Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier zijn 2 toppers aan boord, beide van A kwaliteit. Nu moeten ze lekker gaan innestelen en heerlijk blijven zitten.

Helaas is er niets ingevroren, we gaan er stiekem vanuit dat het eigenlijk ook niet nodig is met deze 2 toppers, maar je weet het nooit......

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Lianne

Fantastisch twee toppertjes bij je. En nu idd nog even lekker innestelen zodat je idd ook geen cryootjes nodig hebt.

Heel veel succes.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's, testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: TP 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

Renata:TP 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen 24 augustus 2010

Daniella: TP 13 augustus, 3 cryo's, testen 25 augustus

Sonja81: TP 13 augustus, 2 cryo's, testen 27 augustus

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus 2010

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

Negatief, niet zwanger...

Weer heel wat om te verwerken.

Kon het niet laten om vanochtend te testen, maar helaas negatief. Een positief gevoel zegt dus niks jammer genoeg. Vanmiddag zijn de voorbodes van de menstruatie begonnen. Het heeft nog niet doorgezet, maar voor mij is het duidelijk dat deze poging afgelopen is.

Omdat ik deze poging heel zwaar vond lassen we een pauze in. Moeilijk, maar noodzakelijk. Ik zie nu vooral op tegen alle emoties (verdriet en pijn) die ik ga krijgen bij alle vriendinnen die nu zwanger zijn en die waarschijnlijk de komende tijd nog gaan komen. Ik had zo graag ook een van hen geweest.

Ondanks alle steun is het toch een eenzaam traject.

Komende tijd lekker op vakantie, dan zal ik dus hier even niet komen. Succes voor de mensen in de wachtweken! Maak er een groen rijtje van!

Liefs, Yonne

Geplaatst

@yonne: waarrschijnlijk ken jeje eigen lichaam het best,maar ik hoop toch nog dat dit niet waar is. Wil je in ieder geval veel sterkte wensen. Ook met de keus om even pauze in te lassen. Dat valt niet mee. Het is zo oneerlijk. En super moeilijk dat je mensen om je heen hebt die zwanger zijn. pffffff..

@aafke: Ja een week voorbij. Goh doe je verkort traject en heb je nog klachten,maargoed die neem je ws voor lief. Het gaat mega snel. Wanneer heb je nu punctie. Maandag? Heb bij dokter K. kwart over 9 afspr. Misschien doet ze wel jou punctie. Idd lekker dat je nu nog vakantie daarvoor hebt. Dat heb ik dus ook dat ik soms eigenlijk niet meer weet hoe ik me de vorige keer voelde. Laat maar komen volgend jaar die mooie zomer, dan gaan we de hele boel terroriseren!!!hhahahaa

Ik voel me zo raar, ben mega druk in mijn lichaam(hoewel ik me nog wat koest moet houden)Dit heb ik ook als in ongi wordt, maar mijn vriend zegt het is veel erger. Pfff! Vanavond verjaardag. Nog niet zo heel veel zin in.

@lianne: nu lekker broeden!! Succes!!

Groetjes!!Marlijn!!

Geplaatst

OH, wat erg Yonne!! Heel veel sterkte de komende tijd!!Fijn dat je op vakantie gaat, kun je even al je zinnen misschien verzetten en je hoofd proberen leeg te maken.

Lianne, nu lekker broeden op je toppers!

Geplaatst

Hoi Meiden en Heer!

Morgen plof ik bij jullie op het bankje!!

Dan krijg ik een tp.

Morgen zal ik me even toe laten voegen op het bankje ;-)

Liefs Bianca

Geplaatst

@Yonne: ik hoop dat je deze keer door je lichaam voor het lapje wordt gehouden en dat je toch zwanger blijkt te zijn!!

@bianca: welkom. Weet wel: we accepteren alleen nog groen, dus we verwachten nogal wat van je :-)

Geplaatst

Yonne,

Wat afschuwelijk dat het wederom niet is gelukt.

Helaas dat een pauze nu noodzakelijk voor je is.

Het lijkt mij dat een pauze ook veel van je vergt, omdat je zo graag door wil gaan en net als je vriendinnen ook zwanger mag worden en zijn.

Meid, heel veel sterkte!!

Hoop dat de vakantie je goed zal doen en dat je lichamelijk en geestelijk tot rust kan komen.

Geplaatst

Hoi Jeroen en Sylvie,

Daar gaan we natuurlijk alles aan doen!!!

Dus op naar de groene regel!!!!

En hoe gaat het met jullie wachtweken jeroen??

Geplaatst

Bianca,

Succes met de tp vandaag!!!

Yvonne,

Wat erg dat het niet gelukt is. Hopelijk kun je genieten van je vakantie en daarvan bijkomen. Heel veel sterkte!

Verder iedereen succes met wachten!!

Geplaatst

wd 7 vandaag. Op de helft. En ik vind helemaal niet dat het snel gaat... Zo ontzettend spannend...is het gelukt? En zo ja....1? 2? misschien zelfs 3? Op dat laatste krijgen we natuurlijk nog geen antwoord :-)

Geplaatst

In de eerste dagen kun je genieten van het feit dat je iets bij je draagt, alle opties staan open, daarna wordt het moeilijker.

Ik duim dat de test positief uitslaat voor jullie!

Geplaatst

Hoi Iedereen,

Ik heb vandaag een 8 cellige embryo terug geplaatst gekregen!!En de andere 5 waren ook goed genoeg dus gaan de vriezer in!!!

Op naar 2 hele lange wachtweken!!!

Iedereen succes met wachten!!

Geplaatst

Bianca wat een goed nieuws en 5 cryo's, wauw, dat wil ik ook!!!

Nu duimen dat deze topper lekker lang blijft zitten, spannend zeg!

Geplaatst

@Aafke, succes morgen met je punctie!!!!!!

@Bianca1, wat goed dat je een mooie teruggeplaatst hebt gekregen en nog eens 5 cryo´s top!! veel succes!

@Lianne, jij ook veel succes met je 2 toppers!, super zeg, succes

@Yvonne, wat ontzettend klote meis!!! tuurlijk wil je het heel graag en had je je graag bij je vriendinnen gevoegd, we herkennen het gevoel allemaal. NU eerst de tijd en ruimte om deze enorme teleurstelling te verwerken, veel sterkte!!!!!

Marlijnne, jij zit ook al een eind tegen richting de testdatum, goed dat je je nog kunt weerstaan!, succes!

iedereen in de wachtstand, succes hoor!!

liefs

Babeth

Geplaatst

hoi bianca

succes met de 2 spannende wachtweken

wauw 5 cryo's over voor in de vriezer hopen dat je die voorlopig niet nodig heb.

liefs willy

Geplaatst

Willy en Babeth Dank jullie wel!!Hopelijk heb ik die cryo's niet nodg maar zowel ben ik er van overtuigd dat het dan als nog gaat lukken!!!

Jij succes met je laatste wacht week!!

Geplaatst

Dank je wel sylvi,Ja ik stond helemaal verbaast!!had het echt niet verwacht!!

Ben jij trouwens al in het nieuwe gebouw geweest met een tp??

Dank je son,Bankje voelt lekker warm aan nu gaat het echte werk beginnen ;)

Geplaatst

Ja, op 26 juli onze cryo tp. Wat is alles groot tegenover het oude gebouw. Ook de kamer bij het lab met die doorgeefluiken, heb je dat gezien. Lijkt wel een chinees.

Ziet er mooi uit.

Geplaatst

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's, testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: TP 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

Renata:TP 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen 24 augustus 2010

Daniella: TP 13 augustus, 3 cryo's, testen 25 augustus

Sonja81: TP 13 augustus, 2 cryo's, testen 27 augustus

Bianca: TP 15 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus 2010

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

Zo meid, je staat ertussen ;) Naast/onder mij nog wel :-P

Liefs

Geplaatst

thanks sonja ;)

Ja idd is een heel groot gebouw maar brrr wat is het daar koud!!!

We kwamen de behandel kamer in lopen en hoorde allemaal gekke geluiden zitten ze gewoon van het lab al in de kamer!!!Erg grappig.En die drempel voor het parkeer terein is echt een drama vooral lekker als je net een punctie hebt gehad!!!Maar jij gaat volgende maand met je laatste icsi beginnen??Spannend!!!

Geplaatst

@bianca: succes met wachten!! Spannend.

@babeth: vind het altijd zo lief dat je met iedereen meeschrijft en hart onder de riem steekt. Dat wilde ik even zeggen,na het lezen van jou recente geschiedenis.

Wat sylvie zegt als de 1e week om is dan wordt het vreselijk moeilijk. Heb vandaag ook tnt slecht dag. Heb heel slecht geslapen en voel me niet lekker. Voel van alles in mijn buik dat ik denk o neeeee...........

Ik houd moed!!

Groetjes,

Marlijn

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden