Ga naar inhoud

Uitgerekend november 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Meiden,

Ik heb internet en ga jullie op de hoogte houden wandt het gaat helaas niet zo als we het graag zouden willen.

Helaas hebben ze om 8.00 gel ingebracht en gaan ze om 12.30 weer kijken of ik nog gel nodig heb of dat ze toch de vliezen gaan breken maar ik ga er van uit dat het vandaag niet meer gaat gebeuren maar we zullen zien ik hou jullie op de hoogte.

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Chantal das een beetje balen zeg, dat het waarschijnlijk vandaag niet helemaal gaat lukken.

Wel fijn dat je internet hebt, heb je wat te doen en kan je ons op de hoogte houden haha.

Hopelijk doet de volgende gel-ronde beter zijn werk!

Geplaatst

Net een heel verhaal getypt, is alles weer weg ....

@ Chantal, wat vervelend dat je zo lang moet wachten. Ik hoop voor je dat het door gaat zetten en dat je heel snel jullie kleintje in je armen mag houden!

@ BB, je houdt ons wel heel erg in spanning! Kom maar op met het goede nieuws!

@ Gerreber, wat een leuke foto's en wat een lieve mannetjes!

@ Kyra, hoe gaat het nu bij jou? Zet het een beetje door?

@ Babeth, wat lief dat je aan ons denkt. Hoe gaat het nu met jou?

Geplaatst

Voor ik het wist was mijn bericht al geplaatst ....

Vanochtend controle + groeiecho gehad bij de VK. Ben morgen 36 weken, de kleine wordt nu op 37 weken geschat, hij is nu 6 pond en de verwachting is dat ie 7 a 7,5 pond zal worden.

Hij ligt goed, is netjes ingedaald en heeft nog voldoende vruchtwater.

Nou meiden, we zijn in "onze-November-maand" aangekomen. We hebben er allemaal lang op moeten wachten, maar nu is het dan eindelijk zover.

Heel veel succes met de laatste loodjes en geniet lekker van jullie verlof (dat doe ik ook sinds vandaag).

Geplaatst

Uitgerekende datum:

01-11-2010 Kyra

01-11-2010 Bettyboopke

06-11-2010 Chrissy33

08-11-2010 Wilma82

13-11-2010 Linda J

19-11-2010 Saaab

22-11-2010 Chantal

27-11-2010 Snoeske

28-11-2010 Sjors en Sjimmie

30-11-2010 Dafke32

Bevallen:

08-06-2010 Celeste bevallen van Feline*

01-10-2010 Henkiepenkie bevallen van Stijn en Job

24-10-2010 Gerda bevallen van K.jell en J.esse

Volgende controle:

01-11-2010 Chantal Inleiden bij 37 weken

01-11-2010 Wilma controle HA

02-11-2010 LindaJ controle VK

04-11-2010 Chrissy controle VK van het ZH

11-11-2010 Dafke32 controle VK

Geplaatst

Meiden even snel,

Heb geen gel meer gekregen heb ondertussen veel meer activiteit of dit voldoende is om vandaag te bevallen weet ik nog niet eerst om 16.00 weer een CTG

Ik hou jullie op de hoogte

Geplaatst

Uitgerekende datum:

01-11-2010 Bettyboopke

03-11-2010 Kyra

06-11-2010 Chrissy33

08-11-2010 Wilma82

13-11-2010 Linda J

19-11-2010 Saaab

22-11-2010 Chantal

27-11-2010 Snoeske

30-11-2010 Dafke32

Bevallen:

Volgende controle:

03-11-2010 Kyra controle VK

NOVEMER>>>>>>>here we come!!! De leukste moeders in spé!!

(zo, even een opkikkertje voor ons allemaal en wellicht het meest voor mezelf ;-)

AArrghhh....spannend hoor dat we zo kunnen meelezen met Chantal! Heel benieuwd hoe ze het nu maakt.

En BB...hopelijk zit is zwaar in baby-love en is ze tijdelijk dit forum vergeten!!

Waauuww...Celeste, wat bewonderenswaardig dat je dit kunt opbrengen!

Alleen maar respect respect en respect!!!

Hoop dat het je goed vergaat en dat 8 november jouw dag wordt!!

Vanmorgen gebeld door mijn nichtje. Eerste ivf-poging, Opbrengst van 3, TP van 1, geen cryo's en zwanger!

De wonderen zijn werkelijk de wereld niet uit.

Geplaatst

icon1.gif

Uitgerekende datum:

01-11-2010 Bettyboopke

03-11-2010 Kyra

06-11-2010 Chrissy33

08-11-2010 Wilma82

13-11-2010 Linda J

19-11-2010 Saaab

22-11-2010 Chantal

27-11-2010 Snoeske

30-11-2010 Dafke32

Bevallen:

Volgende controle:

02-11-2010 S&S controle VK

10-11-2010 S&S Afspraak Gyn

Wouwwwwwwwwwwwwwwww Kyra de wonderen zijn zeker de wereld nog niet uit. Gefeliciteerd met je nichtje.

Chantal spannend hoor, hoop dat je vandaag nog mama mag worden. Leuk dat je ons zo op de hoogte houd.

Geplaatst

Ik breek even in....

Gerda en partner gefeliciteerd met jullie prachtige mannetjes!! Wat een plaatjes!

Hopelijk zijn ze snel uit het ziekenhuis!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Chantal...........wat leuk dat je dit zooo doet!

Wat spannend!!!

Ik leef helemaal met je mee vanaf deze kant!!

Geplaatst

Meiden hier nog geen beeb morgen om 7.00 willen ze beginnen met de vliezen te breken ( als het vanacht niet komt).

Mocht het zo zijn dan zal ik morgen eerst niet hier kunnen komen maar zodra er weer iets bekend is laat ik het jullie weten

Ga nu slapen

Geplaatst

Welterusten Chantal,

.....ik denk aan je!

Heel veel sterkte,succes en bovenal mooie momenten gewenst morgen!

Geplaatst

Nou meiden, nog geen nieuws van BB en Chantal, maar wel nieuws over Wilma. Ik vind het namelijk een enorme eer dat ik namens Wilma en haar hubbie mag vertellen dat zij gisteravond de trotse ouders zijn geworden van een dochter met de roepnaam Maureen. De vliezen zijn in de nacht van zondag op maandag gebroken. Omdat de kleine in het vruchtwater had gepoept heeft de bevalling in het ziekenhuis plaatsgevonden. Maureen is ruim 6 pond en alles is goed.

Zodra Wilma de kans heeft zal ze jullie natuurlijk zelf verder alles vertellen.

Wilma en hubbie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! We wensen jullie een hele goede kraamtijd toe en vooral heel veel genietmomenten met de kleine meid. En ook nu weer hopen we dat jullie ook snel in de gelegenheid zijn om een foto te plaatsen.

Chantal, ik hoop dat er vannacht toch schot in de bevalling gekomen is. Je geduld wordt namelijk wel heel erg op de proef gesteld zo. We duimen verder voor je.

Uitgerekende datum:

01-11-2010 Bettyboopke

03-11-2010 Kyra

06-11-2010 Chrissy33

13-11-2010 Linda J

19-11-2010 Saaab

22-11-2010 Chantal

27-11-2010 Snoeske

30-11-2010 Dafke32

Bevallen:

01-11-2010 Wilma bevallen van Maureen

Volgende controle:

02-11-2010 S&S controle VK

10-11-2010 S&S Afspraak Gyn

Geplaatst

@ Wilma & Hubbie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Heel veel geluk gewenst!

@ BB, we wachten in spanning op een berichtje van je.

@ Chantal, succes vandaag meid! Straks heb je je kleintje in je armen.

@ Kyra, hoe gaat het met jou?

Geplaatst

O, wat vreselijk spannend hier!

Wilma en Hubbie, van harte met de geboorte van jullie dochter, prachtige naam!!!

Chantal, ik denk aan je!!! Hoop dat je jullie kleintje inmiddels in je armen hebt!

BB en Kyra, jullie houden het ook maar spannend!

Moet zelf vanmiddag weer voor controle, hoop dat de bloeddruk inmiddels iets gedaald is. Ben benieuwd....

Geplaatst

Wat spannend allemaal zeg. Zo blijven we verslaafd aan het forum.

Is Wilma toch nog eerder haha. Hartelijk Gefeliciteerd emt de geboorte van jullie dochtertje. Hopelijk is alles toch nog soepeltjes gegaan en mogen jullie snel naar huis om saampjes van de kraamtijd te genieten.

Chantal hopelijk gaat het vandaag een stuk beter als gisteren en mogen jullie je wondertje snel in de armen houden.

BB en Kyra nu zijn jullie toch wel aan de beurt hoor. Hoe gaat het met jullie?

Snoeske succes bij de Vk vanmiddag, ik moet om 15:00 uur op controle. Ik duim dat je bloeddruk gezakt is.

Geplaatst

Wilma gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meisje. Mooi naam hoor. Lekker genieten van elkaar.

Chantal ik hoop dat jij intussen ook je kleine wonder in je armen mag houden.

Ben ook erg benieuwd wanneer we wat van BB horen, begint nu toch wel lang te duren.

Hoe is het met jou kyra?

Geplaatst

Waaaaaauwww......Wilma!

Gefeliciteerd!! Een meisje en wat een mooie naam!!

Ja, meiden. Afschuwelijk spannend dat we niets van BB horen, he? Getver!! BB laat je horen!!

Hoop zo verschrikkelijk dat het met Chantal goed gaat en dat ze nog een beetje heeft kunnen slapen vannacht! Haar bevalling zo doet me wat denken aan mijn eerste keer en ik hoop dat ze de rust kan vinden die zo belangrijk is! Ik heb het als zeer slopend ervaren in ieder geval!

Ach en met mij.....zoonlief zit prima en hoewel er beweging is, is het ook niet meer dan dat hahahaaa....Moet zeggen dat ik er enerzijds helemaal zat van ben (maar dat ben ik al maanden) Anderzijds is dochterlief deze week weer naar school, na de herfstvakantie, en was ik ook wel bang dat ik in die vakantieweek zou bevallen. Dat is gelukkig niet gebeurd. Dus vanaf nu mag het dan ook wel. Deze week haal ik dochterlief ook tussen de middag niet meer op, ze blijft lekker over, wat maakt dat ik ook wel aan het genieten ben van de rust die ik nu de hele dag (tot 15.00u heb) en dat is me ook heel wat waard.

Maar ach, het allermooiste zou gewoon zijn als zoonlief besluit zijn schuilplaats te verlaten zodat ik me ook weer zou kunnen richten op mijn herstel, want wat lijkt het me zalig om weer eens een piepklein stukje te kunnen lopen!!

Snoeske, heel veel succes bij de VK straks!!

Wordt er ingegrepen als ie te hoog is? Is ie veel te hoog?

Hier de zaligheid van een te lage bloeddruk, dus veel drop en zout :))

Geplaatst

Hey meiden,

Wilma, van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisje Maureen! Geniet er maar lekker van!

Chantal, wie weet heb jij inmiddels jullie kleine meisje ook al in jullie armen. Ik hoop het zo voor je.

BB, ben ook benieuwd of er bij jullie inmiddels een klein guppie is.

Voor de andere meiden wordt het steeds spannender. Wie gaat de volgende zijn?? Kyra, ik denk dat jij wel graag deze eer op je zou willen nemen, niet?

Snoeske, hoop dat je bloeddruk weer gezakt is, want weet uit eigen ervaring hoe gevaarlijk het kan zijn. Laat ze je maar goed in de gaten houden.

Celeste, meissie, wat fijn om iets van je te horen en knap dat je het kunt opbrengen hier nu te schrijven. Ik duim en hoop zo ontzettend op een positieve test voor jullie op 8 november. Iedereen hier zal jullie dat zo enorm gunnen!

Bij ons gaat alles goed. De jongens groeien hard en doen het echt super. Wat een kanjers. Ga proberen even een foto bij te voegen zo, maar ben daar niet zo goed in.

In mijn handtekening moet het lukken.

Liefs, Henkie

Geplaatst

Snoeske en Linda, ik ben erg benieuwd hoe jullie controles waren vandaag. Hopelijk alles nog goed, zodat er niet opeens actie moet worden ondernomen.

Henkie, jouw mannen zijn alweer een maand oud. Wat gaat de tijd snel zeg. Fijn om te horen dat alles goed met ze gaat. En ik hoop dat het je snel lukt om een foto te plaatsen.

Ik vind het ook akelig stil zo, zonder nieuws van BB en Chantal. Ook ik hoop dat alles goed met ze is. Maar ja, aan de andere kant ook logisch dat hun hoofd misschien niet staat naar het internet maar dat ze helemaal weg aan het zwijmelen zijn bij hun kind.

Kyra, wat lekker dat je nu meer rust hebt nu je dochter 's middags overblijft. Het was inderdaad jammer geweest voor haar als tijdens haar vakantie opeens alle aandacht naar je zoon zou gaan, als die zich toen had aangekondigd. En bij jou dus ook nog geen actie? Begrijpelijk dat je het zat bent en uitkijkt naar het moment dat je je eigen lichaam weer wat terug gaat krijgen. Het vergaat me precies zo, alhoewel ik natuurlijk weinig BI klachten heb gehad.

Dafke en S&S, hoe is het verder met jullie? Vermaken jullie je nog een beetje? Jullie zijn natuurlijk pas later deze maand uitgerekend en hebben met een beetje pech nog een paar weken te gaan voordat jullie kleine geboren gaat worden.

Verder had ik vanmiddag nog sms van Wilma. Moeder en dochter moeten nog een nachtje in het ziekenhuis blijven. Het gaat prima met ze, maar het protocol van het ziekenhuis is dat ze zeker 24 uur ter observatie daar moeten blijven.

Ik heb verder vandaag een beetje een baaldag. Mijn buik begint me in de weg te zitten, mijn bekken begint nu toch steeds weker te worden en ik heb weer last van maagzuur. Dan is het ook nog eens van dat vieze grijze weer. En nu het hard gaat met meiden die bevallen kan ik toch wel zeggen dat ik liever vandaag dan morgen ga bevallen. Nu heb ik alleen van enkele familieleden en vrienden een bevalverbod gekregen voor gisteren, vandaag en morgen, omdat op onze verjaardagskalender al 4 verjaardagen staan van (naaste) familie en vrienden. Gisteren had ik wel regelmatig last van wat menstruatiekramp en was ik in de hoop dat die kleine zich niks van dat verbod zou aantrekken. Maar na een nacht goed slapen heb ik vandaag weer nergens last van. Afwachten dus maar weer en hopen dat het weer wat beter wordt en de klachten ook weer wat minder worden. Wie weet dat ik dan nog wel even op pad kan deze week. Anders wordt het alleen op donderdag naar de VK in het ziekenhuis.

Sorry voor mijn gemopper, maar jullie begrijpen vast wel hoe dat voelt!!!

Geplaatst

Chrissy,

Leef en voel helemaal met je mee!

Op een gegeven moment is het gewoon klaar, nietwaar?

Dan mag het wel gebeuren.

Maagzuur heb ik een paar keer gehad en dat is niet tof! Als je er echt regelmatig last van hebt, lijkt het me zeker meer dan vervelend!

Qua datum vergaat het me net zo, ik ben halverwege nov jarig en had zo graag gewild dat onze verjaardagen wat meer uit elkaar zouden liggen. Maar meneer lijkt zich er niets van aan te trekken.

Deze aankomende verjaardag van mij, vier ik ook niet nu er ook nog kraambezoek aan zit te komen en ik nog zal moeten gaan herstellen. Dat vind ik toch wel jammer, want ook al ben ik oud :-), mijn verjaardag betekent toch veel voor me. Alle mensen die me dierbaar zijn op 1 dag allemaal bij elkaar heeft gewoon wat.

Geplaatst

Zit net een verhaal te typen, is het weg, bah

Bij de controle was wederom de bloeddruk te hoog. Moet nu maandag weer komen. Als ie dan nog te hoog is wordt de KS op zeer korte termijn ingepland.

Heb er ook last van; veel hoofdpijn en me slecht kunnen concentreren....

We wachten het maar af.

Hou het nu even kort, zal zo met het eten bezig.

Geplaatst

Controle bij de Vk was weer goed: bloeddruk netjes, hartslag mooi snel. Alleen is Hummeltje een beetje eigenwijs. Vorige week zat hij nl helemaal vast in mijn bekken en nu kan de VK het hoofdje weer iets bewegen. Op zich geen probleem, maar nu moet hij weer wat verder zakken. Ik denk dus niet dat hij zoch op korte termijn zal melden. Wij hopen ook dat Hummeltje bepaalde datums niet gaat komen, mijn beste vriendin is 11-11 jarig en mijn schoonvader 12-11. Maar ja, we hebben het helaas niet voor het zeggen.

Snoeske, vervelend dat je bloeddruk hoog blijft en dat je er ook nog eens last van hebt. Misschien ben jij dadelijk wel een van de volgende in het rijtje.

Fijn dat het met Wilma en hun kleine meid goed gaat en dat ze morgen wrs al naar huis mogen.

Chrissy, een baaldag heeft iedereeen wel eens, niet. Je bent ook al aardig onderweg. Ik heb soms al genoeg van mijn buik en dan ben jij nog verder in je zwangerschap. Van mij mag Hummeltje nu ook iedere dag komen, ookal geniet ik van het "gekriebel" en gestamp in mijn buik. Morgen is weer een nieuwe dag.

Kyra, wel lekker dat je nu meer rust hebt tot in de middag nu je dochter overblijft. Ik probeer ook iedere dag op de bank te liggen, ookal slaap ik dan niet, rusten doe je wel. Ook ben ik in en spannend boek bezig en ga daar echt rustig vor zitten met een kopje thee. Hopelijk komt de kleine snel zodat je BI klachten eindelijk gaan afnemen.

HH fijn dat alles goed gaat met de jongens en dat ze flink groeien. Leuke foto trouwens. Heb je wel nog een beetje rust voor jezelf af en toe?

Geplaatst

He Snoeske, wat vervelend! Zou je sowieso al een geplande KS krijgen of was dit nieuwe info voor je? Sorry, ben het even kwijt..

Linda, heb je een goede boekentip :) Zelf ben ik tijdens mijn ziekteverlof lid geworden van de bieb, omdat de aanschaf van boeken een beetje uit de hand begon te lopen (heb er heeeeeeeeeel veeeeeel)

HP, je jochies al weer een maand oud, ongelooflijk!!

Chantal, leef met je mee vanaf deze kant! Ik heb begrepen dat ze iemand heeft gevonden om te laten weten dat haar kleine geboren is, dus ik ga er van uit dat er nog niets is...Och och, ze heeft het niet makkelijk denk ik!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden