Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Volgens mij 18 mei. Maar omdat het allemaal niet volgens het boekje is gegaan weet ik ook niet precies hoe het zit. Over 8 dagen zou volgens de cyclus de menstruatie zich moeten aandienen. Dus als dat erg uitloopt doen we toch een testje... :-)

Maris, jullie ook heel veel succes!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Miki, wat K*T zeg. Wel raar inderdaad dat ze blijkbaar niet helemaal zeker zijn en dat je terug moeten komen voor nog een test volgende week. Ik hoop maar voor je dat je HCG heel laat op gang komt in plaats van de pregnyl die nog niet uit je lichaam is. van mijn moeder weet ik dat zij zelf ook altijd pas heel laat, na twee weken over tijd, kon testen en dan pas positief was. Hetzelfde las ik laatst ook op een ander forum. Daar werd bij iemand zelfs pas in de 6de week de bloedtest positief.. heel raar, maar waar. Ik blijf nog even voor je hopen.

Geplaatst

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya - TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje - TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

Cin- tp 4 mei- test 19 mei

Nickie - TP 4 mei - 1 emmie - test 18 mei

Debbie - TP 5 mei - 2 emmies - test 19 mei

Mariëtte- Tp 5 mei-2 emmy's (Topper & een 9 cellig)- test 19 mei

Kriskras - IUI (2) 8 mei - Test 22 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

Hallo allemaal,

Ik heb mij ook aan het lijstje toegevoegd.

Vandaag heb ik de terugplaatsing gehad van 2 emmy's, een topper en een 9 cellige. 19 mei mogen we een zwangerschapstest doen

Geplaatst

owwwwwwwwwwwww Miki,

Meis wat een diepe teleurstelling en inderdaad verwarrend dat je later nog eens moet testen.

Ik weet niet goed wat te zeggen, ik vind het heel erg voor je

sterkt!!!

liefs Babeth

Geplaatst

Miki...neeee...wat erg...maar mss toch nog op 12 mei een positief nieuwtje? blijft stiekem nog voor je duimen...sterkte in elk geval!!!

liefs,

Nico

Gast Ramona26
Geplaatst

Hallo,

Heel veel sterkte gewenst voor de meiden die zichzelf rood hebben gekleurt.

Groen: gefeliciteerd geniet ervan!

en voor de meiden die nog moeten testen: Toi Toi Toi ga duimen

Zo ga even bijlezen heb een hoop gemist.

Veel liefs

Geplaatst

Voor de meiden die nog hoop hebben voor mij: lief >> dank!

Het kan eigenlijk niet, maar je hoort en leest toch wel eens iets over een late innesteling.

Zie ik een streepje.. of is het een sprietje? Achnee het is een strohalm. ;-)

Geplaatst

Miki ik blijf gewoon voor je duimen dat het volgende week gestegen is. Ik heb hier zowieso al kaarsjes branden dus bij deze ze branden ook voor jou.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Gelukkig, een (werkende) computer hier in Italie!

Ik wil de lijst graag nog wat groener maken, want ik ben ZWANGER!!

We zijn zo blij!! De eerste echo hebben we op 20 mei.

Wat blijft het tot die tijd nog spannend zeg!

De mensen waarbij het niet is gelukt wil ik heel veel sterkte wensen en veel geluk bij een (eventuele) volgende keer, ik denk aan jullie!

Voor de andere mensen in het groen: van harte!

Groetjes, Sandra (75)

Geplaatst

Sandra gefeliciteerd!!! Wat zullen jullie blij zijn! Geniet ervan.

Geplaatst

Hallo Sandra

van harte gefeliciteerd, wat een goed nieuws, even een vraagje, is die cryo nog uit jouw behandeling van 2004?

geniet er van

groetjes

Babeth

Geplaatst

@ Miki, wat balen nou zeg!!!! ik hoop voor je mee! Ik gun het je zo!

@ Sandra gefeliciteerd!! lekker vakantie vieren zo!

Ik ben echt doodmoe & pijn aan mijn borsten en lichte buikpijn& hoofdpijn, herkennen anderen dat ook?

Groetjes Cin

Geplaatst

Lijntje wat *** en Miki wat een onzekerheid....... Sterkte meiden.

Sandra joepie!!!!!!!!! geniet van jullie vakantie!!!!!!

Hier na een dag werken doodmoe, voel af en toe steekje in de buik en heb hoofdpijn.

op naar wachtdag 5 morgen. Kunnen we de tijd niet stiekum vooruit duwen????

Geplaatst

Hallo ladies,

Ik verblijf een beetje op de achtergrond op dit forum, maar ik moet even mn ei kwijt:director: Wij hebben vrijdag 30-4 de tp van een toppertje gehad. En aangezien er nog geen week voorbij is, vindt ik deze wachtweken toch een heuse terreuraanslag op je psyche en emotie. Tot gisteren ging het goed, had er ook veel vertrouwen in, maar jeetje vandaag.. ik heb echt een gruwel baaldag. Helemaal als een vriendin je probeert op te vrolijken met de woorden; "ja ik weet wat het is, ook ik heb in spanning gezeten of ik wel of niet zwanger was". Wat nou, ik weet wat het is.... de wachtweken tijdens het "natuurlijke proces" zijn helemaal niet te vergelijken met de ww na icsi. Heb er zelf 1.5 jr ervaring in, en deze ww zijn toch echt een inbreuk op je geduld, emotie, psyche en dagelijkse doen :BangHead:. En... vrijdag 14 mei komt pas het verlossende bericht. En de twijfel of je wel of niet zelf gaat testen.

Dit lucht enigszins op....

Ik wens jullie allen veel sterkte, succes en voor diegenen die al zo'n lief klein wondertje in de buik hebben: geniet ervan en heel veel geluk!

Liefs Margo

Geplaatst

Margo gooi het er maar allemaal uit. die vriendin weet niet wat ze zegt.

Veel sterkte met wachten. Wij hier weten wel in welke hel je nu verblijft.

Liefs

Geplaatst

Aan alle meiden van het wachtbankje, heel veel succes in deze beroerde weken!

En even over die Kruidvattesten; als ik bij Kruidvat in de rij voor de kassa sta en ik zie iemand met de bekende testen moet ik altijd denken is dat iemand van het forum hahahaha, zet anders de verpakking op de zijkant als je gaat afrekenen, wellicht herkennen we elkaar!!!!

Heel veel sterkte en succes allemaal!!!

Geplaatst

Ha nou ik kruip liever onder de kassa door dan dat ik het nog meer opzichtig doe dan dat het nu al voor mij voelt hoor! ;-) Mijn hemel, ik zou maar met een bekende in de rij staan. Ik krijg al genoeg blikken met mijn dikke pens van de laatste tijd. ;-)

Aan alle meiden van het wachtbankje, heel veel succes in deze beroerde weken!

En even over die Kruidvattesten; als ik bij Kruidvat in de rij voor de kassa sta en ik zie iemand met de bekende testen moet ik altijd denken is dat iemand van het forum hahahaha, zet anders de verpakking op de zijkant als je gaat afrekenen, wellicht herkennen we elkaar!!!!

Heel veel sterkte en succes allemaal!!!

Geplaatst

Lijntje...balen zeg dat het niet raak is..

Miki...ik heb ook nog goeie hoop dat de waarde volgende week gestegen is! ik blijf voor je duimen!!!!

Sandra...gefeliciteerd!! geniet ervan!

Margo...een dikke knuffel voor jou...ik heb op dezelfde dag de tp gehad, wie weet hebben we elkaar wel gezien in de wachtkamer...ik was die meid met die korte blonde haren die zo blij naar buiten kwam en daarvoor snel kwam langsgeflitst omdat ik moest plassen..hihihi...

Degenen die dit niet eerder hebben meegemaakt weten waarschijnlijk niet goed hoe ze ermee moeten omgaan...ik heb jarenlang in een natuurlijke cyclus de wachtweken doorgelopen, en ook al is dit onze eerste ivf-poging, ik moet met heel mijn hart toegeven: de wachtweken tijdens een icsi of ivf of andere vruchtbaarheidsbehandeling zijn idd heel anders...je weet namelijk dat je iets in je baarmoeder hebt zitten en je kunt eigenlijk niets eraan doen waardoor je zeker weet dat hij/zij of ze zich innestelt of innestelen...die spanning is killing...we moeten ook pas volgende week terug om te testen...hoe laat moeten jullie terug? we moeten om 11.45 uur daar zijn om te laten testen...je moet maar zo denken..we hebben er nu een week op zitten, we hoeven 'nog maar een week' te wachten...

hang in there girl en probeer je op jezelf te richten en laat de opmerkingen van anderen langs je heen gaan (hoe moeilijk het ook is, en ik weet het uit ervaring!)

Vandaag ben ik weer aan het werk...we hebben lekker lang vrij gehad van het werk...ik had eigenlijk van donderdag 29-4 tot en met woe 5-5 vrij (eigen verlof en ADV/verplicht vrij van het werk), maar daar is dus nog 28-4 bijgekomen ivm de punctie... gisteren ook weer voor de eerste keer lesgegeven op de sportschool..lekker rustig aan gedaan bij de Body Balance (was ook het enige uurtje dat ik moest geven)...heb de twists en de heup opener eruit gelaten, maar dat snapte men wel...hihi...straks studieverlof en dan dus flink aan de leer voor de toets van 17 mei...hoop dat deze beger gaat dan de vorige toetsen..

liefs,

Nico

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

@Cin

Ja ik heb ook last van gevoelige borsten, buikpijn, lage rugpijn. Kreeg gisteren al hele lieve gerustellende berichtjes van anderen dat het misschien nog wel door de punctie kan komen of door die gezellige capsules die je moet inbrengen. Of heel misschien...al een innesteling...!

Al met al heeft mijn vriendje het wel te verduren met mij... Ik word gewoon zoooo kwaad om niets en begin al om een poep en een scheet te huilen. Zat gisteren een film te kijken (Marley & Me; lees een lachfilm) en ik heb onderhand de hele film zitten janken... Tja dan voel je je wel een muts hoor, hahahaa. Vandaag met dikke hangende huilogen opgestaan en ik moet zeggen: ik voel me (tot nu dan) goed!!!

Op naar vanmiddag...kijken of ik mijn goede humeur blijf volhouden!

Voor iedereen die zwanger is JOEPIEEE...

Voor iedereen die een teleurstellende uitslag heeft gekregen STERKTE....

:bye:

Geplaatst

Hoi Hoi

@Lijntje wat balen dit zeg!!Erg veel sterkte

@Miki de wonderen zijn de wereld nog niet uit,ik blijf toch voor je duimen draaien dat het de 12e goed zit! Ook voor jou veel sterkte want ik zou helemaal gek worden van onzekerheid

@Nickie hoe voel jij je verder?ik heb behoorlijk last van men darmen argg en af en toe ook nog een beetje dat ongigevoel en zere boobies helemaal als ik erop heb gelegen in men slaap hahaah.maar nu nog 8dgn wachten pfff gek word ik er van vraag me wel af of ik niet stiekum alvast eerder kan testen ivm de pregnyl die heb ik voor het laatst 25e april 6500 Ie gehad

Liefs Elvira

Geplaatst

Hoi Elvira,

Eerlijk gezegd: WEET ik niet hoe ik me PRECIES voel... zenuwachtig (soms kantelt mijn maag), onzeker (is alle moeite straks voor niets), blij (eindelijk is het zover), ongeduldig (wachten op de testdag).

Echt waar, ik weet niet wat me overkomt.

Zoals je in mijn profiel kan zien heb ik een zoontje van 8 uit een eerder huwelijk en zou je zeggen dat je alles wel kan herkennen... Niet dus! Mijn zoon is ontstaan na 7 maanden geoefend te hebben op een natuurlijke weg. En met ICSI ben je in zo'n vroeg stadium al zo erg betrokken (emotioneel en lichamelijk) dat het totaal niet te vergelijken is. En eerlijk gezegd ging ik heeeel nuchter de behandeling in. Zo van: lukt het niet dan prima... Hahaa ik hoor het me nog zeggen...

Misschien wel een beetje zelfbescherming geweest... Ik heb altijd een grote kinderwens gehad, maar na de geboorte van mijn zoon ging mijn huwelijk bergafwaarts en had ik me neergelegd bij 1 kind.

Dit heb ik mezelf voorgehouden totdat ik mijn nieuwe vriend tegen het lijf liep.

De kinderwens kwam net zo hard weer terug en gelukkig bij hem ook. Alleen hij heeft erg, erg, erg traag zaad.

Ooooo ik hoop zo dat het aanslaat...

BTW veel respect voor al jullie volhouders!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden