Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hermien,

Ontzettend veel sterkte om dit verdriet weer te gaan verwerken!

Wat een kl*tezooi!!

Raba,

Mijn gevoel bij jou zegt dat je zwanger bent.

Je bent voorbij de 14de dag na de punctie gekomen. Dit zegt natuurlijk niet alles, die bollen kunnen de menstruatie tegen houden.

Maar ik heb goede hoop bij jou.

Durf je nog niet te testen, of heb je dit stiekem toch al gedaan? :misc_expressions-wh

Tess,

Welkom terug van weg geweest.

Jouw testdatum komt al aardig dichtbij.....

Succes!

Ivf-vader,

Jullie zullen met z'n alle nu in het buitenland zitten.

Wat ben ik hard aan het duimen dat jullie frosties goed zullen ontdooien!!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP: 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Madelief: tp 3 augustus 1 cryo, testen 18 augustus

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP: 7augustus2010 testen 22 augustus2010

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus

Ik had me er van de week ook al bij gezet, maar ben er tussen uit gefloept. Dus hoop ik nu nog bij jullie op het bankje te ( blijven ) zitten.

Vervelend dat er zoveel rood kleurt. Ik heb het idee dat het iedere maand roder wordt!! Ik hoop op beter tijden voor ons allemaal. Succes meiden en man

liefs van mij

Geplaatst
We gaan morgen testen. Zo spannend.

Zeker spannend!

Hoop dat je wat kunt slapen...

We gaan voor GROEN he?!

Tess

Geplaatst

Raba en partner,

Heel veel succes, op naar een mooi tweede streepje op de test!!!!:goodluck:

Geplaatst

@Raba, ik zet alles op groen hoor!!!!!:yeswink-1:

dames deze maand lijkt nog wel roder als de belabberde juli maand, ik hoop echt dat de boel nu helemaal om gaat slaan!

Sven, jullie veel succes morgen, ik hoop dat er een goede ontdooiing zal zijn!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Raba: Ik duim voor je ow t zou zo gaaf zijn eindelijk wat groen op t bankje!!

IVF Vader: Succes en ik hoop op goed nieuws voor jullie morgen. Vind jullie verhaal zo bijzonder maar zo mooi!

Liefs Kwis

Geplaatst

Hallo Sylvie

Zet me maar op het bankje erbij. Of kan ik dat zelf doen? Geen idee hoe dat werkt, ben nog erg nieuw hier.

Yonne

Geplaatst

Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP: 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP: 7augustus2010 testen 22 augustus2010

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus

Geplaatst

Hoi Yonne,

ik heb je erbij gezet, kopieren en daarna plakken dan kun je het lijstje aanpassen.

Ivf vaders heel veel succes voor jullie.

Raba veel succes ben aan het duimen.

Geplaatst

de test was negatief. Alleen was het eerste streepje geen donker streepje? Zal ik het dan niet goed hebben gedaan. Het 2 vakje was niets te zien. Ik heb getest met de predictor. En heb ook de dop er niet na het plassen op gedaan. Ik hoop zo dat dat het was. Of dat ik te vroeg heb getest. Ik ga morgen weer testen. Heb wel last van mijn buik ik hoop dat het niks is. We zijn nu erg verdrietig. ik hou jullie op de hoogte

Geplaatst

Oh Raba veel sterkte. Morgen gewoon nog een test doen. Er hoort wel een streep te staan in het controle venster en de dop er ook op doen morgen.

Liefs

Geplaatst

Hè wat een domper Raba.... hoop voor je dat je het echt niet goed gedaan hebt.

En laat je tranen maar even de vrije loop, want het is niet niks allemaal.

Groetjes Sonja

Geplaatst

Hoi Raba

wat een domper, ik wat Witje zegt, er hoort wel een controle streep te zijn.

Zelf heb ik het niet op de test van Predictor, vind ze niet fijn.

Ik hoop voor je dat dit de boosdoener was!

houd nog even moed meis

liefs

Babeth

Geplaatst

Hey lieve dames,

Even heel kort (sorry) want ik zit nog in het ziekenhuis. maar we hebben zojuist de transfer gehad van 3 embryo's!! Er waren nog 2 perfecte, waarvan er eentje zelfs al aan het hatchen was, en de 3e was "ok". Nu dus weer 12 lange dagen wachten... Ik ga als ik in het hotel ben alles bijlezen van de afgelopen dagen, ik hoop wat groen te ontdekken!!

Geplaatst

@Raba: vervelend meid, al die spanning weer en niet echt zekerheid.....

maar ik zeg ook: morgen opnieuw testen, ik ben ook geen fan van Predictor. Hou je taai en ik hoop dat je test morgen wel goed is!

Sterkte!

Lot

Geplaatst

wow Sven

wat een goede score!!!! jeetje, de slopende wachtdagen zijn weer aangebroken, heel veel succes!!!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hoi Lot

ik zie dat jij morgen weer je hcg gaat laten testen, spannend hoor!!! dan ben je 6 weken toch? Ik duim voor je dat alles goed is

liefs

Babeth

Geplaatst

@Sven: succes met het lange, lange wachten! 3 stuks!! Als ze dan maar niet alle drie splitsen! (Nou ja, heb je wel gelijk een volleybal team!) Ik duim voor jullie!

@Babeth, ja, morgen wordt DE dag, krijg (op verzoek) ook een echo. Als het dan niet goed zit, dan weten we dat maar... heb nog steeds geen idee. Borsten nog steeds pijnlijk. Nog 24 uur...... en dan???? Echt zwanger? Of in oktober onze allerlaatste poging.....

Liefs,

Lot

Geplaatst

@sven: veel succes, mooie opbrengst!!

@ Raba: ik duim voor je dat je morgen een positieve test hebt.

Nu moet ik even spuien, gister terugpl gehad. Ging allemaal super en ze zeiden al wel dat eierstokken etc aardig groot/verdikt waren. Dit wist ik al wel. Doe mn best veel te drinken.

Gisteravond naar vrienden en zo om 20:00 pijn in middenrif/ enorm veel pijn. Naar de wc kokhals neigingen. Uiteindelijk naar huis gegaan. Huilennnn...ben zo bang!!Geen temp, niet aangekomen, wel wat bolle buik. Eenmaal thuis overgegeven. Deed niks voor de pijn helaas. Naar bed en halve nacht pijn gehad. gelukkig nog wel wat kunnen slapen. Nu voel ik me nog niet helemaal happy. Nog erg gevoelig,maar de erge pijn is weg. Ik las dat dit wel tekenen van overstimulatie kunnen zijn. Maar drinken en meer kun je niet doen? Mijn emmys komen ze niet meer aan. Hoor weleens dat ze dan behandeling moeten afkappen. WEet ook helemaal niet wat het is. Ik doe heel rustig aan en bel morgen even het ziekenhuis. Zo dat moest ik even kwijt. Nu plat op de bank en met de man voetbal kijken hahahhaha!!

Dames kom op he!!!

Marlijn

Geplaatst

Hoi Lot

fijn te horen dat je ook een echo laat doen, mischien te overvloede maar houd er reke nneg me dat de kans bestaat dat er wel een vruchtzakje(s) zichtbaar is maar nog geen hartactie, dat is met 6 weken erg vroeg nl.

Dat je borsten gevoelig blijven is toch juist goed, ik duim voor je Veel succes!!!

Geplaatst

Hoi Babeth,

Echo is meer om bbz uit te sluiten... gezien de slechte stijging van het hcg is dat nl een mogelijkheid. Ik houd heel erg rekening met een vruchtzakje dat sowieso leeg is, heb ik in 2007 ook gehad. Wel een zwangerschapsring, maar een leeg zakje.... Eigenlijk reken ik nergens op. Het is meer dat ik met zekerheid op vakantie wil gaan en niet voor vervelende verrassingen kom te staan agv een bbz. Ik ben niet erg positief, ik weet het, maar wel heel erg de werkelijkheid, helaas.

We zullen zien, ik houd jullie op de hoogte en super bedankt voor al het meeleven!

Groetjes,

Lot

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden