Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier alles eigenlijk nog wel rustig, tenminste... Binnenin dan:)

Heb wel allerlei vage kwaaltjes die ik dit keer niet kan wijten aan de hormonen.

Dit keer een volledig natuurlijke cryo poging. Heb zelfs geen pregnyl moeten spuiten.

We wachten af, maar het wordt al moeilijker.

Iedereen heel veel succes, hang in there!!!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Nickie: ICSI (of welke vruchtbaarheidsbehandeling dan ook) doe je inderdaad niet even. Grootste onzekerheid: je hebt geen garantie dat het lukt. De hormonen gooien je hele lichaamsevenwicht op zn kop en je wordt met je emoties van links naar rechts geslingerd.

Zet jezelf nog even op het lijstje!

Ik had ook vrij snel gevoelige borsten, volgens mij door de progesteron (lees: Utrogestan / mutsebollen). Ik ben hier sinds zaterdag mee gestopt en sinds maandag ofzo is de ergste gevoeligheid van mijn borsten af. Ze zijn nog wel gevoelig en groter... maar dat komt door de zwangerschap neem ik aan.

@ Lijntje: NEEEEEEEEEEEE wat erg! Dus je werd eigenlijk zonder enige aanwijzing ineens ongesteld. Het is niet eerlijk!!! Hele veel sterkte jullie saampjes.

Geplaatst

Hoi Nickie,

Het bovenstaande lijstje gewoon even kopieren en daarna plakken.

Jezelf er op volgorde van testdatum even er tussen zetten.

Lukt het niet, dan doe ik het even voor je.

Geplaatst

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya - TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje - TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

Cin- tp 4 mei- test 19 mei

Nickie - tp 4 mei - test 18 mei

Kriskras - IUI (2) 8 mei - Test 22 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

Nickie, je staat erbij!

Geplaatst

Helaas, uitslag is: HCG 7. Kan een na effect zijn van de Pregnyl 1500, ook al is dat nu 5,5 dag geleden.

Dat de testen dikker worden, vinden ze raar. Ik moet in ieder geval woensdag de 12e weer komen om echt vast te stellen dat het de Pregnyl was. Vind ik op mijn beurt weer raar, want dan twijfelen zij daar dus toch ergens aan?

Enfin, klote.

Geplaatst

Nickie - TP 4 mei - 1 emmie - test 18 mei

Debbie - TP 5 mei - 2 emmies - test 19 mei

Zoiets dus...Ligt denk ik aan de hormonen:dry:! Wat houdt paars in?

Wat me wel opvalt is dat de vrouwen die terugplaatsing hebben gehad allemaal op verschillende data's de test mogen doen...best uiteenlopend...?

Geplaatst

Wat k*t zeg.

Hcg zal dan idd de Pregnyl zijn. Ik moest 3x E5000 spuiten, jij dus maar E1500.

Je zou dan toch zeggen dat de Pregnyl uit je lichaam is.

Wat een domper.

Geplaatst

Lief, maar dat is echt onmogelijk hoor. Dat heeft nog nooit iemand gepresteerd. HCG 7 = niet zwanger

Jee, Miki, wat een verwarring! Ik duim voor je dat het alsnog goed komt en de testen lekker duidelijk worden met een top hcg!
Geplaatst

Oooo het moet niet gekker worden...vul eerst bij mezelf TP 1 mei in en daarna die verbaasde vraag over de test. Nu het allemaal goed staat zie ik dat we allemaal op dezelfde dag moeten testen (de personen die 4 mei de terugplaatsing hebben gehad)!

Anywazzz thnkx voor de hulp en ik zal me nu wel ff koest houden...:tard:!

Geplaatst

Dat is echt het naddel van Pregnyl spuiten, valse hoop.

De reden dat misschien de streepjes donker zijn geworden, urine meer geconcentreerd.

Geplaatst

Nickie - TP 4 mei - 1 emmie - test 18 mei

Debbie - TP 5 mei - 2 emmies - test 19 mei

Geplaatst

Miki, neeeeeeeee...... verdorie :BangHead: Ik wens je heeeeel veel sterkte toe samen, waarom mag het nou gewoon niet een keer????

Dikke knuffel voor jou ;)

Nicki, welkom op dit geweldige forum!!!

Geplaatst
Helaas, uitslag is: HCG 7. Kan een na effect zijn van de Pregnyl 1500, ook al is dat nu 5,5 dag geleden. Dat de testen dikker worden, vinden ze raar. Ik moet in ieder geval woensdag de 12e weer komen om echt vast te stellen dat het de Pregnyl was. Vind ik op mijn beurt weer raar, want dan twijfelen zij daar dus toch ergens aan? Enfin, klote.

Nee Miki wat shit nou!

En wat raar dat ze toch twijfelen?

Ik blijf tot aan de 12e voor je duimen hoor.

Oooo het moet niet gekker worden...vul eerst bij mezelf TP 1 mei in en daarna die verbaasde vraag over de test. Nu het allemaal goed staat zie ik dat we allemaal op dezelfde dag moeten testen (de personen die 4 mei de terugplaatsing hebben gehad)! Anywazzz thnkx voor de hulp en ik zal me nu wel ff koest houden...:tard:!

Hahaha, nou het is gelukt en dat is toch het belangrijkste!

Hou inderdaad maar lekker rust!

Geplaatst

Miki oh nee ik had het zo gehoopt voor jullie. Heel veel sterkte met de verwerking hiervan.

Nickie welkom hier en heel veel succes met die slopende wachtweken.

Geplaatst

Ik zag het inderdaad Sonja het word steeds moeilijker moet ik zeggen.

Ik moet me elke keer wel inhouden om niet te gaan testen terwijl ik ook wel weet dat het nu nog geen zin heeft.

Ik voel ook van alles en dan weer niks gek word ik ervan.

En hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Ja hetzelfde als jij ... het begon met krampjes, nog steeds wel een beetje, maar op en af zeg maar.

's Ochtends wakker met pijn in onderrug en sinds vanmorgen wat geborrel.

Je kunt er geen peil op trekken helaas, maar de tijd mag nu wel wat sneller gaan haha...

Was net wel heel boos op mijn hond en toen kon ik daarna wel janken, kun je nagaan wat hormonen met je kunnen doen!!!

Nou, we houden nog even vol en houden ons nog even heeeeeel goed vast hier :)

Geplaatst

Ik heb ook sinds gister een beetje ongi krampjes maar of dat een goed teken is weet ik niet. Het voelt nog niet zo als wanneer ik ongi ga worden, maar toch weet ik niet wat ik er van moet denken, maar ja inderdaad ik wou dta we de klok vooruit konden zetten en dat we in de groene regels konden staan hier.

Geplaatst

Hoi dames,

Wil me ook graag melden hier op het wachtbankje.

Na een helaas negatieve ICSI, hebben we gisteren onze eerste IUI gehad.

Dames, allemaal succes de komende dagen!

Liefs, Pippe

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden