Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Iedereen bedankt voor alle reacties!

Het gaat hier goed, en in tegenstelling tot heel veel meiden hier zit ik nu te wachten tot ik ongesteld word...

@RAba: KUT, als ik dat mag schrijven... Sterkte

@Boogie: Natuurlijk ben je telleurgesteld, je had meer gehoopt. Ik denk dat heel veel meiden hier het gevoel kennen van telleurgesteld uit het ziekenhuis komen. Maar het is wel mooi dat ze allemaal ongeveer even groot zijn. En bij ons in het ziekenhuis zeggen ze dat ze liever minder hebben van goede kwaliteit, dan meer van mindere kwaliteit. Ik hoor ook veel verhalen van meiden die wel 15 of 20 folikels hebben, terwijl ze in ons ziekenhuis tevreden zijn tussen de 5 en 10 folikels. En omdat ze nu misschien alle follikels nog niet kunnen zien, kan het best zijn dat er een paar verstopt zijn.. Succes!

@IVF vader: jullie zijn het ons gewoon een beetje verplicht om het bankje groen te kleuren, dus we duimen gewoon voor jullie door!!!

Tess

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jaaaa, plof... daar zit ik dan!!! Vanmiddag een tp gehad van 2 cryo's, ze hebben het beide overleefd. Ben dus helemaal blij!!

Ze zaten beide al in het zgn. morulastadium. De arts was erg enthousiast over de kwaliteit.

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's, testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: TP 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

Renata:TP 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen 24 augustus 2010

Sonja81: TP 13 augustus, 2 cryo's, testen 27 augustus

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus 2010

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

Liefs Sonja

Geplaatst

@sonja81:Super dat de cryoos het hebben overleefd.Dat blijft toch spannend.

Succes met Broeden...

Ik had mijn temp is opgenomen zit op de 37,6. Normaal heb ik nooit zo n hoge temp. Heb weleens gelezen dat als het hoog blijft. Houd me er niet teveel aan vast hoor..je kan jezelf zo gek maken. Ik had het gewoon heel warm dat ik dacht even kijken.

Het is rustig vandaag hier!!Duurt ook weer even voordat de volgende mag testen.Wordt aankomende week weer broekloeren.

Groetjes!!!!

Geplaatst

Ik ga ook plaatsnemen op het wachtbankje. Morgen worden er 2 emmy's teruggeplaats. Van de 12 eicellen die bevrucht zijn, zijn er 5 goed voor tp. Hopelijk kan er ook nog iets ingevroren worden..... spannend.

Iedereen die nog wacht: Succes!!!!

Geplaatst

Sonjaaaaaaaa, ze zitten nu lekker warm bij je waar ze horen te zitten.

Succes!

Marlijnne,

Wanneer heb je je temp opgenomen?

Dit is het meest betrouwbaar als je dit elke ochtend op hetzelfde tijdstip doet, nog voordat je uit bed bent geweest.

Hoop voor je dat de temp mooi hoog zal blijven!!

Lianne,

Welkom en ik wil jou ook heel veel succes toe wensen op het wachtbankje!

Yonne,

Begin een goed gevoel bij jou te krijgen.

Hoe voel jij jezelf?

Geplaatst

@liannne: Welkom en veel succes!

@ wish: nu deed ik het vanmiddag zomaar.

Maar als ik het niet vergeet dan idd de ochtenden.

Temp jij ook dan?

Lfs,

Marlijn

Geplaatst

@Sonja

wat fijn te horen dat beide cryootjes goed ontdooit zijn, super!!! heel veel succes!!!!!

@Lianne, wat een goede score, succes op het bankje!

Marlijnne, Yonne en Wish, jullie gaan best gelijk op nietwaar, wat spannend, kom meiden krik het aantal groene namen maar wat op!!!!

succes allemaal

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi even een reactie over tempen. Heb dat ook gedaan na de tp. Maar de temp is onbetrouwbaar, zolang je ultrogesteran bolletjes inbrengt. Hierdoor blijft je lichaamstemp hoog. Zelfs als je menstruatie krijgt. Je hebt dan de hele tijd het gevoel dat je bloost en het warm hebt. Helaas onbetroubaar. Het kan wel als je niet van die bolletjes inbrengt.

Geplaatst

Meiden en mannen thanks voor de steun.

Super hoor Sonja we duimen voor je

Lianne super zo'n mooie score. Ik hoop ook dat ze goed genoeg zijn voor je voor ingevroren te worden. Spannend.

Geplaatst

He Wish

Zelf heb ik nog geen idee... Voel vanalles en niks. Zoals Marlijnne al zei: je kan jezelf zo gek maken. Ik voel in ieder geval geen heel uitzonderlijke dingen. Wat krampjes/steekjes ed in mijn buik, maar niet anders dan anders. Vandaag rook iets ineens raar, dus vroeg ik me ook af of dat misschien een voorteken was :) Tja, nog een paar dagen wachten. Ik denk dat ik zondag ga testen.

De vorige keer werd ik uit mezelf ongesteld op deze avond/ nacht.

En als ik dat rode bankje zie, dan kan ik niet nalaten te denken dat er statistisch gezien toch weer een keer iemand zwanger zou moeten raken. Ik hoop dat ik het begin van een groen rijtje mag inluiden.

Sinds afgelopen zaterdag kreeg ik ineens een wat positiever gevoel. Daarvoor voelde ik me down en zonder energie. Mocht ik positief testen, dan ben ik wel benieuwd of er zaterdag dan iets is gebeurt in mijn lijf. Toen de innesteling oid? Iets dat mijn lijf toch heeft opgepikt?

Sven, zag je berichtje over testen ergens staan. Moet wel lachen. Volgens mij is het maar goed dat er geen terugplaatsing bij jou is geweest, dan had je al 10 testen gedaan! :) Erg he, dat afwachten.

Yonne

Geplaatst

Wish, wanneer mocht jij ook alweer testen? Kan de hele rij berichtjes wel doorkijken, maar vragen is makkelijker :)

Yonne

Geplaatst

We mogen volgens mij 17 dagen na de punctie testen. Dat zou 21 aug zijn.

Maar ben elke keer op dag 14 na punctie ongesteld geworden.

Laatste verse tp waren we dag 14 voorbij en gingen we 's morgens op dag 15 testen, maar werd toen helaas net daarna ongesteld.

Dus denk dat we 18 of 19 aug gaan testen.

Pffff, eerst zo ver zien te komen en dan durf ik waarschijnlijk nog niet te testen. Hahaha!

Geplaatst

Hahahahha Yonne, je hebt helemaal gelijk.... Al ik zelf een TP had gehad, had ik vanaf dag 0 elke ochtend getest en vanaf dag 8 2x per dag. Maar ik ben dan ook gek. En ik zou willen dat er een tweelingtest was. Ik hoop zooooo op een eenling!

Geplaatst

Hoi Sonja

Fantastisch dat ze allebei goed ontdooit zijn en nu lekker warm in je baarmoeder zitten. Toch weer een ontzettende opluchting.

Bij mij is ook alles goed gegaan gelukkig. Alle 3 goed ontdooit en alle 3 teruggeplaatst.

Nu dus weer van start met die verschrikkelijke wachtweken.

25 augustus mag ik testen. Veel succes op het wachtbankje.

@Lianne: Heel veel succes met je TP morgen. Hoop dat je nog wat cryootjes zult hebben. Succes op het wachtbankje.

@Yonne: Succes en geduld nog deze laatste daagjes.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's, testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: TP 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

Renata:TP 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen 24 augustus 2010

Daniella: TP 13 augustus, 3 cryo's, testen 25 augustus

Sonja81: TP 13 augustus, 2 cryo's, testen 27 augustus

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus 2010

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

Geplaatst

@ yonne:

Wel goed dat je je "beter" voelt en positief bent. Houd dat vast!!Dan gaan we dit bankje is even wat groener maken. pfffffff hope so!!

En dat tempen...tja was nu toeval. Je wordt heen&weer geslingerd in je gevoelens waar je wel of niet goed aan zou doen. Ga ook niet tempen. Gek maken moeten we niet doen.

Stiekem doe je het soms toch.pfffffffff nog een weekkk...

Eerder testen doe ik niet! Vorige keer was ik 2 dagen voor testen ongi.

Wachten maarrrrr en lekker brrroeden...;-)

xxxx

Zo fijn dit forum

Geplaatst

Heey,

Vanmiddag ineens ongesteld!

Yeah!!!

Maandag maar ff bellen met ziekenhuis, maar zal niet meer augustus worden, maar voor degenen die straks op het september bankje komen zitten: ik ben er dus ook weer bij! (als de cryo goed ontdooit natuurlijk).

Tess

Geplaatst

Tess,

Vooruit voor deze ene keer, zeg ik tegen je dat het super is dat je ongesteld bent geworden.

Op naar de laatste cryo. Dat hij/zij eerst zal bewijzen dat het een toppertje is!!!!

Marlijnne,

Tja, je 'verzint' :hmz: van alles om erachter te kunnen komen of dat het gelukt is of niet dus dat tempen is echt zo gek nog niet. (ik heb dit ook gedaan de na de tweede tp)

Sven,

Een tweelingentest, dat zou wat zijn. Succes met het uitvinden hiervan!

Moet je wel snel zijn, over 8 dagen is het zover.

Echt moeilijk he, dat wachten.

Elke keer zeg ik tegen mezelf voordat die wachtweken beginnen dat ik me niet gek laten maken door de dagen af te tellen.

Vandaag betrapte ik mezelf erop dat ik 3 keer op de kalender keek om nog eens goed te kijken of het echt niet toch 14 aug zou zijn.

Weer een dag minder wachten. :lac:

Daniella,

Ook jou wil ik heel veel sterkte toe wensen tijdens het wachten.

Net als Sven ook 3 frosties terug laten plaatsen. (waar ben jij onder behandeling)?

Geplaatst

Daniella wat goed dat ze alle 3 goed ontdooit zijn, daarmee zijn het in ieder geval allen al toppers toch!!! wat spannend meis, veel succes!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst
Tess,

Net als Sven ook 3 frosties terug laten plaatsen. (waar ben jij onder behandeling)?

haha Wish, dit ziet er wel grappig uit....iemand die nog niet de historie kent zal denken, jeetje ze zijn echt ver tegenwoordig met de technieken!!

Geplaatst

Hey Marlijn,

Goed zo die gaat!!! Je bent al op de helft, en nu maar die 2e wachtweek in!

Wat betreft al die fysieke toestanden, je wordt idd echt helemaal gek! Het is dat ik zelfs nog geen punctie gehad heb, want ik voel me nu ook al zwanger-achtig haha! Ik weet niet wat het is, maar ik merk nu (met korte protocol) ineens veel meer van de puregon. Ben beetje misselijk, borsten 2 maten groter? enzv.

Kan ook zijn dat ik het de vorige keer ook had maar toen te druk om het te registreren, zeg maar. Nu ben ik echt wel heel ontspannen na 4 weken vakantie, dus ik hoop ook maar data dat een gunstig effect heeft.

Overigens wist ik toen ik even zwanger was begin december 2 dagen voor testdatum ook zeker dat het raak was. Voelde me zo zwanger! En dat terwijl ik iets daarvoor juist het gevoel had dat ik heel erg ongi ging worden. Zo zie je maar :)

Succes met wachten en broekloeren, zou wel leuk zijn om straks met 2 tweelingen het terras te gaan terroriseren, niet :occasion17::occasion17: ?

Aafke

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden