Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lala gelukkig gaat het weer met je het is toch ook logisch dat je er af en toe helemaal doorheen zit en dan moet je lekker uit huilen en Peter het werk laten doen.

Gelukkig ging het bloedprikken nu beter wanneer krijg je de uitslag? En ja ik had er vanmorgen ook al last van dat de Duitsers vrij zijn vandaag, maar ja dat krijg je als je aan de grens woont zoals wij.

Succes met bellen naar de kapper ik heb het wel veel te lang haha maar grijs ben ik nog niet geloof ik hihi moet wel heel nodig coupe soleil in ze hebben de vorige keer geverfd en dan zie je de uitgroei stukken beter als bij coupe soleil dus ik ga gewoon weer naar het oude. Scheelt me ook nog eens €20

Ik zal eens in de auto stappen anders kom ik nog te laat en dat moeten we niet hebben fijne middag dames tot later

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het is echt oud bloed, en op te vangen met een inleg kruisje. Zolang de kwaaltjes er zijn probeer ik me niet druk te maken. 2 dagen geleden heeft ze toch echt boven de wc gehangen, de laatste 2 dagen niet meer. (liever gehad van wel.. ;-) ) Wel een beetje misselijk en een weeïg gevoel. Gespannen borsten zijn volop aanwezig. weinig eetlust, en het woord 'koffie' kan al voor braakneigingen zorgen. Ik mag niet weer terug vallen in onzekerheid, want dan haal ik eind van de week niet. Vrees ik.

Geplaatst

Lala, goed dat het prikken nu beter ging! :happy: En het is ook logisch dat je even je hart moet luchten! Het is niet niks allemaal. Nu hopen op de kapper, misschien voel je je daarna ook al wat beter.

Maris, hopelijk blijven je bekken stabiel en ondervind je er de rest van de zwangerschap niet teveel hinder van.

Geplaatst

Maris,

Voelt super hè, om al die babyspulletjes in huis te halen en dan honderd keren bekijken en vastpakken. ;)

Fijn om te lezen dat het beter met je gaat, super!

Je gaat al naar de 15 weken, dus ik hoop echt dat het nu gedaan is met de misselijkheid en braken.

Dat je iets misselijk bent is nog wel te overzien, maar braken erbij Pffff, daar krijg je wel een punthoofd van.

Lala,

Och gos, lieve kleine Matt toch een blaasontsteking. Gelukkig heeft hij geen verhoging of koorts.

Wanneer krijg je nu de uitslag van het bloedprikken?

Pippe,

Door je manier van schrijven kom je op mij ook wat geruster over.

Nog 6 dagen, wat tel ik met jullie mee af en ik blijf duimen draaien.

Hopen op 1 of 2 kloppende hartjes!!!

Onzekerheid mag wel wat aanwezig zijn, als dit maar niet de overhand neemt.

Meiden, succes met het aftellen van de laatste week voor de echo.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Maris had alle namen al genoemd.

Mijke kan van rug naar buik en regelmatig ook van buik naar rug.

Wel steeds dezelfde kant, andere kant komt vanzelf wel.

Fruit en groente vindt ze heerlijk. Ze zit van alles te smullen wat ze krijgt.

Ik geef haar hele stukken fruit/groente zodat ze zelf kan voelen, proeven etc. en ook geef ik het een beetje geprakt met de lepel. Beide gaat prima, ze doet haar mond ook goed open voor de lepel.

In bad of douche gaan vindt ze ook nog steeds super leuk!

Het schaterlachen is elke dag volop aanwezig, waar wij dan ook zo van kunnen genieten.

Geplaatst

Hey meiden, weer ff een berichtje van mij,

Hier gaat het goed, Rolf is een heeeeerlijk mannetje, heel tevrede maar al super nieuwgierig :-)

Pippe, wat onzeker dat er bloed verlies maar het kan zeker goed gaan, ik had ook bloedverlies echt met stolsels en al en toch een prachtig kereltje geboren.

Lala, wat sneu dat Matt blaasontsteking heeft gaat het al beter??

Maris, wat fijn dat je je beter voelt met "maar"1 keer in de week overgeven, je weet bijna geslacht spannend hoor, het is al wel mogelijk om iets kriebeltjes te voelen hoor

Geplaatst

Pippe wat goed zolang ze misselijk is en zelfs overgeeft zit het vast en zeker goed en zolang het oud bloed is komt het helemaal goed klinkt wel goed als ze geen koffie kan ruiken haha heb ik ook vooral als het net gezet word heeft ze nog geen last van vlees? Ik kan dat vanaf week 5 niet zien of ruiken

Meid wat duim ik hier voor jullie en mijn kaarsje blijft branden we gaan samen op naar maandag ik kan niet wachten haha

Wish wat goed dat ze de fruit zo lekker vind en dat ze zo lekker rolt haha

Het is ook zo'n mooi meisje

Ja zo leuk al die spulletjes kan wel uren blijven kijken haha

Medusa goed te horen dat Rolf het zo goed doet en lekker nieuwsgierig is

Dus het kan wel dat ik wat zou voelen ik dacht dat het nog te vroeg was maar zo af en toe heb ik zo'n kriebeltjes wat ik niet kan plaatsen haha zou wel geweldig zijn als onze kanjer dat is

Zo ben er net weer van de kapper haha heb ook nog even thee gedronken bij iemand maar ik ben weer een echt blondje moest wel lachen om mijn kapster ze had van mijn moeder al gehoord dat ik zwanger ben jeetje wat was die vrouw blij hihi zo leuk.

Geplaatst

Kapster heeft denk ik vakantie of n dagje vrij. Ik probeer morgen nog even en anders ga ik hier in t dorp n keertje. Ik wordt langzaam gek van mn kapsel!

Ik moest aquariumpomp ophalen in weert, ben even n kledingzaak ingelopen, kon een polo-shirtje niet laten hangen oor kleine man. Het staat m super! Moest hem toch verschonen want hond had shirt vol gekwijld en meneer had zn rompertje geraakt met plassen (moest hem sonderen, pamper uit en.....plassen maar!!!)

Pippe, je klinkt gematigd positief! Da's beter dan negatief. Maandag hebben jullie weer meer zekerheid. Ik wou dat ik de klok vooruit kon zetten voor jullie.

xx

Geplaatst

Hoi Dames

Wat een weertje weer he heerlijk

Het is nu officieel wij gaan in de zomer trouwen haha ik heb net de datum vast laten leggen. Dus ik word na 10 jaar eindelijk mevr....... hihi

Haha het is puur en alleen om de naam hoor we maken er ook geen groot feest met jurk en alles ervan het is gewoon een tuinfeestje met familie en goede vrienden en dat is het.

Fijne daq allemaal

Geplaatst

Dank je meiden ik word er ook helemaal vrolijk van en trouwen en een kindje met de man waar ik al 10 jaar lief en leed mee deel en me geen leven zonder meer zou kunnen voorstellen hoe gelukkig kan een mens zijn haha

Hoe is het met jou en Lena?

Geplaatst

Het zal aan het mooie weer liggen denk ik haha maar het is toch echt een fantastische dag hihi

Ik had net mijn beste vriendin (mijn nicht) aan de lijn en ze vertelde (verder wist nog niemand het) dat ze zwanger is van de 2de en waarschijnlijk 7 weken na mij uitgerekend is over 2 weken heeft ze de echo om te kijken hoever ze is maar wat ben ik hier blij mee.

Bij haar eerste heb ik afstand genomen voor 2 jaar terug en nu kunnen we dan toch samen zwanger zijn

Het is wel een beetje dubbel voor haar aangezien haar moeder in oktober overleden is en die dit dus niet meer mee zal maken maar zij hadden wel een beetje goed nieuws verdiend nadat ze nu weer meer als een jaar probeerden zwanger te worden.

Sorry wou het even delen met jullie

Geplaatst

Maris,

Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Laat je de datum via Fb nog weten, kunnen Mijke en ik dit in de gaten houden. ;)

Lala,

Daar had Matt over nagedacht, hij wou het shirtje gewoon meteen aan krijgen.

Pippe,

De dagen gaan langzaam voorbij......

Kan me het gevoel van de naderende echo nog heel goed voor de geest halen.

Dikke knuffel voor jou en Lena!

Maris,

Het is hier helemaal geen mooi weer. Vanmiddag heeft het flink geregend en er is ook bliksem en donder geweest.

Mijke is vandaag naar mijn moeder geweest.

Ze heeft het er vanmorgen van genomen dat mama moest gaan werken.

Wou haar om zes uur gaan voeden, nadat ik mezelf had gewassen en aangekleed.

Maar ze werd om vijf uur uit haar eigen wakker om te willen drinken.

Dit is de laatste week helemaal niet voorgekomen, erg vroeg weer voor mama.

En dan nog een hele dag werken.... oef.

Nu lekker thuis aan het wachten op mijn man en de pizza's.

Was vanmorgen vergeten om vis uit de vriezer te halen en naar de winkel ging niet meer omdat Mijke jengelig was en naar bed wou.

Geplaatst

Haha ja Wish zodra mijn vriend zijn moeder te pakken heeft gekregen komt het wel op fb

Er is hier een einde gekomen aan alle feestvreugde want die man waar ik laatst over vertelde wat al een tijd lang ziek is is vanmorgen overleden het zat er aan te komen en gelukkig heeft mijn vriend gisteravond nog afscheid genomen maar leuk is wat anders als het echt zo is.

Gelukkig is hij rustig ingeslapen

Nu heb ik wel de echo van maandag moeten verzetten naar later op de avond ivm de wake anders moesten we 2 weken wachten omdat ze anders alleen nog tijd had dinsdag tijdens de begrafenis dus dan kunnen we ook niet en zo hebben we nog iets leuks die dag.

wish hier is het de hele dag al stralend mooi weer heb de hele middag heerlijk in de tuin gezeten en dat doe ik eigenlijk nu nog haha de zon schijnt nog steeds.

Eet smakelijk met de pizza´s

Geplaatst

Oh lieve Pippe, dat is goed nieuws zeg! Natuurlijk speelt de onzekerheid ook nog steeds na de vorige keer, maar oh...jullie zijn weer een stapje dichterbij. Koester het mooie moment en probeer beetje bij beetje toch te genieten.

Dikke knuffel

Geplaatst

pippe ahhhhhh wat fijn, en het is er dus 1 en geen 2 of 3 das ook wel erg fijn

hopelijk krijg je nu meer rust in je koppie en kunnen jullie gaan genieten

maris nog van harte gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk mogen wij al een datum weten?????

lala ik mis matt een beetje

wat is t een heerlijk mannetje

en ik vond t gezellie vandaag doen we gauw weer

wish hoe gaat t bij jou

voor iedereen die ik nu niet genoemd heb dikke knuf

Geplaatst

Yoehoe Pippe ik heb je net al geappt (weet niet of het goed geschreven is) maar nogmaals gefeliciteerd meid wat ben ik hier blij mee laat staan hoe jullie het zelf ervaren.

Ik hoop dat jullie nu ook een beetje kunnen gaan genieten ook al is dat soms echt moeilijk maar jullie kanjer doet echt goed z'n best.

Maar mag ik vragen waarom jullie toch vandaag een echo hebben gehad was er weer een bloeding of iets?

Nou ja maakt ook eigenlijk niet uit het hartje is er en daar gaat het om.

Pleun dank je ik zet de datum binnenkort wel op facebook maar hier liever niet zo ik ben zo bang dat wanneer iemand de datum op google invult ze dan hier terecht komen en dat wil ik niet.

Het si in elk geval in de zomer in onze vakantie.

Maar hoe gaat het met jou knap je een beetje op?

Het heeft natuurlijk wel tijd nodig om weer op te bouwen dus doe lekker rustig aan.

En hoe is het met de rest?

Ik heb vandaag voor het eerst weer gewerkt en het ging me goed af ben nu pas net misselijk en dat terwijl ik ook net weer ben van een verjaardag dus het gaat echt stukken beter met me eindelijk hopelijk blijft dat zo.

Ik heb vandaag een telefoontje van de ziektewet gehad dat ik een oproep krijg voor een arts van het uwv maar zoals zij praatte kwam het er op neer dat ik niet te snel of misschien helemaal niet meer volledig aan het werk moest gaan ook niet nu ik last van de bekken kreeg maar dat moest ik met de arts bespreken maar dat kwam wel goed dus waarschijnlijk blijf ik dan bij die 2 dagen in de week werken eat ik vanaf volgende week ga doen maar dat zien we wel dat is me voor eerst meer dan genoeg.

Welterusten allemaal

Geplaatst

Hoi meiden,

Pippe wat lees ik nu, julie zijn zwanger!!! Wat heerlijk meid, en ds al een echo gehad, hoe fijn!! De angst zat er uiteraard flink in maar ik hoop dat die met het verstrijken van de tijd minder wordt, van harte!!

Maris ik geloof dat ik jou moet condoleren met het overlijden van jullie kennis, bij deze, bah, sterkte! En tevens feliciteren met jullie aanstaande huwelijk, geweldig!! Hoe bijzonder, met zijn drieën trouwen!

Lala (grappig hier zijn de Teletubbies op tv...) ik wilde je zeggen dat ik veel bewondering voor je heb, hoe je het doet met Matt, geweldig, je bent echt een ubermoeder!

Pleun hoe gaat het met jou? Jij hebt het Weel Re verduren gehad hè?

Wish wat is M. Toch een ontzettend wijs dotje! En ook al flink aan het draaien, gaat snel allemaal hè

Hier gaat het goed, Imke is alleen erg hangerig momenteel maar dat mag geen naam hebben. Ben helemaal injubbelstemming, 2 lieve meiden uit het d&d topic zwanger waarvan nog een spontaan, zo geweldig, en dan hier Pipe, wat heerlijk!

Liefs babeth

Geplaatst

Hee Babeth!

Dankje wel! :-) Gisteren het hartje gezien! Echt heel fijn weer. Nu hopen dat het wel goed gaat.

Wat fijn dat er in jullie topic ook 2 zwangeren zijn. En vooral spontaan, geweldig!

Hoe is het verder met je? En met Imke, buiten dat ze wat hangerig is nu?

Geplaatst

Ohhh wat leuk, krijg net geboortekaartje in de bus dat door Pippe is ontworpen !!, kindje is 30-4 geboren, toen ik het zag dacht ik, echt jouw stijl, erg mooi gedaan!!! Ze wonen 2 huizen bij ons vandaan.

Geplaatst

Dank je Babeth nee is nooit leuk om iemand te verliezen en zekr niet iemand wat zo dicht bij je staat maar zo is het leven en gelukkig is hij nog vrij oud geworden en heeft hij niet te veel pijn gehad op het laatst

Ja vind ik ook zo bijzonder om te trouwen met z'n 3en hihi heb er echt zin in.

Ja qua zwangerschappen gata het goed op het moment hier haha en ik zag het op het d&d topic echt zo mooi voor die dames en dan ook nog spontaan na al die jaren wat een bijzonder verhaal.

Hopelijk gaat het met Imke snel beter gaat en niet zo jubbelig meer is.

Maar wat ik zag op fb is het een super mooi meisje hoor.

Pippe jeetje ik vind het nog steeds super geweldig dat jullie het hartje gezien hebben en dat je nog onzeker bent is heel normaal en zul je ook nog wel even houden (zeker na vorig jaar) dat heb ik nu ook nog wel en dat lijkt me vrij normaal en dat zullen we ook de hele zwangerschap wel houden maar meid jullie zijn hartstikke zwanger en geniet daar lekker van.

Wanneer heb je de volgende echo?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden