Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Minoes, ik ga voor je duimen dat het niks is en dat de echo morgen gewoon goed is.

@Sharon, wat fijn dat je zo veel echo's krijgt. Ik heb over 2 weken pas de 2e echo. Ik zou ook wel een extra echo willen.

@Moon, geweldig hè om dat hartje de eerste keer te zien.

Krijgen jullie ook al een beetje een buikje? Ik ben van mezelf erg slank en heb nu wel al een klein buikje. De meeste broeken zitten ook niet echt lekker meer. Thuis loop ik meestal met de knoop los. Ik merk ook dat mijn buik 's morgens minder dik is dan 's avonds.

• Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey

ik kan helemaal geen 1 broek meer aan,

dit is de tweede echo morgen en de eerste was supper dusik denk dat het wel los loopt ik ben ook bij de dokter geweest en alles was rustig van binnen.

maar die angst achhhhhhhhhhhh ik hoop dat ik kan slapen

liefs jessica

Geplaatst

1e echo:

Kimmie: 29 juli

Cindy: 29 juli

Vanessa: 30 juli

Moi: 30 juli

2e echo:

Audrey: 21 juli

Mob: 26 juli

Sharon:26 juli

Minoes:27 juli

Pammie: 2 augustus

Sanne: 3 augustus

Kim: 11 augustus

Dreamer: 11 augustus + 13 augustus

Moon74: 16 augustus

March:

Afspraak verloskundige:

Mob: 10 augustus

Uitgerekend:

March: 1 maart 2011

Sharon: 1 maart 2011

Minoes:1 maart 2011

Pammie: 1 maart 2011

Dreamer: 3 maart 2011

Mob: 4 maart 2011

Sanne: 5 maart 2011

Kim: 6 maart 2011

Moon74: 9 maart 2011

Audrey: 9 maart 2011

Moi: 15 maart 2011

Kimmie: 17 maart 2011

Vanessa: 27 maart 2011 (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden)

@Minoes: Wat fijn! Gefeliciteerd!

Ik kom net bij de verloskundige vandaan! Dat ik daar nog eens zou zitten zeg....pff dat had ik niet durven dromen.Uitgebreide intake gehad en weer een echo gehad.

Dit keer een uitwendige echo. Ik had geen volle blaas, dus de VK was even bang dat ze em niet zou kunnen vinden. Maar jawel hoor, daar was Mobje weer, ook het hartje weer zien kloppen!

Een tas meegekregen met allemaal foldertjes en spulletjes, echt leuk!

Ik mag over 2 weken weer terug voor een volgende echo en ook de afspraak voor de termijnecho is al gepland. Wat is dit leuk! Het wordt steeds echter!

Geplaatst

hey mob

ja fijn he dat alles zo echt word zo kreeg ik vanmorgen te horen dat je naar de 2 de echo maar 4 % kans heb op een miskraam dat is niks.

iedereen heel veel succes

liefs jessica

Geplaatst
hey mob

ja fijn he dat alles zo echt word zo kreeg ik vanmorgen te horen dat je naar de 2 de echo maar 4 % kans heb op een miskraam dat is niks.

iedereen heel veel succes

liefs jessica

ligt er natuurlijk wel aan wanneer en met welke week je de 2e echo hebt

Geplaatst

Wat fijn Jessica. Heerlijk gevoel dat alles goed zit hé!

Kim,ik heb ook al een flink buikje,echt een opgezet gevoel. Wil op t werk toch nog even m'n buik inhouden,en dat kost me soms best moeite hihi!

Nog even,en ik heb ook m'n 2e echo! Kan niet wachten!!

Geplaatst

ja ze zeiden het vamorgen teggen mij dus geeft wel een goed gevoel.

en de rest van de meiden ook veel plezier met jullie echo's

liefs jessica

ps nu moet ik wachten op het bericht van umcg voor hun vlk spannend!!! leuk

Geplaatst

Dames die de tweede echo gehad hebben, super zeg dat alles op schema gaat!

Jullie hebben nu toch echt al een mini mensje gezien, hoofdje, rompje WOw lijkt me zo geweldig!

Minoes voor jou was het extra spannend, fijn dat alles ok was. Hebben ze gezegt wwar de afscheiding nu vandaan kwam?

Geplaatst

Iedereen met een goede echo gefeliciteerd. Super goed!!!!

Erg fijn dat sommige van jullie zo vaak een echo hebben. Ik vraag me af waarom dat niet overal gelijk is. Ik wil ons kleine hummeltje ook wel weer eens zien, maar ik moet nog 2 weken wachten.

Geplaatst

Ik moet ook nog 2 weken wachten, had ook graag wat eerder gegaan!

Maar helaas.

Ach, ik troost me maar met de gedachte dat we dan wel een echt beebje te zien gaan krijgen!

Want met de 1e echo kon ik er nog niets van maken hoor, haha.

Wat super dat alle echo's goed zijn zeg!

En wanneer je het hartje hebt zien kloppen is de kans op een miskraam idd nog maar erg klein.

Liefs Dreamer

Geplaatst

hallo

ja het was nestel bloed hebben heel veel vrouwen maar om dat het de eerst x is zei dan is dat anders je weet niet wat je kan verwachten en iedreen is anders.

ja het word nu echt een mensje appart dat dat kan maar zo mooi

iedereen een fijne week en hopen op veel mooie baby's

liefs jessica

Geplaatst

He Kimmie,

Ik ben ook erg nieuwsgierig en spannend of ze al iets kunnen zien bij mij, ben een paar dagen minder ver dan jij bent. Verder houd ik veel vocht vast in mijn enkels, ben ik misselijk en moe...dus aan de signalen ligt het niet...Jij mocht ook in de ochtend he?

Geplaatst

@Cin en Kimmie, heel veel succes met de echo morgen! Leuk!

Hier beginnen de zenuwen aardig te komen... Omdat wij vorige week bij precies 6 weken nog geen hartslagje hadden en dat eigelijk wel mogelijk moest zijn volgens de gyn. Wij mogen vrijdag en de dagen gaan echt héél langzaam voorbij! De vraag is steeds.. wat als er geen hartslagje is? Dan ben je al zo ver... Jeetje, wat spannend!

Geplaatst

Ja Moi dat is heel spannend. Ik ben wel al 10 x gewaarschuwd dat de kans groot is dat ze nog niets zien, dus probeer je daar ook aan vast te houden. Het kán bij 6 weken maar kan ook nog even duren.

CIn

Geplaatst

Moi, wij mochten met minimaal 7 weken de eerste echo. Dit omdat er anders vaak nog geen hartslag te zien is, dus maak je niet te druk. Over twee nachtjes weet je het al!

Kimmie en Cin, veel succes bij de echo morgenvroeg.

Cin hoop voor jou dat er wel al een hartje te zien is, er zijn uitzonderingen.

Geniet ervan!!

Geplaatst

kimmi en cin

heel veel plezier morgen ik zal voor jullie duimen.

ik mocht ook pas bij 7 weken komen.

liefs jessica

Geplaatst

Sanna wanneer maak jij eens zo'n prachtige banner aan!!!

Hoe voel je je verder?

Dreamer lieverd hoe is het met jou?

xxxxArzu

Geplaatst

@Kimmie en Cindy, heel veel succes met de echo morgen. Fijn dat jullie 's morgens mogen, hoef je niet de hele dag te wachten.

@Moi, wij mochten ook pas met 7 weken voor de 1e echo, omdat er eerder vaak nog niks te zien is. Het is bijna vrijdag, succes.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden