Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

5e echo

11 oktober: Cindy

Geslachtsecho

24 september: Dreamer

20 weken echo

13 oktober: Sharon

14 oktober: Mob

14 oktober: Kim

14 oktober: Pammie

18 oktober: Dreamer

19 oktober: Sanne

22 oktober: Chablis

26 oktober: Kimmie

3 november: Cindy

8 november: Vanessa

Afspraak verloskundige/gyn

29 september: Dreamer

30 september: Kim

11 oktober: Sanne

26 oktober: Kimmie

Uitgerekend

1 maart 2011: March

1 maart 2011: Sharon (MEISJE)

1 maart 2011 * engelkindje: Minoes

1 maart 2011: Pammie

2 maart 2011 Suzzy

3 maart 2011: Dreamer

4 maart 2011: Mob

5 maart 2011: Sanne, tweeling

6 maart 2011: Kim

9 maart 2011: Moon74

9 maart 2011: Audrey

11 maart 2011: Chablis

13 maart 2011:Jolanda

15 maart 2011: Moi

19 maart 2011: Kimmie

21 maart 2011: Cindy, tweeling

27 maart 2011: Vanessa, tweeling (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden)

27 maart 2011: * engelkindje: Mik

• Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ooh dreamer morgen weet je hopelijk wat het wordt ik vind het zo leuk dat ik het nu weet en vooral makkelijk hihi

ik wil ook borstvoeding geven heb die dingen tenslotte niet voor niets

ook voor mij een normale bevalling gewoon lekker op bed

en nee ik heb de kleine meid ook nog niet gevoeld maar mijn placenta ligt voor dus dan kan nog wel even duren

maar luister regelmatig met de doptone

hebben jullie ook dat je buik in 1 keer heel hard gaat gister lag ik op mijn rug en was mijn linkerkant groter dan de rechter dus lag ze daar met der rug was zo leuk om te zien maar het groeit allemaal best hard vanmiddag eindelijk behang uitgezocht kan mijn mannetje binnenkort beginnen van mij mag het heel snel maart worden lekker met de kleine keutelen lijkt me heerlijk

Geplaatst

Dreamer,ik zie dat je morgen de geslachtbepaling hebt. Wat spannend!~

Veel (kijk) plezier.

Sharon/Iza; Ik heb de beeb ook nog niet gevoeld. Mijn placenta ligt ook voor Sharon,dus bij ons zal het iets langer duren.

Maar dat gaat vanzelf goedkomen!

Geplaatst

Even snel een korte reactie, 't is al weer een poosje geleden. Weet niet eens meer precies wat ik het laatst verteld heb... Laatste keer VK was alles goed, groei precies op schema. Ze overlegt even met ziekenhuis over waar 20 wkn echo te doen; bij haar of GUO in ziekenhuis. Moet het antwoord nog horen. Sinds afgelopen weekend wat grieperig. Veel tijd in bed doorgebracht toen. Nu wel gewerkt, maar 't viel af en toe zwaar. Nou ja, het zit er op. Lang weekend vrij nu en weinig/niks gepland. Rusten en fit worden.

16 weken al. Nog half weekje en dan zit MvM er al weer op. 't Gaat hard, zeg. Heerlijk om mee te maken, dat blijft.

Goed om te lezen dat 't met jullie en de kleintjes ook overwegend goed gaat. Oppassen voor te veel hooi op de vork en voor harde buiken dus.

Kreeg gisteren de papieren thuis over m'n zwangerschapsverlof... Dat we dat mee mogen maken.

Maandag even kijken bij het KDV dat we voor 2 dgn p/week op het oog hebben; sfeer proeven. Er is best veel te regelen, hé? Maar leuk, gelukkig.

Pleun, welkom hier!

Geplaatst

Dreamer veel kijkplezier morgen!!

Heb je een vermoede meisje/jongen? ...ben gewoon benieuwd of je gevoel klopt.

Vanessa wat knap dat je na een kwartier na de (zware) bevalling zei dat de tweede al mocht komen.

En wat top dat het zo snel uit heeft mogen komen!

Vanavond zijn we naar de koopavond geweest. Heb verschillende nieuwe kleren gekocht.

Een broek, rokje, shirt en kooltruitje een paar weken geleden al 2 jurkjes en een shirt gekocht dus kan lekker mijn buikje gaan showen in mijn nieuwe kleding.

Geplaatst

17 weken alweer! De tijd gaat nu snel. Morgen gaan we een kinderwagen uitzoeken, zin in!

De buikpijn is gelukkig weer wat minder, dus dat is fijn....

Dreamer: spannend hoor, ben heel benieuwd!

Geniet lekker van jullie weekend!

Geplaatst

Dreamer hoe was het bij de echo?

Je hoeft het niet te delen maar je mag natuurlijk wel schrijven of jullie een jongen of meisje verwachten!

Heb jullie het beebje lang mogen bewonderen?

Geplaatst

Hallo maart dames, ik breek even in,

wat gaat de tijd hard! heb jullie vrijwel allemaal leren "kennen" op het wbje van juli, en nu zijn jullie al zo ver!! heerlijk hoor.

Ik hoop a.s maandag op het wbje van oktober te mogen plaatsnemen, heb vandaag punctie gehad.

@mob: ik reken er op dat je echt op mijn verjaardag (4 maart) je kleintje in je armen mag sluiten! veel plezier met shoppen voor de kinderwagen morgen.

allemaal: genieten, genieten, genieten!

fijn weekend,

liefs,

Lot

Geplaatst

HAA,

Dreamer, ik ben ook benieuwd, maar wat Sanna zegt, alleen als je het met ons wilt delen natuurlijk....spannend hoor!

Hier voel ik inmiddels wat in mijn buik...gek zeg van de een op de andere dag...

XX Suzzy

Geplaatst

@Dreamer, hoe was je echo gisteren? Zoals de andere dames al zeiden je moet natuurlijk zelf weten of je hier wil zeggen wat het wordt.

@Suzzy, wat voel je dan in je buik. Ik heb ook sinds deze week soms een soort kriebel of bubbelend gevoel in mijn buik. Ik vraag me echt af of dit de kleine is.

@Mob, veel plezier met het uitzoeken van de kinderwagen.

Wij zijn dit weekend druk aan de klus in de kinderkamer. Waarschijnlijk zijn aan het eind van het weekend alle muren geverfd.

Geplaatst

Thanks Lot voor je lieve berichtje voor ons!

Ik hoop dat deze poging voor jou ook het grote geluk mag brengen!

Wij hebben de kinderwagen uitgezocht en het is de Bugaboo Cameleon geworden. Een topwagen vind ik zelf! Ben er erg blij mee. Hij komt eind november.

Geplaatst

hey mob

ja hebben wij ook de special edition helemaal zwart ook het freem vind hem ook zo vet en compact kost wel wat maar dan heb je ook wat welke kleur hebben jullie

Geplaatst

Wij hebben donkergrijs en off-white, vonden wij het mooiste. Maar al die wagens zijn gewoon mooi.

Idd een bak geld, maar gewoon een super wagen waar je alles mee kan.

Geplaatst
Wij hebben donkergrijs en off-white, vonden wij het mooiste. Maar al die wagens zijn gewoon mooi.

Idd een bak geld, maar gewoon een super wagen waar je alles mee kan.

haha ja die hadden wij eerst ook maar toen heb ik een hele nare droom gehad over die kleuren (sorry niet persoonlijk bedoeld haha) en sóchtend na de aankoop kon ik aan niets anders denken dan die wagen ik vond hem eigenlijk toch iets meer voor een jongen dus toen hebben we maar de hele zwarte besteld en dan doen we de tas en speeltje roze en daar heb ik geen rare dromen meer over gehad haha dus die zal wel goed zijn heb je ook de voetenzak en parasol erbij zag trouwens van de week op de site van bugaboo dat ze ook al een i phone houder hebben moet toch niet gekker worden hebben jullie het kamertje ook al ben je trouwens ook bij babydump geweest

Geplaatst
Gisterenavond de beeb gevoeld. Een plop gevoel was het.

Weet zeker dat dit de beeb was.

Wat gaaf Pammie, lijkt me super gevoel!

Geplaatst

HA,

Kim, Het voelt inderdaad als een soort plop, alsof je wordt aangetikt van binnenuit. Soms 2 achter elkaar, soms moet je er weer echt op wachten. Ik weet het zo zeker dat het de baby is omdat het ineens zo regelmatig terugkomt (als ik er voor ga liggen vooral), en weet zeker dat ik dit nog nooit heb gevoeld!

Ik was eerst heel onzeker dat ik nog niks voelde...maar zo zie je maar, het komt opeens. Dus degene die nog niks voelen, het komt echt! Maar als het er dan is, dan is het geweldig!!

Fijne zondag allemaal!

XX Suzzy

Geplaatst

Suzzy legt het helemaal precies goed uit.

Nu weet ik helemaal zeker dat ik de beeb heb gevoeld. Het waren 4 plopjes. Haha.

Het is echt heel bijzonder. Komt bij jullie allemaal ook! En de tweelingmama's in spé; Dat beloofd héél veel plopjes voor jullie!

Geplaatst

Wat lijken mij die plopjes heerlijk aan te voelen ...ben benieuwd wanneer het hier begint te "ploppen"

Diegene die de beeb al voelen, geniet van de mooie momenten!!

Fijne zondag!

Geplaatst

Gaaf he, dat je de baby kan voelen. Ik voel het ook regelmatig, echt geweldig!

@sharon, ja we zijn ook bij de babydump geweest. Echt heel goed geholpen. De voetenzak moet ik nog even bestellen. Ik wou er eerst mee wachten omdat je die de eerste tijd toch niet nodig hebt en ik em nogal duur vond. Maar door een baby-gift van m'n ouders kan ik em nu toch wel vast bestellen ;-) Parasol hebben we niet gedaan, omdat je de wagen heel makkelijk kan keren zodat het kindje niet in de zon zit. In de winkel zeiden ze ook dat ie niet vaak besteld werd.

Die iphone houder had ik nog niet gezien. Haha, dat ga ik aan m'n man vertellen!

Geplaatst
Gaaf he, dat je de baby kan voelen. Ik voel het ook regelmatig, echt geweldig!

@sharon, ja we zijn ook bij de babydump geweest. Echt heel goed geholpen. De voetenzak moet ik nog even bestellen. Ik wou er eerst mee wachten omdat je die de eerste tijd toch niet nodig hebt en ik em nogal duur vond. Maar door een baby-gift van m'n ouders kan ik em nu toch wel vast bestellen ;-) Parasol hebben we niet gedaan, omdat je de wagen heel makkelijk kan keren zodat het kindje niet in de zon zit. In de winkel zeiden ze ook dat ie niet vaak besteld werd.

Die iphone houder had ik nog niet gezien. Haha, dat ga ik aan m'n man vertellen!

ja idd je wordt er super geholpen ja je kunt hem met de zon wel draaien die hendel maar dan heb je de wielen een de verkeerde kant en dat rijd niet lekker gewoon op staat je ziet ook heel vaak dat mensen zo hydrofiele luier ervoor hangen maar ik ga op een wagen van 1000 euro niet zo'n luier hangen haha dus dan maar dat parasolletje erbij voor 40 euro en wbt die voetenzak ik dacht ook dat ik die niet nodig had maar ze zitten er natuurlijk eind volgend jaar wel in dus dan moet ik hem alsnog kopen dus dan maar gelijk die iphone houder ja echt erg mijn man heeft ook een iphone moet toch niet gekker worden je moet voor de gein eens dat instructiefilmpje kijken op www.bugaboo.com wat je allemaal met die wagen kan heb toevallig gister gekeken tis ook echt klik en play haha heb er nog echt geen spijt van

haha alsof ik hem moet promoten

fijne zondag allemaal

Geplaatst

Hoi Dames heb gisteren een middag/avondje huisartenspost/ziekenhuis gehad. Al heel de dag geen lekker gevoel in me buik. En laat in middag zo een steken dat ik niet lopen kon. Meteen gecheckt of ik geen bloed had. Maar dat was gelukkig niet. Meteen gebeld naar de HAP en deze wilde me direct zien. Daar helemaal onderzocht ook de urine voor blaasontsteking maar niets te vinden. Ze vond het toch zorgwekkend, dus doorgestuurd naar het ziekenhuis naar een Gyn. Daar een echo gehad, gewoon inwendig en nog andere onderzoeken. Bloed bijv en gekeken naar vocht in de buik. Nu was er niets heel verontrustend te vinden. De ontstekingswaarde waren wel wat hoger, maar nog niet zo dat ze er wat aan doen. Dus nu naar huis gestuurd en lig dus in bed. En mag hier voorlopig niet uit komen. En deze week weer controle gyn.

Het goede nieuws is wel dat we kleine mochten zien en die deed het HEEL goed! Je zag nu echt duidelijk alle botjes etc zitten! Wat gaaf en hij/zij was lekker druk.. Dus dat was het mooie eraan.

Geplaatst

Hoi Kimmie,

Dat is schrikken de schrik zal er wel goed in zitten.

Gelukkig heb je kunnen zien dat guusje het goed maakt!!

Hopelijk voel jeje snel beter na je weekje bed rust!!

Moet je daarna weer terug naar het ziekenhuis voor controle??

Dikke knuffel

Geplaatst

Kimmie je zult je vast rot geschrokken zijn met die steken.

Gelukkig ben je gisteren meteen goed geholpen en gerustgesteld.

Zo'n spartelende babay zien doet dan heel veel goed!!

Blijf maar rustig in je bed deze week (al zal het tegen gaan vallen) Het is voor het goede doel.

Sterkte en ik hoop dat je jezelf snel beter voelt!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden