Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011


Dreamer

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

2e echo:

 

Kim: 11 augustus

 

Dreamer: 11 augustus

 

Cindy: 12 augustus

 

Kimmie : 17 augustus

 

Moi: 20 augustus

 

March:

 

 

 

3e echo:

 

Chablis: 12 augustus

 

Dreamer: 13 augustus

 

Moon74: 16 augustus

 

Pammie: 16 augustus

 

Sanne: 19 augustus

 

 

 

 

 

Afspraak verloskundige:

 

Chablis: 12 augustus

 

Minoes: 12 augustus

 

Moi: 13 augustus

 

Mob: 23 augustus (termijnecho)

 

 

Uitgerekend:

 

March: 1 maart 2011

 

Sharon: 1 maart 2011

 

Minoes: 1 maart 2011

 

Pammie: 1 maart 2011

 

Dreamer: 3 maart 2011

 

Mob: 4 maart 2011

 

Sanne: 5 maart 2011 zwanger van een tweeling

 

Kim: 6 maart 2011

 

Moon74: 9 maart 2011

 

Audrey: 9 maart 2011

 

Chablis: 13 maart 2011

 

Moi: 15 maart 2011

 

Kimmie: 17 maart 2011

 

Cindy: 21 maart 2011 (tweeling)

 

Vanessa: 27 maart 2011 (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden) zwanger van een tweeling

 

March:

 

 

 

 

 

Net weer ff een kijkje in m'n buik mogen nemen. Beebje was goed gegroeid, zag een hoofdje en een lijfje en armpjes/beentjes. Hij bewoog ook, dus helemaal goed!

 

Over 2 weken hebben we de termijnecho.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mik wat een goed nieuws!! Helemaal super, rustig aan blijven doen he!

 

 

 

Mart wat ontzettend ellendig en oneerlijk... ben er sprakeloos van.

 

 

 

De dames die de echo hebben deze week heel veel succes en hoop na onze mini vakantie veel positieve verhalen te lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames

 

 

 

ik had een boekje op gestuurd gekregen ze gaan me wegen bloed afnemen buik meten harte kijken voelen bloeddruk en nog meer maar wat geen idee.

 

lijkt me wel leuk ik moet gewoon naar het ziekenhuis omdat ik onder toe zicht moet blijven met hoog op mijn bloedgroep en mijn ziekte blijf ik gewoon in het ziekenhuis aleen anders afd.

 

 

 

kim veel plezier vamiddag.

 

 

 

iedreen een fijne week ik heb nu vakantie joehoe.

 

 

 

liefs jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh hier vandaag ook nog eens aan de diarree..

 

Haha die kwaaltjes die kwaaltjes.

 

Hier helpen de tips helaas niet, maar we houden stug vol ;)

 

 

 

ik was van de week ook 4 dagen aan de diaree komt me oma op de laatste dag met een tip cola drinken dus misschien helpt het

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kim,hoe was je echo?

 

 

 

Kimmie,vervelend dat je er nu diarree bij hebt! Beterschap.

 

 

 

Mob; Super dat je echo weer helemaal okee is!

 

 

 

Ik heb vanmiddag ook kraamzorg geregeld,dacht doe het maar,dan heb ik dat alvast.

 

Vond het eerst wel wat vroeg,maar ben volgende week dinsdag al 12wkn,dus nu kon het wel.

 

Maar het kan in principe nog voor je 16e week!

 

 

Minoes,fijne vakantie! Lekker hé. Ik heb ook vakantie,en geniet er echt van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

 

 

allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

 

Ik ben vandaag 9 weken en 1 dag zwanger. Heb een aantal miskramen gehad, maar nog niet zo ver gekomen. Het hartje klopt en het vruchtje groeit goed. Dit hebben we op de echo gezien 2 dagen geleden.

 

Ik ben vanaf 7 weken echt heel misselijk geweest, moest om het uur eten om het tegen te gaan en heb ook bijna iedere dag moeten overgeven.

 

Vandaag is het gevoel ineens bijna weg. ook mijn borsten zijn minder gevoelig.

 

Herkent iemand dit? is het normaal dat je met 9 weken al minder kwaaltjes krijgt? maak me best zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

 

 

allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

 

Ik ben vandaag 9 weken en 1 dag zwanger. Heb een aantal miskramen gehad, maar nog niet zo ver gekomen. Het hartje klopt en het vruchtje groeit goed. Dit hebben we op de echo gezien 2 dagen geleden.

 

Ik ben vanaf 7 weken echt heel misselijk geweest, moest om het uur eten om het tegen te gaan en heb ook bijna iedere dag moeten overgeven.

 

Vandaag is het gevoel ineens bijna weg. ook mijn borsten zijn minder gevoelig.

 

Herkent iemand dit? is het normaal dat je met 9 weken al minder kwaaltjes krijgt? maak me best zorgen.

 

 

 

geen zorgen heb ik ook moet ik zeggen dat ik de laatste echo met 11 weken het engste vond niet meer misselijk niet meer moe vond het ook best eng maar zag een mooi hartje kloppen had zelf 1 keer met het afvegen bloed (na dat ik de balletjes had ingebracht met inbrenghuls)dus waarschijnlijk daarvan maar ik voelde me goed en toch voel je of het goed of fout zit dus geen zorgen meis en lekker genieten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mob, wat fijn om weer even op een echo je beeb te zien he.

 

 

 

@Kim, hoe was jouw echo?

 

 

 

@Jessica, jeetje wat een onderzoeken en dat 2 uur. Wat is de reden dat ze dat allemaal doen?

 

 

 

@Kimmie, sterkte met de diarree. Hoop dat je niet hoeft te werken want dat is niet zo prettig.

 

 

 

@CIn en Vanessa, hoe gaat het met de 2ling mammies?

 

 

 

Wil iemand het lijstje bijwerken, mijn 3e echo is 20 aug en vooralsnog ben ik op 27 mrt uitgerekend. Of als iemand uitlegt hoe ik dat moet doen met die mooie kleurtjes wil ik het ook zelf wel doen.

 

 

 

Met mij gaat het stukken beter, sinds zaterdag geen bloedverlies meer. Een vriend van me maakte gister een opmerking, soww je borsten zijn wel groter geworden in Turkije...ehhuuu haha oeps.

 

 

 

Liefs Mik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn echo was weer helemaal goed. Hartje klopte mooi en wat geweldig dat je nu al echt een hoofdje en beentjes en zo kunt onderscheiden. Na de echo hadden we nog een gesprek met de behandelend arts (die liep een uur uit) en we stonden binnen 5 minuten weer buiten.

 

Ik ben dus door een ander ziekenhuis doorverwezen naar dit ziekenhuis voor IVF en nu moet ik dus eerst weer terug naar de fertiliteitsarts die mij heeft doorverwezen, zodat die kan bekijken hoe mijn zwangerschap verder begeleidt gaat worden. Ik vind dat zo raar en omslachtig, herkent iemand van jullie dit. Ik denk dat ik morgen gewoon bel naar dat ziekenhuis en het verhaal uitleg en dan aangeef dat ik gewoon naar de vk ga.

 

 

 

@Kimmie, succes met de diarree.

 

 

 

@Sjil, proficiat met je zwangerschap. Geen kwaaltjes wil niks zegen. Ik heb zelf bijna nergens last van en toch weer een goede echo.

 

 

 

@Mik, fijn dat het bloedverlies gestopt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjil,welkom hier. En gefeliciteerd met je zwangerschap!

 

 

Mik,Het gaat de goede kant op met jou. Super hoor. Ik zal zo het lijstje wel even aanpassen. Hoef je t zelf niet meer te doen!

 

 

Kim,mooi is dat hé zo'n tweede echo. Dat is echt niet meer te vergelijken met de eerste echo. Daar zie je eigenlijk nog bijna niks op.

 

Waarschijnelijk is het in jou ziekenhuis wel een standaard procedure hoe het loopt.

 

Ik heb zelf namelijk ook nog geen groen licht voor de VK.

 

Ik heb de 2e echo in het ziekenhuis gehad,a.s. Maandag de 12 weken echo in het ziekenhuis,en nog een keertje met 14 weken.

 

Daarna (als alles goed gaat) krijg ik groen licht voor de VK.

 

Misschien is dit bij jou ook zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2e echo:

 

Kim: 11 augustus

 

Dreamer: 11 augustus

 

Cindy: 12 augustus

 

Kimmie : 17 augustus

 

Moi: 20 augustus

 

March:

 

 

 

3e echo:

 

Chablis: 12 augustus

 

Dreamer: 13 augustus

 

Moon74: 16 augustus

 

Pammie: 16 augustus

 

Sanne: 19 augustus

 

Mik: 20 augustus

 

 

 

 

 

Afspraak verloskundige:

 

Mob: 10 augustus

 

Chablis: 12 augustus

 

Minoes: 12 augustus

 

Moi: 13 augustus

 

 

 

Uitgerekend:

 

March: 1 maart 2011

 

Sharon: 1 maart 2011

 

Minoes: 1 maart 2011

 

Pammie: 1 maart 2011

 

Dreamer: 3 maart 2011

 

Mob: 4 maart 2011

 

Sanne: 5 maart 2011 zwanger van een tweeling

 

Kim: 6 maart 2011

 

Moon74: 9 maart 2011

 

Audrey: 9 maart 2011

 

Chablis: 13 maart 2011

 

Moi: 15 maart 2011

 

Kimmie: 17 maart 2011

 

Cindy: 21 maart 2011 (tweeling)

 

Vanessa: 27 maart 2011 (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden) zwanger van een tweeling

 

Mik: 27 maart 2011

 

March:

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Pammie, als ik gewoon nog een keer terug moest naar het ziekenhuis waar de IVF heeft plaats gevonden (Eindhoven), dan had ik er geen probleem mee. Maar ik zou nu dus naar het ziekenhuis bij mij in de buurt (Roermond) moeten, zodat die arts in een gesprekje kan bekijken hoe ik verder begeleidt ga worden. Dus geen echo's of zo en dat vind ik dus echt onzin. Die arts heeft mij al meer dan een jaar niet meer gezien, dus wat kan die daar nou over zeggen. Ik ben daar toch geen patiënt meer. Ik ga morgen gewoon daarover bellen.

 

 

 

Ik hoef trouwen nog maar 1 dag te werken en dan heb ik ook lekker vakantie. Ik ben er echt aan toe zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mik, want fijn dat het allemaal goed is met je, tja en groeiende borsten is wel een duidelijk signaal he :)

 

Kim, tof die goede echo!!

 

 

 

Met mij gaat het op zich goed, heel moe en beetje misselijk de hele dag door. En ik heb natuurlijk die charmante steunkousen al :)

 

Morgen 2de echo. Had niet echt zenuwen, maar nu kreeg ik net een mailtje van iemand die schreef dat ze bij 6 weken een kloppend hartje had gezien en de tweede echo niet meer. Sindsdien ben ik nerveus...ze hadden mij verteld dat als je het hartje (of bij ons dan 2) hebt zien kloppen dat de kans op een miskraam daarna minimaal is... nu maar hopen dat ik een beetje kan gaan slapen vannacht...pfff wat onzekerheid steeds he hihi

 

 

 

Alle vakantiegangers, veel plezier, geniet ervan!

 

 

 

Cin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Kim, daar ging ik ook niet voor terug naar die arts... Dat moet ook telefonisch kunnen, zou je zeggen.

 

Al bij 1e echo gaf m'n gyn aan dat ik vast contact met vk op kon nemen; dan kon ik daar ook aangeven of ik wel/geen tests wilde doen etc. Ik had m'n 1e echo dus in het ziekenhuis, m'n 2e bij de vk en maandag as. m'n 3e (als het goed is voor het laatst) ook in het ziekenhuis. Verder gewoon helemaal bij de vk onder controle, is het idee.

 

 

Fijn hier zulke goede berichten te lezen. Weer veel echo's met goede berichten en aankomende week ook veel echo's.

 

 

Hier gaat het goed, niet meer dizzy, (bijna) niet meer moe... Ik zit eigenlijk wel heel lekker in m'n vel momenteel. Lekker. Hopelijk maandag as. weer goede berichten, dan kan ik proberen dit nog even lekker vast te houden zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pammie, mooi dat kraamzorg geregeld is.

 

Ik vond het echt ideaal dat iemand je overal mee helpt. Hoeveel uur heb je aangevraagd?

 

 

 

Kim,hoe was je echo?

 

 

 

Kimmie,vervelend dat je er nu diarree bij hebt! Beterschap.

 

 

 

Mob; Super dat je echo weer helemaal okee is!

 

 

 

Ik heb vanmiddag ook kraamzorg geregeld,dacht doe het maar,dan heb ik dat alvast.

 

Vond het eerst wel wat vroeg,maar ben volgende week dinsdag al 12wkn,dus nu kon het wel.

 

Maar het kan in principe nog voor je 16e week!

 

 

 

Minoes,fijne vakantie! Lekker hé. Ik heb ook vakantie,en geniet er echt van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Cin laat je niet gek maken. Er zijn zoveel negatieve maar ook zoveel positieve verhalen!! snap trouwens niet dat iemand dat aan jou in deze situatie vertelt.

 

 

 

Slaap goed hopelijk want je hebt je rust nodig.

 

 

 

Pammie dank voor de lijst.

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden