Ga naar inhoud

Cryo TP in eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Sylvie, bedankt voor je reactie.

Als het goed is word ik aankomende week gebeld over hoe we nu verder gaan dus ik ben erg benieuwd...

Toen ik nog niet wist dat ik niet op een natuurlijke manier zwanger kon raken, deed ik ook ovulatietesten en die werkte altijd prima dus met mijn eisprong zit het wel goed.

Denk dat ik ook (ondanks mijn fobie) voor de pregnyl zou kiezen.

Weet je ook precies wanneer je wat moet doen en heb je ook geen gepruts met ovulatietesten.

Bedankt voor je tip wat betreft het spuiten.

Denk dat het idd beter is als ik mijn vriend maar gewoon laat spuiten want voordat ik die spuit erin heb zitten, zijn we weer een half uur verder... :cry2:

Ik zal proberen te ontspannen...:eekk:

Nee, ik heb geen katten, hahaha.

SnoesPoes slaat op mijn echte naam.

Dat is iets wat mijn moeder vroeger altijd tegen mij zei :balloon:

Heb wel 2 konijnen, maar die staan buiten en 2 vogels die kan ik ook niet zien dus ik hou het maar op de tv, hihi.

Zie dat jij bijna mag beginnen met je 3e behandeling?

Spannend hoor voor je.

Wanneer in sep ga je beginnen?

Nog een laatste vraagje... spuit jij staand of liggend?

Fijn weekend nog en sterkte met wachten tot je mag beginnen.

Hoop dat er deze keer een mooi wondertje voor je uitkomt!

Liefs SnoesPoes

• Reacties 885
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Luna gefeliciteerd meid! Hoop dat er snel meerdere volgen.

Norwegian, hoe is het met jou?

Sylvie, al begonnen?

Ik heb Belgie gebeld. 22/10 voor het eerst heen. Spannend.

Geplaatst

Hoi Nika

Ik begrijp uit je berichtje dat het bij jou ook deze keer niet gelukt is?

Wat ontzettend jammer meid, weer een grote domper.

Dus nu je volgende behandeling in Belgie, spannend hoor.

Ik hoop dat je daar meer geluk zult hebben.

Ik blijf je volgen.

Liefs

Daniella

Geplaatst

@ Nika, ik hoef geen Pregnyl te spuiten. Ik gebruik Utrogestan en Progynova. Maar wat kut dat het bij jou deze keer niet gelukt is... Succes in Belgie!

Mijn spannende 2 weken kunnen beginnen... (Als de TP vanmiddag door gaat).

Tess

Geplaatst

Hé meiden, was even een paar dagen uitwaaien op de Wadden...

Luna, gefeliciteerd, super! Hoe voel je je?

Nika, kl*te zeg :(. Hopelijk in Belgie meer succes. Sterkte!

SnoesPoes, welkom hier en veel succes!

Sky, jij nog getest? Mijn temp dropte vanmorgen ook ineens, maar ik ben ook een beetje dom geweest... had nog 1 testje liggen dat erg hard liep te roepen... en daar staan nu twee strepen op! Nog veel te vroeg (10 dpo, 6 na TP), maar 5000 pregnyl is 13 dagen geleden, dat moet toch echt mijn lijf wel uit zijn toch? Was vorige week negatief toen ik dat checkte... Spannend... durf nog niet te juichen, maar ben weer iets positiever.

Sky, nou jij!

Geplaatst

kan mijn ziekenhuis wel zoenen!!!:tongue1:

net gebeld en we mogen gelijk verder!! en omdat ik vandaag op dag 3 zit gaan vanavond de eerste puregon spuit erin ze zei we gaan niet op je ei wachten. volgende week maandag eerste fm alweer dus hier geen tijd op te rouwen maar we gaan gelijk verder. ben zo blij!

Geplaatst

@Luna: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.

@Tess: Hoop dat je vandaag je TP hebt gehad en wens je heel veel succes met DIE

wachtweken.

@Sky: Wat ontzettend klote meid. Wel fijn dat je gelijk door kunt gaan met de volgende cryo TP. Hoop dat dit hem dan gaat worden. Heel veel succes.

@Miepie: Wat ontzettend spannend. Wanneer ga je weer een keertje testen?

Ik duim voor je.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Geen poezen SnoesPoes, leuk een bijnaam van je moeder. Ik spuit staand, de allereerste was echt het moeilijkst, heb mezelf toen helemaal lek geprikt, overal gaatjes. Maar hoe meer gespannen hoe meer je het voelt. Als je een auto ongeluk krijgt en je ziet het niet aankomen zijn je spieren relaxed als je het aan ziet komen span je jezelf aan waardoor je achteraf meer klachten kunt krijgen. Hetzelfde voor dat spuiten.

Nika dus echt niet gelukt, kl*te. Ik zit te wachten op mijn ongi moet toch echt een dezer dagen komen, zal blij zijn als de eerste spuit erin zit want dan moet ik echt door.

Geplaatst

Sky het is bij jullie ook niet gelukt. Wat een doorzettingvermogen, niet miepen maar doorgaan. Nu maar hopen dat de volgende poging meer geluk brengt.

Geplaatst

Hier geen goed nieuws... Vandaag ben ik gaan vloeien. Ik dacht het al hoor. Het streepje was zaterdag wel te zien maar niet heel dik en daarbij waren zondag alle klachten plotsklaps verdwenen. Vanochtend testje gedaan en de streep was echt bijna niet meer te zien. We hebben nog 2 cryotjes over, daarna is het einde verhaal voor ons.

NS, fijn dat je gelijk door kan. Succes deze keer!

Geplaatst

Ooh Luna wat erg. Het bloeden is ook helemaal doorgezet?

Vreselijk dat dit gebeurt. Sterkte.

Ik hoop dat de cryo's jullie meer geluk brengen.

Succes.

Geplaatst

OOhh Luna, wat balen. Ook al had je er al geen goed gevoel over, het blijft toch een dikke domper.

Hoop echt dat de cryo's je meer geluk brengen!

Isa

Geplaatst

@Miepie; wat spannend!!! Ben zeer benieuwd, wanneer is de officiele testdatum?

@ Sky; wat fijn dat je meteen door kan! Heerlijk als je ziekenhuis zo meewerkt!

Wij hebben afgelopen vrijdag tp gehad van een cryo.

Weer erg spannend, maar ja, we wachten af... (wat moet je ook anders)

Isa

Geplaatst

Hoi Luna

Wat is het toch oneerlijk allemaal.

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je met je laatste cryootjes veel geluk zult hebben.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Dank je meiden, voor jullie meeleven.

Het bloeden is idd doorgezet. Vanmorgen dus gebeld om dat te melden. Ze heeft mijn verhaal aangehoord en ik mocht een bloedtest maar dat heeft geen enkele zin, ik weet hoe het zit. Dus meteen een nieuwe afspraak gemaakt voor 9 september, een echo voor de laatste cryobehandeling.

Ik blijf hier dus nog even hangen...

Succes allemaal!!!

Geplaatst

luna@veel sterkte. En huil lekker uit. Ik snap zo goed dat je niet zelf meer wil testen. Ik wil dat ook niet meer. Ik had ook zo'n licht streepje bij mij is het pasgeleden ook mis gegaan. Had het zo graag anders gezien.

Ik heb aanstaande donderdag een evalutiegesprek in het radboud. Ben erg benieuwd hoe het bij ons gaat met de cryo terugplaatsing. Helaas hebben wij er maar eentje. Hopelijk gaat dat goed

Geplaatst

Luna, sterkte!

NS, wat fijn dat je meteen door kunt. Wij kunnen ook steeds meteen door (geen wachtlijst ivm het deelnemen aan een studie). En hoe kut het dan ook is dat het mislukt is, je kunt meteen uitzien naar de volgende poging.

Raba, wij hadden er nu ook maar 1tje en deze is heel mooi ontdooit!

We hebben afgelopen maandag de TP gehad van onze laatste cryo. 8 cellig voor in vriezen en 8 cellig na ontdooien. Dus dat klinkt goed! Maar ja, het blijft afwachten...

Tess

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden