Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zal hier geen naam noemen ;) maar een meisje, eerste letter L dan de i en dan 2x de n, voorop en boompje met vogeltjes en dan los de letters

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ohh babeth, de naam heb ik ook niets aan, want ik heb alleen het ontwerp afgeleverd. :-) maar dat kaartje heb ik via via al zoveel gehoord datze die hebben ontvangen, haha. Echt heel leuk om je eigen ontwerp overal ter land terug te zien. :-) echt een succes!

Geplaatst

Allereerst Pippe en Lena,

:confettistars::yah::confettistars::yah::confettistars:

Wat een super mooi bericht!

Een prachtig hartje zien kloppen, echt zo geweldig. Ben zo ontzettend blij voor jullie!

Meiden, probeer en vertrouwen in te hebben al zal dit echt niet altijd meevallen. Een hele dikke knuffel voor jullie drietjes!!!

Maris,

Met z'n drietjes trouwen is zó gaaf! Ik kan het weten hè :happy:

Babeth,

Echt onwijs super te gek dat er in het DenD topic 2 meiden zwanger zijn!

Ik zie het ontwerp van het geboortekaartje zo voor me. Was dit niet één van de winnende kaartjes?

Pleun,

Thanks voor de knuf!

Heb je aan Stan kunnen merken dat hij je gemist had en hoe vindt hij het nu je weer thuis bent?

Neem aan dat je nog rustig aan moet doen, hoe gaat je dit af?

Geplaatst

Haha ja jullie zijn ook met z'n 3tjes getrouwd ja heel leuk we doen het wel niet zo groot maar het is wel bijzonder

Ik heb vanavond nog een heel lief cadeautje gekregen van mijn schoonmoeder had ze zelf gemaakt een hele mooie omslagdoek maar dan met een rits zodat het kleintje het niet los schopt en een luierzak dat is een soort tuinbroekje met een kleerhangertje erdoor waar je luiers in kunt bewaren ik had al eerder aangegeven dat ik dat mooi vond en nu had ze ze klaar dus ben er helemaal blij mee.

Welterusten dames ik reageer morgen wel meer mara ben echt heel erg moe

Geplaatst

Maris,

Wat lief van je schoonmoeder. Gelukkig is het contact nu heel wat beter, wat fijn!

Een tuinbroek, hoe kan het ook anders dan dat jij dit mooi vindt!

Je bent een tuinvrouw in hart en nieren. :laugh:

Logisch dat je om 23.00u erg moe bent.

Mijke en ik gaan vanmiddag op pad om een extra muziekknuffel te kopen.

We hebben deze knuffel aan het bedje vast gemaakt en we laten het muziekje 1 keer afspelen als Mijke gaat slapen.

Deze muziekknuffel gaat altijd mee als Mijke ergens gaat slapen. Als we hem ooit vergeten is dit geen ramp, Mijke kan ook zonder dit muziekje in slaap vallen. Maar het is wel fijn als we een reserve hebben, je weet maar nooit.

Alleen deze muziekknuffel ligt in haar bedje, verder niks. Ze duimt nog steeds en papa en mama vinden dit echt ideaal. ;)

De tripp trapp in de winkel uitproberen en kijken of dat ze hier goed in kan zitten, anders wordt het een andere stoel.

Een groter speelkleed aanschaffen is ook geen overbodige luxe nu Mijke aan het omrollen is gegaan.

Verder vindt ze tot nu toe alleen Broccoli niet lekker, de andere groente en fruit die ze heeft gehad eet ze met smaak op.

Heb zelf hapjes gemaakt en in de vriezer gelegd.

Vanavond krijgt ze voor het eerst sperziebonen met rijst. Dit heb ik fijn gemaakt en wat bv erbij gedaan om met de lepel te geven en we geven haar dan ook een hele sperzieboon in haar hand zodat ze zelf kan proeven en voelen wat ze eet.

Zo leuk om te zien hoe ze het eten aan het ontdekken is.

Een hele fijne dag allemaal!

Geplaatst

Dank je ja ben ook wel blij dat het contact beter is nu nu de broer van mijn vriend en zijn vrouw nog maar dat zie ik nog niet gebeuren, maar wie weet zij is maandag uitgerekend en gister was het nog rustig dus we zullen zien. Ik heb zelf het idee dat ze ons zelf niet bellen als ze bevallen is mara dat gaan we zien ik maak me er eerlijk gezegd ook niet zo druk meer om.

Mara wat leuk dat ze zo aan het ontdekken is en dat ze het meeste ook nog een heel lekker vind een goed gezonde meid is het dus haha

En een reserve popje is nooit verkeerd je weet maar nooit.

Fijne dag allemaal ik doe lekker rustig aan vandaag aangezien ik gister weer overgegeven heb mocht ik niks doen van mijn vriend haha hij is zo bang dat ik weer opgenomen moet worden maar gelukkig gaat het echt stukken beter met mij als ik zoals nu maar 2x in de week ongeveer overgeef ben ik tevreden en is het makkelijk vol te houden aangezien ik overdag bijna niet misselijk ben alleen in de avond en zo hoor je mij niet klagen hoor ik geniet steeds meer helemaal nu ik naar mijn idee mijn buik zie groeien haha het gaat wel hard nu en ik heb het idee dat ik onze kanjer zo af en toe voel nou dan ben ik in de 7de hemel.

Hoe gaat het met de rest?

Geplaatst

Hoe is het meiden? Goed weekend gehad? En wat hebben jullie gedaan?

Hier alles OK! :laugh: Goed weekend gehad, een aantal familie bezoekjes gehad, lekker gegourmet en gespeeld met neefjes en nichtjes. En nu weer aan het werk. Juk!

Geplaatst

Hier gaat het nog hetzelfde overdag redelijk goed alleen de avonden nog niet, maar goed als het zo blijft hoor je mij niet klagen zo hou ik het de hele zwangerschap wel vol.

Het genieten komt ook steeds meer helemaal nu ik ervan overtuigd ben dat ik hem of haar regelmatig voel jeetje wat een bijzonder gevoel is dat ik schiet elke keer in de lach en dan begint mijn vriend automatisch te lachen en vraagt dan of het weer zover is haha

Wij hebben niks gedaan eigenlijk het weekend hadden nergens geen zin in en gisteren kwamen de duiven van mijn vriend weer uit Belgie dus konden we niet weg haha

Vanavond de geslachtsbepaling ben zo benieuwd of we het kunnen zien ik begin wle steeds meer te twijfelen en neig nu meer naar jongetje haha maar we gaan het zien als ze het niet kan zien mogen we kosteloos terug komen om nog een ker te kijken.

Maar hoe is het met jullie allemaal?

Geplaatst

Het kan best dat je jullie kanjer nu gaat voelen.

Zelf voelde ik Mijke heel goed toen ik precies 20 weken was. We waren toen op vakantie, allereerste avond dat we daar sliepen en mijn man voelde haar toen ook voor het eerst.

Toen wist ik dat ik haar rond de 15/16 weken ook had gevoeld, maar dan niet zo 'krachtig'.

Fijn te lezen dat je nu veel meer aan het genieten bent. Kan ook niet anders als je je eigen buik ziet groeien omdat jullie wonder meer ruimte nodig zal hebben.

En je bent een stuk minder misselijk/braken en dat zal zeker een steentje bijdragen aan het kunnen genieten.

Pippe,

Nu zal het spelen met de neefjes en nichtjes jullie een ander gevoel geven.

Jullie gaan nu zelf mama worden, hoe te gek is dat!!!

Hebben jullie het de familie al verteld dat er een wondertje op komst is?

Zaterdag ben ik vrij geweest en ben ik gaan shoppen.

Gisteren heb ik een avonddienst gewerkt. Voordat ik ging werken zijn we bij mijn schoonzus en haar man op bezoek geweest.

Nu ben ik 3 dagen vrij. Vanmiddag komt mijn moeder op bezoek, morgen komen er 2 vriendinnen bij mij lunchen.

Dus ik ga vanmiddag ook even boodschappen doen, afbakbroodjes en salades etc. Mmmm!

Geplaatst

Maris,

Heel veel kijkplezier vanavond.

Hoop dat hij/zij mee wil werken!

Ben zo benieuwd......

Wil je het voor je houden of ga je het met ons delen?

Geplaatst

Haha hier ga ik het wle neer zetten wat het is alleen voor de omgeving proberen we het zo lang mogelijk stil te houden haha kijken of mij dit gaat lukken ben nogal een flapuit, maar tot nu toe als iemand vraagt zeggen we gewoon dat we het niet willen weten dan vraagt niemand verder en gaan ze ook niet opletten wt je zegt

Nee qua gevoel is het ook echt een soort kriebeltje maar giseteravond in bed was het iets krachtiger en wist ik het zeker.

Word alleen maar meer haha en ik kan niet wachten.

Leuk dat je lekker een paar dagen vrij bent en dan ook nog zulke leuke visite ik wou dat ik dat ook kon zeggen maar hebben morgen begrafenis

Veel plezier in elk geval geniet er lekker van met dit mooie weer.

Geplaatst

Hoi dames

Na eerst een trieste avond te hebben gehad tijdens de wake en daarna zijn we nu toch wel heel blij en gelukkig want net bij de echo hebben we toch heel erg duidelijk gezien dat wij een :bcbbgirl2: krijgen jeetje wat is dat raar om te weten hihi maar oh wat leuk.

We hebben ook min of meer een kleine 20w echo gehad wij waren de laatste van vandaag en ze heeft zelfs 3d echo's gemaakt echt zo leuk om te zien al is het nu nog wel heel iel en klein allemaal maar zover zij kon zien was alles goed het ruggetje is dicht het blaasje is gevuld dus dat betekende dat de niertjes werken en het maagje was gevuld dus ze kan ook slikken

Nu is het op naar de 20w echo.

[ATTACH=CONFIG]4038[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4039[/ATTACH]

Welterusten allemaal ik ga maar eens slapen aangezien ik vannacht bijna niet geslapen en we hebben morgen nog een rotdag voor de boeg.

Geplaatst

Maris, sterkte voor jou en je binnenkort man vandaag.

Hou de leuke gedachten vast! Hij had t super gevonden dat jullie een meisje krijgen. Sterkte nogmaals.

Pippe , je klinkt vrolijk!! Minder stress?! Denk aan jullie.

Hier alles goed maar heb weinig puf Om te posten. Lees wel mee maar meekletsen even niet. Wordt tijd dat t zonnetje wat langer blijf schijnen en niet verstopt zit achtet wolken. Vandaag zou hier een goede dag worden. Ben benieuwd.

Pleun,

Was gezellig! Moeten we vaker doen maar wst zien de boellies er raar uit met kale pootjes hihi

Mannetje mist jou ook hahaha.

Wish,

Mijke wordt al echt groot he?! Geslaagd voor alle boodschappen?

Babeth, hoe is t nu met Imke?

Tot zover! Brood bakken (machine aanzetten) en thee zetten.

Geplaatst

Dank je wel dames

Het voelt een beetje raar om zo blij te zijn nu maar hij had dit super gevonden

Fijne dag allemaal ik geloof dat het redelijk weer word

TOT later

Geplaatst

Maris,

Jullie krijgen een dochter!!

En de naam die jullie al zo lang in gedachten hadden kan nu aan haar gegeven worden!

Gelukkig alles in orde wat ze kon zien op de echo. Dit was een fijne afsluiting van de dag.

Heb je wel kunnen slapen?

Heel veel sterkte vandaag, dikke knuffel!

Lala,

Ik zal je een aantal foto's via de mail sturen van Mijke.

Heb een donker paarse tripp trapp gekocht, ze vindt het heel leuk om hierin te zitten.

Ze weet al dat ze wat te eten krijgt als ik haar erin zet. Meteen een grote glimlach en vol trots zit ze dan te kijken.

Pippe,

Nog minder dan een week en jullie mogen weer naar jullie wonder gaan kijken.

Mijn duimen blijven draaien!!

Geplaatst

Dank je wish het was gisteren niet makkelijk bij het afscheid en zeker niet als je vol hormonen zit maar dat hebben we weer gehad het is kaal dat hij niet meer elke dag hier komt maar we moeten verder

En nee ik heb 2 nachten inderdaad niet geslapen maar afgelopen nacht gelukkig wel weer ben pas net wakker

Ja mijn gevoel was gewoon goed en we hoeven niet meer voor een jongensnaam te gaan waar we het toch al zo moeilijk mee hadden haha

Maar we zijn zo blij maar goed dat waren we bij een jongen. net zo geweest

Maar mijke doet het echt heel goed en dan te bedenken dat ons meisje net zover is over een jaar haha nog erg. onwerkelijk

Zo maar weer ff naar de fysio

Hoe is het met de rest

Geplaatst

Oh ja dames en vandaag is eindelijk de laatste dag van mvm na morgen niet meer die vieze stink kannen. Nu heb ik wel een aantal weekjes gemist door de zhopname en doordat ik daar te ziek voor was maar goed ben blij mijn steentje bij gedragen te hebben

Geplaatst

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Maris een meisje, ik zit hier te stuiteren :) Joehoeeeeeeee!!!:confettistars:

En je voelt haar ook al, hoe bijzonder is dat?

Ook al is het allemaal een beetje dubbel na het afscheid van jullie vriend......het feit dat er nu een minimeisje in je groeit, maakt een hoop goed!

Geplaatst

Haha dank je ja dat maakt inderdaad een hele hoop goed het is echt zo bijzonder maar dat hoef ik jou niet te vertellen hihi.

En ja ik ben er van overtuigd dat ik haar echt heel regelmatig voel ik zou niet weten wat het anders kan zijn maar oh wat is dat een fijn gevoel en het kon ook heel goed zei de echoscopiste van de weke want de placenta ligt echt helemaal achter en ik ben er wel blij mee

Hoe gaat het verder bij jullie met L.o.t.t.e alles goed?

Geplaatst

Dank je Pleun hoe is het nu met jou?

Hopelijk knap je een beetje op

Ja heel leuk roze spulletjes kopen heb er echt zin in

Gister wel even bij de prenatal geweest maar we kwamen een bekende tegen en aangezien we het nog even voor onszelf willen houden hebben we maar niks mee genomen kan ook nog zat maar had iets heel leuks gezien

Vind het wel heel leuk om te zien dat mijn vriend ook zo trots is dat we een meisje krijgen.

Dus dames gelieve niks hierover op facebook haha zolang wij het stil kunnen houden voor de omgeving doen we dat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden