Ga naar inhoud

Op welke WD voor het eerst positief getest?


Sowiebo

Op welke WD voor het eerst + getest na verse TP  

213 leden hebben gestemd

  1. 1. Op welke WD voor het eerst + getest na verse TP



Aanbevolen Berichten

  • Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

  • 3 weken later...

Op WD9 positief getest: een licht streepje. Daarna op WD11 grote stress na nog een keer testen, want het streepje werd lichter.

Vandaag op WD17 wel een duidelijke streep!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo violeta80 bedankt voor je reaktie, ik heb toevallig geen pregnyl gebruikt.

En ja heb vandaag weer een test gedaan en het streepje is ietsje,s duidelijker maar nog niet wat het moet zijn .

Wordt nu wel een beetje bang ik moet maandag 7 feb. bloedprikken ik kan haast niet wachten.

 

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Norali,

 

het is nog erg vroeg, maar test gewoon over twee dagen nog een keer. Dan heb je meer zekerheid. Ik hoop het zo voor je!!

Ik heb op 27 jan een terugplaatsing gehad en had vandaag nog geen positieve test, maar weet in elk geval zeker dat de pregnyl uit mijn lijf is.

Wij gaan zondag pas weer testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies twee weken na de punctie getest. de vorige keer werd ik die dag ongesteld, dus er was bij ons behoorlijk wat spanning. Daarom hebben we vast een test gedaan, zodat ik misschien de hele dag niet bang hoefde te zijn voor mijn menstruatie: en met positief resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Hee doortje ja had op 7 feb bloedtest en die was positief,ik moet 14 februari weer een bloedtest doen.

In het OLVG doen ze 2 keer testen.Weet jij mischien ook hoe ik moet rekenen om mijn bevaldatum te bepalen.

Heb op 25 jan terugplaatsing gehad.

 

T.K ik heb gewoon eerder getest omdat ik heel erg ongeduldig was en niet kon wachten.

 

heel veel sterkte en succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Norali,

 

Bevaldatum bepalen: bij een verse terugplaatsing neem je de datum van de bevruchting (dus punctie) min 14 dagen, en dat dan invullen als 'eerste dag menstruatie' in de talloze calculators op internet. Bij een cryo kun je dan de dag van de terugplaatsing min de leeftijd van de cryo als bevruchtingsdatum gebruiken. Het zou voor jou dan half oktober worden toch? Spannend!!

Groetjes Barbara

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Eerste en tweede zwangerschap (vers/cryo van 4 dagen) heb ik op wd 9 positief getest.

De derde zwangerschap was ik al vanaf vijf dagen na tp misselijk; op wd. 6 al een positieve test (cryo van vier dagen, dus met 3w3d). Had dan ook een enorm hoog hcg ivm drielingzwangerschap....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden