Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Carolina, gefeliciteerd!!

En Nathalie, wat klote!!! Ik leef met je mee...veel sterkte voor jou en je partner.

Misschien moet je toch nog een test gaan doen, zodat je het zeker weet, zoals Riemke al schreef, het hoeft nog geen einde verhaal ze zijn.

Iedereen die morgen gaat testen, succes!

Het is allemaal zo spannend!

Ik ben mega moe en moet echt gaan slapen, slaap lekker en tot morgen maar weer!

Liefs van Lijn

Geplaatst
Even snel vanaf mijn foon. Ik lig inmiddels in het ziekenhuis. Vanmiddag gebeld, moest gelijk komen voor echo en bloedtest. Helaas overstimulatie. Maar dit komt door een hoge hcg. Dus zwanger. Groen maken lukt met de foon niet. Kus

Ciska,

Jeetje zeg, wat schrikken!

Maar je bent wel zwanger:-)

Vasthouden hè!

Martha.

Geplaatst

Hi!

Moest enorm veel bijlezen na twee dagen afwezigheid. Ik hou het even algemeen: zwangere meiden heel erg gefeliciteerd!! En de meiden die negatief getest hebben heel veel sterkte. Ik weet zo goed hoe het voelt, leef met jullie mee.

Ik mag donderdag op het bankje plaatsnemen. Zojuist gehoord dat we maar liefst 7, misschien 8, goede bevruchtigen hebben!! Na al die keren net aan ééntje is dit gewoonweg bizar. Van de 17 eitjes waren er 13 goed genoeg voor icsi en daarvan dus 7/8 nu nog in de race. We hopen op cryo's maar vooral heel erg op een plakkertje dit keer! Viermaal is scheepsrecht!!! :biggrin:

Henne

Geplaatst

Alle berichten van vanochtend missen:-(

Geplaatst

Henne, fantastisch zeg..!! Jij bewijst het maar weer, IVF zou maatwerk moeten zijn. Dus niet iedereen in een standaard protocol proppen. Hier moeten ziekenhuizen toch wat meer van gaan leren..!!

Geplaatst

Ja balen he Mart... En dit is zo'n spannend topic nu!

Hoe is het met jou nu?? Heb je de tegenslag al een beetje kunnen verwerken? Blijf het goed vinden dat je gestopt bent, hadden wij dat de 2e poging maar gedaan. Dan hadden we er nu nog 1 gehad.. Succes als je weer begint!

Geplaatst

Klopt!

Deze zullen ook niet terugkomen.....

Helaas een foutje van een van onze moderators.

Kan ze ook niets aan doen want is vast niet express gebeurd.

Maar wel vervelend voor een ieder die vanochtend gepost heeft.

Geplaatst

Wow Henne van harte, wat een droom! Ongelooflijk gaaf! Succes hoor, alle ingredienten zijn er!

Ciska hoe is het?

Lottepot, Riemke, sterkte nog he. Het lijstje is niet meer uptodate, hopelijk doe ik het hierbij goed, maar jezelf 2x rood maken is ook zo wat.

Ik ben zelf nog in verwarring. Na mijn -gelukkig gewiste depri bericht van vanochtend- hou ik me toch nog aan 1 strohalmpje vast.

De Kruidvat 2 voor 5 euro lijkt vanmiddag net zo licht, zelfs ietsie donkerder dan gister middag. Maar waarom de Clearblue van vanochtend dan praktisch niets laat zien vind ik wel verdacht (ook al heeft die iets meer hcg nodig, dat was toch met ochtendurine).

a. kan dit nu de Pregnyl 1500 van vrijdagochtend nog zijn? Waarom is hij dan niet lichter?

b. is er nog hoop dat ik met zo'n lichte Kruidvat test morgen een hoge bloedwaarde laat zien?

Pfff, ik ben bang dat ik mezelf onnodig gek maak. Ben zo klaar met vage testen! Uberhaupt met testen, maar wat is het moeilijk om niet te doen. Shit zeg.

Hoe is het met de testers Talya, Sandra en Jessi?

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya - TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje - TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

Geplaatst

Miki,

Even snel voordat mijn volgende afspraak aan de deur staat. Ik ben zelf totaal niet gecharmeerd van de CB kruisjes test. Duurde bij mij ook echt langer voordat deze duidelijk was!! Ga eerst eens door met de KV 2 voor 5.... en dan over paar dagen CB digitaal.

Liefs Pien

Geplaatst

Natuurlijk kan dat gebeuren.

Het is alleen zo sneu voor degenen bij wie het nu juist heel spannend is en voor degenen die lieve berichtjes hebben gepost voor degenen bij wie het nu even niet goed gaat.

Hier alles oké. Vanochtend de eerste pil al weer geslikt. 6 juni begin ik weer met Lucrin. Dat gaat dus al weer snel.

X, Martha.

Geplaatst

Miki: ik vind het toch niet helemaal ongunstig klinken hoor... Geef de hoop nog maar niet op, al is dat erg moeilijk..!! Als je morgen een bloedtest doet, wanneer krijg je dan de uitslag? Ik heb nu ook alleen kruidvat 2 voor 5 euro testen, heb het idee dat die het beste zijn, hoop dat het klopt.

Geplaatst
Henne, fantastisch zeg..!! Jij bewijst het maar weer, IVF zou maatwerk moeten zijn. Dus niet iedereen in een standaard protocol proppen. Hier moeten ziekenhuizen toch wat meer van gaan leren..!!

En het bewijs dat het na drie pogingen niet op zou moeten houden omdat je soms gewoon meer tijd nodig hebt om uit te vinden wat werkt!!! Oke, ik ben nog niet zwanger, maar onze kansen zijn dit keer zeker wel beter dan de vorige keren.

Echt, ik wil iedereen op het hart drukken: als je het financieel, mentaal en fysiek aankunt laat je dan niet (mis)leiden door een verzekeringskwestie! Uit onderzoek is allang gebleken dat 5 tot 6 pogingen voor de hoogste slagingspercentages zorgen. Dus meiden, zet door als het ook maar even kan!

Geplaatst

Miki, we gaan alsnog voor een positieve test. Ik hoop het zo voor je!

23_32_5.gif

sig.jsp?pc=ZSzeb113&pp=ZZzerYYY

Geplaatst

Wat een oppepper Henne, krijg er meteen een strijdlustig gevoel bij.

Probeer al 30 min MC kinderwens te bellen, verpleegkundige spreekuur.

Eerst een echo en dan wil ook weer verder......

Geplaatst

Henne dank voor dit mooie voorbeeld, hoe het ook gaat lopen. We horen tzt graag exact wat jouw succes cocktail is, van a tot z. ;-)

Tnx voor het meedenken Pieneke en het vertrouwen dames. Morgen tussen 8-9u bloedtest en uitslag na 14. Hoop dat ze niet -net als bij Simba op Koninginnedag- pas op de dag erna bellen (ivm 5 mei).

Morgenochtend zeker die andere Kruidvat test! Als die dan iets donkerder is hou ik me nog ff vast, anders moet ik het echt los laten hoor.

Kun jij je inhouden Hanneke? Ik wil je niet opjutten, maar jou TP was 1 dag eerder dan die van mij! ;-)

Geplaatst

He mijn berichten zijn ook weg :(

Ik heb inmiddels mijn eerste TP gehad, spannend nu. Van de 6 eitjes zijn er 5 goed bevrucht nu, hopen dat ze de komende weken dat ook blijven, zodat er wat in de vriezer kan in geval van nood...:)

Heeft er iemand tips wat ik nu het beste wel of niet kan doen?

duurt best lang tot 19 mei om te testen, denk dat ik er iets eerder ook maar 1 zelf ga doen.

Miki blijf hoop houden, ik duim voor je!

Testers voor vandaag en morgen, good luck!

Liefs Cin

Geplaatst

Morgen meteen vragen of ze echt wel die dag terug bellen.

Als ze bloed kunnen prikken kunnen ze ook bellen.

Zal voor je duimen, ik hoop het zo voor je.

Geplaatst

Bij ons waarschijnlijk ook geen zwangerschap, helaas.

Ik heb gister getest omdat ik helemaal gek werd. Heb al vanaf zaterdag met vlagen een ongigevoel, heel ienieminimaal bruin bloedverlies Maar het zet niet door naar een ongi en dat ongigevoel in mijn buik en rug trekt ook weer weg. ppffff. Werd er zo gek van dat ik heb getest en die was negatief. Morgen hebben we de test in het ziekenhuis (AZM). Ik ga er niet van uit dat die nog positief wordt. Ik bedoel, gister was echt niet TE vroeg om te testen. Maar ik kleur mijn regel morgen pas rood als het negatief blijft, vandaag nog een beetje hopen..............

En alle zwangeren: Heel erg proficiat :hello2: en probeer te genieten!!!

Alle Testers en onzekeren: Sterkte en succes!

Liefs Kiki

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden