eerst de 12w afwacht zou ik ook doen.

Lala hoe gata het nu met Matt?

Wish rolt Mijke lekker heen en weer hihi?

Pleun hoe voel je je nu?

Bianca, Babeth en Kimmie hoe gata het met jullie?

Medusa hoe gaat het met Rolf doet hij het goed?

Hier gaat het sinds zaterdag inderdaad een stuk beter maar ik juich nog steeds niet te vroeg aangezien ik gisteravond wel weer overgegeven heb, maar zolang dat maar bij 1x in de week blijft ben ik tevreden en hoor je mij niet klagen hoor

De rug blijkt dus nu wel vanuit mijn bekken te komen maar zolang het zo blijft was het nog niet zo erg het moest alleen niet erger worden dan werd het een ander verhaal.

Gister nog wel een ongelukje gehad heb namelijk een pan kokend heet water over mijn hand gehad en nu heb ik een grote brandblaar op mijn hand zitten maar goed gata ook wel weer over het is alleen even heel lastig.

Verder weinig nieuws hier zo af en toe heb ik een kriebeltje in de buik maar dat kan nog niks zijn lijkt me aangezien het nog wel erg vroeg is om onze kanjer al te voelen.

Als ik me zo blijf voelen ga ik donderdag proberen rustig aan weer te werken de jongste is dan nara de creche en heb ik dus alleen de oudste maar en dat is al een stuk rustiger maar dat zien we wel hoe dat gata lopen.

Straks even naar de kapper heerlijk even weer knippen en kleuren.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Mn kapster pakt niet op. Zal ik zo nog eens proberen. Het wordt nu echt nodig! Niet alleen lang(er) maar ook stukken grjzer :S

Terug van bloedprikken. Deze keer met een infuusnaaldje in zn arm. Ging prima! Maar tjonge wt was t druk! Vakantietijd...

en dan hebben de belgen en duitsers ook nog vrij.

Pippe, minder dat bloedverlies telkens. Kan me voostellen dat je dan behoorlijk schrikt.

en meeten: zou idd effe wachten. Maandag echo? Spannend! Weet dat hier voor jullie elke dag n kaarsje brandt.

Ik zat er gisteren even helemaal doorheen. Gelukkig dat peter thuis was. Heb effe een potje mee liggen janken met mannetje. Gaat alweer ;-)

Aquariumpomp stuk. Op zoek naar nieuwe....

Tot!

xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden