Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi dames...

Hoesie hiero?

Ink lekker geslapen? voor je het weet is het weekend en kan je weer testen...

Ik denk dat ik morgen ga testen uiterlijk zaterdag!

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goede morgen mijnbaby - nee, van geen meter geslapen: kon niet in slaap komen en na een paar uren heb ik wat liggen dommelen voor m'n gevoel en sja, nu maar weer gaan werken... Geeft tenminste wat afleiding want wordt echt gek hiero. Heb nog steeds een rommelende buik, maar geen afscheiding of iest dergelijks, dus ik focus me even op geen bloed is goed, maar voelt als ongesteldheid die zich in de verte aankondigt... En jij? Heb jij een beetje geslapen? Voor jou nu nog 1 en voor mij 2 spannende nachtjes...

Geplaatst

Ik heb eigenlijk nergens last van, ook een beetje zo een rommelende buik zo nu en dan... en een beetje last van witte afscheiding..

verder voel ik NIKS, voel me gewoon.....

ja ik ga vandaag testen kopen en als ik lef heb morgen testen! vind het wel eng hoor.... geen bloed geef moed maar zo een test brrrr

Geplaatst

Ik heb ook heel veel witte afscheiding en een rommelige buik, zegt bij mij genoeg. Menstruatie zal t.z.t. wel komen, ach ik wacht het ook af, ben allang blij dat we niet die vieze Utro moeten gebruiken haha.

@ ink, super fijn dat je katje weer terug is. Soms he.... Soms zijn ze zooooooooooooo eigenwijs!

Geplaatst

Ja, katten hebben echt een eigen wil... Hihi, misschien voelde de mijne ook wel wat aan en heb ik dalijk wel een positieve test ;-)... We zijn in ieder geval bijna weer een dag doorgekomen...

Mijnbaby- test in huis nu? Succes dan voor morgen... Ik ga ontzettend hard voor je duimen!

Geplaatst

Lieve meiden, ik durf het bijna niet te schrijven, maar ik heb vanmorgen 2 positieve testresultaten in handen gekregen! Zowel die van kruidvat als van clearblu gaven een plusje aan! Echt niet te geloven! En vind het tegelijkertij zo verdrietig voor de dames bij wie het hier tot nog toe nog niet gelukt is (voel ik me een beetje schuldig dat onze 1e poging raak is, terwijl jullie het eigenlijk meer verdienen)...

Maar ben natuurlijk wel echt mega blij en vind het ook wel eng en spannend wat er nu verder komen gaat (verder dan dit heb ik nooit gedacht eigenlijk).. Dikke knuffel!

Geplaatst

Ink: zo moet je helemaal niet denken... ik was ook meteen zwanger van mijn 1e tp van mijn zoontje ( 20 maanden)

Ik ben echt heel blij voor je meid, heeerlijk zo een POSITIEVE TEST! geniet ervan meid!!

Geplaatst

Volgens mij ben ik toch te voorbarig. Bruine afscheiding wordt steeds erger en er zit zelfs nu ook wat rood bij (sorry voor de details)... Ben ff de hoop weer kwijt...

Geplaatst

@Ink, jaaaaaaaaa gefeliciteerd met je zwangerschap!!! En die bruine afscheiding met heel klein beetje bloed kan innestelingsbloeding zijn hé. Sommige vrouwen bloeden aan het begin van de zwangerschap. Hopelijk zal het snel stoppen!

@mijnbaby hopelijk ga je ook positief testen!

Liefs Roossie

Geplaatst

Prachtig Ink! Gefeliciteerd, ik zei toch dat je kat daarom kan weglopen ;-)....

En dat bruine met rood, hoop heel erg dat het niest is, alleen zo begon bij mij de ellende.... Maar zolang je geen buikpijn hebt en het bruinig blijft, blijf dan hoop houden! En voel je vooral niet schuldig, want je verdiend het net zo erg als ons hoor!

@ mijnbaby, wat heftig weer meied! Las het op je eigen blogje, rustig aan met je maandje rust!!

Geplaatst

Ach nee toch, Mijnbaby - had toch nog hoop voor je! Ontzettend balen voor je meid!!! Had al paar keer gekeken of er nieuws van je was en dacht - geen nieuws is goed nieuws, dus ik vind het echt heel rot voor je om dit nu te lezen! Sterkte met het weer een plekje geven hiervan! Sja, ik zou niet weten wanneer je het ziekenhuis kan bellen? Ik denk dat maandag een soort zondag is. En weet niet of je dit normaal ook in het weekend door kan geven? Anders inderdaad dinsdag...

Hier neemt m'n rommelende buik weer wat af, maar heb nog steeds wel een heel klein beetje bruin / rode afscheiding (hele dag 1 inlegkruisje, dus is niet veel). En geen krampen ofzo (was meer een aanhoudend zeurderig gevoel). Dus krijg toch weer een beetje hoop. Probeer me vast te houden aan dat het misschien nog bloed van de innesteling is ofzo? Maar wil gewoon niets zien in mijn onderbroek, want deze onzekerheid is niet leuk!!! Hoop vannacht en morgen goed door te komen en dat het dan afneemt ipv toeneemt, want dan weet ik voor m'n gevoel pas meer... Ben wel overtijd nu, dus dat is wel fijn, maar ja, in hoeverre komt dat door de bolletjes... En zo ga ik maar door met malen in mijn hoofd...

Geplaatst

@mijnbaby, ahnee je bent toch aan het bloeden, dikke knuffel meis. Ik denk dat je tot dinsdag moet wachten met bellen, je kan het wel proberen maandag.

@Ink, ik heb wel een week bruine afscheiding gehad met heel ietsje helder bloed en ook 1 inlegkruisje per dag en toch goed zwanger. Anders test je nog een keer op 14 juni voor de zekerheid. Maar ik heb er nog een goed gevoel over bij je hoor! Ik hoop dat je goed kan slapen!

Liefs Roossie

Geplaatst

Ink, een voorzichtige felicitatie alvast, dat beetje bloedverlies hoeft niks te betekenen hoor, ik heb 2 dagen flink gebloed, helder rood en met slijm en flinke krampen dacht echt dat het menstruatie was, maar sta inmiddels op klappen. Ik duim voor je meid!

Geplaatst

Lieve meiden, bedankt. Ik ben de nacht doorgekomen zonder bloed. Nu zit er wel weer wat, maar is dus nog steeds niet veel... Toch maar weer getest en die was wederom positief... Dinsdag maar t zh bellen om te kijken wat die zeggen...

Geplaatst

Thnx roossie ik ben er best kapot van..

Elke Keer weer mooie tp mourla's en 8 delig..

Het zegt helemaal niks... 3 keer achter elkaar

Is behoorlijk zwaar...

Me man wil graag nog 1 tp voor de vakantie

Hij zegt dan zit je in de ww op vakantie...

We zien wel....

Geplaatst

Mijnbaby- dikke knuffel voor jou!!! Er wordt aan je gedacht meid, voor zover het verschil uit maakt. Vind het echt rot voor jullie!

Geplaatst

@ Ink,

Heel hartelijk gefeliciteerd. Wat geweldig zeg een positieve test. Ik hoop dat het bloedverlies allemaal zo blijft en weer weg gaat want wat hier al gezegd wordt, dit hebben heel veel vrouwen tijdens hun zwangerschap.

Ik heb ook best veel bloedverlies gehad maar bij mij begon het ongeveer met 8 weken. Ik bleek in week 17 een poliep te hebben die het bloedverlies veroorzaakte.

@ Mijnbaby,

Wat een verdriet meid. Doe rustig aan en ik hoop zo dat jullie wens snel uitkomt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden