Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik mag beginnen met stimuleren!! 150EH puregon!!

30juli terug komen en ws 1e week augustus punctie!!! Ahhhhh Spannend!!

Bedankt voor jullie reacties, dat is zo fijn hier.

@boogie: ik hoop dat het goed komt voor je

@ wish: verschilt toch per ziekenhuis.....als het doel maar hetzelfde is. Gonal is ook om te stimuleren?

@mirthe: en hang je al boven de wc;-)

@daruma: pfff slopend dat wachten he.... en dan al die kwaaltjes. Wat je zegt ik denk dat het door de deca komt. Zh zei dat ook al. Die vonden me pips hoewel ik het idee had dat ik toch echt aan het overkoken was. pffffff alweer een schoon shirtje aan. hahahhaha

Welkom voor een ieder die hier nieuw is aangeschoven.!!!

@guusje: kan me voorstellen dat je wil testen. Hoeveel heb je er in huis?Successsss.toch nog even wachten?

Groetjesss!!!

owja ik zit natuurlijk helemaal met mijn hoofd in ivf,maar zie regelmatig iui staan. Kan iemand mij kort uitleggen wat dat inhoud?

Dank!

Liefs,Marlijn

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Iui staat voor:intra uteriene inseminatie, oftewel dan wordt het zaad ( gewassen) hoog in de baarmoeder gebracht!

Succes met je poging!

Geplaatst

Meiden,

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen hoor! Ik zeg dat wel, maar eigenlijk vind ik dat wel eng.

Ik heb er 2 in huis netjes te wachten :-)

Geplaatst

hey meiden

ik sluit me hier ook maar bij aan.

Ik heb maandag 19 juli een TP van twee 8 cellige topemmy's gehad op de derde dag na punctie, dus dat is een goed begin.

We hadden 9 bevruchtingen van de 12 eitjes!! jippie

En dan ook nog 5 cryo's! Van de 5 cryo's zijn er ook vier 8 cellig, en 1 is 7 cellig.

Ik had deze score niet verwacht, en we zijn er ook erg blij mee.

Het feit dat er ook cryo's zijn, vindt ik super, ook omdat ik van verscheidene al heb gehoord dat het UMC streng is met invriezen, waarschijnlijk wel terecht.

Ik mag 3 augustus testen, dat is 18 dagen na punctie.

ik geloof dat Mirthe en darua (sorry weet de naam niet meer precies)

ongeveer gelijk lopen.

Bij mij zijn de eierstokken ook nog gevoelig, vooral als ik werk. Ik heb fysiek zwaar werk, dus wel moeilijk om een beetje op te passen.

wanneer is eigenlijk de innesteling na TP op dag 3, weet iemand dit? ben ik vergeten te vragen.

liefs joske

Gast Sannie66
Geplaatst

@Joske, goed hoor meis dat je het zo snel weer aandurft... heel veel succes deze ronde!

Geplaatst

Meiden, heel veel succes hier in deze slopende weken!!! Op naar heel veel groen!!!

Geplaatst

He Marlijne, haha nee hang nog niet boven de wc...helaas...heb er alles voor over. Heb wel sinds vanmorgen een enorme boei, gloeiende wangen en wat verhoging. Hopelijk een goed teken!!! He Joske, spannend hoor! Ja we lopen ongeveer gelijk. En voel jij al iets? Kan natuurlijk nog niet...mijn arts zei dat de innesteling 2 a 3 dagen na de tp (4 dagen na punctie) is. Maar ik lees meerdere verhalen...

Geplaatst

Hoi Meiden,

Als alles goed gaat kom ik ook bij jullie op het wachtbankje!!

En hopen op heeeeel veeeeel dikke groene regels!!

Liefs Bianca

Geplaatst
He Marlijne, haha nee hang nog niet boven de wc...helaas...heb er alles voor over. Heb wel sinds vanmorgen een enorme boei, gloeiende wangen en wat verhoging. Hopelijk een goed teken!!! He Joske, spannend hoor! Ja we lopen ongeveer gelijk. En voel jij al iets? Kan natuurlijk nog niet...mijn arts zei dat de innesteling 2 a 3 dagen na de tp (4 dagen na punctie) is. Maar ik lees meerdere verhalen...

Dat hangt volgens mij ook af van op welke dag je TP was, sommige ziekenhuizen doen 3 dagen na punctie, andere 5 dagen na punctie.

Maar eigenlijk denk ik dat het per persoon giga verschilt.

Zullen we hier alvast een lijstje maken met datum en namen? Is misschien wat overzichtelijker, want nu staat alles van iedereen zo door elkaar....

Iemand die dat wil opstarten?

Geplaatst

Goed plan Daruma..... als jij nou begint met je naam + testdatum, dan zullen er zeker meer meiden jou volgen :) Succes!!!

Op naar heeeel veel groene regels :)

Geplaatst

Ik zou alleen niet weten wat ik allemaal in moet vullen wacht al 27 dagen op mijn menstruatie ofzo en geen idee hoe alles gaat lopen dus zodra ik begonnen ben voeg ik me toe aan jullie lijstje.

Liefs Bianca

Geplaatst

owwkeee, dan start ik wel (durf niet zo goed :))

Wachtbankje AUGUSTUS

Daruma: TP 18 juli, 2 emmy's, testen 2 augustus

Geplaatst

@Joske, super dat je weer begonnen bent, en je zit alweer in de ww, ik hoop over ongeveer 2 weken in de ww te zitten, volgende week weer beginnen met spuiten.

Geplaatst

Wie sluiten er bij Daruma aan? Anders zit ze zo alleen op het bankje....dussss... plof er lekker naast!

Hopelijk volg ik snel :) Maar eerst maar eens ongesteld worden haha ;)

Geplaatst

Wachtbankje AUGUSTUS

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Hoi, ik durf wel, kom gewoon bij je op het bankje zitten hoor ;-)

Sterkte voor iedereen!

Geplaatst

:hello:

Als ik weet wanneer punctie is, dan plof ik erbij. Anders staat er niks achter mijn naam........dat kan echt niet:icon_geek:

komt vanzelf!

Ik lees en schrijf gezellig elke keer mee!!

liefs!!

Geplaatst

Wachtbankje AUGUSTUS

janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

ik voeg me ook ff toe

Geplaatst

Hoi allemaal,

Wat stoer dat jullie plaats hebben genomen op het bankje!

Ik zelf wil niet meer op een bankje plaats nemen.

In mijn onderschrift zal ik alles duidelijk opschrijven dan weten jullie het ook wel.

Op naar ontzettend veel groen op deze bank!!!

Geplaatst

Wachtbankje AUGUSTUS

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Hoi Janine, heb je toegevoegd, je kunt kleur behouden door het bericht te Quoten (rechtsonderin) en dan overbodige tekst weg te halen.

Groetjes KrisKras

Geplaatst

Ik voeg me ook even toe.

tp 18 juli van 2 verse embryo's testen 1 aug.

Hoe krijgen jullie al die info bij wat je typt? Snap deze site nog niet helemaal denk ik...

Geplaatst
Wachtbankje AUGUSTUS

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Zo ik sta er ook bij op!!!

Geplaatst

Wachtbankje AUGUSTUS

Heb je even boven aan gezet Mirthe, veel succes!

P.s. de opndertekst kun je veranderen bij gebruikersinstellingen --> handtekening

Geplaatst

Wachtbankje AUGUSTUS

Tess: TP: 29 juli 2010 2 cryo's (als ze goed ontdooien), testen: 12 aug 2010

Zo, heb me er ook maar weer bij gezet.

Succes voor iedereen!!!

Ik zie (helaas) veel bekende namen.

Hopen dat dit dan de laatste keer is!!

Tess

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden