Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kimmie van harte gefeliciteerd.

Op naar de eerste echo.

Hier nog steeds geen duivels nou moest ik morgen nog weer een test doen als ze er nog niet waren en als het weer negatief is moet ik maandag weer bellen begin het nou wel echt zat te raken. Mijn buik is ook echt opgezet heel irritant.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Babeth dan had ik het inderdaad verkeerd begrepen, maar wat knap dat je zo blij voor een ander kan zijn.

Ik probeer het altijd wel maar het lukt niet altijd. En dan vooral als ze met het nieuws komen dat ze zwanger zijn dat vind ik het moeilijkste. Als er een kindje geboren is vind ik het wel geweldig om te horen.

Ik ga nu ook wel graag naar mijn vriendin haar dochter is vandaag 4 weekjes en ik vind het geweldig zo´n kleine meid.

Maar toen ze zwanger was had ik er meer moeite mee.

Echt respect dat je er zo goed mee om gaat.

Gast Shanna42
Geplaatst

Yeah oh Kimmie wat super voor je, van harte gefeliciteerd hoor. En wat Babeth zegt dat plassen is zeker een goed teken, daar had ik toen ook zo "last" van. Geniet ervan en ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe, zonder al te veel onzekerheden.

Liefs van Shan

zwanger_VIS.gif

Geplaatst

Hai Maris

sta er zelf ook van te kijken hoor maar moet wel zeggen dat ik wel wat moeite had met zwangerschappen en kraamvisites toen wij zelf nog bezig waren en het nog niet gelukt was, ik denk omdat ik weet dat ik zwanger kan worden er mede wat beter mee om kan gaan.Maar jij gaat naar je vriendin met de kleine hummen, top!!!! Blij dat je er toch wat naar uitkijkt

liefs

Babeth

Geplaatst

Ja dat is ook weer zo jij weet dat het kan bij jullie en ik moet nog maar afwachten of het ooit kan.

Maar ja ik ga zeker naar mijn vriendin maandag. Ik ben er geweest toen ze net uit het ziekenhuis was toen was ze 4 dagen oud dus ik ben benieuwd hoe groot ze alweer is geworden.

En ik heb altijd steun aan haar gehad dus ik wil nu ook heel blij voor haar zijn.

Wij schelen namelijk een half jaar en zijn dus ook al 26 jaar vriendinnen, wij zijn namelijk ook nichten van elkaar.

Geplaatst

Dank je wel lieve Pippe en Lena.

Hoe is het bij jullie??

Ik heb net nog een test gedaan op dit vroege tijdstip ( ik slaap echt heel slecht de afgelopen dagen) En nu kwam er meteen een dikke streep. Dus ik besef het nu ook, ben ZWANGER!... Wat een gek gevoel, maar oh zo fijn!

Geplaatst

Wat geweldig dat je snel twee hele dikke strepen kon zien!

Dat moet wel een goed gevoel geven, echt fijn voor je.

Hoop dat je vannacht wat beter kan slapen.

Hoe is het met de rest van de meiden?

Hier gaat het goed, vanavond de vierde spuit alweer. Ik vind het best vlug gaan.

Hoop dat ik rond 19 juli ongesteld ga worden, dan mag ik als alles goed is verder met de Gonal.

Kan bijna niet wachten.......

Geplaatst

Aftellen Wish! Het komt steeds dichterbij! :icon_biggrin:

Kimmie, hoe voel je je?

Maris, hoe is het met jullie? Goed dat je je rust pakt. Als het niet botert op het werk brengt dat alleen maar stress met zich mee.

Lala, ik mis jou hier.. Ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat.

Geplaatst

Dames, wij hebben maandag weer een gesprek + echo. Omdat de menstruatie wel heel vroeg kwam deze keer, wil ik vragen of ze de volgende keer een echo willen doen vóór de IUI. De laatste keer hadden we de laatste echo 4 dagen voor de IUi en kregen we dus voor 4 dagen daarna de pregnylspuit mee. Ik vraag me af of in die 4 dagen niet al een eisprong is geweest. Het blijft gissen uiteraard. En het blijven artsen. Maar mijn gevoel twijfelt.

We willen er zo graag alles uithalen...

Geplaatst

Pippe tuurlijk wil je alles eruit halen dat is toch logisch. Het is te kostbaar om zomaar wat te proberen.

Ik hoop dat jullie antwoord krijgen maandag, want het was inderdaad wel een beetje vroeg die duivels.

Heel veel succes ik hoop dat jullie de volgende keer meer geluk hebben.

Hier gaat het een beetje hetzelfde als vorige week de duivels zijn er nog steeds niet maar ik heb vanmorgen gebeld met het zh en als het goed is moeten ze deze week doorkomen zo niet dan maandag weer bellen.

Lala ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met je is?

Ik mag toch hopen dat je het toch ooit een keer iets rustiger krijgt.

Shanna hoe voel jij je?

Kimmie hoe voel jij je? Al last van kwaaltjes?

Geplaatst

Jeetje nog steeds niet. Hoe duivels ze ook zijn, ik hoop dat ze snel komen bij jullie. Dit is ook niet fijn, die onzekerheid. nou, voor het eerst zal ik duimen om een menstruatie. haha. ;-)

Geplaatst

Haha ja ik weet ook niet wat ik wil he. Normaal wil ik dat ze weg blijven maar nu mogen ze toch echt wel een keer komen gewoon even om te laten weten dat alles goed is en dan mogen ze weer verdwijnen haha.

Geplaatst

He meiden,

Ja de kwaaltjes zijn er wel. Moe, misselijk en maagzuur. Dus het gaat goed hier! Neem het er voor lief bij hoor. En het is niet zo extreem dat ik er niets meer mee kan..

29 juli 1e echo, dus erg benieuwd!

Maris wat balen dat hij nog niet heeft doorgezet zeg.. Pfff

Pippe zeker even aankaarten, hopelijk krijg je antwoorden op je vragen!

Wish hoe gaat het?

En de andere meiden?

Geplaatst

hier is het brak

het weekeind was toch wel wat te veel deze week

vrijdag laat naar bed omdat het erg warm was in de caravan

zaterdag nog later naar bed ivm familiefeest

en zondag laat ivm voetbal en iedere dag om 8 uur er uit omdat ik dan moet plassen

en nu ben ik echt dood op maar val toch niet in slaap

ik lig gewoon in mn bed maar slapen wil gewoon echt niet

ik ben er gewoon duizelig en misselijk van

bah

Geplaatst

Maris,

Wat een toestand zeg!

Je hebt zeker wel al genoeg geprobeerd zodat je ongie snel zal komen, maar heb je dit al geprobeerd:

:headbang::dj::blob3::blob6: :yah:

Sorry, ik weet het helaas ook niet meer. :dontknow:

(grapje he Maris, dat snap je wel)

Ik kan me voorstellen dat het je ontzettend frustreert!

Pippe,

Groot gelijk dat je dit gaat vragen. Zelf meedenken kan echt geen kwaad!

Kimmie,

Jij blijft in de MMM 'stijl' hangen.

Hoop dat je er niet te veel last van gaat krijgen.

Meid, geniet, geniet, geniet!!!!!

Pleun,

Klote zeg dat je niet goed kan slapen en dat je wel erg moe bent.

Zal voor je zingen:

Slaap Pleuntje slaap, daar buiten loopt een schaap.....

Met mij gaat het nog steeds goed.

Vijfde spuit zit er alweer in!

Geplaatst

het zingen heeft volgens mij toch gewerkt wish

want niet heel lang na het posten van mijn vorige bericht ben ik als een blok in slaap gevallen en heb vanmorgen zelfs dwars door mn wekker heen geslapen

was nog maar net op tijd op mn werk

hihi

Geplaatst

Hahaha, goed zo Pleun.

Fijn dat je vannacht wel goed geslapen hebt.

Nu maar hopen dat je aankomende nachten goed blijft slapen.

Zo niet, hoor ik het graag dan zal ik weer voor je zingen, oké.

Geplaatst

Zing je voor mij ook Wish???

Haha, nee ben al nachten rond 2 a 3 uur wakker en dan gewoon niet kunnen slapen.. Grrrrrrrrr

Geplaatst

Kimmie,

Wat vervelend dat je 's nachts wakker wordt!

Spanning, zenuwen, hitte, of is het dit niet?

Hoop in ieder geval dat je vannacht lekker zal slapen.

Twinkel, twinkel kleine ster.....:yawn: :yawn: :sleeping: :sleeping: :sleepy1:

Maris,

Ik ga er niet meer om vragen, we horen het vanzelf van je.

Wil je een hele dikke, welgemeende :hugg:geven!!!!!

Geplaatst

Haha dank je wel Wish een knuffel terug.

Maar nee er is nog niks aan de hand hier dus we wachten gewoon verder.

Hoe voel jij je?

Geplaatst

Gaat goed met me.

Merk dat ik wat stevigere/grotere borsten heb gekregen.

Neem aan dat dit van de Deca komt.

Volgens heb ik dit de vorige keren niet gehad, raar dat ik dit niet meer weet.....

Ik heb zo'n 4 dagen voordat ik ongesteld ga worden wat last van pijnlijke borsten, dit is nog niet het geval.

Spuiten gaat me weer goed af.

Geplaatst

Gelukkig dat het goed gaat. Dta heb ik eigenlijk ook nooit gehad grotere borsten met het spuiten (hoeft ook niet haha ze zijn al groot genoeg)

Ik hoop dan voor je dat de duivels snel komen zodat de punctie ook nog een keer zal zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden