Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hé meiden,

tis al een beetje laat en ga zo ook het nestje in, maar wilde toch nog even een nieuw topic openen.

Ik ben 2 december uitgerekend en sta op het lijstje bij de november mama's, dat had ik namelijk niet in de gaten, domme ik.

Maar ben blij dat ik er bij sta.

Ik zou graag een lijstje beginnen, ben alleen niet zo goed in het onderhouden van dit soort dingen, maar hoop dat jullie aan willen sluiten en wij het samen steeds compleet kunnen maken.

Daar gaat ie dan.

Uitgerekend;

Bianca77 2-12-2010

Eerste echo;

Bianca77 15-4-2010

Oké, de kop is er af, wie volgt?

Groetjes,

Bianca:icon_sunny:

• Reacties 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi bianca

ten eerste van harte gefeliciteerd met je spontane zwangerschap

ik wil graag op je lijstje maar zal toch nog even af moeten wachten heb 25 maart een tp gehad van 2 top emmies

wie weet kom ik over een paar dagen bij je

Geplaatst

@Sandra, ja het duurt nog even voor je mag testen, maar het lijstje loopt niet weg hoor, dus doe rustig aan en zorg goed voor jezelf.

Tot gauw!:bye:

@Zoë, dank je Zoë, ik kan het alleen nog niet geloven, ik hou en slag om de arm, maar blijf wel positief denken.

En hoe voel jij je, jij bent anders al wel bijna 12 weekjes , een goed gevoel?

Liefs,

Bianca

Geplaatst

Bianca, gefeliciteerd met je zwangerschap. En alweer een 'uitgerekend in december', wat gaat het toch snel.

Ik hoop dat veel dames je zullen volgen en dat je een goeie zwangerschap gaat krijgen, geniet ervan.

Liefs, Dorine

Geplaatst

Hoi Dorine,

dank je dank je, vind het allemaal superspannend, maar heb er erg veel zin in.Alleen de tijd gaat zóóóó traag.

Voor jou schiet het toch al op, ben je al helemaal klaar, kamertje etc. en is de naam al gekozen?

Als het goed is komen er binnenkort een paar dames bij en ben ik niet meer zo alleen.

Het is alleen nog even afwachten wie en wanneer:whistling_girl:

Groetjes,

Bianca

Geplaatst

Uitgerekend:

Bianca77: 2-12-2010

Moontje: 3-12-2010

Eerste echo:

Bianca77 15-4-2010

Moontje 15-4-2010

Hey Bianca

Ik kom er lekker bij! Vandaag het goede nieuws gekregen. HCG is:461. Ik wist al wel dat ik zwanger was, maar wilde even afwachten of mijn HCG wel goed was.

X Moontje

Geplaatst

Hier alles oke hoor, mag niet klagen. Afgezien van de vermoeidheid geen echte klachten gehad en hoop dat jullie daar ook geluk mee hebben!!

Spannend, op naar de eerste echo!!

Geplaatst

Hoi Bianca,

Ja, bij mij begint het langzaamaan op te schieten. De kamer staat helemaal klaar, de kaartjes zijn uitgezocht en de naam staat als 9 weken vast. Dus eigenlijk zijn we er wel klaar voor..

Ik herken heel goed dat je tijd zo langzaam gaat. Ik vond dit in het begin ook.

Eerst dat lange wachten op de eerste echo, dan op de 12 weken, dan op de 20-w en zo maar verder.

Ik moet zeggen dat ik het ook lang vond duren maar sinds ik 26 weken ben gaat de tijd opeens snel. Nu nog maar 6 weekjes werken dus dat is het volgende waar ik naar aftel.

Dus.... ook al lijkt alles nu zo lang te duren, als het goed is word je hier straks goed voor beloond.

@Moontje, jij ook van harte met je zwangerschap.

Groetjes Dorine

Geplaatst

Hi meiden,

wat gezellig wat gezellig, ik sta niet meer in mijn uppie op de lijst, Moontje van harte meid, we lopen dus lekker gelijk op.

Tijd gaat idd. traag traag traag, maar goed als we eerst maar 15 april bereiken zal het waarschijnlijk al iets werkelijker worden.

En dan die termijnen waar Dorine het over heeft, die zitten er hopelijk toch echt aan te komen, ik hou me rustig hoor en probeer te genieten.

Welterusten!

Liefs,

Bianca

Geplaatst

Meiden,

Van harte gefeliciteerd!!

Lijkt me super om ook op dit lijstje aan te mogen sluiten.

Over een poosje weet ik meer.......

Geplaatst

Uitgerekend:

Eslief: 6-12-2010

Eerste echo:

Bianca77 15-4-2010

Moontje 15-4-2010

Heey meiden,

Ook ik ga me gewoon aansluiten..

Ik ben nog steeds een beetje onzeker ook doordat naar mijn meening de testjes zo licht blijven..Aan de anderen kant wel binnen een minuut "zwanger" op de digitale dus mischien moet ik me daar aan vasthouden:) Waarschijnlijk is iedereen wel onzeker de eerste tijd.Morgen mag ik bellen voor de Echo:)

Esther

Geplaatst

Hey Eslief

Ik zou gewoon alvast bellen hoor!

Ik heb na de 2e icsi op wd 12 positief getest en meteen gebeld. Ik ben toen meteen ingepland voor een echo. Veel succes

SNoeske

Geplaatst

tnx snoeske:) ik durf nog niet goed te bellen:)

Morgen bel ik al een dag eerder dus dat vind ik wle eengoed idee:)

Esther

Geplaatst

Uitgerekend:

Eerste echo:

Bianca77 15-4-2010

Moontje 15-4-2010

Eslief 26-4-2010 16:00

De stoute schoenen aan getrokken en toch gebelt:)

26-04 mag ik om 16:00

Geplaatst

Okee meiden, ik durf me aan te sluiten bij de December mama's! Moontje & ik gaan hand-in-hand aangezien wij allebeid de punctie op 12 Maart hebben gehad en nu allebei zijn uitgerekend op 3 December!

Moontje Annema

Dus (alfabetische volgorde, Moontje):

Uitgerekend:

Annema: 3-12-2010

Eerste echo:

Bianca77 15-4-2010

Moontje 15-4-2010

Annema 28-4-2010 11:15 (zal het beide embryo's zijn gelukt?)

Wat is mijn echo laat, hm?! Eerst vond ik het wel balen dat het UMC Utrecht de 1e echo pas met 9 weken doet. Maar dat is Koninginnedag en dan draaien ze een Zondag dienst, dus nu heb ik de echo met 8 weken & 5 dagen. Als we dat halen, wil ik dan meteen erbij zeggen of schrijven - want het is nog pril en afgelopen weekend heb ik toch een (innestelings-)bloedinkje (echt minimaal) gehad. Vanaf maandag wat oud bloed en dat werd elke dag minder, gister eigenlijk niks meer. Toch merk ik dat ik nu heel voorzichtig ben... Voordeel van het "lichtbruine- met lichtrode bloedverlies gecombineerd met wat slijm" van afgelopen weekend is dat ik mijn ouders & zusje vrij snel erna heb laten weten dat onze 1e poging dus mislukt was. Wat zullen zij verrast zijn als wij in Mei goed nieuws kunnen brengen!!! Want de test van maandagavond & woensdagochtend waren op & top positief!!!

Maar; mijn haarverlies & enorme :hussy: (zwaar & gevoelig) evenals mijn middag-dipjes (moe) geven me steeds meer zelfvertrouwen en ik merk dat ik gelukkig het gevoel van blijdschap & zwanger-zijn toe durf te laten.

Nou dames, nu hopen dat er snel nog meer meiden volgen. Bijvoorbeeld Lonneke!!! Waar ben je?!

Gast Nienke79
Geplaatst

Wow meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Alweer een uitgerekend in december topic.

Ik weet ook nog heel goed dat de weken tot de eerste echo voorbij krópen. Wij waren zelfs zo erg dat we uiteindelijk hebben gevraagd 2 dagen eerder te mogen komen omdat we er niet meer van konden slapen drie dagen vóór de eerste echo, haha. Nou ja meiden, heel veel succes. Het is van de ene wachtbank op de andere maar straks gaan jullie er echt steeds meer van genieten :icon_sunny:

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Annema....U Riep hahahha, ik dacht ik ga mij eens aansluiten bij het decemberclubje.

Maar zag dat ik al gezocht wordt.

Nou bij deze.....

Uitgerekend:

Annema: 3-12-2010

Lonneke: 5-12-2010

Eerste echo:

Bianca77 15-4-2010

Moontje 15-4-2010

Lonneke 15-4-2010

Annema 28-4-2010 11:15

Ik had de laatste dagen moeite om te wennen aan het idee...Wij zwanger..

Zo langzaam aan begint het door te dringen.

IK vind het nog wel een beetje eng hoor. Het kan nog fout gaan natuurlijk.

Maar nu al gaan we liefde en aandacht geven dat dit wurmpje verdient.

Hoe gaat het met jullie allemaal???

Geplaatst

Hey meiden,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap geniet ervan elke dag!!!1

Annema, ik snap er helemaal niks meer van ik mag in het UMCU al met 7 weken en 2 dagen voor een echo komen waarom mag jij pas met 9 weken?

Ik weet niet of het ermee te maken heeft dat wij ECD doen maar vind het toch raar dat ze daar met 2 maten meten.

Meiden heel veel geluk en het wennen aan het idee dat je zwanger bent duurt nog wel even hoor ik zeg nu nog heel vaak dat ik positief heb getest en durf nog steeds niet te zeggen dat ik zwanger ben.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden