Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Esther,

heb me er al weer bij neergelegd, ontzettend balen natuurlijk maar ik blijf blij dat er een tp was. We gaan door naar de volgende ronde en dan hopen we weer voor het beste.

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, testen 9augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP: 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Sonja: TP: 9 augustus 2010, testen 23 augustus 2010

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus

Ik heb me toegevoegd, want we hebben ook kans spontaan, dus ik dacht..., hoor ik toch nog ergens bij :yeswink-1:.

vinden jullie dat goed?

Wij hebben pas 3 september het evaluatiegesprek, best wel laat, grom.

Als er dan nog een behandeling gepland moet worden, dan wordt het wel oktober. Baal daar wel een beetje van.

Misschien probeer ik alsnog een behandelafspraak direct te regelen, maar zal we weer niet kunnen.

maar niet geschoten is altijd mis...,

Celinie van harte meid!!!

liefs joske

Geplaatst

Celine:superrr!! Op naar de bloedtest! :hello2:

Sterkte Esther....kl*te zeg. xxxxx

Ik ben doodmoe en hang maar wat op de bank,op naar morgen...de punctie.

Houd moed

xxMarlijnxx

Geplaatst
hallo dames

Esther, en Joske, heel veel sterkte, onwijs klote is het!!!!! ik hoop dat jullie tzt weer een poging gaan wagen, voornu veel liefs!!!

Celine, van harte gefeliciteerd meis, super!!! mag ik vragen hoeveek je er terug hebt laten plaatsen? op naar een mooie bloedtest.

alle wachtenden....veel succes, het is killing....

liefs

Babeth

He Babeth,

Bij onze eerste "verse" kreeg ik 1 (had geen keus ivm mijn leeftijd ,28jr) nu heeft IVF arts AMC gekozen er 2 te doen ( niet gevraagd wat wij wilden) ik vorm geen "risico's" voor het dragen van een tweeling zeggen ze dan. We hebben er uiteraard wel over nagedacht voor zover dat kan. Ik vind het wel spannend, de kans dat het er 2 zijn is natuurlijk aanwezig. (we hebben wel zo'n "gevoel")

Ik moet wel zeggen dat ik ik jouw krabbel voorbij zie komen ik dat wel heftig vind, die foto's van die lieve kereltjes. Ik heb net je hele verhaal gelezen en de tranen biggelen over mijn wangen.

Ik zal vandaag kaarsjes branden voor je mannetjes en dat het geluk je weer mag toekomen!

Geplaatst

Celine,

Geweldig nieuws, dat werd ook wel een keer tijd hier in ons lijstje!

Ik hoop dat je hcg super is, succes!

Wish,

Morgen de punctie, oh wat spannend he'!

Ik wens je veel succes, op naar een super oogst!

Esther en joske,

Ik wil jullie even sterkte wensen, ik hoop dat jullie het een plekje

kunnen geven en als jullie er aan toe zijn weer vol goede moed

verder kunnen gaan.

Marlijnne,

Ik zie dat jij ook morgen de punctie hebt, spannend!

Veel succes op naar een positieve test!

Voor de meiden die bijna mogen testen, veel succes en sterkte

met het wachten!

Ik voel me niet zo lekker vandaag, hoofdpijn [ migraine ], dat heb

ik meestal een paar dagen voor m'n menstruatie, dus.....

Maarja we zullen nog moeten afwachten, ik zit vandaag op wd 6....

Liefs Hermien

Geplaatst

Hey Joske, wat jammer nou! Ik was je kwijt in het wachtbankje juli, maar ik zie dat de gesprekken naar augustus zijn verhuisd.

Bij mij nog status quo...... geen veranderingen, niet ongi. Dus de 2e bloedtest gaat morgen het antwoord brengen. Ik reken nog steeds nergens op. Bij eerdere mk's kwam het ook niet vanzelf "los", dus het kan nog steeds alle kanten op.....welnietwelnietwelniet.... ik hoop voor jou igg volgende keer een dikke vette WEL.

Liefs,

Lot, die nog steeds wachten moet.......

Geplaatst

Vandaag punctie gehad. Was erg zenuwachtig omdat ik dacht dat ei-sprong al had plaats gevonden (zie topic rotavond). Gelukkig bleek dit niet het geval te zijn en konden ze fijn "prikken". Vorige punctie waren al niet echt één feest maar vandaag was het echt niet leuk. Het leek alsof de verdoving niet werkte en het deed heel erg veel pijn. Tijdens mijn punctie kreeg ik ook mijn ei-sprong waardoor je het eitje zo van het scherm zag verdwijnen. Daarom moesten ze erg snel handelen. Uiteindelijk één oogst van 7 eieren. Nu bijkomen op de bank en is spanning afwachten op telefoontje van morgen. Succes voor iedereen die op de wachtbank zit. Het eerste groen is er, gefeliciteerd, nu op naar meer groen.

Geplaatst

esther probeer hoop te houden. hopelijk is het vals alarm want er blijven nog steeds vrouwen die tijdens de zwangerschap ongi zijn. hopelijk morgen goed bericht.

Tinusje balen dat het zo zeer deed. Een mooie oogst. Wel apart van je te vroege eisprong

Celine gefeliciteerd

En al de meiden die ik vergeten ben veel succes of sterkte

Geplaatst

Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's, testen 9augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP: 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Sonja: TP: 9 augustus 2010, testen 23 augustus 2010

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus

Geplaatst

Hoi dames en heer ;-), ik zit een soort van onzichtbaar op dit bankje. Ik zal hier af en toe wel meekletsen maar wil liever niet meer op het lijstje staan. Wil mijn naam gewoon niet meer in het rood zien haha, te confronterend. Maar heb afgelopen vrijdag de tp van mijn 4e ICSI/IMSI gehad. 1 A kwaliteit en 1 B kwaliteit. Hopelijk is het nu eindelijk eens gelukt.

Heel veel succes allemaal...!! En Celine gefeliciteerd, hoop dat er meer dames zullen volgen! Dames die negatief getest hebben of ongi zijn geworden, heeeeel veel sterkte!

Geplaatst

Hoi Allemaal,

De ergste teleurstelling en verdriet is wat weggezakt.

11 augustus hebben we een evaluatiegesprek en ik hoop dat we in september weer een poging kunnen ondernemen.

Iedereen die nog afwacht, veel succes en ik hoop dat jullie allemaal groen worden.

Gr Esther

Geplaatst

Hoi Esther,

het wordt alweer druk voor behandelingen in september. Misschien komen we daar elkaar dan ook weer tegen, zorgen we wel dat we er ook groen van gaan zien.

Geplaatst

Celine,

Wat geweldig, van harte met je zwangerschap!

Heerlijk om te lezen dat eindelijk iemand positief heeft getest, super!

Esther en Joske,

Wat een ontzettend grote domper, sterkte!

Joske,

That's te spirit! Meteen weer terug op het bankje, succes!

Marlijnne,

Als ik aan de beurt ben hebben ze al jou mooie eitjes al lang geteld en ben jij bij aan het komen van de punctie.

Succes!

Angel,

Wat vervelend dat je jezelf niet lekker voelt. Beterschap!

Succes nog met dat vervelende wachten.....

Ik zal nog wat meiden 'vergeten', ook jullie sterkte met wachten!

Geplaatst

Heey wat goed ik zie een groene regel!!! Céline, van harte gefeliciteerd hoor!! Ik hoop dat de groene lijn door zet hier!

Groetjes KrisKras

Geplaatst

oooh ik kon het natuurlijk toch wee rniet laten en heb getest vanmorgen..negatief.. drie dagen voor mijn NOD. Heb er nu al weer spijt van...want wat heeft het me gebracht?? Eerder een rotgevoel over dat het weer niet is gelukt. Bah.. ik ben alls zo langzamerhand spuugzat!

Geplaatst

Ach kriskras...wat rot.

Je weet dat het nog niets hoeft te zeggen. Maar sommigen hebben al een vroege positieve test en daar had jij gewoon bij moeten horen! Ik hoop dat het een late innesteling is of dat jouw lichaam laat hcg aanmaakt. Sterkte!!!!

Geplaatst
Hallo,

eindelijk goed nieuws celine gefeliciteerd.!!!!!!

Terry,

succes met de uitslag, krijg je ook vanmiddag te horen?

Geplaatst

Daar gaan we weer....:BangHead:

Zojuist uitslag gekregen van mijn 2e bloedonderzoek. Het hcg is wel gestegen, maar niet voldoende; :dontknow: van 65 op 30 juli naar 125 vandaag. Het stijgt dus wel. Ik weet zo langzamerhand echt niet meer wat ik ervan moet maken. :protest:Deze wachtdagen zijn zo vreselijk. Volgens mij ziet het er echt niet goed uit.:sad1:

Moet maandag weer bloed laten prikken. Ik wou (net als jullie allemaal natuurlijk) dat ik wist waar ik aan toe was:help:

Ik hoop op betere en duidelijkere uitslagen voor diegenen die ook nog zitten te wachten.

Liefs,

Lot

Geplaatst

@wish dank je het gaat gelukkig al iets beter vandaag..

@kriskras ik snap hoe je voelt meid maar het kan idd echt nog te vroeg zijn

en dat hoop ik gewoon voor je

ik voel me eigen ook altijd zwaar *** als ik dan toch heb getest en dat ie dan nega is sterkte vandaag meid

aan de ene kant wil ik ook allemaal testen maar ben blij dat ik niks in huis heb

hier nog 2 dagen maar heb er ook niet echt een goed gevoel over waarom zou het de laatste iui dan wel gelukt zijn hoop dat ik dit x er flink naast zit natuurlijk....

@hanneke je moet doen waar je je eigen goed bij voel succes

en wil nu wel meer groen zien hoor

liefsssssssssss

Geplaatst

@lot jeetje meid nu zit je nog steeds in spanning

ik weet precies hoe je voel heb het zelf ook zo gehad

hoop dat het maandag goed gestegen is en nu moet je 5 lange dagen wachten dat is het ergste van alles... pfff sterkte met wachten meid...

liefsssssssssss

Geplaatst

Lot,

Wat een erg vervelende situatie voor jou en je partner!

Ik wil je heel veel succes toe wensen.

Wat zeggen ze in het ziekenhuis?

Dat je een miskraam gaat krijgen of dat er nog hoop is op een goede zwangerschap, of weten ze dit nu nog niet?

Sorry als je dit een vervelende vraag vind, zo is het echt niet bedoeld.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden