Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Helemaal goed Maris....wow en je buik is behoorlijk gegroeid in die paar weekjes tijd. Je begint nu echt te groeien, zo lijkt het, in positieve zin.

Pippe, dikke prima hier! Kleine meisjes worden groot ;) Ik zag een mooie buikfoto voorbij komen, prachtig. Realiseer je het al een beetje dat je gewoon Mama gaat worden?

Geplaatst

Ja ik hoor het nu van iedereen dat ik heel erg groei en vind het voor het eerst leuk te horen haha

Fijn dat het met jullie zo goed gaat ik zag vorige week mooie foto's van je meisje voorbij komen op fb wat wordt ze alweer groot

Geplaatst

Ja geniet er nog maar even van Maris!!! En het leuke is, die buik mag je nu gewoon showen ;) Niet meer moeite met strakzittende shirtjes enz. Nee, de hele wereld mag het zien hihi!

En ja, ze wordt groot....staan, opzij lopen langs de tafel en in bed. Haar 1e verjaardag komt langzaam in zicht. Pffff.....wat gaat een jaar toch snel voorbij.

Geplaatst

Ik weet niet of ik het me echt realiseer. Het blijft ergens onwerkelijk. Maar ik kijk er zó naar uit! Ik kan noet wachten totdat het 'tastbaar' wordt.

Fijn dat alles zo goed gaat bij jullie! Ik zie in mijn directe omgeving ook kindjes van die leeftijd rn dan denk ik stiekem toch altijd 'wat als'. Ze is er vrieg bij met staan en stappen of niet? Bijna 1 alweer. Het is echt snel gegaan ja. Jammer dat ik geen fb heb, want ben stiekem ook wel benieuwd hoe de forum kindjes eruit zien. :-)

Geplaatst

Idd Pippe aan de Facebook jij :-)

L ook alweer bijna een jaar wat gaat het toch ontzettend hard zeg! En ze is er lekker op tijd mee , Levi was ook vroeg met lopen langs bank etc... Alleen los lopen duurde stuk langer :-)

Maris en Pippe mooie buikfoto's! Zal Björn eens vragen of hij er ook 1 van mij wil maken. Er komt namelijk wel iets schattigs tevoorschijn .

Sinds vanochtend alleen nieuw kwaaltje erbij, maagzuur. Zo gehoopt dat ik dit niet zou hebben, maar helaas we moeten er weer aan geloven. Volgende week even de 20 weken echo plannen. En we twijfelen deze keer heel erg maar denk dat we er geslacht wel willen weten. Vorige keer gelukt het niet te vragen maar ik ben nu al zo nieuwsgierig... Haha. Dus we laten denk ik een enveloppe maken dat als we het willen weten we die kunnen openen.

Geplaatst

ja ik had een geboorte plan en er bepaalde dingen wel van besproken en andere niet

bv dat ik niet wilde dat er wat dan ook gebeurde zonder het uit te leggen in het ziekenhuis

, dat ik mijn gouden uur hoe dan ook wilde (kleine METEEN op mijn borst na geboorte zodat we samen bij konden komen en hij mn borst zelf kon zoeken en meteen drinken ), en dat arno dit zovermogenlijk over zou nemen als ik door operatie niet kon doen (voeden is lastig voor een man maar hij zou m dan blood op de borst gehouden hebben en tegen m gepraat hebben zodat hij wat bekens hoorde )

en zo nog wat dingen die ik nu even niet meer weet

zal er eens naar zoeken

heb toe dit bedacht aan de hand vaan een boekje wat ik besteld had op www.geboorteplan.nl

ik heb er haast niet in geschreven maar er wel veel aan gehad

Geplaatst

Kimmie ja erg he maagzuur brrr ik moet vanavond ook maar eens rennies halen ik had eerst andere pillen van de gyn die tegen de verstopping hielpen en als bijwerking hadden dat de maagzuur weg gingen maar nu die op zijn is het zuur ook weer terug helaas haha

Maar ik geloof dat we de gewone rennies wel mogen hebben toch?

Pleun dank je ja dat zijn ook dingen waar ik aan dacht ik moet weten wat er gebeurd en ik wil ons meisje direct op de borst hebben. We zijn nog aan het twijfelen of mijn man haar aanpakt en op de borst wil leggen of dat de arts dat gewoon doet.

Maar goed moeten nog maar even nadenken en zal het van de week eens met de gyn bespreken.

Vannacht eindelijk iets beter geslapen wel een paar keer eruit om naar het toilet et gaan maar verder redelijk goed geslapen daar wil ik wel meer nachten van hebben haha.

Vanavond maar eens nieuwe laarzen kopen ik heb nog een kortingsbon van de zaak hier en ik had hele leuke zien staan in de folder. Mijn man zal wel weer zeggen dat het niet nodig is haha maar dat vind hij wel vaker met die dingen.

Geplaatst

Ja dat maagzuur is niet fijn nee. Ja je mag rennies ja. Ik gebruik zelf Maalox omdat dat beter bij me werkt. En Björn door te veel rennies nu kapotte slokdarm heeft dus is ook beetje angst. Maar goed Björn heeft dat te lang en teveel gebruikt dus beetje eigen schuld ;-). Nou de 20 weken echo staat op 17 okt! Heb er zin in!

Geplaatst

Ja dan is het nooit goed als je te veel gebruikt. Ik had er eerder geen last van tot een paar weken terug maar goed gata wel weer over is gewoon lastig.

17 okt al weer de 20 weken echo jeetje het gaat zo hard allemaal

Ik heb de kapper net ook maar eens gebeld en morgen middag ga ik heerlijk even weer knippen en kleuren even alles weer in model want er is nu nik smeer mee te beginnen haha en we hebben zaterdagmiddag nog feest dus dan zit het direct goed

Geplaatst

Maris,

Belachelijk dat ze 1 dag van te voren mogen laten weten of je contract wordt verlengd of niet. Dat kunnen ze echt veel eerder zeggen, ze weten het zelf ook al lang van te voren. Stom dat dit zo mag!

Och meis toch, zo misselijk geweest. Wat ontzettend naar zeg. Dikke knuf!

Moet ik nakijken hoeveel uur kraamzorg ik heb gekregen.

Pippe,

Mooi buikje!! Leuk dat je dit met ons wil delen, super joh!

Zo speciaal.

Pleun,

Prima toch dat jullie een fijn gevoel bij het zkh hebben. Dit is zo belangrijk!

Geplaatst

volgende pagina even gelezen.....

Kimmie,

Bah nu al last van maagzuur. Ik had Regla ph drank, werkte bij mij wel goed.

17 oktober 20 wkn echo, dat is al bijna!

Maris, misschien ben jij dan al bevallen? Persoonlijk vind ik 25 oktober een mooiere datum hahaha!

Wat zou dat bijzonder zijn als je man jullie dochter aan kan pakken en op je borst zou leggen!

Mocht er bij ons een volgende keer komen wil ik dit ook doen, mits de mogelijkheid zich ervoor leent.

Navelstreng doorknippen wil mijn man doen, we hadden het er van de week over. Ik zei dat ik dit ook kan doen, maar mijn man wil zo graag betrokken worden bij het hele gebeuren. Hij gaf aan dat hij dit zo speciaal vond.

Mijke heeft trouwens nog steeds koorts. Vanmiddag weer naar de ha. Ondanks een zetpil nog 39.1.

Vind het gek dat dit van een verkoudheid kan komen. Ze is wat kortademig en vandaag echt jengelig/hangerig en soms ook huilen. Morgen heeft ze al een week verhoging en regelmatig ook koorts.

Geplaatst

Maris 35 weken alweer. Het duurt niet lang meer. haha. Schoonzus is een dag of wat eerder uitgerekend en we denken dat die niet zo lang meer door loopt. Heb jij het gevoel alsof het eerder of later komt? Wil niets zeggen natuurlijk!

Kimmie, oeeh, dat is dan wel verleidelijk, als er een envelop met het antwoord thuis ligt. haha.

Geplaatst

Jeetje dat is wel lang koorts hebben goed dat je even weer naar de ha gaat want ik zou ook willen weten wat het is.

Bah zo zielig als ze ziek zijn hopelijk knapt ze snel op.

Haha ja 25 oktober zou wel heel bijzonder zijn mag van mij krijg er kriebels van als ik eraan denk want dat is vandaag over 5 weken al haha dan wordt jou meisje gewoon alweer 1 jaar wat gaat dat snel.

Ja ik vond dat ook erg bijzonder als hij haar aan kan geven (als de situatie het toelaat) en ik zag dat toen ze het erover hadden op de info avond hij echt zo keek van huh kan dat ook de navelstreng knipt hij zeker door als het kan.

Ik heb net nog even een gaaf mutsje met de naam besteld met de hand gemaakt en komt als het goed is zaterdag al binnen ben er helemaal blij mee.

Geplaatst

Pippe waren tegelijk haha

Ik heb eigenlijk geen idee wij hebben eigenlijk vanaf het begin beide een beetje het gevoel dat ze de 28ste oktober komt, maar hoop het eigenlijk niet (sorry als ik dat zo zeg klinkt wel raar) dat is namelijk de eerste sterfdag van mijn tante en dat is al een erg beladen dag voor ons allemaal en vooral voor mijn nicht/vriendin en dat zal het altijd blijven dus dan is het gevoel elk jaar heel dubbel

Maar goed ik neem aan dat onze meid nergens geen rekening mee houd haha dus we zien het wel over 2 weken mag het en voor die tijd moet ze mooi nog even blijven zitten haha

Geplaatst

Pippe,

Hoe staat het met de verbouwing?

Heb je eigenlijk al een ontwerp voor een geboortekaartje? Zal vast en zeker prachtig worden!!!

Maris,

Je hebt wel gelijk, dan is het elk jaar heel dubbel en dat lijkt mij ook niet leuk.

Maar je hebt het niet voor het zeggen, jullie meisje zal dit hopelijk wel voelen en besluiten om eerder te komen dan 28 okt.

Ooh een mutsje met haar naam, ben daar echt zo benieuwd naar.

Van Pippe en Lena trouwens ook hoor.

Vind een naam zo speciaal, je zegt dit zo vaak en je kindje moet dit zijn/haar hele leven horen.

Geplaatst

Pffff Maris, het gaat inderdaad ontzettend snel.

Heb de uitnodigingen voor de eerste verjaardag eergisteren verstuurd.

Zal een exemplaar naar jullie sturen via de mail.

Geplaatst

Ja vind ik ook een naam heb je niet voor even maar voor de rest van je leven.

En aangezien ons meisje vernoemd wordt naar beide oma's in de eerste naam naar ons beide in de 2de naam en naar mijn vader in de 3de naam haha vinden wij het heel bijzonder, maar nog even geduld over een paar weekjes weet iedereen het.

Ja ach wanneer ze komt maakt niet veel uit ze komt in elk geval en dat is het belangrijkste haha

Pippe ik ben ook erg benieuwd naar jullie naam haha

Geplaatst

Leuk ik ben benieuwd wat je ervan gemaakt hebt haha

Ja snel he kleine meisjes worden groot (zeg ik heel dapper nu praat over een jaar wel anders denk ik haha)

Geplaatst

Contract wordt niet verlengd dus hij werkt hier nog 2 weken en dan zitten we samen thuis mits hij wat anders kan vinden voor die tijd.

Bah k*&!@#$t dag kan wel janken

Het lag niet aan hem of aan zijn instelling of hoe hij zijn werk deed maar het werk is op ze hadden nog 2 projecten en dat was het voorlopig. Zodra ze weer volop werk hadden namen ze hem direct weer aan maar nu dus niet.

Ach ja moet er het positieve maar van inzien als hij voorlopig geen werk krijgt is hij lekker bij huis na de bevalling en kunnen we samen gaan genieten van ons meisje, maar goed hoop wel dat hij snel wat weer krijgt.

Geplaatst

Nee Maris, wat klote zeg! En dat zo kort op z'n laatste contract dag. Bah. Ik zou er ook pissed van worden.

Wish, ik heb nog geen ontwerp. Kan nu niet thuis werken ivm de rotzooi. Maar dat komt over een paar weekjes. Dan dringt de tijd een beetje en moet ik sneller knopen doorhakken. Haha, dat is misschien beter voor me. ;-)

Verder begint de verbouwing wel een beetje op te schieten.

Moet nog veel gedaan worden aan afwerk klussen en opruimen/inladen etc. Maar het begint weer een huisje te worden gelukkig!

Hoe was et bij de ha?

Ik ga snel boodschappen doen! Schoonmoeders komt zo! Er moeten eten op tafel straks. Haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden