Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oké experiment is voorbij. HET komt dus niet door inspanning. Net naar de WC geweest en weer oud bloed. G@#%&$!!!! Zo wordt elke trip naar de WC een spannende onderneming..... Nou ja, weten we dat ook weer.

• Reacties 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

jeetje Nath wat klote zeg... heb je verder pijn of iets? Ik zou even niet weten hoe ik je onzekerheid weg kan nemen heb je al gebeld naar het ziekenhuis?

Geplaatst

Nath,

bel t ziekenhuis anders even? Wie weet mag je tussentijds toch een echo laten doen....

Wel K zeg!!

Geplaatst

Dames, ik hoop dat ik binnenkort ook plaats kan nemen in dit forum, maar moet nog even afwachten tot morgen. Ben nu 4 dagen over tijd, maar heb maandag nog niet postief getest. Ik test morgen pas weer (omdat mijn man in de nachtdienst zat en we elkaar daardoor niet zagen). Hopelijk positief natuurlijk maar ik vroeg me af welke verschijnselen jullie hadden toen jullie net zwanger waren. Ik moet zelf vaak plassen en heb volgens mij last van wat klieren aan de zijkant van mijn borst (echt aan de rand). Zou dit laatste ook op zwangerschap kunnen wijzen?

Groetjes, Doortje

Geplaatst
Dames, ik hoop dat ik binnenkort ook plaats kan nemen in dit forum, maar moet nog even afwachten tot morgen. Ben nu 4 dagen over tijd, maar heb maandag nog niet postief getest. Ik test morgen pas weer (omdat mijn man in de nachtdienst zat en we elkaar daardoor niet zagen). Hopelijk positief natuurlijk maar ik vroeg me af welke verschijnselen jullie hadden toen jullie net zwanger waren. Ik moet zelf vaak plassen en heb volgens mij last van wat klieren aan de zijkant van mijn borst (echt aan de rand). Zou dit laatste ook op zwangerschap kunnen wijzen?

Groetjes, Doortje

die klachten heb ik ook en ben zwanger, hoop het voor je

gebruik je ook van die bolletjes?

Geplaatst

klinkt goed dus, meende al dat ik in een ander topic had gelezen dat jullie met iui bezig waren

zal voor je duimen en morgen wil ik goed bericht van je oke!!!!!:duimen draaien:

Geplaatst

Hey,

Het wordt op dit moment overlegd met de arts. Echo is nog te vroeg nu, ben nog geen 6 weken. Ik weet niet wat ze gaan doen, we wachten het wel af. Ik ben bang en boos. Maar straks ga ik werken en heb ik in ieder geval wat afleiding. Als ze dan terugbellen, bellen ze met mn mannetje, kan die het weer doorgeven aan mij. Op mijn werk me terugbellen is geen optie want dan barst ik weer in tranen uit en kan ik net zo goed direct naar huis gaan. En die afleiding heb ik nu wel nodig. Ben net zo blij dat ik nu weer rustig ben. Bedankt voor de steun meiden! Ik hou jullie op de hoogte!

@Doortje: de klachten die jij hebt had ik ook. Hahaha misschien ben ik een verkeerd voorbeeld op dit moment. Ik hoop voor jou op een meer zorgeloze zwangerschap! Spannend hoor!! Succes!

Geplaatst

dat goede bericht hoop ik jullie morgen zeker te geven. Na bijna drie jaar proberen zou dat toch wel erg fijn zijn!

Nath, wat vreselijk voor je zeg. Ik hoop echt dat alles goed is en je gauw weer kunt gaan genieten van je zwangerschap.

Heb overigens af en toe wel het gevoel dat ik toch ongesteld ga worden. Hadden jullie dat ook?

Geplaatst

@nathalie

heb geen idee wat ze voor je kunnen doen maar ik hoop dat ze je iets zekerheid kunnen geven

dat vieze verekte bloed moet nu maar eens goed oprotten, dat zien we aan het einde van het jaar wel weer met bakken te gelijk

goed dat je zo veel afleiding in je werk kunt vinden, dat heb ik ook wel hoor maar bij ons is de werkdruk zo ontzettend hoog dat ik soms ook heel erg blij ben dat ik niet heen hoef

dacht trouwens dat ze al wel iets konden zien op de echo maar niet het hartje ofzo

dacht wel dat ze de vorm of iets in de baarmoeder konden zien

als je maar weer dat het er zit kan al genoeg zijn

Geplaatst

@ doortje ik heb alleen maar het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden dat is nu wel minder al heb ik het soms nog wel een licht gevoel maar niet meer te vergelijken als in de wachtweken spannend hoor 4 dagen overtijd ik hoop voor je dat het morgen positief is.

@ nath ga voor je duimen dat hij/zij nog heel fijn bij je zit....

Geplaatst

zo moet maar eens uitloggen moet met 15 minuten weg voor het werk, misschien dat ik vanacht nog ff inlog om te kijken hoe het gegaan is nath, maar denk eerder dat het morgen word

heb nl een lange late dienst

Geplaatst

Ja, dat ongesteldheidsgevoel had ik ook!!

Nou, er is overlegd met de arts. Helaas is het antwoord wat ik al had verwacht: afwachten. Het is echt heel normaal en ik heb geen stolseltjes of krampen dus het kan alle kanten op. Wel gaan ze me nu een folder toesturen over bloedverlies tijdens de zwangerschap voor wat meer informatie. Als het na het weekend nog is dan moet ik weer bellen en gaan ze kijken of ze m'n echo kunnen vervroegen. Ik hoop dat dit niet nodig is en dat ik vanaf morgen gewoon schoon blijf. Ik ben nu wat geruster en ga me klaarmaken om te gaan werken. Ook morgen moet ik werken de hele dag dus spreek jullie waarschijnlijk morgenavond pas weer. Lekker blijven genieten en ik hoop dat ik na vandaag weer lekker zorgeloos verder kan.

Geplaatst

dacht trouwens dat ze al wel iets konden zien op de echo maar niet het hartje ofzo

dacht wel dat ze de vorm of iets in de baarmoeder konden zien

als je maar weer dat het er zit kan al genoeg zijn

Dat dacht ik dus ook!!! Het lijkt me dat je kunt zien of het BMS nog voldoende dik is enzo... Tja, ik denk niet dat ze in Zwolle erg snel zijn met echo's enzo. Misschien klonk ik wel te rustig. Toen ik vandaag belde zat ik wel echt tegen huilen aan en gingen ze ook overleggen met een arts. Dit deden ze de vorige keren niet! Maar goed, als je nu een echo doet en je nog geen hartje ziet blijf je natuurlijk net zo bezorgd. Maar ook als je een hartje ziet en je bloed blijft verliezen is het nog eng...... Gewoon dom door doen maar!!

Werk ze vanavond!! Ik ga ook uitloggen en aan het werk! Ik heb gelukkig een korte dienst, ben om 21:00 alweer vrij!!

Geplaatst

Ik heb trouwens ook steeds wel last van een opgezet gevoel in mijn buik. Geen krampen zoals ik heb als ik ongesteld ben of wordt, maar meer een vreemd gevoel. Is dat voor jullie ook herkenbaar??

Nath,

wat vervelend dat je moet wachten. Ik kan me voorstellen dat dat in zo'n situatie haast niet te doen is. Ik zou volgens mij zelf in staat zijn om de spoed eisende hulp te bellen om een echo te krijgen.

Geplaatst

Hey meiden,

Ik heb de laatste dagen wat minder de tijd genomen voor het forum en zie nu alweer veel gemist.

Welkom voor alle nieuwe meiden en gefeliciteerd...

@ Nath, wat lees ik toch allemaal. Ik kan me goed indenken dat je je super k%%$$#@@@ voelt.

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.

Hier gaat volgens mij alles ok. Ik moet zeggen dat ik vanmorgen wel intens met de pot heb geknuffeld. Ik was al wel veel misselijk, maar dit gevoel was weer nieuw...

En ik kan je vertellen. i didn t like it hahaha...

Voor de rest merk ik veel vermoeidheid, hoe komen jullie de dag door?? vooral op het werk, zit ik soms te knikkebollen.

Morgen hebben wij de eerste echo, superleuk, maar ook superspannend...Hoop dat we al echt een klein wurmpje gaan zien...

Geplaatst

@Nath,

Nou bij mij precies hetzelfde, vanmiddag echt weer rood bloed en

niet iets, maar best wel wat.

En nu, nu is het weer even weg, ik word helemaal gek!

Kunnen ze niet bloedprikken om je hcg te controleren?

De verpleegkundige stelde dit aan me voor, maar moest werken.

Ik zit er wel sterk over na te denken om dit morgen alsnog

te vragen.

Ik weet echt wat je doormaakt, en voor mezelf heb ik liever

een ja of een nee.

Dan kan ik verder, maar dit is echt slopend!!

Ik hoop dat het ons allebei goed gaat, maar de tijd zal het leren

Liefs en een dikke knuffel, die heb je nu wel nodig!

Gast Sannie66
Geplaatst

@Lonneke, ontzettend veel plezier morgen met de echo... geniet ervan! En ik kan je vertellen dat ik ook steeds vermoeider ben hoor... 's avonds zou ik met alle liefde al om 9 uur in mijn bedje gaan liggen ;-)

@'de onzekere meiden' (ik ook hoor)... hoop dat 'het' echt snel wel is zeg.. lijkt me zó moeilijk om in zulke omstandigheden positief van je 'zwanger zijn' te genieten... pfff

Geplaatst

Doortje: dat opgezette gevoel herken ik wel. Dat zijn bij mijn darmen. Die werken trager.

Hermien: Kom op meid! Ik zou zeker bloed laten prikken, dan kunnen ze de hoogte van je HCG zien.

Morgen heb ik de echo. Ben zo benieuwd, weet eigenlijk wel dat het op de goede plek zit (dus geen BBZ) maar ben toch wel bang voor de echo. Verder hoop ik een hartje (of twee) te zien. Wordt steeds misselijker, 's ochtend kokhalsneigingen. Dus dat zou een goed teken moeten zijn. Verder nog steeds last van mijn darmen en af en toe pijn aan de zijkant van mijn buik (bandenpijn).

Lonneke en Bianca, volgens mij hebben jullie allebei morgen echo. Heel veel plezier!

X Moontje

Gast Sannie66
Geplaatst

@Hermien, ik stuur je wel even een lijstje door dat ik van Pieneke ('onze' lijstjemaakster van het vroegtesterstopic) heb gekregen met gemiddelde HCG waarden. Deze is ook via google te vinden..

@Moon en Bianca.. lijstje is toch even terug en dus niet door dat jullie morgen óók gepland staan voor de echo: meiden, succes en plezier gewenst!

Liefs,

San

Geplaatst

Nath,

Hoe gaat het?

Heb je nog steeds bloedverlies?

Vannacht is het bij mij gestopt,

maar m'n gevoel zegt dat het niet goed is.

Voor de dames die vandaag de echo hebben, geniet ervan

en ik hoop dat het allemaal goed is.

Dan kunnen jullie gaan genieten, is toch altijd spannend!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden