Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Miki wat ontzettend balen zeg! heel veel sterkte!

ook al voelde je t al n beetje aankomen zo'n uitslag blijft k*t

@Sandra75 Van harte Gefeliciteerd! super dat je nu al zo snel voor de echo mag.

Ik kan echt niet wachten tot het maandag is en ik weer mag testen t wachten lijkt wel n eeuwigheid. Voel me voor de rest wel ok.Nog steeds hele gevoelige zeg gerust zere borsten en ik moet echt om de paar uur iets eten anders wordt ik kotsmisselijk.Wat slapen betreft ben wel redelijk vroeg moe maar wordt midden in de nacht wakker en sta heel vroeg op.

nou ja verder probeer ik zoveel mogelijk te genieten van de puppys om mn gedachten een beetje te verzetten.

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb hier al een aantal dagen wat stilletjes meegelezen. Vandaag heb ik mij aangemeld.

We hebben onze eerste IVF achter de rug. Afgelopen zondag hebben wij de TP gehad van een 6 cellige embryo.

Momenteel zitten we stilletjes te wachten tot dat we mogen testen.

Op 12 mei mag ik een bloedtest doen.

Ik voel van alles en weet eigenlijk niet wat ik moet voelen.

Pijnlijke "blauwe"borsten

Hoofdpijn

steken in mijn onderbuik.

Deze sympyomen komen vermoed ik van de Utrogestan.

Ik had graag de 2 wachtweken kunstmatig slapend willen doorbrengen!!!

Voor iedereen heel veel sterkte met het lange wachten!

En blijf vertrouwen dat het allemaal goed gaat komen.

x

Geplaatst

Hoi Gabrie74,

welkom hier.

Misschien moeten we kunstmatig slapen eens voorleggen aan het ziekenhuis.

Lijkt mij een prima plan.

Groet Sylvie

Geplaatst

Of niet Sylvie.....al deze stress kan volgens mij nooit goed zijn!

Ben ik het nou wel....ben ik het nou niet......wel of niet...

Of oh jee een krampje zou het....zou het niet....

Ach ook aan deze 2 weken komt een eind................

Geplaatst

Iedereen weet hier hoe jij je op dit moment voelt.

Het is slopend die wachtweken.

Je lichaam houdt je zo voor de gek.

Lekker op de bank met veel dvd's, ik heb tijdens mijn 2 ivf/icsi op de bank gelegen met seizoen 1 & 2 van Dynastie. Lekker fout maar wel afleiding.

Geplaatst
Iedereen weet hier hoe jij je op dit moment voelt.

Het is slopend die wachtweken.

Je lichaam houdt je zo voor de gek.

Lekker op de bank met veel dvd's, ik heb tijdens mijn 2 ivf/icsi op de bank gelegen met seizoen 1 & 2 van Dynastie. Lekker fout maar wel afleiding.

Haha, ik weet wat je bedoelt, ik heb de dag voor mijn punctie de eerste twee seizoenen van Ghost Whisperer ingeslagen en twee nieuwe boeken. Maar omdat ik veel thuis ben (heb me deze week nog ziekgemeld), ga ik hier erg snel doorheen > ik zit nu op wd 1...

Dus ik hoop, als ik volgende week weer aan het werk ben, dat de tijd dan een stuk sneller gaat!!!

Geplaatst

Wachtweek 1 lekker op de bank met dvd's en boeken.

Wachtweek 2 gaat sneller (vind ik) als je aan het werk bent.

Je "moet" dan je koppie erbij houden, als je dan thuis zit ben je veel sneller afgeleid.

Ik heb seizoen 3 al klaarliggen......

Geplaatst

Gabrie welkom hier en heel veel succes.

Ik heb voor het eerst een dip dag. Ik heb ongi krampen en van die andere steken in buik ik weet even niet meer wat ik er van moet denken. Ik zie het allemaal even niet meer zitten en ben bang dat ook deze poging weer mislukt is.

Ik heb ook geen zere (.)(.) meer alleen zijn de aders wel heel goed zichtbaar. Bah ik ben mezelf gewoon gek aan het maken hier terwijl ik ook wel weet dat het nog wel erg vroeg is om iets te voelen ik zit op dag 9 na tp. We wachten maar weer af.

Sorry voor mijn frustraties maar ze moeten er even uit.

Hoe is het verder met iedereen?

Geplaatst

Lieve Maris,

Maak jezelf niet gek meid ( moet je horen wie het zegt ;)).. het kan nog alle kanten op. Alleen een test zal duidelijkheid kunnen geven en daar is het nog wat te vroeg voor.

Geplaatst

Dank je Sonja ik weet ook eigenlijk wel dat het allemaal te vroeg is. Bah ik was zo positief de hele tijd, misschien dat ik dat morgen ook wel weer ben. We wachten gewoon verder af.

Hoe is het met jou dan?

Geplaatst

Hihi,.... ik herken me zo in jou. De ene keer ben ik positief en de andere keer zakt de moed me ook flink in de schoenen.

Vooral toen het begon te borrelen, had ik zoiets van...... ik weet het niet, kon wel eens ongesteld gaan worden.

Maar helaas, ik zal toch echt moeten wachten & ik blijf duimen voor mezelf en iedereen hier!!!!!!

Heeeeeeeel misschien durf ik er zondag een testje tegenaan te gooien. Bij mijn vorige poging werd ik 13 dagen na de punctie ongesteld en a.s. zondag is precies 13 dagen na mijn punctie, dus het zou kunnen volgens mij!

Ik merk wel... hoe dichterbij we komen des te spannender het wordt....bah... niks aan!!!!

Veel afleiding zoeken helpt wel bij mij :)

Geplaatst

Dat is dus bij mij het probleem die bollen houden mijn ongi tegen dus daar kan ik het niet aan zien.

Ik wou ook als ik het durf zondag testen ik zit dan 15 dagen na punctie dus dat moet ook lukken, maar ik weet niet of ik het durf, want als het negatief is is moederdag wel verpest en heb ik waarschijnlijk geen zin meer om langs mijn moeder en schoonmoeder te gaan. Maar we kijken wel.

Ik probeer ook zoveel mogelijk afleiding te zoeken, maar is niet altijd even makkelijk.

Geplaatst

Meiden hier ben ik! Met twee mooie embryootjes 'op zak'. We zijn helemaal overdonderd nu het zo goed is gegaan. Alle zeven embryootjes waren goed doorgedeeld. De twee die zijn teruggeplaatst waren in het stadium 'compactie' en zagen er heel mooi uit. Was ook nog iets heel goed met de kernen, allemaal dingen die de kansen vergroten. De overige vijf maken allemaal nog kans om ingevroren te worden, wat voor ons helemaal onvoorstelbaar is.

Heel bijzonder was het om in het lab te kijken, uitleg te krijgen en onze embryo's op een scherm te zien. Mijn vriend heeft foto's gemaakt, ik probeer ze straks te plaatsen. Nu eerst even het lijstje opzoeken en mijn datum erin zetten. En dan plat want ik moet wel nog steeds rustig aan doen, veel drinken en goed naar mijn lijf luisteren.

Jeeeeeetje, wat zijn wij blij zeg!!!!!!!

Geplaatst

Ja die onzekerheid he Sonja en Maris het is niet eerlijk. We moeten het er maar mee doen.

Ik heb vandaag weinig krampjes gehad maar sinds begin van de middag wel branderig gevoel bij de tepels contstant. Zou het dan nu toch eindelijk???????

Maar ja aan de andere kant denk ik het is pas wachtdag nr. 5 dus best vroeg voor kwaaltjes. Meer dan onze tijd uitzitten kunnen we niet.

Welkom Gabrie en ik sluit me graag aan bij jou idee van kunstmatige slaap.......Succes!!

Geplaatst

Henne...gefeliciteerd meid! geweldig nieuws!!! en nu hopen dat ze blijven zitten!!! en dat de rest ingevroren kan worden!!!

rust goed uit en neem de tijd!

liefs,

nico

Geplaatst

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya - TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje - TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

Henne tp 6 mei - 2 emmies (compactie) - test 17 mei

Cin- tp 4 mei- test 19 mei

Nickie - TP 4 mei - 1 emmie - test 18 mei

Debbie - TP 5 mei - 2 emmies - test 19 mei

Mariëtte- Tp 5 mei-2 emmy's (Topper & een 9 cellig)- test 19 mei

Kriskras - IUI (2) 8 mei - Test 22 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

Ik mag 14 dagen na vandaag testen, maar op z'n vroegst 14 dagen na de punctie zei ze erbij. Die datum heb ik dus maar aangehouden, mezelf kennende ;-)

Geplaatst

HENNE DIT IS GEWELDIG!!!!!!!!!!!!

Ga zo maar lekker plat, rust goed uit en laat de beide emmy's zich maar goed bij aanstaande mama innestelen. Laat de aanstaande papa je maar lekker verwennen.

Ik vind dit wel een felicitatie waard HIEP HIEP HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Hoi Henne,

In het topic van de tweelingmama's had ik ook al gereageerd op je geweldige nieuws.

Maar nogmaals.... super meid!!!!! Doe maar lekker rustig aan, zodat jouw emmy's een mooi plekje kunnen vinden om daar de komende 9 maanden te blijven zitten :)

We blijven duimen!!!

Geplaatst

Wat geweldig Henne, dat zou mooi zijn als ze allemaal worden ingevroren.

Succes en lekker rustig aan.

Sylvie

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden