Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijnbaby en Babii- volg jullie op de voet hoor hihi - ga zooo duimen dat deze poging raak is voor jullie!

Mijnbaby- las net je vraag, sorry, dacht dat ik t hier ook had geschreven, maar hier komt tie dan alsnog:

Afgelopen vrijdag hebben we onze 1e echo al gehad. Was toen 6wk en 0 dagen, dus was nog erg pril en had me er op ingesteld dat het hartje misschien nog niet zichtbaar zou zijn... Toen ik in de stoel lag, kwam de ontlading toen we 1 embryootje zagen, die qua grootte netjes op schema lag en ook op de juiste plek was ingenesteld. Heb echt even liggen snotteren van opluchting! Het hartje leek heeeeel vaag zichtbaar - we zagen het alle 3, maar was erg lichtjes, dus we mogen dinsdag 5 juli voor een 2e echo om te kijken of het hartje dan goed klopt, maar heb er wel vertrouwen in, omdat we wel al wat gezien hebben. Blijft wel spannend natuurlijk hoor, maar heb met mezelf afgesproken dat ik nu maar s op moet gaan houden met een slag om de arm te houden uit zelfbescherming en dat ik nu gewoon maar s mag gaan genieten en dat doe ik nu dan ook heerlijk... Tuurlijk weet ik dat t nog fout kan gaan, maar daar wil ik niet teveel aan denken. Gelukkig wel al over de helft van de 12 weken ;-)...

Heb nog weinig last van kwaaltjes gelukkig - beetje last van zere (.)(.) en onderrug, maar that's it, dus dat is prettig mee genomen...

Moet nu n slaapdienst gaan draaien, dus ga r weer snel vandoor!

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Ink, wat heerlijk dat jullie je ukkie al hebben mogen bewonderen. Wat fijn dat de kleine op de juiste plaats zit, had ook niet anders verwacht.....

@ all,

Tsjah, ik ben niet te harden, bloed chagrijnig zelfs!!!

Ben gebeld door het lab, mag vanavond om 22.30 uur de Pregnyl zetten. Zondag ontdooien ze ons ukkie en MAANDAG krijg ik pas de TP, wat is dat nu weer?

Dus ik zeg: wat dan als hij maandag niet goed is doorgedeeld, ontdooien jullie dan een ander? Nee mevrouw, dan heeft u echt pech! Dan zijn we al te laat.... Tsjah, dat is zo.... Ze kunnen moeilijk een dag 3 embryo op 4 dagen na ovulatie gaan TP.

Zit nu dus in angst, want hoe werkt dat? Zien ze zondag al direct bij het ontdooien of er iets goed of niet goed gaat?

Nou ik dus net teruggebeld en degene die mij belde wa dus de assistente, ze heeft me doorverbonden met iemand die echt de cryo's ontdooid. Conclusie: als ze in de eerste fase zien dat het niet goed gaat, of dat er iets mis gaat, dan pakken ze mijn laatste embryo erbij. Beide laten ze in het schaaltje staan tot de volgende morgen. De kans is klein, dat als ze door de eerste fasen komen, dat ze in het schaaltje instorten..... En als dat gebeurd, gebeurd het in de BM ook. Tsjah dat is waar! Het is dus niet zo dat als hij zondag niet goed ontdooid (de eerste fase), ze niks meer ontdooien, nee dan pakken ze zondag dus gewoon mijn laatste embryo erbij en dan laten ze beide embryo's staan. Opluchting!

Geplaatst

@Babii, wat goed dat je teruggebeld hebt en je nu gerustgesteld bent! Hopelijk ontdooit de eerste embryo gewoon goed en wordt je zwanger, want je hebt nu een mooi bms! Ik ga weer hard voor je duimen!

@mijnbaby, ook voor jou spannend weer ook voor jou draaien de duimen!

@Kaartje, wat klinkt dat goed zeg over je protocol in DD en dat je nu wel ICSI mocht en je nu een mooie embryo binnen hebt! Fijn ook dat je er een goed gevoel over hebt, ik ga heel hard voor je duimen!

@Ink, wat fijn zo'n mooie echo. Ga van dat moment genieten! En je kwaaltjes klinken bekent. Succes met de slaapdienst.

Hier druk aan het werk om zwangerschapsverlof te kunnen houden. Officieel a.s. dinsdag, maar zal nog wel wat dingen moeten afronden. Dat heb je als zzp'er.

Ik heb een leuk weekend gehad in Valkenburg, heeft ons goed gedaan even wat ontspanning. Gisteren naar verloskundige geweest, alles was weer goed de kleine is zelfs al een stuk ingedaald.

Liefs Roossie

Geplaatst

Wat leuk Roossie, in welke branche ben je ZZP'er? Hmmm, dus een lekker weekend weggeweest, wat lekker! Ooooom het wordt nu spannend he! Nog even en dan is ze er.

En voor de goede orde, mijn bms is al 4 rondes gewoon goed, maar nog steeds geen baby Babii hoor :-(.

Geplaatst

@Ink: fijn om hier ook nog je echo verhaal te lezen. En het is er dus maar eentje? Wellicht verklaard dat ook de bloedingen die je had.

@Roossie: Succes met alle laatste werk-loodjes. Oh, wat lijkt me dat fijn, want met verlof gaan is weer een stukje dichter bij je baby in je armen. Enne, niet te veel meer werken he, als je al verlof hebt, want ook een zzp-er heeft recht op verlof.

@Babii: Jeee! wat goed de vierde keer op rij al dat je BMS goed mee doet! Nog even en je hoeft je er geen zorgen meer om te maken :happy:

En inderdaad, het klopt helemaal wat je schrijft, maar kan me erg goed voorstellen dat je je zorgen maakt over het ontdooien. Ik heb het afgelopen afspraak ook heel expliciet gevraagd. De arts vertelde mij precies hetzelfde verhaal als jij hier schrijft. Ze zien vrijwel direct of een cryo goed ontdooit en trekken gelijk de volgende uit de vriezer mocht het niet zo zijn. Ze zei ook dat als je gebeld wordt of er een TP is, dat er dan ook altijd gezegd wordt hoeveel cryo's ze hebben moeten ontdooien om een goede terugplaatsbare te verkrijgen.

Maar is dat nieuw? Dat ze na 6 dagen terug plaatsen, of is dat omdat je op een zondag uitkwam? Ik ben benieuwd.

Ik ben vandaag weer ongesteld geworden. Ik merk dat het me niet zo veel doet, de hoop op een spontaan (nou ja, noem het maar spontaan dat plichtsgetrouwe vrijen tijdens mijn vruchtbare dagen) wonder heb ik geloof ik helemaal niet meer.

Volgende week vrijdag dus mijn eerste FM op dag 11. Ik ben benieuwd hoe een cryoTP verloopt. Weer een nieuw stukje medisch traject.

De pregnyl is al in huis. Ook al nieuw voor mij, want vorige verse ronde had ik Ovitrelle.

Zo en nu mag het wel gaan regenen, koelt het misschien nog een beetje af. Nog steeds 32°C hier, pffffff

Geplaatst

Hey meiden,

Wil jullie even een hart onder de riem steken ook ik heb een cryo tp gehad en zie mijn onderschrift heb nu dus een prachtige dochter.

meiden vond het een heel spannend proces het ontdooien enzo dus ik snap jullie heel goed.

babii frustrerend he die telefoontjes met die vage antwoorden waar je niks mee kunt soms had ik wel het gevoel dat ze ons niet helemaal begrepen al kwam dat weinig voor hoor!

Meiden hopelijk is het deze ronde voor jullie raak en hebben jullie ook snel een mooie positieve test in handen ( natuurlijk een geweldige zwangerschap)

Geplaatst

Dank je wel voor je positieve woorden. Op het moment zie ik het ook allemaal iets positiever dan een paar weken geleden.

En ik herinner me je vraag opeens weer. De wachttijden zijn echt heel kort op het moment. Althans toen wij op de wachtlijst kwamen en dat was eind april. Toen was er voor IVF nauwelijks wachtlijst en voor ICSI twee weken. Uiteindelijk moesten we een maand wachten, dus dat viel allemaal reuze mee, temeer omdat ik binnen een week nadat we aan de beurt waren ongesteld werd. Mooie planning dus!

Ik hoop dat de wachtlijsten nu nog steeds zo minimaal zijn en dat je snel weer kunt beginnen.

Geplaatst

Okaasan,

Fijn dat je nu wat positieve bent zal je goed doen. oja ik heb bij mijn cryo wel tarwekiemcapsules en visolie extra genomen en ik ben er van overtuigt dat dit heeft geholpen weet niet of je dit neemt maar misschien een tip?

Hoop dat je gelijk hebt wat betreft de wachttijden al zijn wij natuurlijk wel afhankelijk van de commisie ( neem aan dat we daar niet nog een keer op hoeven te wachten omdat ze onze donor al goed hebben gekeurd)

Wel zeiden ze gisteren dat we rekeing moesten houden met 3 maanden ( misschien een bescherming voor hun zelf als het inderdaad zolang duurd)

ga vanaf mijn volgende menstruatie al wel weer aan de pil om zo al gelijk te lopen met mijn donor scheelt ook altijd weer een maand denk ik dan moet dan als alles weer het zelfde gaat op dag cd21 weer beginnen met de deca en de donor een week later. We zullen zien hoe het gaat eerst maar is wachten tot 23 aug.:(

Geplaatst

@ Okaasan, die zorgen om mijn bms zitten er helaas een beetje ingepeperd.... Ook al zie ik hem 6 mm worden, toch ben k dan stiekem teleurgesteld, want heb natuurlijk vorige maand uit mezelf de 7 gehaald! Zie liever de 7 mm die de artsen ook zo graag zien, maar weet wel dat de Pregnyl hem nog verdikt, met als gevolg toch een bms van 7 mm.

Daarbij is een ander forum dinnetje (niet dit forum) zwanger geraakt met een bms van 6.4 en 1 met 4.8. Het kan dus allemaal, maar stiekem hou ik die zorgen altijd.

Ze plaatsen overigens niet 6 dagen na ovulatie terug haha. Spuit vanavond de Pregnyl, heb donderdag mijn eisprong en zondag is 3 DPO, maandag dus 4 DPO.

Ja, ik heb het al vaker meegemaakt dat een ass. zich voordoet als arts of laborante, dat was ditmaal ook het geval. En diegene kan er maar 1 zijn, die heeft met mijn punctie ook specifiek aangegeven, dat zij met de arts had besproken dat ik bepaalde medicatie VOOR PUNCTIE niet hoefde in te nemen. Heb haar toen 3x gevraagd: mevrouw, de arts schreef het me voor, moet ik het echt niet innemen? Nee mevrouw, de arts raadt het af. Op moment van de punctie flipte de arts dat ze dit zei, want had die medicatie wel degelijk nodig. Gelukkig is het goedgekomen, maar dit bleek achteraf dezelfde ass. te zijn.

De rest van de ass. zijn allemaal lieverds, ze kennen me allemaal bij naam, qua gezicht, dat is het fijne aan dit ziekenhuis. Ben nog steeds net geheel gerustgesteld, al vind ik het wel lief dat Chantal me dit even verteld.

Weet je wat het ook is? Ik ga er maar vanuit dat het embryo (die nu 8 cellig is), maandag al 16 cellig moet zijn, maar dat hoeft net persé volgens een mede forumgenoot. Moet dan ook niet teleurgesteld zijn als hij maandag nog 8 cellig is. Maar ben dat denk wel hoor......

Normaliter als je op dag 3 een tranfser heb en hij ontdooid niet goed, dan pakken ze direct de ander, Nu kan dat dus niet, aangezien ik op dag 4 de transfer heb. Maar feit blijft wel volgens de laborante, als hij zondag niet door fase 1 komt, dan pakken ze mijn laatste cryo erbij en laten ze beiden in het schaaltje staan. Vervolgens kjken ze maandag naar de cryo's en bellen voor de TP.

Maar waar ik bang voor ben is juist dat het embryo ineens stopt met delen, al is dat volgens de laborante een kleine kans. Als ij door het proces doorkomt, is de kans klein dat hij stopt met delen in het schaaltje... En anders, dan had ie dat ook in de BM gedaan. Nou ja, volgens mijn man moet ik hoop houden, dus zal dat doen! Al ben ik enorm angstig...

Genoeg ego nu ;-)

Geplaatst

Ha meiden!

Ga ook gelijk door na de eerste mislukte poging. Hebben nog een cryootje in de vriezer en vind het ook erg spannend of ie goed ontdooit!! Hoorde wel dat UMCU er erg goed in is ;-) (ontdooien)

Waren vanavond bij het avond spreekuur, lekker hoor, hoeft manlief niet weer een middag vrij te nemen. Tot onze schrik was mijn BMS nu al top en was er al een follikel van 15 mm zichtbaar.. Moesten we gelijk beslissen of we direct gingen starten, dus MORGEN echo en bloed rikken en misschien al pregnyl zetten.. W mochten de echo afspraak ook afzeggen als we het te snel vonden . Op 19 juni mislukte de eerste IVF poging. Maar we gaan er gewoon voor!

Nog iemand die ik tegen kan komen morgen in het ZH? ;-)

X

Geplaatst

Volgens mij kan je mijnbaby tegenkomen, al zal jij de ochtend moeten en zij de mddag....

Apart dat je direct door mag joh, k had een maand verplicht rust tussen punctie en TP. Iedereen die ik eigenlijk ken, je bent dus een bofkont haha.

Ieder zkh is goed in het ontdooiden, tegenwoordig gaat dat proces zo goed en heb je dezelfde slagingspercentage als bij een vers embryo. Bij mij *klopt af* is tot nu toe alles goed ontdooid, laten we hopen het volgende cryotje ook.

Spannend, spannend!

Geplaatst

Mijnbaby - succes vandaag!

En Inge- wauw, dat is een mooie verrassing dan, dat je zo snel verder kan! Heerlijk joh! (tenminste, lijkt mij). Was je even kwijt geraakt na je Cetro Trial. Grapig dat we nu met z'n drieën hier in t topic verder kunnen schrijven hihi, net alsof het UMCU het enige ZH is dat dit onderzoek doet. Wel toevallig dus...

Baby - fijn is dat he, dat persoonlijke in het ZH? Vind ik ook erg prettig daar. Wat betreft die deling, sja, je gevoel doe je weinig aan. Mijn embryootjes waren beide ook maar 6-cellig, dus ik had er ook een hard hoofd in / weinig vertrouwen, maar dan toch 1 blijven plakken! Je weet t gewoon echt niet van te voren... Maar zou fijn zijn als je gevoel ook mee werkt en je geen teleurstelling krijgt ;-). Wel heerlijk dat je zo adrem bent om gelijk opheldering te vragen hoor - lekker lomp van die assistente!

Chantal - succes met je nieuwe poging - had ik geloof ik nog niet gezegd he? Heb je weer dezelfde donor? Ken je haar persoonlijk ook? Bijzonder hoor, maar wel mooi - ik heb t zelfde idee als babii: als ons gezinnetje compleet is zou ik ook wel iemand willen helpen met mijn eitjes. Minste wat ik terug kan doen ofzo...

Okaasan - fijn dat je je weer wat positiever voelt meid! Ben benieuwd of je verschil merkt in de Pregnyl in vergelijking met de Ovitrelle.

Roosie - succes met afronden voor je verlof! Zal als ZZP-er denk ik extra lastig zijn!

Dee- nog een paar dagen en dan mag jij ook weer starten! Ben je er "klaar" voor, voor zover dat kan?

Boogie - hoe gaat het met jou en de kleine?

Gister was ik ff bang dat ik misselijk zou gaan worden, maar t blijft gelukkig slechts bij n weeïg gevoel. Gaan vanavond 5 daagjes er tussen uit naar n festivalletje en dan als we teug komen gaan we hopelijk een hartje zien (dinsdag de 5e)...

Geplaatst

Zo, het leek wel of het hele forum aan de telefoon hing vanochtend bij het UMC. Man, zo lang heb ik nog nooit in de wacht gestaan. Maar we mogen deze ronde meedoen. Er is nog een cryo plekje voor me (ze zijn wel mijn dossier even kwijt, maar goed, dat komt wel weer boven water. Alhoewel ik dat soort dingen altijd heel erg stom vind). De verpleegkundige wist me te vertellen dat er op het moment (weet niet of het tijdelijk is) meer behandelingen gedaan kunnen worden. Goed nieuws dus voor ons allemaal. Minder wachtlijsten daardoor, verwacht ik!

Volgende week vrijdag begint het hele circus dus weer voor mij en is de eerste FM. Ik ben zo blij dat we verder kunnen en roep de hele dag tegen mijn man: Over 4 weken ben ik gewoon hartstikke zwanger! Hahaha, nou ja, het klinkt in elk geval positief, toch?

O ja, Babii, ik bedoelde natuurlijk 6 dagen na je pregnyl prik een TP ipv 5 en niet na je eisprong, want dat zou wel erg laat zijn.

Allemaal een fijne avond!

Geplaatst

Hey meiden...

Ik moet vrijdag langs komen voor de tp ipv donderdag.. ik heb morgen een training in adam..

en ze zei het is prima als je vrijdag wil komen dus vrijdag middag horen wij meer...

gelukkig ben ik deze poging helemaal niet bezig met alles... misschien omdat ik al 3 x teleurgesteld ben...

dat ik wel hoop heb maar diep in me hart al weet dat de kans klein is dat het lukt.. de gyno zei 10 a 15% en bij een verse

kan het oplopen tot 40% kans...

we zien het wel....

Geplaatst

@ mijnbaby, apart dat jouw arts dat zegt, want tegen mij is door iedere arts en laborante verteld, dat de cryo TP gelijk is aan een verse TP.

Die 40% is er alleen als er al een blasto is zonder fragmentatie....

Ik geloof toch mooi de artsen en laborantes, maar vindt het wel vreemd dat er tegen de ''eén iets anders wordt gezegd en tegen de ander ook. Gelukkig staat er tegenwoordig wel @ internet dat de kansen gewoon 20 tot 25% per TP zijn (met cryo). Komt door de goede invriestechnieken en ontdooi technieken.

Succes vrijdag, jij dus ook een cryo die 24 uur zelf moet delen. Vindt het zelf absoluut geen fijn idee.... Beetje oneerlijk tegenover mijn cryo, maar toch.

Geplaatst

Beiden laatste cryo's zijn niet door de ontdooing

Gekomen.. Ik had het totaal niet verwacht....

Game over voor ons... Ben er kapot van..

Ik neem afscheid van het forum.. Tot ik weer begin

Met een nieuwepoging...

:((((

Geplaatst

Mijnbaby, breek even hier in, ken je van het juli wachtbankje. Wat enorm balen dat je cryo's het niet gered hebben!

Ik hoop dat je even de tijd voor jezelf neemt om dit te verwerken en dan weer kunt opladen voor een nieuwe poging!

Geplaatst

Pffff, mijnbaby wat een teleurstelling en tegenslag. En de vorige ontdooiden zo goed. Jeetje zeg, echt vervelend voor je. Heel veel sterkte met wachten tot je weer met een verse poging gaat beginnen. Dan zien we je vast weer in 'ons UMC topic' verschijnen.

Geplaatst

OOOO mijnbaby, lieve lieve meid! Wat vind ik dit KLOTE voor je, ze hebben je dus vandaag al gebeld? Vindt dat dan weer wel netjes van ze, i.p.v. dat ze je tot morgen lieten wachten.

Ik daht dat jij nog meer embryo's had??? Wat **** voor je!

Als er wat is, PB je me dan? Als je even lekker je hart wilt luchten? Geen probleem hoor!!

Liefs

Geplaatst

Bedankt voor jullie medeleven meiden..

Wat was het Een klap.. Ik had het zo niet verwacht..

was vandaag heel emo en aangeslagen..

Maar voel me nu iets beter..

Als we weer aan de gang meld ik me hier weer aan...

Babbi ik had er 7. 1 verse tp en zwanger.

En 6 cryo's 3 top terugplaatsingen. En 3 hebben

Het niet gered....

2 kids uit 1 poging zou ook te mooi voor woorden zijn..

En nog 6 eskimootjes

Geplaatst

Hoi meiden,

Even snel een kort berichtje van mij, het ontbreekt me momenteel ff aan de tijd om uitgebreider en vaker te reageren, maar dat komt wel weer.

Kaartje: leuk om van je te lezen! Hoop dat je volgende week een positieve test mag hebben!!!!!

Inge en Chantal: welkom hier!

Mijnbaby: wat een vieze tegenvaller. Kan me voorstellen dat het nu ineens schakelen is voor jullie, nu het weer 'echt' moet gaan beginnen met een nieuwe poging. Sterkte!

Fijn weekend alvast allemaal! Ik ga nog even neuzen op het forum of er al nieuws van Marielle is, die zal nu toch ongeveer uitgerekend zijn!!

Liefs Dee

Geplaatst

Mijnbaby, wat naar!! Dat verwacht je toch niet, dat ze allebei er niet door komen!!

Snap wel dat je even helemaal van slag bent.

Hopelijk kun je er straks weer helemaal tegen en gaat het bij de 1e verse poging meteen goed!! Heel veel succes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden