Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Sonnie,

Och ja natuurlijk, helemaal niet aangedacht.... :blink:

Tess,

Balen zeg. Gelukkig dat je nog een cryo hebt. Hopelijk heb je daar meer succes mee.

groetjes, Diane

Geplaatst

Tess, balen hoor. Ook al komt het misschien niet helemaal onverwacht, het is toch pijnlijk als het echt zo blijkt te zijn.

Boogie, ik kan me je teleurstelling goed voorstellen. Toen er bij de ICSI 'maar' 7 eitjes gevonden waren (uit 15 follikels) voelde ik me ook een beetje teleurgesteld. En toen er maar 1 embryo uit was ontstaan weer. Vooral omdat ik meerdere keren te veel follikels heb gehad. Maar als die ene echt een kindje mag worden, dan heb ik ook alleen die ene nodig gehad. Nog een half weekje, dan zal ik het weten.

Ik hoop dat er meer follikels gaan groeien, maar zo niet, dan hoop ik dat er meerdere embryo's uit ontstaan.

Succes iedereen.

Yonne

Geplaatst

Hey Boogie,

Ik begrijp dat je nu teleur bent gesteld, maar feitelijk zegt het nog niet zo heel veel. Het kunnen de dominante follikels zijn, waarna je er toch nog meer gaat scoren. Weet je hoe groot ze nu zijn en op welke dag zit je? Ook zegt de hoeveelheid niets over de kwaliteit, als je uiteindelijk 5 follikels hebt met mooie eitjes, zou ik er blij mee zijn :-)

Verder blijft het toch een rottige maand. Ik voel me bijna schuldig als ik voor mezelf zo hoop dat het een fantastische maand wordt..sorry...

Geplaatst

@tess: het is en blijft een teleurstelling. Sterkte!

@boogie: Je verwachte het al, maar houd moed er zit vast een hele mooie bij.

@raba: pff ik snap je onzekerheid, je voelt van alles en soms misschien ook niks, als je het niet vertrouwt zal ik gewoon even zh bellen. Sterkte en ik hoop dat het alleen maar goeie tekens zijn.

Hier nog steeds krampjes, soms voelt het alsof ik ongi moet worden. Dat is het natuurlijk niet want ze zijn gewoon een lekker plekje aan het zoeken!!!

Ben idd ook benieuwd hoe het met trijnie is.

Groetjes,Marlijn

Geplaatst

@raba: meid, heel veel sterkte, ik heb net achter de rug, waar jij nog midden in zit. Ik moet zeggen dat ik bijzonder goed begeleid ben door het zkh. Heb veel bloedtests gehad + echo's, dus: bellen en vragen om hulp. Het is allemaal al onzeker genoeg. En ik ben nu ook hondsmoe van de afgelopen 2 weken.

Succes en sterkte!

Liefs,

Lot

Geplaatst

Ik zit wel niet meer in de ww en ben ik een van de "groen" gelukkige hou ik jullie toch nog in de gaten en leef met jullie mee.

Sterkte allemaal en inderdaad als je iets niet vetrouwd, BEL of ga naar ZHS je gaat nooit voor niets!!(of het is nodig of je bent gerustgesteld) , zo ben ik vorig jaar bijna te laat geweest en dan had ik nu dit niet eens kunnen typen!

X:aaaflowersmiley:

Geplaatst

hallo allemaal

@Boogie, niet getreurd, echt je kunt beter minder follikels hebben met eicellen die van mooie kwaliteit zijn dan heel veel waarvan er vaak maar een aantal goed genoeg zijn, verder het was je eerste fm, wie weet wat er zicht nog geod gaat ontwikkelen, kop op meis!

@Raba, heel veel sterkte, wat een ellende!!

@Tess, jij ook, ookl was het wat je verwachte toch klote, wel fijn dat je direct weer door kan, spetember moet toch groener kleren??!

@IVF-vader, wel herkenbaar, je gunt het iedereen maar ook vooral jezelf (en je partner) is logisch, hetzelfde met enge ziektes....je hoopt vooral dat het jou en je naasten niet overkomt.... denk ik heel menselijk?

@Marlijne, zo is het maar net!!! goede gedachte!!!

@iedereen die in afwachting is, heel veel succes!

liefs

Babeth

Geplaatst

Natuurlijk hebben jullie allemaal gelijk. Het kan best allemaal meevallen maar het voelt gewoon allemaal niet goed. Had toch wel gerekend op wat meer resultaat nu ik 225 EH puregon gebruik.

@ IVF vader, ik zit nu op stimulatiedag 7. De follikels waren allemaal rond de 12 mm als ik het goed gezien heb.

IK heb ook elke keer veel vragen maar pas als ik weg ben. Op het moment supreme ben ik teleurgesteld/verdrietig en kan ik gewoon weinig zinnigs zeggen. En dan heb je nog een medische achtergrond ook maar als het om je eigen lichaam gaat....

Wat een gedoe toch allemaal. Fijn dat jullie allemaal zo meeleven. Vind het erg prettig om hier mijn verhaal kwijt te kunnen. Ben nog erg nieuw in dit proces en daardoor erg onzeker. En wat jullie allemaal eigenlijk al zeggen: het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit. Maar ik haal me zoveel in mijn hoofd. Wat als er nu geen bevruchting optreedt? Als het sperma van mijn man weer erg slecht van kwaliteit is? Als we geen cryo's hebben? Als we straks geen pogingen meer hebben? Jullie zien het al.. het is erg druk in mijn hoofd...

Geplaatst

Tess,

Je had het wel al verwacht, maar het komt ow zo hard aan als je het definitief te weten komt.

Heel veel sterkte om dit te gaan verwerken!

Marlijnne,

Goed zo, blijf zo positief denken dat doet je goed. Lichamelijk en geestelijk!!

Ik heb pijnlijke borsten, dat komt van de bolletjes. Heb ik elke keer.

Verder voel ik me weer precies het zelfde als alle vorige keren.

Soms ben ik zo aan het focussen op mijn lichaam om op te kunnen merken wat er nu anders kan zijn dan vorige keren.

Vandaag weer gaan werken, heb rustig aan gedaan en het is prima gegaan.

Gedachten goed kunnen verzetten, het was psychisch druk op het werk.

Veel moeten regelen en moeten lezen. Er is veel gebeurd afgelopen week toen ik afwezig was.

Boogie,

Natuurlijk dat je hier van baalt. (Dat zou ik ook doen op het moment dat ik dit zou horen)

Probeer om het te laten bezinken en lees hier op het forum de verhalen van meiden die wat 'minder' follikels hadden groeien met DE PERFECTE EITJES ERIN.

Succes Boogie en op naar zaterdag, mijn duimen draaien voor je!!!!

Ivf-Vader,

Het gevoel wat je hebt lijkt mij een logisch gevoel.

Dit zal naar mijn idee iedereen hier op het forum wel herkennen.

Natuurlijk gun je het een ander en ben je blij voor die persoon als het gelukt is.

Maar je wilt dit zelf zo graag meemaken, je bent er klaar voor, laat maar komen dat geluk!!!

Raba,

Zoals al eerder aangegeven werd. Bel het ziekenhuis als je het zelf niet vertrouwd.

Sterkte!!

Lot,

Wat knap van je dat je een ander hier komt steunen, respect hiervoor!

Logisch dat je hier moe van wordt, zowel fysiek als mentaal.

Ik wil je nogmaals heel veel sterkte toe wensen.

Ik lees nu dat je met de pil bent begonnen voor de volgende poging.

Toi, toi, toi!

Geplaatst

Boogie, ik had met de eerste FM 6 stuks, en de tweede FM (notabene 4 dagen later), 13 follikels, met als resultaat 12 eicellen!

dus het kan nog alle kanten op:tongueP:!!!

liefs joske

Geplaatst

nou meiden hoewel ik het al wist ben ik toch natuurlijk verdrietig. Het is nu defenitief voorbij onze eerste icsi de ongi is doorgebroken. En mijn miskraam is dus aan de gang.

Voel me leeg en heb nog last van mijn rechterzij morgen bellen met het radboud.

Geplaatst
Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP: 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

renata:tp 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen: 24 augustus

Nou omdat het nu doorgebroken is zet ik mezelf met bibbers rood.

Bedankt meiden voor jullie steun

En veel sterkte aan de andere meiden

En veel geluk voor ons allemaal.

Geplaatst

He getverderrie! Je hoopt toch tegen beter weten in dat t goed komt, maar zo werkt het helaas niet. Sterkte meis!

Liefs,

Lot

Geplaatst

Wachtbanje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's, testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: TP 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

Renata:TP 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen 24 augustus 2010

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus 2010

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden