Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

haha ja daar ben was ik al bang voor hihi we gaan het zien dat een zwangerschap je lichaam zo kan veranderen met alles blijf er van staan te kijken.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dames allemaal een fijne moederdag :positive energie::confettistars::hugs2:

Pippe wij kunnen dit volgend jaar ook eindelijk vieren met een glimlach

Vind wel dat het nu al anders voelt omdat ik weet dat er een klein meisje in mij groeit

Maar goed dat wou ik jullie even toe wensen moet nu gaan mijn oppaskindje doet vandaag de communie dus heb zo eerst nog een feestje voordat we naar mijn schoonmoeder gaan.

Mijn moeder is op vakantie dus daar hoeven we niet heen.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

I Love Moederdag :-)

Gebruik nu alleen iburofen op dagen dat het echt niet gaat. Dit verlicht het maar meer ook echt niet ... Dus pijnpoli zal echt wel moeten , al wil ik dit liever uitstellen nu het zo nog enigszins gaat zeg maar..

Maris je gaat het echt al zien hoor: wauw!

Mijke gaat ook hard zie en lees ik Wish wat leuk hè. Al die stappen en fases zijn zo leuk :-)

Geplaatst

Goedemorgen dames

Nou we zijn ook weer oom en tante geworden en wat ben ik op dit moment extra blij dat ik zwanger ben anders was het weer zo moeilijk geweest om te horen.

We moeten er we om lachen hoor wij dachten allemaal echt dat ze ene meisje zouden krijgen aangezien ze echt een knal roze badje en een knal roze luieremmer hebben belde mijn zwanger vanmorgen om half 6 ons wakker dat hij een jonge zoon heeft gekregen haha ik wist niet wat ik hoorde

Ik zal straks mijn andere schoonzus wel even bellen haha die lacht zich rot dat weet ik zeker.

Geplaatst

Haha gefeliciteerd Maris, kan me heel goed voorstellen dat het nu anders voelt dat je zelf zwanger bent. Alles goed met die kleine jongen?Levi heeft nu ontdekt hoe Mowgli kruipt, want dat doet hij ook na. Ziet er zo gek uit! Hahaha

Geplaatst

Dank je Kimmie moet er nog om lachen met hun roze badje

Ja met de kleine is alles goed en zij wasx iets ingescheurd maar verder was ales goed geloof ik heb mijn zwager niet lag gesproken aangezien het al om half 6 vanmorgen was en we dus wakker gebeld werden haha

Haha dus je hebt een kleine mowgli in huis grappig mooie ondeugd dus

Geplaatst

gefeliciteerd maris

hoop voor hun dat ze alleen roze accesoires hebben en niet helemaal de kast hebben vol hangen met jurkjes al zou ik ze dat stiekum wel gunnen met hun rare streken

hoop dat ze veeeeeeeel extra kosten hebben nu het een jongen is

das karma denk ik dan maar he

hahahaha

Geplaatst

Kimmie,

Haha, die Levi. Wat je van.... Beren leren kan, van slimme beren leren kan, lalalalala!

Maris,

Proficiat tante en oom!

Ook ik moet enorm lachen om wat je hier hebt geschreven.

Een roze badje en emmer.

Het is zeker veel makkelijker om mee te dealen als een ander nu verteld dat ze zwanger is of als er iemand bevallen is.

Nu verwachten jullie zelf een prachtig mooi meisjes-wonder! Super gaaf blijft het!!!

Pleun,

Foei, zo mag je niet over een ander denken/schrijven.... :happy:

Grapje, ook hier lag ik om in een deuk!

Ben je goed aan het herstellen? Gebruik je nog ergens medicatie voor?

Ben wel weer benieuwd naar een nieuwe foto van Stan.

Vanmorgen met schoonmoeder en een nichtje van haar naar de Ikea geweest.

Heb een speelkleed gekocht om in de woonkamer op de vloer te leggen. Nu Mijke aan het rollen is gegaan ligt ze regelmatig met haar been of arm tussen de spijlen van de box. Had haar op een dekentje op ons tapijt gelegd, alleen dit was niet zo groot.

Na het ontbijt (wat we bij Ikea hebben gegeten, kost maar 1 Euro haha) heb ik Mijke bv gegeven.

Prima te doen op één van de banken die daar nu staan. Rustig hoekje genomen en even kunnen voeden, ideaal!

Geplaatst

Haha ja zo kun je een beetje nagaan wat het voor iemand is mijn schoonzus want dit komt niet van hem hihi

Wat leuk even naar de ikea ben ik vanmorgen ook even geweest wel handig dat voeden daar ook makkelijk gaat

Geplaatst

Heb jij ook iets gescoord bij de Ikea?

Hoe heet het kleine ventje?

Pippe,

Jullie hebben morgen een echo. Zat steeds met mijn gedachten bij vandaag.

Wil jullie een dikke knuf geven en hoop zo dat jullie weer met een grote glimlach naar huis kunnen gaan!

Geplaatst

Gefeliciteerd maris!

ook ik moet niet zo stiekem wel lachen ja.

Wish, tuurlijk mogen de rest vd dames ook naar eindhoven komen!

we waren / zijn van plan n keertje n vrijdagavond af te spreken in t poolcentrum. Effe bijkletsen onder t genot van n koffie/thee/fris of glaasje alcohol en n potje pool spelen :-)

Deze mama is super blij!

het fietskarretje is superM ben vandaag met kleine man t dorp in kunnen gaan om te shoppen :-)

en mama heeft van kleine (grote) man twee kuikens gekregen. Brahma's. Dit worden KIPPEN! Hihi zijn de reuzen onder de kippen. Hoop dat ze snel eitjes gaan leggen. Maar zoooo leuk dit ras! Vliegt niet (ze worden 4-5 kg) en hartstikke tam. Dus kuikens komen al leuk op je af om te kijken of er wat eten te scoren is. Hihihi

Ow, wilde net t dorp in, gaat de deurbel. N dame vh consultatiebureau. Ze hadden mn telefoonnummer niet (dus wel) maar ze kwam dus even langs om te vragen hoe t ging, intake te doen en afspraak te maken. Moet er vlgd week maandag heen voor de eerste inentingen.

Geplaatst

Haha gelukkig kunnen julli eer ook om lachen

Wish hij heet F.-a.-b.-i.-a.-n het is niet mijn naam en had ook niet verwacht dat zij dit ooit zouden uitkiezen maar goed dat is ieder zijn keus het past niet bij hun in elk geval.

Ik ben heel erg benieuwd wanneer we welkom zijn om te komen kijken denk dat wij nog lang niet aan de beurt zijn haha eerst haar familie en vriendin maar ijn vriend belt vanavond wel en dan zien we het wel eerder als morgen kunnen wij niet.

Mijn nichtje was wel boos dat het een jongetje was want zij had niks aan jongetjes die maakten alles kapot haha nu hoopte ze maar dat wij een meisje krijgen maar ze dacht van niet haha dan heb ik wel moeite om zo'n verdrietig meisje nik ste vertellen maar ik houd mijn mond hihi

Wish nee ik heb niks gekocht was gewoon even aan het kijken ik werk daar niet zover vandaan en dan is het makkelijk om even heen te gaan haha en dat tijdens het werk is toch niet normaal.

Lala wat lekker een fietskar lekker shoppen hihi en dan ook nog kuikentjes echt voorjaar bij jullie hihi

Pippe nog even en jullie mogen jullie kanjer weer bekijken spannend maar oh zo leuk.

Pleun hoe gaat het herstel?

Hoe is het met de rest?

Hier verder weinig nieuws geniet steeds meer en heb steeds minder last van misselijk zijn dus ik ben helemaal blij woensdag weer fysio want dat word nog niet eht beter maar ach als het zo blijft is het goed.

Vanavond even op de kleine van mijn vriendin passen de oma van haar man is overleden dus die hebben de wake vanavond en ach ik kan het nu nog wel wachten haha word volgend jaar wel anders.

Fijne middag allemaal geniet heerlijk van het zonnetje

Geplaatst

Lala,

Super dat de fietskar goed bevalt!

Hahaha, dat worden inderdaad hele grote kippen zeg. Met van die sokken aan de poten, of hoe noem je dit?

Geniet nog even van de kuikentjes, ze zullen snel groot zijn.

Hoe ging het fietsen met de fietskar achter je? Je moet de bochten denk ik ruimer nemen of niet?

Hoe vond Matt het, lag hij te slapen of rond te kijken?

Maris,

Och gos, je nichtje zal dan wel een gat in de lucht springen als jullie kleine meid geboren is!

Ben je samen met je oppaskindje naar de Ikea geweest?

Hoe bevalt het werken je weer?

Ik heb net een wandeling naar het dorp gemaakt met Mijke in de draagdoek.

Het brood was op en avondeten gekocht. Zal zo eens gaan koken, Mijke ligt nu net in bed en zal een uurtje slapen, hoop ik. haha

Dan kan ik even koken en relaxen.

Geplaatst

Maris, gefeliciteerd met je neefje!

Lala, wat een leuk kado! En nu lekker op de fiets met jullie mannetje.

Wish, een draagdoek lijkt me ook zo fijn!

Ik heb me vergist in de datum. De echo is woensdag, de 16e, pas. Ben heel zenuwachtig!

Geplaatst

Oh wat spannend Pippe, hoe laat mogen jullie?

Gaat dat nog goed in de draagdoek Wish? Levi ook in zo'n zak van Baby Björn gehad. Hij en wij vonden het geweldig maar op den duur voor mij te zwaar helaas.

Lala, fijn hè met die kleine kunnen fietsen en dan kun je nu ook wat makkelijker weg gaan :-)

Hier ga ik er 1 in bed leggen, morgenochtend hebben we weer een prik. Voorlopig de laatste , gelukkig maar ik vind dat zo erg om te laten doen...

Geplaatst

Voel me inderdaad nu niet meer opgesloten. Dichtsbijzijnde winkel is n half uur lopen, met de fiets toch stukken beter te doen. Maar ook te ver om effe snel te doen en mannetje alleen te laten. Dus kar is uitkomst. Ging echt super vandaag! Bochten idd wat ruimer en niet meteen langs de stoeprand fietsen. Als je eenmaal weet hoe breed je bent valt t hard mee. Meneertje valt normaal meteen in slaap in de maxicosi maar was nu lekker om zich heen aan t kijken.

De kipjes hebben idd van de pluize-poten. Ze zijn leuk! Ben er echt heel blij mee. Hihi....hoort n beetje bij ons huis achteraf ;-)

Ok, vraagje voor de mama's: hoe snel waren jullie de zwangerschapskilo's weer kwijt? Ik kom nl niet van mn kilo's af, durf niet koolhydraat arm/vrijnte gaan doen aangezien ik nog bv geef. Oftewel: hoe kom ik van mn kilo's af zonder echt te lijnen? Of is t gewoon n kwestie van heel veel geduld hebben?

Pippe: spannend! Kaarsje brand!

xxx

Geplaatst

Succes Kimmie! Voor de eerste keer prikken in zijn arm.

De andere zijn allemaal in het been geweest toch?

Dikke knuffel voor Levi.

Ga je daarna een klein kado halen voor je knul?

Pippe,

Door de zenuwen vergist in de datum. Nu mogen jullie morgen dus voor een echo, hoe laat?

Lala,

Zwangerschapskilo's waren er bij mij vlot vanaf.

Maar nog niet na 2 maanden hoor ,:happy: gun het even de tijd.

En elk lichaam is anders, dus meet jezelf niet aan een ander.

Lijnen moet je in ieder geval niet gaan doen, de rede geef je zelf al aan.

Snack je tussendoor of 's avonds wel eens wat?

Doe ik ook wel hoor.

Maar als je dit weg laat en geen frisdrank drinkt zul je al wat moeten gaan merken.

Ik begon mijn zwangerschap op 74,2kg en nu weeg ik 70,5kg.

De kilo's van de hormoonspuiten zijn er ook af.

Daar was ik zo'n 5kg van aangekomen.

Nu zit ik weer op een gewicht wat ik jaren geleden woog, vind het echt prima zo.

Alleen m'n 'flubberbuik' mag nog weg, maar kan mezelf er niet toe zetten om buikspieroefeningen te doen.

Moet ik toch echt een keer aan gaan geloven.

Geplaatst

Ja andere waren allemaal in zijn beentjes, deze schijnen wat dikker te zijn van wat ik heb gehoord..

Ja en daarna even door naar de Intertoys, Levi is weg van Bumba dus denk een nieuwe dvd. Mama is deze zat ;-)

Mijn kilo's waren er ook zo af, maar de kraamverzorgster zei toen ook dat dat echt scheelt per vrouw, en idd gun jezelf tijd meis.

Ook ik liet snacks en frisdrank staan en dat scheelde echt.. Nu is het er weer aan, maar dat is echt me rug.. Kon gewoon niet sporten en snoepte wel.. Tja.

Maar nu aan het aerobicen 1 x in de week en zijn er alweer 5 af :-)

Geplaatst

Succes Kimmie! (ps. hier vinden ze bumba eng, haha, nou ja, schoonzus ;-) )

Wish, ja ik wist wel dat het woensdag was, maar dacht dat dat de 15e was. Foutje! We mogen om 17.15. Erg laat pas. Maar het is ook druk hier op het werk, en zo hoef ik maar minimaal te verzuimen.

Lala, als je veel fietst zal het er ook wel af vliegen straks!

Geplaatst

Spannend Pippe

Nou alles goed gegaan, de prikken vond hij wel heel erg. Vooral die in zijn arm :-(. Hij weegt nu 10 kilo schoon aan de haak en is 77 cm.. Groot is hij dus net haha, maar goed hij doe het verder wel super. Zijn ontwikkeling is goed en hij ligt zeker op schema. Zegt ook al paar woordjes zo leuk :-).. Haha kortom mama is gewoon kei trots.

Bumba is hier dagelijkse kost dat vind hij zo leuk!

Geplaatst

Kimmie wat doet hij het goed zeg en ja die prikjes zijn wel een beetje eng maar het is een bikkel.

Mijn oppaskindje is ook helemaal gek van bumba tot vervelend toe naar kijken haha

Pippe nog 1 dagje wachten hoe voelt Lena zich?

Lala inderdaad veel fietsen en frisdrank en 'foute' tussendoortjes laten staan haha maar die kilo's komen vanzelf.

Hier gaat het verder goed voel me eindelijk overdag echt goed en geniet er nu echt wel heel erg van dat het eindelijk zover is. Ik kan ook steeds meer doen gelukkig en heb al 1,5 week niet overgegeven dus het lijkt erop dat we echt het ergste hebben gehad en dat we eindelijk kunnen genieten.

Morgenavond zijn we welkom bij mijn zwager haha eerder niet om de kleine te bekijken dus we zullen zien of hij een jurkje draagt hihi mijn schoonzus heeft wel direct gezegd dit was eens maar nooit weer want ze had een hel zwangerschap (alleen moe verder niks geen een keer overgegeven geen bekkenpijn helemaal niks) om over de bevalling maar niet te praten die had wel bijna 24 uur geduurd alles bij elkaar en dat deed ze niet weer. Tja ik denk maar dat ik mijn mond maar weer eens houd want dan krijgen we hoog oplopende ruzie en daar heb ik geen zin in.

Maar het is toch wel makkelijk om dat te zeggen terwijl je nog nooit een gyn hebt gezien en direct de eerste maand zwanger bent geraakt. Ik wou dat wij het voor het kiezen hadden wij moeten met z'n allen nog maar afwachten of we het ooit weer mee mogen maken.

En ik heb me tot nu toe heel erg ellendig gevoeld in de zwangerschap maar ik zou het zo weer doen als dat zou betekenen dat ik nog een kindje zou mogen krijgen maar goed ze moeten het zelf weten ik zal morgen wel even naar het geklaag luisteren dan heb ik mijn plicht weer gedaan.

Zo dat was mijn klaagzang weer haha moet nu gaan want er komt zo iemand om een offerte te maken voor een nieuwe ketel aangezien die ook nog eens kapot gaat binnen korte tijd en ik wil niet zonder zitten als ons meisje er is.

Geplaatst

lala mijn kilo's waren er na 4 maanden ongeveer zo goed als af maar als je idd meer beweegt en bv blijft geven komt dat echt wel goed

pippe ik vind bumba ook eng komt hier niet op brrrr shit clown

succes morgen met alles

wish buikspier oeffeningen zijn net zo vervelend als bumba hahaha

ik ben wel wat jaloers op jou gewicht hoor

hier gaat alles weer prima heb gister controle gehad van het ziekenhuis en ben oke bevonden hoef niet meer terug en mag alles weer

ik kan weer alles eten maar eet alleen nog erg kleine porties , mn maag is erg gekrompen in het ziekenhuis dus eet net zo veel/weinig als stan

maar dit vindt ik niet erg kan nog echt wel wat missen hoor

ben in het zh in 2 weken 10 kilo kwijt gespeeld , en zou er nog wel 10 kwijt willen maar dan wel op een gezondere manier

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden