Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Begrijpelijk hoor Maris, my lips are closed ;) Maar je kunt je nu wel lekker laten gaan, jihaaaaaa....shop till you drop :)

Super dat gevoel ( ik mis het nog iedere dag) en het wordt iedere keer meer. Straks worden het ook echt schopjes en uiteindelijk kicktrappen haha...

Met L ook alles goed hoor, is een heerlijk meisje! Vind het wel een puzzel nu ze meerdere dingen mag hebben, moet overal op letten waar het van gemaakt is. Moet daar echt nog handigheid in krijgen.

Maar ook dat komt wel weer goed :) Geniet jij maar heerlijk van je buikje ♥♥

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja dat zal inderdaad lastig zijn maar zodra je er eenmaal een beetje routine in hebt zal dat vanzelf gaan en word je er steeds handiger in.

Vind ze wel veel lekker dan want dat scheelt denk ik ook heel veel lijkt me.

Haha ja ik begin steeds meer te genieten zeker nu het een echt buikje word haha en nu ik haar voel helemaal kan me indenken dat je dat mist ja maar jij kunt al heerlijk met je meisje knuffelen haha ik moet nog ongeveer 5 maanden wachten maar gelukkig gaat de tijd nu iets sneller.

Geplaatst

Meiden sorry voor me afwezigheid maar moest ff afstand nemen van hier. Maar ik ben en blijf hier weer!

Ik moet eerst veel bijlezen want heb veel gemist :-(

Geplaatst

Ja alles goed hoor, maar veel onrust gehad dus trok het niet hier te komen, sorry nog daarvoor. Levi groeit als kool en elke dag is een feest met hem. Zijn gezondheid is eindelijk goed, dus nu alleen maar genieten. Met mij ook alles goed, rug niet maar dat is iets waar waarschijnlijk niets aangedaan kan worden. Nu nog pijnpoli als optie.

Geplaatst

Dank je ja we zijn ook erg blij ermee

Mara dta geeft toch niet als je afstand nodig hebt moet je dat zeker doen je bent niks verplicht

Gelukkig gaat het met Levi wel weer goed en jammer dat er aan de rug niks valt te doen bah dat is wel heel naar hopelijk helpt de pijnpoli nog iets heb ik ook wel eens naar gevraagd maar voor mij heeft dat geen zin omdat er aan fibromyalgie niks te doen is.

Geplaatst

Welkom back kimmie!!!

Geeft niets dat je afstand nodig hebt, fijn weer wat van je te horen. En wat goed dat Levi het zo goed doet! :-)

Ben je ondertussen geopereerd aan je rug? Of hebben ze van te voren beoordeeld dat er buiten pijnpoli niets te 'genezen' is?

Hier alles ok! Lena is bijna 8 wkn zwanger van een cryo. Woensdag 2e echo, en hopelijk alles nog goed. Zwangerschap is totaal anders dan de vorige. Veel misselijk en eigenlijk voelt het gewoon beter nu. Hopelijk zit on gevoel nu goed. Buiten dat we natuurlijk nog heel erg onzeker zijn.

Hoe is het met bianca? Ben ook zo benieuwd naar haar. Spreek je dr nog wel eens?

Geplaatst

Pippe mij werd gezegd dat het gevoel van een zwangere vrouw vaak wel goed is en dat ze diep van binnen wel voelt of het goed zit of niet dat heeft een gyn mij gezegd

Geplaatst

Vast wel bij mij klopte het ook mijn gevoel is vanaf het eerste moment goed geweest en tuurlijk was en ben ik onzeker maar dat is normaal.

Gewoon positief blijven zegt mijn vriend elke keer haha net of dat altijd zo makkelijk is.

Maar ik heb een goed gevoel bij jullie kleine uk

Met mij gaat het aardig de goede kant op qua misselijkheid het begint steeds later op de dag en niet onbelangrijk ik krijg weer iets eetlust en ben ook al een week niks meer afgevallen ook niet aangekomen maar dat vind ik niet zo heel erg haha ik vond voor nu 20kg afvallen wel genoeg hihi

Met de rug gaat het nog hetzelfde alleen heb ik vanmorgen de laatste 2 treden van de trap gemist (doordat iemand zo gek was om half 6 hier te bellen en ik dus slaapdronken naar beneden ben gelopen) waardoor ik vol op mijn knieeen en handen terecht kwam en nu heb ik dus een pijnlijke dikke voet, knie en hand maar gaat wel weer over. Heb wel even het zh gebeld voor de zekerheid maar zolang ik geen buik of rugpijn krijg of een bloeding of vochtverlies is er niks aan de hand en ik voelde haar vandaag ook weer een paar keer dus dat zit wel goed gelukkig zit ze goed verpakt in de baarmoeder.

Maar verder gaat het wel goed we gaan zaterdag weer even voor een andere auto kijken aangezien deze te klein is dan kunnen we de kinderwagen namelijk niet mee nemen en dat is toch wel eens makkelijk haha of we kunnen de kinderwagen kwijt maar geen kindje mee nemen dus dan maar een auto met iets meer ruimte haha

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

Hey pippe, nee niet geopereerd er is idd op voorhand gezegd dat dit niet mogelijk is en alleen maar meer schade zal geven.

Ja met Bianca gaat het wel oké, spreek haar een stuk minder doordat we beide het druk/moeilijk hadden met ons eigen ding. Maar zijn hard aan het werk dit weer te herstellen. Ze is alweer ff gelukkig met haar nieuwe liefde en die is sinds kort bij haar ingetrokken en zijn ze op zoek naar iets anders als daar de mogelijkheid voor is.. Ook een andere baan gevonden nu, ze werkt in het restaurant in een tuincentrum.

Ik snap dat je onzeker bent meid, maar het is jullie zo gegund !!!

Geplaatst

Kimmie!

goed je weer te zien hoor! Zoals jij dit gemist heb, hebben wij jou ook gemist hoor!

fijn dat met Levi alles goed is, jammer dat er aan jouw rug niks structureels gedaan kan worden. Ik hoop dat de pijnpoli wat voor je kan betekenen.

Pippe, fijn dat het nu anders is. Klinkt dat raar? Jeweetwel wat ik bedoel, denk ik.

Wish, heb je ook een foto van de paarse stoel? Hihi. (ik en paars.....) ik zie Mijke al helemaal glunderen als ze in de stoel gezet wordt! Fijn dat ze zo goed eet zeg! Ik hoop dat kleine man ook een lekkerbekje wordt. Heb weinig geduld met slechte eters....

Maris: niet fijn dat je twee treden gemist hebt. Ik ging begin dit jaar nog keihard onderuit op een stukje ijs hier in de tuin, gelukkig was mn kont met de zwangerschap ook wat dikker geworden en kon die de klap goed opvangen ;-)

Babeth, hoe is t nu met jou en Imke?

Pleun, m'toto vindt t wel fijn dat zn pootjes nu kaal zijn. Nu kan hij ze beter schoonpoetsen (het zijn af en toe net katten....)

P heeft de taart al uitgepakt. De letters zij. Op de slaapkamer deur beland, dezelfde dag nog. Zal je een foto sturen.

Hier heeft kleine man ons vannacht laten doorslapen. Super! Hoop dat hij dat vaker gaat doen. Zijn flesje van 12 uur had hij zelfs over geslagen. Hebben, denk ik, het truukje gevonden. Maar we zullen zien komende nacht.

we gaan binnenkort toch een karretje voor achter de fiets halen, want zonder auto ben ik echt geïsoleerd van de buitenwereld. Mannetje nog te klein voor fietsstoeltje en vaak te slecht weer om te gaan lopen. Heb een regenhoes, maar om minstens een half uur heen, en een half uur terug te lopen voor de dichtsbijzijnde winkel, dat vind ik dan net weer teveel van het goede. Met de fiets komen we nog eens ergens. Kan ik meteen aan mn conditie werken! Hahaha

tot zover weer vanuit t zuiden.

Pippe, pleun, we spreken een keertje in eindhoven af he?

Fijn weekend alvast!

xxx

Geplaatst

Hey meiden, ben weer ff weinig online geweest,mn schoonmoeder was in huis om te helpen :-)

Maris een meisjes wat leuk :-) super en ff mini 20 weken echo gehad, fijn om in ieder geval al te weten dat dat goed is

Pippe, jullie een kloppend hartje gezien JEAH :-D

Lena "lekker " misselijk en fiks zwanger voelen.

Hier gaat het goed, Rolf groeit als kool, hij begint al te spelen in de box en probeerd de speeltjes te pakken, en hij glim lacht wat een prachtig gezicht is dat.

Geplaatst

Medusa fijn dat alles goed is! Leuk om te horen dat hij al glimlacht en speelt in z'n box! Lijkt me zo speciaal.Hier ook alles ok. Althans, hopen we. De onzekereid is toch weer toegeslagen. Gewoon, onderbuik gevoel. Terwijl de kwaaltjes er wel zijn. Ik kan het niet omschrijven. Wat zal ik blij zijn als we tenminste die eerste 12 weken door zijn zeg. Ik wil nu eens echt gaan genieten, en me niet druk maken met elk stipje bruinsige afscheiding. :-(

Geplaatst

Dank je Medusa ja heel erg leuk zijn ook heel trots haha

Maar wat fijn dat het zo goed gaat en dat Rolf het zo goed doet heerlijk lijkt me dat.

Lala ik zal voor jullie duimen dat je vannacht weer door kan slapen, maar ook dat zla vast weer even wennen zijn lijkt me haha als je de kleine niet hoort ach het komt vast wel goed.

Hier verder weinig nieuws begin steeds later in de avond misselijk te worden dus ben helemaal blij heb zelfs vandaag voor het eerst weer zelf de badkamer schoon gemaakt en dat ging zonder misselijk te worden ging natuurlijk wel in etappes maar ik heb de tijd ja wel maar ben hier al blij mee dat betekend dat ik weer wat zwaarder huishoudelijk werk kan doen en niet elke keer mijn vriend of mijn moeder hoef te vragen.

Wel komt mijn schoonmoeder vrijdag de grote schoonmaak houden hier dat wou ze graag dan kon mijn schoonvader helpen met het terras er op nieuw in te leggen met mijn vriend ach normaal hoeft dat van mij niet zo maar ben er nu wel blij mee haha

Verder zijn we nog geen oom en tante geworden want mijn niet zo leuke schoonzus was maandag uitgerekend dus ben benieuwd wanneer als het kindje komt en of wij het persoonlijk te horen krijgen als ze bevallen is.

Welterusten allemaal morgen vroeg eruit gaan andere auto kijken

Geplaatst

Kimmie,

Leuk en gezellig dat jij weer komt kletsen!

Jeetje, wat Kl*te van je rugklachten en dat je hier niet aan geopereerd kan worden. Daar had je jezelf toch wel al op ingesteld en dat je dan van het probleem af zou zijn.

Echt balen!

Hoop dat de pijnpoli wel effect zal gaan hebben, dit is zo ook niks.

Wat gebruik je nu aan medicatie?

Pippe,

Vind het begrijpelijk dat jullie nog niet optimaal kunnen genieten van deze zwangerschap.

Nog 3 dagen geduld en dan mogen jullie het prachtig wondertje weer gaan bekijken en denk ook wel dat jullie het hartje te horen krijgen toch?

Lala,

En, heeft Matt zijn papa en mama vannacht ook weer rust gegund?

Hey, mogen de andere dames niet naar Eindhoven komen? ;)

Maris,

O lieverd, kijk uit op de trap.

Dat zal schrikken zijn als je merkt dat je gaat vallen. Je beschermt instinctief je buik, maar dan nog....

Goed dat je gebeld hebt.

Hoe gaat het nu met je knie en voet?

Hoe is het om te schrijven dat je 'haar' nu voelt bewegen?

Medusa,

Rolf is zichzelf dus flink aan het ontwikkelen.

Hier kun je zo intens van genieten!

Heb je wel een soort van ritme gevonden om jullie gezin draaiende te houden?

Mijke duwt als ze op haar buik ligt haar knietjes onder haar billen zodat ze iets naar voren 'wipt'.

Ze raakt wel wat gefrustreerd als ze niet meteen bij een speeltje kan, het is dan ook hard werken voor haar om hierbij te komen.

Mama helpt dan natuurlijk wel eens mee als ze er echt niet bij kan komen. ;)

Verder gaat het geven van de bv nog steeds prima en op het werk lukt het ook goed om te kolven.

Gisteren tijdens mijn avonddienst 2 keer gaan kolven en in totaal een opbrenst van 390cc.

Als Mijke een fles met bv krijgt doen we hier nu 240cc in. Soms drinkt ze dit helemaal op, maar gemiddeld drinkt ze 200cc per keer.

Wil niet te weinig ontdooien als ik ben werken dus daarom doen we standaard 240cc in een fles.

Ik geniet nog ontzettend van het geven van bv dus om voor een tweede kindje te gaan zal nog even 'on hold' blijven staan.

Geplaatst

Wish lekker blijven doen hoor borstvoeding geven ik hoop dat het bij mij ook zo goed zal verlopen straks

Haha maar wat grappig is dat he als ze niet bij iets kunnen maar het wel zo graag willen ze willen meer dan dat ze kunnen

Met mijn knie en voet gaat het wel goed gaat wel weer over haha en ja is helemaal geweldig om neer te zetten dat ik haar voel moest gister wel lachen bij de zus van mijn vriend ze zijn er daar allemaal van overtuigd dat we een jongetje krijgen en dan er ook nog bij zeggen dat ze het meestal wel goed heeft haha moest wel lachen want wij weten dat ze het deze keer toch echt mis heeft hihi mijn nichtje was er ook van overtuigd dat het een jongetje word ik zeg tja we zullen het in oktober zien. Zij denken trouwens dat wij het ook niet willen weten dan gaan ze ook niet opletten wat je zegt en vragen ze niet de hele tijd leek ons wel handig.

Verder gaat het wel goed hier ga zo even een broodje in de oven doen en daarna even strijken wou ook even alle kleding wat ik toch de komende maanden niet aankan zolang op zolder zetten want daar was ik nog niet aan toegekomen door het overgeven.

Vanmorgen hebben we een auto bekeken maar die man wou er teveel geld bij hebben dat zou betekenen dat we bijna niks voor onze weer krijgen en dat doen we niet dus we moeten maar weer even verder kijken we hebben de tijd ook nog wel gelukkig.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Maris,

Ben eerlijk gezegd wel weer benieuwd naar een buikfoto!

Haha, super toch dat ze denken dat jullie het niet willen weten.

Gelukt met het opruimen van je kleding?

Ik ben vanmiddag met Mijke en mijn moeder gaan winkelen.

Heb een licht bruine broek gekocht. Zo eentje die je wat laag moet dragen en niet te strak hoort te zitten bij je billen zeg maar.

Met toelopende pijpen.

Wou die zo graag hebben, maar vorig jaar kon ik die natuurlijk niet kopen en nu zijn ze gelukkig nog steeds in de mode.

Ook een aantal shirts gekocht en een paar schoenen, dus ik ben weer dik tevreden naar huis gegaan.

Heb net een frietje gegeten, Mijke ligt nu een min of 20 in bed en ik spring even snel op de bank.

Straks Mijke voeden, groentehap geven, in bad, knuffelen/spelen en naar bed.

Geplaatst

Haha toevallig hadden we van de week net een foto gemaakt zal hem er wel even bij doen

[ATTACH=CONFIG]4054[/ATTACH]sorry voor mijn outfit maar kwam net uit de douche en had geen zin meer om me kleren aan te doen hihi

Haha ja we moesten wel lachen toen ze er zo van overtuigd waren dat wij een jongetje zouden krijgen

Wat leuk dat je bent wezen winkelen en ook nog geslaagd bent ik ben inderdaad goed aan het opruimen geweest heb heel veel weg gegooid wat ik toch nooit aan heb en een hele lading is naar zolder gegaan nu lijkt alleen mijn kast zo leeg haha maar wil niet te veel positie kleding meer kopen hooguit nog wat jurkjes maar daar wacht ik mee op beter weer.

Geplaatst

Maris, waaaaaa een buikfoto....mooi hoor! En die kleding valt me niet eens op, kijk alleen maar naar je buik. Begint al lekker te groeien hè?

Wish, lekker geslaagd lees ik.....ben benieuwd ;)

Geplaatst

Haha dank je ik kan er niet meer omheen nee, helemaal leuk alleen jammer dat mijn (.)(.) ook mee groeien ik had al meer dan genoeg hihi

Geplaatst

Ach..... ook dat neem je voor lief ;) En wie weet zakt het straks wel in als puddingbroodjes whahaha, of theezakjes. Wij ( lees sept/okt/nov-mama's) hebben er allemaal last van hihi.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden