Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pippe en Lena heel veel succes. Ik zal heel hard voor jullie duimen.

Hier gaat het goed ik had vanmorgen een licht streepje op de ovulatie test dus ik weet nu dat mijn cyclus weer normaal is gelukkig.

Wij wouden nu lekker van onze vakantie gaan genieten maar met mijn schoonmoeder gaat het steeds slechter. Haar heel gezicht is nu dik opgezwollen dus ze moet nu langer blijven en ze gaan nu ook andere onderzoeken doen omdat ze nu denken aan een hele zware vorm van reuma. Maar dat is nog even afwachten wat er uit die onderzoeken komt en of die zwelling een keer minder word want nu na een week is het alleen erger ipv beter geworden.

Hoe is het met de rest van de dames?

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hier gaat t wel redelijk

ben moe'er dan moe maar toch gaan werken vandaag

ik ben echt zo gaar als een klontje pffff

en afgelopen vrijdag heeft ook veel energie gekost

ik heb heb flinke deuk in mijn moeders auto gemaakt met een aanhanger ,had ook nog een klein gaatje in mn waterbed --

niet grappig , en last but not leased toen we op de camping aankwamen bleek mijn voortuin een groot slagveld waar men ipv alles te egaliseren wat we gevraagd hadden er overal grote kraters gemaakt waren en alles omgespit

ook dat was dus niet grappig

de mannen in de fam. hebben echt heel de zaterdag geschept om het weer een beetje oogelijk te krijgen pffffff

dus ik ben moe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ookal heb ik aan die kraters echt zelf niets gedaan

Geplaatst

Pippe en Lena,

Perfecte timing, dat klinkt super!!!

Heel veel succes.

Wanneer is de bruiloft? (heb ik dit gemist of wil je dit op het forum niet zeggen)?

Stuur dan maar ff een privé berichtje. Haha!

Maris,

Mijn hemel, het gaat dus nog niet beter met je schoonmoeder.

Sterkte!

Pleun,

Je bent dus erg moe, goed zo! Dat betekend dat jullie kindje heel veel energie van je vraagt en dus goed aan het groeien is. Toch?

Verder geen hinder van misselijkheid ofzo?

Nee, niet leuk voor je dat je zoveel pech hebt in een paar dagen tijd. BALEN zeg!

De rest van de dames nog iets te melden?

Ik voel in m'n eierstokken een klein beetje actie.

Ben echt benieuwd hoeveel er deze keer aan het groeien zijn.

Hoop dat het ongeveer gelijk is aan de vorige keren, dan ben ik echt dik tevreden hoor!

Geplaatst

Jeetje Maris, Ik hoop dat je schoonmoeder snel opknapt. Want wat lijkt het me vreselijk om iemand zo achteruit te zien gaan. Sterkte!

Wish, nog 1 dagje! Spannend! Ik duim voor jullie!

Pleun, ik ben het helemaal met Wish eens. Je kindje is goed aan het groeien, geniet ervan!

Wij hebben geen test datum gekregen, dus we houden het op 2 weken na de IUI. Dat is; 7 augustus :)

Geplaatst

Pippe en Lena,

De IUI wordt bij Geertgen gedaan, of moeten jullie hiervoor ook naar Genk?

Op naar een mooie positieve test op 7 augustus.

DIT MOET TOCH EEN KEER GOED GAAN EN DIE KEER ZAL ER NU AAN KOMEN!!!!

Maris,

Nog uitslagen gekregen van wat er aan de hand kan zijn met je schoonmoeder?

Ow meid, ik denk aan je!!

Geplaatst

Ja, dat gebeurd bij Geertgen zelf. Fijn hoor :) Het is elke keer 12% kans vertelde de gyn.

(En niet de pogingen bij elkaar optellen.. haha)

Het is al bijna woensdag Wish, ik ben zóóó benieuwd!!! Ik voel dat het goed zit!

Geplaatst

Wish dank je wel, nee ze schieten er niks mee op daar in dat ziekenhuis. Mijn schoonzusje wou er ook even achteraan vanmiddag want het schiet niks op zo en zij heeft zelf in een ziekenhuis gewerkt dus zij weet waar ze over praat.

Hoe voel jij je verder? Ik ben wel benieuwd hoeveel er groeien bij je.

Geplaatst

Pippe,

12%? Ik dacht dat het wel meer zou zijn.

Maris,

Goed van je schoonzus om erachter aan te gaan.

Je weet dat ze hun best doen in een ziekenhuis. Maar als je een beetje op je strepen gaat staan lopen ze toch net ietsjes harder voor je.

Dat is volgens mij met meerdere dingen zo.

Succes!

Hey meiden,

Ik voel m'n eierstokken nu ook als ik naar het toilet ga om te plassen.

Net bij het inspuiten van de Gonal voelde ik m'n beide eierstokken.

Pfff, hoop echt dat ze al goed gevuld zijn. (wil hier niemand mee beledigen die niet zoveel follikels produceert)

Hoop dat m'n lichaam me niet voor de gek aan het houden is.

Soms denk ik aan de punctie en voel ik m'n eierstokken ook al. Dus.....

Geplaatst

He Pippe en Lena, ik hoop dat jullie nu bij de goede kant van de 12% zitten!!

Maris ik hoop dat je schoonmoeder snel wat opknapt zeg.

Wish vandaag een fm? Deze poging wordt je jouwe he! Zeker weten, je gaat mij volgen ik heb nu laten zien hoe het moet!

Pleun: Moe? Ik herken het hoor, Maar pak je rust dat is erg belangrijk!

Hier alles goed, misselijk zijn wel weer terug de laatste dagen en ook moe dus. Voorheen sliep ik rond 12 of 1 uur een keer. Maar nu gaan voor 22 uur me oogjes dicht. Dus dan gaan we braaf slapen.Afgelopen 2 dagen zijn me voortuin en achtertuin opnieuw bestraat en beplant.. Ziet er weer zo mooi uit, ook halletje opnieuw gewit. Weer wat dingetjes van het lijstje af.

En dan morgen de echooooooo

Geplaatst

@kimmie morgen 1e echo???

spannend hoor

je bent zelf toch niet bezig geweest met je tuin mag ik hopen ?

tuinaarde is nu niet goed voor jou

en zwaar werk zou ik ook nu effe niet doen dus ik hoop dat je daar wat sterke mannen voor hebt laten helpen

@wish ik hoop dat t er vandaag goed uitziet met de eerste fm

heb je nu vrijdag 2e fm en dan zondag 3e en als alles dan goed gaat dinsdag punctie ????????

ik duim voor je hoor

@maris nog nieuws van je schoonmoeder

trekt ze al wat bij?

@pippe en lena toi toi toi

volgens mijn berekening heb je meer dan 12 %

volgens mij is het 50 %

dat klinkt veel positiever

het lukt wel of het lukt niet

maar nu moet het ook voor jullie lukken

Geplaatst

Ja sterke mannen hebben het werk gedaan.

Planten wel mee gekocht maar het planten heeft me zusje weer gedaan

Dus heb zeker op me gemak gedaan.

Ik was de oppas voor neefje T.ycho :)

Geplaatst

Wish hier ook nog een keer heel veel succes vandaag ik duim voor je.

Bij mijn schoonmoeder word het alleen maar erger haar hele gezicht is net een ballon niet normaal. Ik heb veel gezien maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

ze heeft ook een rare kleur in het gezicht en de uitslagen laten nog steeds op zich wachten. Nu hopen dat ze die vanmorgen krijgt dan hoor ik het vanmiddag maar het is weer afwachten.

Geplaatst

Ik weet het allemaal niet wat ze wel doen of niet we worden er eerlijk gezegd een beetje gek van. We gaan vanmiddag maar eens navraag doen.

Gast Shanna42
Geplaatst

Hee dames ben weer terug van een heerlijke relaxte vakantie, we hebben echt genoten samen. Eén avond een hele flinke huilbui gehad, denk eindelijk de ontlading van de miskraam zelf, had nog niet gehuild na die tijd, moest daar in de lounge opeens huilen zonder aanleiding, dus wij snel terug naar de hotelkamer en daar kwam het er allemaal uit, pffff heftig maar voelt nu wel goed. Ben blij dat het eruit is. Morgen naar de gynaecoloog voor de nacontrole van de miskraam/curettage, en als dan alles goed is naar Dusseldorf bellen voor een afspraak voor de uitgangsecho en dan hopelijk snel van start voor de allerlaatste poging, we zijn er nu klaar voor .....

Maris wat een bericht over je schoonmoeder zeg, lijkt me heel beangstigend zoiets, vooral ook omdat ze niet weten waar het vandaan komt, ligt ze aan de beademing?

Verder ben ik even kwijt wat ik allemaal gelezen heb, oja dat Pippe en Lena gaan trouwen, super zeg, en wie weet dan het mooiste huwelijkskado krijgen dat je je maar kan wensen.

Liefs van Shanna

Geplaatst

Shanna,

Fijn om weer wat van je te lezen!

Je hebt een emotionele 'ontlading' (als ik het zo mag noemen) gehad.

Het lijkt me ook zo ontzettend heftig om mee te maken....

Enne, je schrijft zonder enige aanleiding. Er is zeker een aanleiding om te gaan huilen, laat die tranen maar in de vrije loop. Ik lees dat het je 'goed' heeft gedaan.

Ik hoop dat het er morgen goed uit ziet en dat je naar DD kan bellen om een afspraak te maken.

Jullie zijn er weer klaar voor, heel veel succes!!!

Meid, wat gun ik het je van harte! :blowkisses:

(natuurlijk gun ik het iedereen)!

Hey Lady's,

Hier een berichtje van een super blije meid!

De gyn telde er links zo'n 7 en rechts zo'n 9.

De grootse follikel is nu 1,4. Ze waren allemaal van ongeveer hetzelfde formaat.

Hij heeft ze niet allemaal precies geteld omdat ze misschien niet allemaal 'mee gaan doen.'

Vrijdag terug komen en dan worden ze exact geteld.

Het Bms was ook prima.

Waarschijnlijk maandag de punctie, uiterlijk zal het woensdag gaan worden.

Dat wachten we nog maar even af, hoop dat hij ons dit vrijdag kan vertellen.

En die lieverd van mij heeft vandaag vanuit thuis gewerkt om mee te kunnen gaan en vrijdag zal hij ook mee gaan.

Dit hoeft niet perse van mij, maar hij wil zo graag mee om te laten merken dat hij ook zo ontzettend graag wil dat het een keer goed zal komen.

DE LIEVERD! :love3:

Geplaatst

Wish ga zo door zou ik zeggen en dan zit jullie topper vast bij.

Shanna nee gelukkig ligt ze niet aan de beademing maar daar zat het vorige week wel tegenaan. Maar we weten nog niks gelukkig zijn de longen wel schoon maar ze zijn nog geen steek verder. Ja alleen dat het bloed niet goed is maar wat er dan niet goed is weten ze niet.

Geplaatst

hallo dames,

sorry, ben even niet zo actief geweest op het forum, ik werk momenteel halve dagen en het kost me enorm veel energie!

@Maris, goed nieuws las ik, dat je cyclus weer normaal eruit ziet maar tevens enorme zorgen om je schoonmoeder, verschrikkelijk en je staat machteloos! sterkte!!!

@Pippe en Lena, wauw, jullie hebben een perfect getimde benahdeling gehad, super zeg, dat doet wel wat met jullie, wat zou het toch gaaf zijn als jullie straks met jullie kindje in wording elkaar het ja-woord geven!!!!! veel succes, wat enorm spannend.

@Wish, wat een goed nieuws, wat een follikels en de punctie al in zicht, fijn dat je man lekker met je meegaat! op naar vrijdag

@Shanna, fijn te horen dat de vakantie je zo goed gedaan heeft, en huilen om niets....wel degelijk om iets meis!!! ik hoop dat de controle morgen goed is en dat je snel aan de komende poging mag beginnen, heerlijk dat je voelt dat je er klaar voor bent, top!!!!

@Pleun, lekker aan je slaap toegeven meis, nog even en dan heb je vakantie he?

@Kimmie, heel veel succes morgen, ik vond de eerste echo enorm spannend, geniet ervan!!!

met mij gaat het redelijk, wat ik al zei, het werk kost veel energie maar ik merk dat het ik wel zsm. mijn eigen werkzaamheden weer volledig wil doen.

Tevens hebben we inmiddels een intake gepland in DD. Indien onze cryo-behandeling niet op een zwangerschap uitdraait willen we of in Brussel of in DD een nieuwe behandeling wagen.

liefs

Babeth

Geplaatst

Shanna ik ben blij te horen dat de vakantie jullie goed gedaan heeft en dat jullie nu met goede hoop de volgende poging kunnen beginnen.

Wish Wat fijn dat je vriend mee gaat. Als die van mij vrij kan krijgen gaat hij ook mee maar hij is timmerman dus vanuit huis werken is niet mogelijk haha.

Pippe en Lena hoe gaat het?

Kimmie heel veel succes morgen en veel plezier.

Babeth ik kan me indenken dat het veel energie kost nu je halve dagen werkt, als je maar aan jezelf denkt en ermee ophoud als jij denkt dat het teveel word.

Het is inderdaad hectisch allemaal hier, maar ja we hebben geen keuze.

Wat goed dat jullie een intake in DD hebben gepland wij zijn daar ook geweest en ik zei direct na de punctie en tp dat ik dat nooit meer in Nederland zal laten doen. Het zijn echt fijne mensen wie daar werken.

Lala ik weet niet of je nog mee leest maar hoe is het met je?

Geplaatst

Babeth,

Fijn dat je hier van je laat horen! (verontschuldig je aub niet als je niet op het forum wil/kan komen)

Maar omdat je jezelf verontschuldigd, het is je vergeven hoor! :msn-wink:

Zoals Maris al schrijft, het zal echt wel veel energie kosten om weer te gaan werken.

Knap van je! :good1:

Pippe en Lena,

Hoop dat die perfecte timing zijn vruchten af zal werpen.

En dat Lena je een kus voor 2 kan geven!!!

:smiley_wedding:

(Tja, het plaatje klopt niet, maar ik kon het niet laten om hem te gebruiken. Is g

oed bedoeld)

Zal Pleun en Kimmie eens vragen of ze nog andere plaatjes hebben.

Maris,

Dan ben je zeker nog nooit bij Geertgen geweest.....:cheesy:

Nee joh, grapje, ik vind het fijn om te lezen dat jullie in DD een fijn ziekenhuis hebben gevonden!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden