Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Net ben ik dus pas gebeld. Door Drs K, om 11:30 uur. We krijgen vandaag geen TP...omdat er miscommunicatie is geweest op het lab. Ze hebben dus niets ontdooid gisteren (!)

Maar heb je niet gisteren te horen gekregen overigens dat je vandaag een tp zou hebben???

Wel een hele grote miscommunicatie zou ik zeggen!!!

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

Teneerste wil ik jullie bedanken voor de lieve woorden en de hugs. Erg lief . Tja het is dat we weinig keus hebben anders hadden we een ander z-h of kliniek gezocht maar goed het is niet anders de wens is zo erg groot dat we dit maar aanvaarden.

@ Freggel: Dit meen je gewoon niet dit is echt erg voor woorden spreek je het woensdag af en dan puntje bij paaltje zijn het vergeten krijg je vandaag te horen echt niet normaal, ze hebben idd ws hun lesje nog NIET geleerd BAH!!! dit is ff het enigste wat ik kan zeggen. Heb je nu al wel iets gehoord?? Ik hoop van wel !!

Meis ik ga verder met duimen voor dat ze het nu wel hebben gedaan en dat het ontdooien goed mag gaan, en dat je morgen een mooie TP mag hebben. Brand een kaarsje voor je vanavond. Vanuit hier een dikke knuf voor jullie.

@ Hoe is het met de meiden die al een tijdje niet meer gepost hebben?? Ik hoop goed.

Meiden een hele fijne dag verder en tot snel.

:positive energie::hugs2:

Geplaatst

Freggel, ik hoop niet dat het slecht nieuws is wat je gekregen hebt, omdat je nog niet gepost hebt.

Denk aan je en duim voor je!

liefs,

Tool

Geplaatst

Ach jullie zijn schatten, echt waar!!

We zijn net pas thuis , net nog ff naar pap en mam geweest ;-)

Gisteren werden we rond 15:30 uur gebeld door de Embryologe, dat het ontdooien goed was gegaan, maar dat ze die avond nog een keer zou kijken. Er zat maar een paar uur tussen het ontdooien en bellen, dus eigenlijk te kort.

Als er echt iets helemaal mis zou zijn, zou ze ons vanmorgen vroeg gebeld hebben. Maar we hebben niets meer gehoord, dus waren rond 09:00 uur bij GG.

Toen ik al in de stoel lag, bleek dat er 1 emmy goed doorgedeeld was, en de andere zag er niet zo goed uit en is niet verder gedeeld. Heel jammer natuurlijk, vooral mijn man was even teleurgesteld. Want ook dit was niet echt tactvol verteld. ( "U weet het hè, 1 embryo was niet goed." "ehhh, nee dat wisten we niet....")

Maar we zijn toch waanzinnig blij dat we 1 hele mooie aan boord hebben. Wel zat er een heel klein beetje bloed aan de cathether na de TP. Ik denk dus dat ze te diep is gegaan, ze vroeg ook of ik wat pijn voelde. Dus zat ze wat te diep denk ik. Maar geen pijn gehad.

Desondanks heb ik er dus wel weer een goed gevoel over. Juist omdat we nu voor de 2e keer een TP hebben zijn we wat meer nuchter. Ook testen we echt pas op 29 augustus.

Dat vroege testen is me bijzonder slecht bevallen, dus dat doe ik nooit meer. (zeg ik nu wel heel stoer hoor...;-))

Kortom, goed nieuws dus!!

Doorzettertje, ja die kinderaspirine. het is niet bewezen dat het echt werkt. Ligt helemaal aan het ZH of je het mag proberen of niet.

Aspirine is met een dosering van 500 mg een pijnstiller. (overigens geen eerste keus...) Diezelfde aspirine is er in 100mg te koop als kinderaspirine, maar het bloedverdunnend effect is pas bij de 80 mg optimaal. Diezelfde Aspirine heet dan Acetylsalicylzuur (Ascal) , en is alleen op recept verkrijgbaar. Je kan vragen aan de arts of je het mag proberen. Succes!!

Tool en Corina dank je wel, zo lief!!

knuffel mij

Geplaatst

@ Freggel: JOEHOE gelukkig een mooie topemmie in je buikje goed broeden en lief toespreken hoor want deze moet blijven zitten!!! Jammer dat de ander het niet overleefd heeft, maar idd dat hadden ze wel iets tactvoller kunnen zeggen hoor grr.

Meis heel veel succes in de ww ga een kaarsje voor jullie branden.

Hier verder geen nieuws GG heeft idd niet gebeld wat ik ook een klein beetje vanuit was gegaan dat dat ging gebeuren. Maandag ga ik maar een telefonisch afspraak maken met dr.R en dan maar weer eens horen wat die dan te zeggen heeft. Ga van het weekend met mij man een vragenlijstje maken om aan hem te stellen, als ik er de kans voor krijg om de vragen te kunnen stellen. Ben benieuwd ga wel zeggen dat we nu al 5wkn in het ongewisse zitten en nu toch eigenlijk wel duidlijkheid willen hebben want anders ga ik het echt niet meer trekken. We wachten nu al ruim 4mnd op een match en wat Freggel op een ander topic heeft gelezen dat ze tegen nieuw clienten zeggen dat de wachttijd 2 a 3 mnd is dat is gewoon schandalig, kan gewoon echt niet. Freggel mag ik vragen op welk topic dat was/ of forum??

Meiden een fijn weekend verder en tot snel.

:hugs2:

Geplaatst

Hey Corina, ik zoek even op in welk topic dat was....moment.

belachelijk trouwens zeg van R...weer niet gebeld.....Jullie wachten al veel te lang. Nu is het tijd om hard te zijn en ook harde vragen te stellen. Anders een afspraak maken om persoonlijk wat door te spreken? Doen hoor meid.

ben zo terug met dat topic...

Geplaatst

Corina, het is het topic "Eiceldonatie"

Staat hier 2 regels onder ons topic. Gestart door Bloempje80

Ik heb er inmiddels al een reactie op gegeven.....echt van de zotte!!!!

Deze post is van 28 juli (!)

Dag Corina,

dank voor je antwoord. Wij zijn vandaag in Geertgen geweest. Veel is nog helaas onduidelijk gebleven. Zoals de wachttijd. Vlgs de dokter 2-3 maanden vanaf 1 e gesprek tot aan eerste terugplaatsing terwijl de medisch assistente zoiets had...hoe kan hij dat nu zeggen want er is een tekrot aan eicellen...dat gaat echt langer duren.

Mag ik zo vrij zijn om te vragen waarom er geen match is met jou? bv ben je erg lang ? of andere huidskleur of zoiets?

Ik schrik van jou verhaal dat je zo lang moet wachten en elke keer baarmoederslijm moet opbouwen voor niks eigenlijk dan die maand.

Ik hoop dat je mij wilt antwoorden.

Dank Iris

Geplaatst

Freggel: Op naar een positieve test. Ik duim voor je. Wat een spannende tijd zal he worden. Heel veel geluk/

Corina: Nog niets gehoord van Dr R. Het is niet normaal hoe ze daar met mensen om gaan. Ik hoop dat ze toch snel een match voor jullie vinden.

Chantal hoe is het je? En met je schitterende meisje? Met je man al elke keer een stapje beter? Wel aan jezelf denken!

Hier lekker weer op vakantie/ Ik kan even inloggen maar het gaat rete traag.

Heel veel geluk allemaal/ Oh ja eind deze maand of volgende maand zal de wensmoeder haar 2e tp krijgen. Eind volgende maand zullen ze/we meer weten. Ik hoop het zo voor ze. Daar doe je het toch uit eindelijk voor.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik zie ineens dat een berichtje van mij van een ander forum hier geplaatst is. Ik wil dat wel even toelichten. Enkele weken geleden(3) hadden wij idd een eerste intake in Geertgen en kregen we te horen van de arts (Freggel??Frenzel?? geen idee, oudere man) te horen als antwoord op mijn vraag ; hoe lang duurt het gemiddeld tussen dit eerste gesprek en een eerste terugplaatsing het antwoord; 2-3 maanden. Echter later bij de verpleegkundige kregen we een heel ander antwoord.....die schrok ervan en zei...nou dat kan wel wat langer duren. Op de vraag hoeveel langer wilde ze niet antwoorden maar ze zou het gaan overleggen en terugbellen...dat wrd niet gedaan. Dus de volgende dag hebben we een mail gestuurd naar Geertgen met de vraag wie er nu gelijk had..de arts of de verpleegkundige?

We kregen toen deze mail van dr R (jullie wel bekend zo te lezen hier): In verband met uw indicatie (lage eicelkwaliteit,;lft 41) en het chronischt te kort aan eicellen zal de wachttijd ellenllang voor u zijn. Wij kunnen u dan ook niet helpen en raden u aan naar Spanje te gaan. !

Hierop waren wij zo geschockt dat we geeist hebben dat dr R. terug zou bellen. Dat heeft hij ook gedaan; 45 minuten met mijn man; de andere dokter had nooit 2-3 maanden mogen zeggen want er is een zeer groot tekort aan eicellen. En andere mensen gaan dan voor zoals vrouwen die geen eierstokken hebben...en als die zich weer aanmelden ga jij weer lager in de wachtlijst..dus zo kan het wel zeker een jaar duren voordat je aan de beurt bent en elke keer bouw je BMS op. Nou je snapt...wij zijn hier helemaal klaar mee. We gaan dus niet naar Geertgen en hebben de intake in Spanje nu volgende week staan...we zijn benieuwd. Daar wordt gezegd; wachttijd 2 maanden. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Mijn advies aan jullie; zorg dat Geertgen jullie niet aan een lijntje houd. Ze hebben duidelijk tekort aan eicellen maar lokken wel mensen naar binnen met beloftes over korte wachttijden. Dat is mijn idee nu. Hopelijk heb ik het fout en waren wij een misser qua intake gesprek...

Geplaatst

Morgen meiden!

Ik reageer later uitgebreider, maar wil ff op Iris reageren.

Ik sta met open mond te lezen. Wat een oelewappers!!!! Eerst zeggen dat je zo aan de beurt bent, en vervolgens niet terugbellen.....dan krijg je ineens bericht dat het helemaal niet kan! Ik deel jouw mening. Over het feit dat ze zo mensen lokken....zeker de koppels die afhankelijk zijn van donoren hebben heel weinig keus in Ned. Daar maken ze gewoon misbruik van, sorry dat ik het zo zeg, maar zo voel ik het echt. bahbah!!

Ik wens jullie alle geluk toe in Spanje, dat jullie gekoesterde wens daar maar snel uit mag komen !!!

Verder; dank jullie wel meiden! Ik ga zeer zeker broeden op deze emmy, dit gaat hem gewoon worden!!!Tot later!

Liefs

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik zal de radiostilte even doorbreken. Wilde even niet actief bezig zijn hier, al heb ik regelmatig wel jullie verhalen gelezen hoor. Vooral het hele Geertgen verhaal...ongelofelijk!

Ook weer een ronde terugplaatsingen achter de rug die helaas niet zo mochten zijn. Ik begrijp jullie verdriet, het komt hard aan...

Freggel, voor jou wel super dat je zo snel al weer mocht. Bij mij zit er bijna 3 maanden tussen. Het voelt zo als verloren tijd. Heel veel succes met je emmy aan boord!

Corina, wat moedig dat jij het nog volhoudt. Het is zo oneerlijk hoe je behandeld wordt. Wat houden ze mensen toch aan het lijntje.

Geduld is wel het toverwoord als je in dit traject zit.

Terry, ga jij volgende maand weer beginnen?

Pulletje, wat jammer dat het bij je wensouders niet gelukt is. Fijn dat er nog cryo's zijn zeg! Hopelijk is het de volgende keer raak!

Nofje, Mees, Maureen: knuffel voor jullie kindjes binnenin!

Ik ben sinds 7 juli aan de lucrin en sinds 21 juli aan de progynova. Vandaag om 9.00 was de punctie bij de donor. Er zaten wel wat meer follikels dan de vorige keer, alleen zat er niet overal een eitje in dit keer. Maar toch vijf stuks!

Nu duimen voor bevruchting en goede deling en dan i.p. woe om 14.40 uur terugplaatsing.

Groetjes Lizzy

Geplaatst

Lizzy, leuk om weer eens van je te horen! Ik duim voor hele mooie bevruchtingen! Eindelijk weer bezig.

:icon_flower:

Dat het zo snel ging bij mij, komt omdat we met cryo TP's bezig zijn. Ik heb geen verse TP gehad in juni en had van die poging 6 emmy's in de vriezer zitten. Gelukkig ben ik idd wel snel ontvankelijk en groeit mijn BMS geweldig hard.

Toitoitoi! Spannende dagen!!!

Itsus, dank je wel!LIEF! ga ik zeker doen. Hoe gaat het met jullie manneke in je buik? is het een druktemaker? Nog eventjes!

Pulletje, dank je wel. En ook voor jou spannend én voor de wensmoeder...!! Komende maand de TP. Hoeveel cryo's hebben jullie? Spannend!!!

Mees ihih ja Ik gordijn ze zo goed als ik kan! heheheh Zo grappig wat zo'n telefoon ervan kan maken haha!

Meiden, fijne avond!

liefs

Geplaatst

Dankjewel lizzy !! En ik duim voor woensdag!!

Hahahahaha freggel, heel goed hoor, dat je zo aan het gordijnen bent :-) :-) Ga vooral door!!

Itsus, jouw nieuwe 'uitdrukking' blijft erin! Te grappig!!

Er wordt wat 'afgegordijnt' hier :-)))

Xxxx

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

Meiden ik hou het ff kort............

@ Lizzy: Fijn om weer iets van je te lezen. Heel veel succes en ook ik ga heel hard voor jullie duimen.

Nou meiden ik heb vanochtend GG gebeld en net met Dr.R gesproken maar helaas nog steeds geen duidelijkheid ws over 2wkn.

Hij belde op en zei tegen mij dat ik wilde weten hoe het ervoor stond en ik zei "ja". Nou zegt ie hopelijk binnen 2wkn. Ja oke was mijn antwoord maar we zijn nu al 5wkn aan de gang en iets meer duidelijkheid willen wij wel, waarop hij antwoorden "je kan heel lang op 1 tabl Estradiol zitten en ik kan je niet hoger op de lijst zetten dan dat je nu al staat. Mij weder antwoord was "Oke dat snap ik u kan ook geen ijzer met handen breken maar hoe hoog sta we dan op de lijst"?

"U staat nu vierde op de lijst en u gaat zo door met de tabletten en over 2wkn spreken we elkaar weer goed"? Waarop ik maar antwoorden oke dan gaan we zo door.

Ik weet ff niet zo goed meer hoe ik erover moeten denken, de waterlanders staan nu op mijn netvlies, dit komt gewoon door de onmacht en de moedeloosheid ik weet het gewoon allemaal ff niet meer.

Fijne avond verder meiden hopelijk tot snel.

Geplaatst

Meid meid, wat n ellende!! Echt niet te geloven zeg! Kan me voorstellen dat je je helemaal ellendig voelt. En wat n uitleg en tact ook, die R. NOT!!

Hele dikke knuffel, mees

Geplaatst

pfff, Corina, meis, wat vind ik dit moeilijk voor jou. Nog steeds dus eigenlijk geen duidelijkheid. Balen zeg. Dat de waterlanders je op het netvlies staan is heel begrijpelijk. Wou dat ik iets voor je kon doen. kan er alleen maar voor je zijn en je een brede schouder aanbieden.

Sterkte meid!

liefs,

Tool

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wat een boeven bij Geertgen Corina! Zo mogen ze toch niet met mensen omgaan. Ik zou echt meer stennis gaan maken hoor. Jammer dan dat je afhankelijk bent, zo krijg je ook niks!!

Freggel, ik kom bij jou op het wacht bankje zitten! Hoe gaat het met jou?

Van de 5 eitjes waren er 4 berucht en zijn er nu 2 teruggeplaatst, een 4- en een 5-cellige. Eigenlijk wilden ze er niet te veel over zeggen. Ik had van tevoren al aangegeven dat ik het vorige keer erg vervelend vond dat ik na veel navraag pas iets te horen kreeg en dan doen ze nu weer zo. Dus of er fragmentie enzo is of hoe de kwaliteit is daar weet ik niet eens iets van nu. Nou ja, het is natuurlijk toch een kwestie van geluk hebben. Ook een topemmy kan niet blijven zitten en een matige emmy wel een mooi kindje worden. Ik ga gewoon lekker broeden en afwachten en hopen dat dit 'm wordt. (of liever ze worden...ook al noemde de arts een tweeling een complicatie (pardon?!))

Vorige keer voelde de dag van de terugplaatsing echt als een feestje. Nu voelt het als een kans, maar ik voel de teleurstelling van vorige keer er nog doorheen.

Daarbij komt dat er een vriendin uit onze vriendengroep is overleden afgelopen maandag en ik dus uberhaupt niet in feeststemming ben. Vrijdag en zaterdag afscheid nemen gaat erg zwaar worden. Nou niet echt een optimale state of mind... Dood en nieuw leven ligt wel heel erg dicht bij elkaar zo..

Hoe is het met de rest?

Groetjes Lizzy

Geplaatst

hoi LIzzy, heftig zeg. Gecondoleerd! en heel veel sterkte. Zal zeker niet gemakkelijk zijn/worden en begrijpelijk dat je nu niet in een feeststemming bent.

Fijn dat je weer een tp hebt gehad. Ik duim voor je dat deze twee emmies blijven zitten (of anders maar eentje).

Succes!!!

Freggel, hoe is t bij jou???

Corina, meissie, gaat ie weer een beetje?

Hoe is het met de rest???

hier alles hetzelfde, ben aan het aftellen voor de vakantie en ben steeds meer bezig met onze 4e behandeling, terwijl ik dat eigenlijk liever helemaal niet wil.

liefs,

Tool

Geplaatst

Hellow meiden!

Lizzy; van harte met de TP van jullie 2 emmy's!! Wat raar zeg dat ze jullie niet wilden vertellen hoe en wat betreffende de kwaliteit....Dat zijn toch dingen waar je recht op hebt, om te weten. Je hebt ook ten alle tijden recht op inzage van je dossier. Vraag anders een kopie van je dossier, dan kun je het zelf teruglezen. (niet vertellen waarom je dat nodig hebt, gewoon vragen.)

Hoeveel dagen zijn je emmy's nu oud? heb je ze vandaag teruggeplaatst gekregen?

Ik duim ook voor jou mee. Dat kaarsje wat hier brand, brand ook voor jou. Plof maar naast me op de bank. We gaan samen posi testen meid, daar gaan we voor ;-) We gaan gordijnen!!

:happy::happy:

Wat betreft je vriendin......jeetje..ik ben er stil van. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.

Corina, hoe voel je je nu? pff meid ik kan me enigszins voorstellen hoe je je voelt. Die onmacht vanuit GG....en dan jullie zelf...je wilt zoooo graag weten waar ej aan toe bent en verder. Iedereen om je heen lijkt maar TP's te krijgen en zit of begint aan een behandeling. Voelt zo oneerlijk meid. Ik wilde dat ik wat kon doen....

Tool: voor jullie schiet het ook al op joh...nog even proberen niet teveel aan te denken. Eerst lekker vakantie en dan op en top relaxed beginnen!!

Hoe gaat het met de rest?

----------

Hier alles prima! Eerste week van de vakantie nu en we vermaken ons prima. Ik ben maandag en woensdag de hele dag met een vriendin de stad in geweest (veel gewandeld dus ;-) !!) en mijn man is gaan vissen, ter ontspanning.

Vandaag even een hang-dag.

Verder voel ik me goed. Nergens last van. Dat was de eerste keer ook al zo. Vanaf week 2 ( WD 7 en emmy dag 8) voelde ik wel krampjes en andere kwaaltjes. Vandaag WD 6, emmy 7 dagen oud. Ik ben er totaal niet mee bezig eigenlijk. Misschien moeilijk te geloven, maar ik probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn en onze emmy alle rust te geven. Natuurlijk pas ik wel op en hou ik overal rekening mee m.b.t. tillen, stofzuigen en etenswaren etc etc. Meer kan ik niet doen. Blijf aub plakken emmy!!

Tot heel snel meiden!

liefs:icon_flower::icon_flower::icon_flower:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden