Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha, ja dat snap ik!!! Wordt dus tijd dat ukkie komt. Mijn gevoel zegt heel sterk een meisje, dus kom op haha.

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier heb ik vandaag niks gehoord van het ziekenhuis, dus hopelijk goed nieuws. Lijkt mij dat ze echt wel hadden gebeld, net als bij mijnbaby, als geen van beide goed ontdooid was.

Maar ja, ik ben niet zo van de dag doordelen, heb het ooit 1x gehad, toen ging hij van morula naar 8 cellig terug, dus ben er bang voor ;-). Maar moet hoop houden, hoop voor ons ukkie, want die ligt daar te vechten en delen, hoop ik!

Knuffel voor jullie en speciaal voor mijnbaby!

Geplaatst

Marielle, ik ga met Babii mee: een meisje!! Op 6 juli! O, dat is overmorgen al.... nou ja, 't wordt ook de hoogste tijd. ;-)

Babii, wat spannend weer, hopelijk heb je vandaag een goede terugplaatsing, houd ons op de hoogte!!

Hoe ist met de rest?

Hier gisteren de eerste deca gezet, dus we zijn weer officieel in de race. Volgende week stoppen met de pil, over 2 weken Menopur erbij en over 3 weken de eerste fm.

Geplaatst

@ dee, spannend hoor! Officieel weer gestart! Succes met alle hormonsters hihi.

Ons ukkie ia goed ontdooid! Hij ging van 8 cellig naar morula 3 en van morula 3 naar morul 1!! Nog 1 stap en het is een blastocyste die innesteld.

Het zegt helaas niks, maar hij schijnt geweldig tr delen. Enige wat me enorm irriteert is dat ik vreselijke buikpijn heb, al dagen!!!

Dat heb ik dus altijd na ei en voelt rot.

Liefs

Geplaatst

Och Mijnbaby, meid wat lees ik nu? Wat ontzettend *** voor jullie zeg! Het had zo mooi geweest, 2 kindjes uit 1 poging! Heeeel veel succes met het verwerken hiervan en opladen voor een nieuwe verse poging!

Babii- voor jou dus wel goed nieuws lees ik qua doordelen? Dat is in ieder geval vast fijn! Nu op naar de volgende stap!

Dee- succes weer met deze poging! Hopelijk met een mooie afloop!

Ik heb morgen een 2e echo. Hoop dat het hartje nu wel goed te zien is - toch wel weer spannend...

Geplaatst

Nou ons cryootje heeft het niet overleefd.. Anders had ik naast je gezeten in de wachtruimte babi!

Wij ook geen meer liggen dus opladen voor augustus!

Ben echt zo vreselijk verdrietig vandaag ;-(

@ink. Heb het hele cetro topic ook niet meer gezien! Heb wel je spanning gevolgd op het juli bankje.. En gefeliciteerd !!

@babi dus een tp gehad vandaag? Succes!

X

Geplaatst

Jeetje Babii, wat een goede doordeling, ik hoop dat ie een lekker plekje bij je vindt en de komende 8,5 maand bij je blijft en uitgroeit tot een mooie en gezonde baby!!

Ink hopelijk vandaag weer een mooie echo! Kan me voorstellen dat je het spannend vindt....

Inge wat balen zeg.... ook al geen cryo tp. Het lijkt wel of het heel veel gebeurt de laatste tijd. Veel succes en sterkte bij het opladen en moed verzamelen voor de volgende poging!!!

Liefs Dee

Geplaatst

Tjee, Inge, jij ook al geen TP. Wat een tegenvaller! Ik weet niet hoe je vorige stimulatie is verlopen, maar ik hoop dat de komende vlekkeloos verloopt. Op het moment kunnen ze meer behandelingen doen, dus je komt vast en zeker aan de beurt komende maand. Weet je al of he het lange of het korte protocol gaat doen.

Babii wat fijn dat je telkens zulke mooie en sterke emmies hebt. Maar nu moet er zich weer eens een echt gaan bewijzen. Daar is het nu wel tijd voor.

Ik ben blij dat jij een TP had, want met al die slecht ontdooiende emmies begin ik hem wel een beetje te knijpen. Gelukkig heb ik er 4 dus dat moet toch wel tot een TP leiden deze maand? Vrijdag alweer de eerste FM.

Dee heel veel succes met alle hormonen! Ik heb vorige ronde het korte protocol gedaan en als ik zo lees hoe lang je bezig bent met het lange, ben ik daar echt blij mee (ik mag de pil niet gebruiken vanwege trombose risico). Maar jeetje, wat ben je lang bezig met zo'n lang protocol. JE moet wel geduld hebben. Hhaha, heb ik tenminste nog eens iets positiefs aan mijn trombose overgehouden, ipv alleen de ellende die ik er van had.

Ink, heel veel succes met de echo, en je ziet vast een mooi hartje, want vorige keer had je ook al iets vaags gezien toch?

Roossie, ben je al aan het genieten van je verlof, of lukt het nog niet zo om je werk los te laten. Vandaag lekker in de tuin gaan zitten met de beentjes omhoog, want het wordt weer erg mooi weer (zei Okaasan vanachter haar werk computer, bleghhh).

Hier gaat het wel aardig, maar man, wat raak ik toch telkens weer van slag als mensen weer met 'blij nieuws' komen. Gisteren mijn baas, zijn vrouw is zwanger. Maar de manier waarop hij dat vertelde. Iedereen was er al en ik kwam als laatste zijn kamer binnen. We zouden taart eten voor zijn verjaardag. 'Zo okaasan is er nu kan ik het vertellen' was de openingszin. Grrrrr, ik was blij dat ik nog vergaderstukken in mijn hand had, want toen kon ik me daar in verdiepen. Oké, het is niet helemaal normaal gegaan, want zijn vrouw werd niet meer ongesteld (deed ook geen zw-test :helluup:), en toen bleek bij de gyn dat ze al 12 weken heen was. En maar klagen dat het toch zo vreselijk was wat er dan allemaal op je af komt. Grrrrr, ik was bijna heel hard gaan gillen dat ik ook wel eens wat vreselijke dingen kon noemen die er in de MMM op je af komen. En hij is perfect op de hoogte van wat er allemaal speelt bij mij thuis. Maar helaas heeft hij het inlevingsvermogen van een dode walrus.

Toch verbaasd het me wel dat ik er zo van van slag was. Ik vind het ook erg vervelend, omdat ik me op het moment wel redelijk voel. Misschien hielp het ook niet mee dat een andere collega onverwacht langs kwam om haar 2 weken oude zoon kwam showen (die maar bleef huilen, dus ik heb de deur maar dicht gedaan van mijn kamer, want dat trok ik echt niet). Lekker dagje dus gisteren, NOT.

Zo, maar vandaag ga ik proberen er een mooie dag van te maken.

Geplaatst

Ha Okaasan,

ja wat afschuwelijk he de omgeving. Ik heb echt de gunfactor voor iedereen, maar het valt me zo zwaar nu om die glimlach op te houden terwijl mijn hart breekt! Stom van die walrus dat ie niet even wat emphatischer kan zijn. Hoop dat jij wel een mooi ontdooide cryo hebt!

hadden gelukkig ook het korte schema. De punctie was een hel! Met 23 follikels, maar 6 eicellen, een cryo die het niet deed.. maar toch ook wel goed nieuws, uitstekende omstandigheden, hele goede celdeling, goede bevruchting etc etc... maar waarom het dan niet lukt??? We gaan eerst op vakantie, die wat ongelukkig uitvalt, wordt in de tweede week ongi, en kan dan net niet starten met spuiten. Maar aan de andere kant voel ik me nu even zo verpletterd door de eerste ronde dat even rustig aan doen wel ok is.. Dus half augustus weer met stimuleren beginnen denk ik. vanwege de helpunctie mocht ik onder narcose de volgende ronde, maar dan moeten we verplicht het lange protocol en dat wil ik niet.. Dan maar even 15 minuten op mijn tanden bijten ;-) (zei zij stoer, en spijt de volgende keer haha)

@ink.. mooie echo gehad?

@Dee jij begonnen met deca zag ik, succes!

x

Geplaatst

@Ink succes met je 2e echo!

@Mijnbaby en Inge, dikke knuffel meiden, wat een harde domper dat de emmy's niet goed ontdooit zijn. Dat verwacht je toch niet met de technieken van tegenwoordig! Sterkte om jullie weer op te gaan laden!

@Babii, klinkt helemaal geweldig ja emmy! En je bms was ook weer goed hé! Ik ga weer heel hard voor je duimen, het moet toch echt een keer gaan lukken bij jou!

@Dee, weer begonnen met de hormonen, succes deze ronde, ik ga super hard voor je duimen!!!

@Ralletje, nog niet bevallen! Kan me heel goed voorstellen dat je nu wel super nieuwsgierig bent of het een jongetje of meisje is. Nog even volhouden! Over 1 week moet er toch wel iets gebeuren! Ik hoop dat de kleine zichzelf aankondigt en dat je niet ingeleid hoeft te worden. Succes met de laatste loodjes!

@Okaasan, ik kan me helemaal invoelen hoe jij je gevoeld moet hebben gisteren. Vooral als je in de mmm zit en al lang bezig bent is het moeilijk om anderen zo blij te zien met hun grote nieuws. Je gunt het een ander ook heel erg, maar gelijk de gedachte wanneer ikkuh!!! Ik hoop heel erg dat 1 van die 4 cryo's het gaat worden! Bijna je cryo tp, succes 8 juli met je eerste FM! En verder inderdaad blijven genieten hoor van het zonnetje en alle andere mooie dingen in het leven!

Vandaag is mijn eerste verlofdag officieel ingegaan en mijn man is ook nog jarig. Mijn lichaam reageert er wel gelijk op, ben flink verkouden, hoesten en mijn linker oor zit dicht. Gisteren de huisarts gebeld, kreeg een assistente aan de lijn die bij hoog en laag beweerde dat ik een neusspray moest gebruiken om mijn oor open te krijgen. Dus ik dat dan toch maar gedaan, maar hielp voor geen meter. Het spul kwam meer in mijn mond terecht blehhh...

Vannacht kreeg ik een paniek aanval, zo van wat als ik nu moet gaan bevallen, dan hoor ik de verloskundige maar half! Heb mezelf weer rustig moeten maken. Heb ook flink mijn oor zitten stomen, toen kwam er al veel oorsmeer los, maarja kreeg mijn oor toch niet open helaas.

Vanochtend weer gebeld, vanmiddag om 14.00 uur wordt mijn oor uitgespoten yeahhhhh.....ben zo super blij, de verlossing is nabij!!!

Gisteren toch veel kunnen doen ondanks de slaap en het beroerd voelen. Van de week nog wat kleine dingetjes doen, maar dan echt klaar!

En zaterdag gaan we bbqen mijn man viert dan zijn verjaardag! :-)

Gisteren bij de verloskundige geweest, ze is nog steeds aan het indalen, mijn buik voelde nog lekker soepel en ik ben niet aangekomen. Alles gaat goed met de kleine, ben nu al erg trots op haar.

Maandag weer terugkomen. We hebben ook een vragenlijst ingevuld, soort bevalplan, kun je alvast nadenken over bepaalde dingen. Mijn navel begint nu te ploppen zeg maar, uit pulpt nu wat naar buiten. En ik heb geen bruine streep van de hormonen over mijn buik, heb het alleen rond mijn navel en soort moedervlekken over mijn buik. Komt ook dat ik een sproetenkoningin ben, dan reageert je lichaam toch anders dan gemiddeld.

Liefs Roossie

Geplaatst

@Inge, ik heb ook veel follikels gehad 22 stuks, was bij mijn eerste punctie. Ik heb toen naast de zetpillen ook een dubbele dosis morfine gehad. Heb je dat niet gehad, dat scheelt wel.

Geniet maar eerst van je vakantie en dan opladen voor de volgende ronde!

Liefs Roossie

Geplaatst

@ Inge, wat onwijs balen dat je cryo niet goed is ontdooid! Vindt dat altijd zo verdrietig om te lezen, en ik iedere keer maar goed nieuws plaatsen. Voel me best wel bezwaard daardoor!!!

Dikke knuffel & laadt maar goed op voor de volgende poging!

@ Okaasan, er zal vast een cryo goed ontdooien, maar ik mag gewoon heel hard- en heel vaak in mijn handen knijpen, dat tot nu toe alles goed is ontdooid!

Bij mij speelt er natuurlijk ook mee, dat bij mijn man alles top is. Maar over het algemeen ontdooid alles wel goed in het ziekenhuis, althans alles, veel!

@ Roossie, ja dat vind ik ook hoor! Tsjah, bms was niet denderend, 6 mm! Maar ben al blij met 6 mm, en deze dame doktert gewoon lekker zelf. Spuit om de 3 dagen 1500 IE Pregnyl bij & het scheelt best wel wat buikpijn. Mijn bms blijft daarmee op orde & wordt daardoor alleen maar dikker en dikker.

Ik heb het overigens wel tegen de arts gezegd, dat ik dit zelf heb aangestreept op het recept. Dokter C. moest gisteren ook echt heel hard lachen! Ze zegt, meid het zal niet! Maar als het jou van je buikpijn afhelpt, krijg je het de volgende keer legaal. Dus ze heeft eht direct in mijn dossier verwerkt.

Ze was zo lief die tp, terwijl de vorige was ze heel hard. Heb me trouwens wel doodgelachen tijdens die TP, was de eerste keer dat mijn man mee was (vreselijke ziekenhuisangst), zal het verhaal jullie besparen, maar heb me wel een lol gehad. Die arme vent werd al gek toen ie het ziekenhuis zag..... Ach, hij wilde PERSE mee, want dit werd hem!!! Nu gaan mensen zeggen; mijn man gaat altijd mee, maar ik doe hem dat niet aan,. Die van mij valt gewoon flauw en krijgt zweetbuien, vindt het dan egoïstisch hem mee te laten gaan, maar deze keer wilde hij perse mee, want dit wordt hem en dit brengt geluk.

Waarom hij zo overtuigd is, geen idee! Hij is het al de heel ronde! Bms van 3, nee dat wordt echt wel 6 lieffie, heb vertrouwen! Lieverd, ik ga mee, want dit is de ronde. Lieverd, hij ontdooid vast weer met frafmentatie, heb niet zoveel hoop. nee, hij ontdooid goed, weet het zeker! Net zo zeker als dat het raak is. Let's hope!

Van harte gefeliciteerd met je man en wat heerlijk dat je verlof hebt! Wel weer balen dat je direct beroerd bent, zit hem denk ook in het weer. Zelf heb ik ook barstende hoofdpijn, niet leuk.

Ben reuze benieuwd naar jullie ukkie!!

@ Okaasan, nu weet ik nog steeds niet wie je bent @ andere forum......

Geplaatst

@babi

Je ebt vast ook wel ander soortige Posts geplaatst!

Fijn dat je Bms goed rijpt, en wat een verhaal van e man!

Veel suces! En thanks voor de knuffel..

X

Geplaatst

Dat is wel zo! Heb jarenlang negatief nieuws om mijn bms geha, dus een beetje geluk mag weleens!!!!

Vraag inderdaad de volgende keer morfine! Heb het ook gehad, en het haalt de scherpe pijn er wel vanaf. Volgende keer ga ik onder narcose, als je weet hoeveel pijn ik bij 1 eisprong heb, moet je nagaan bij al die eitjes. Liep krom als een oude oma hahahahahhahaha.

Geplaatst

Gisteren onze 2e echo gehad en onze frummel was nu 12,1 mm groot en het hartje klopte! Joepie- weer een fase verder! Zagen zelfs al beginsel van beentjes en navelstreng / echt bizar in zoiets kleins! Nu over 2,5 wk weer, vrijdag de 22e, en dan worden we als het goed is ontslagen uit het ZH :-)...

Inge35 - he meid, ook bij jou niet goed ontdooit? *** zeg! Sterkte met het opladen voor een nieuwe poging!

Okaasan - wat een rund van een baas heb jij zeg! Pff, nooit van het woordje tact gehoord?! Sommige mensen..... Grrr...

Babii - mannen hebben misschien wel een beter voorgevoel dan wij vrouwen hihi, ik had er ook totaal geen vertrouwen in na de TP, mijn man vanaf het begin daarentegen wel en zie hier... Hoop dat het ook bij jou geldt!

Roossie - leuk om zo die laatste dingen te lezen van je zwangerschap, van je navel en buik etc. Minder van je oor enzo, maar is het nu na het uitspuiten over?

Ralletje - we houden het nieuws hier in de gaten hoor - erg benieuwd hoe het met je gaat en wat het is!

Dee - hoe gaat het met jou? Al weer paar dagen spuiten verder. Durf je er wat vertrouwen / hoop in te hebben? Ik duim heel hard voor je hoor meid!

Mijnbaby - weet niet of je hier nog wel leest, maar ff een dikke knuffel voor jou!

Geplaatst

@ Ink, wat heerlijk een kloppend hartje! Wat groeit de kleine snel zeg, die ontwikkeling in de boek, opfffff gaat zo snel!!

Haha, nou denk niet dat iemand een beter voorgevoel heeft dan ik zelf ;-). Ik kan nu eenmaal dingen voorspellen, kan dat al mijn hele leven. Absoluut niet leuk, maar het is wel zo.

Mijn man is gewoon hoopvol, maar absoluut niet reeel erin. Ach, we zien het wel. Sinds vandaag geen buikpijn meer *klopt even af*, heerlijk! :happydance:

Geplaatst

@Ink gefeliciteerd met je mooie echo! Wat fijn dat alles goed gaat! En ja ik was gisteren middag zo blij, ik kan weer horen!!! Ben daarna lekker naar de kapper geweest en wat boodschappen gedaan, was gelijk energieker!

@Babii, wat goed dat je man mee is geweest deze keer. Goed van hem dat hij op zijn gevoel afgaat, je weet maar nooit misschien voelt hij het nu wel goed aan? Wat voor gevoel heb jij erover? Ik had jou niet maar je man wel gezien toen tijdens je punctie, heb hem toen niet aangesproken, wist het pas echt toen hij de kamer in geroepen werd. Zou hem ook niet zomaar aanspreken hoor hahaha.........

Liefs Roossie

Geplaatst

Ik heb het gevoel dat het niks wordt, maar goed. We zien het wel, wacht gewoon af. Voorlopig Kab ik toch niet testen, zou mooi zijn als het eens raak is en dit keer ook blijvend!!! Zou dan zo dolgelukkig zijn, dus hoi die hoop erin 

Geplaatst

Hoi,

Marielle: is er al nieuws??? Ik zag in het uitgerekend in juni topic dat je je gisterochtend in het ziekenhuis moest melden voor de bevalling... Hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie aan het genieten zijn!

Kaartje: als het goed is lees je nog mee hier... Ik zag dat je helaas nog steeds geen positieve test hebt en nu maar gaat stoppen met de utrogestan? Balen meid.... Ik hoop op nog een klein/groot wonder maar kan me voorstellen dat de moed je ondertussen al in de schoenen gezonken is...........

Okaasan: heel herkenbaar dat het moeilijk en frustrerend is als iemand weer blij nieuws komt!

Inge: het heeft er dus aardig ingehakt bij jullie... Neem de tijd, probeer nog of weer te genieten van andere fijne dingen. Maar anderzijds wil je graag snel door natuurlijk. Sterkte!

Roossie: hoe voel je je nu? Hopelijk al wat fitter? En kun je alles weer horen?

Babii: je kreeg niet op je donder van de arts? Ach ja, ze kennen je ook al langer dan vandaag natuurlijk ;-)

Ink: gefeliciteerd met je mooie echo! Lekker van genieten!!!!!!

Allemaal bedankt voor het meeduimen, lief van jullie! (duurt nog wel lang hoor, dat duimen ;-)... als alles goed gaat met spuiten, punctie, bevruchting en terugplaatsing weten we denk ik pas half augustus of het gelukt is)

Lfs Dee

Geplaatst

Hoi Dee, ik lees inderdaad mee hoor ;-). Vanmorgen laatste utrogestan gebruikt, dus ben benieuwd wanneer ik ongesteld wordt. Echt balen. Ik had zo'n goed gevoel over deze ronde. We zijn nu ook wel echt klaar met de mmm. Dit was dus onze laatste ronde, want we hebben er geen zin meer in en willen nu gewoon verder met ons leven. Jij heel veel succes weer. Ga duimen voor je.

Geplaatst

@ Dee, het kan me echt niks schelen als ze mij op mijn donder geven, ik ken mijn lichaam beter als de artsen en doe toch wel wat ik zelf wil. Als het ze niet bevalt stap ik zo over naar een ander ziekenhuis, die dit beleid wel heeft. Ik heb tot nu toe veel meer bereikt met mijn lichaam als de artsen, en dat weet het UMCU ook wel. Mijn vorige zkh stond open voor mijn ideeën en gaf het allemaal, en daarom weet ik de resultaten ook, omdat het allemaal al eens zo is gegaan.

En daarbij, ik schrijf het zelf op het recept, en als dat niet wordt getolereerd vraag ik het de HA, die schrijft zelfs Utrogestan en Progynva voor, omdat die weet dat het werkt. Die heeft blijkbaar bepaalde terugkoppelingen gehad van het voormalig ziekenhuis. Dus als ze dat hadden gedaan prima, dan had ik mijn embryo's laten overplaatsen naar het VU, die overigens ook betere resultaten boekt dan het UMCU, maar heb gewoon tot nu toe (op 1 arts na) hele lieve artsen gehad, en voel me daar een mens.

Gelukkig gaat ook alles goed daar, en weten ze dat het resultaat geeft. Geen probleem dus, en is dat er wel, dan lig ik er niet wakker van haha.

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties.

Ink: wat cool, echt super zo'n mooie echo. Fijn dat alles goed groeit daarbinnen. Spannend lijkt me dat om opeens naar de verloskundige te mogen en ook heel fijn. Lekker dicht bij huis en minder medisch, lijkt me.

Babii: heeft je man nog steeds een goed gevoel bij deze TP? IK hoop het zo voor jullie.

Ik moet telkens wel erg lachen om je berichten over mensen die je wel of niet ziet/aanspreken in het ZKH. Erg grappig vind ik dat. Ik zit ook altijd te gluren naar mensen. En spreek soms ook wel eens aan. Bij de vorige TP was er een stel die er ook waren o de dag van mijn punctie. Dat was dus makkelijk: "Goh wat fijn dat jullie hier ook weer hier zijn en dus een TP hebben." Daarna nog een erg leuk gesprek gehad.

Nog steeds geen buikpijn meer?

Dee: Succes met alle hormonsters! Hopelijk deze keer een fijnere punctie dan de vorige. Pfff, hoor het toch best veel van die helse puncties. Ik doe nooit meer een punctie als ik niet meer pijnstilling mag dan vorige keer. Maar dat kan gelukkig wel.

Kaartje: Pfffff, ik lees je onderschrift en wat een ontzettend naar bericht. Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen, maar wat vreselijk verdrietig zullen jullie zijn.

Ik vind het erg fijn om op dit forum rond te hangen, maar dit soort berichten drukken mij wel heel erg met de neus op de feiten. Want dit is waar iedereen hier toch het meeste bang voor is en waarvan je hoop dat het je nooit overkomt. Jeetje, weer iemand waarbij de wens niet in vervulling gaat.

Ik hoop dat jij en je man hier samen goed doorheen zullen komen, al zal de weg waarschijnlijk nog erg lang zijn. Heel veel sterkte.

Roossie: nog gefeliciteerd met je man. En met het ingaan van je verlof. Echt spannend, nog maar een paar weekjes en dan is je meisje er.

Wij zijn vandaag weer in het UMC geweest voor de eerste FM: 13 mm dus het gaat de goede kant op. Zondag terugkomen, om 10 uur, en waarschijnlijk is de boel dan groot genoeg om Pregnyl te spuiten. Dus hahaha, wie kan ik dan tegen komen?

Nu nog een nieuwe smoes bedenken voor mijn broer en schoonzusje die hier logeren. Wie weet er iets origineels, alhoewel, iets geloofwaardigs is misschien beter.

Geplaatst

Och Kaartje, wat een vieze tegenvaller..... en wat een tegenslag om te verwerken. Ik kan me goed voorstellen dat jullie weer verder willen met het 'gewone' leven maar het lijkt me zwaar om dat vorm te moeten geven op een andere manier dan dat je zo sterk gewenst had. Heel veel sterkte toegewenst!

Okaasan, we zijn te laat om nog mee te denken over een smoes: wat hebben jullie uiteindelijk gezegd? Als het goed is zit je nu in het ziekenhuis, laat even weten hoe het geweest is!

Marielle: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon! :-) Heel veel geluk met z'n viertjes!!

Ja Babii, we hadden dus geen gelijk, geen meisje... Misschien zit je gevoel er voor jezelf deze ronde dan ook een keer naast en is de optimisme van je man toch een goed teken?? Ik hoop het voor je!

Hier kreeg ik gisteren van mijn vriend weer een kadootje, nadat ik vorige week al een grote bos bloemen had gekregen. Kadootjes om de pijn van het prikken wat te verzachten, erg lief van hem!

Fijn weekend verder allemaal, zonnetje schijnt dus we gaan lekker naar buiten!

Geplaatst

Dee: wat lief zo'n mannetje met cadeaus.

Geen smoes nodig gehad. Mijn schoonzusje was hier voor een cursus en die zou ook nog op zaterdag zijn. Maar de laatste dag was toch al vrijdag. Gisteren was het zulk prut weer, dat ze maar naar huis zijn gegaan. Nog even 1 dagje thuis voordat haar nieuwe baan begint. Leek hen wel lekker, en ons kwam dat dus ook erg goed uit.

Mijn ei was 17 mm, dus ook bloed geprikt en nu wachten op een telefoontje of en hoe laat ik de pregnyl moet spuiten. En dan vrijdag een TP. Ik houd jullie op de hoogte.

Fijn weekend allemaal! Wij gaan werken in de tuin.

Geplaatst

Zo de spuit pregnyl zit er al in. Pffff, ben blij dat ik er maar 1 hoef, want vind ik niet de plezierigste spuit. Man, wat prikt dat zeg!

Maar ik ben erg blij en opgelucht dat de TP dus komende vrijdag doorgaat, want dat moet toch wel lukken met 4 cryo's? Jeetje, ik ben zo'n onzekere muts op dit gebed, ik leef echt behoorlijk van zkh-afspraak naar zkh-telefoontje. Ik geloof pas dat het goed gaat op het moment dat ze me gebeld hebben of ik het met eigen ogen op de echo heb gezien.

Gisteren was het echt hilarisch in de wachtkamer in het zkh. Er zaten al 2 stellen toen wij binnen kwamen, waarvan 1 stel overduidelijk poep-zenuwachtig was voor de punctie en het Herenkamertje. Die zaten maar te giechelen en gekke opmerkingen te maken. Uiteindelijk hebben we erg met ze gelachen, want ik moest met mijn grote mond natuurlijk weer wat tegen ze zeggen. Hahaha, niets stille wachtkamer dus waar iedereen maar naar elkaar zit te gluren.

Roossie: heel erg bedankt voor de pregnyl van gisteren :laugh:

Babii heel veel succes met wachten!

En Dee heel veel sterkte met verder spuiten. Schiet het al een beetje op met groeien daarbinnen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden