Ga naar inhoud

Wonderen, bestaan ze echt.......?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Joehoeeee Mart!!!Wat een geweldig nieuws!!!Het is je zo gegund!!!!!!

Ook ik zat het met tranen in mijn ogen te lezen!!! Wat een maf lichaam hebben we toch he!!!En maak je maar groen hoor!!!!!Je bent gewoon ZWANGER!!!!!!! Super!!!!!

Dikke knufff!!!xxxx

• Reacties 160
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

WAT !!! Dat meen je niet!!!!! Wat geweldig nieuws zeg!!!

Ik wist het, ik wist het, ik wist het, wonderen zijn de wereld niet uit. Jij ben daar helemaal het bewijs van.

Oh Martha, wat vind ik dit zo enorm geweldig voor jullie! En ik weet zeker dat dit voor vele van ons weer een enorme motivatie is om te blijven hopen.

Lieve Marthe en partner, heel voorzichtig een felicitatie, en uiteraard hoop ik dat je 23 aug mooi nieuws gaat krijgen.

Dikke kus Guusje

Geplaatst
WAT !!! Dat meen je niet!!!!! Wat geweldig nieuws zeg!!!

Ik wist het, ik wist het, ik wist het, wonderen zijn de wereld niet uit. Jij ben daar helemaal het bewijs van.

Oh Martha, wat vind ik dit zo enorm geweldig voor jullie! En ik weet zeker dat dit voor vele van ons weer een enorme motivatie is om te blijven hopen.

Lieve Marthe en partner, heel voorzichtig een felicitatie, en uiteraard hoop ik dat je 23 aug mooi nieuws gaat krijgen.

Dikke kus Guusje

Dat vind ik nou ook. Dit motiveert enorm!!!

Op zulke berichten zitten we allemaal te wachten, want het kan dus toch, terwijl je flink gebloed hebt!!!

Dikke kus terug.

Geplaatst

martha ik moest eigenlijk ook nog best lang wachten tot ik in het ziekehuis een echo kreeg maar ik heb een verloskundige in de buurt gevonden die al vanaf week 6 regelmatig een echo wil doen om de spanende dagen door te komen tot aan week 12

mss heb jij er ook 1 in de buurt waar ze al eerder voor je willen kijken

kost je een belletje en wat zoeken op internet

ik vindt het hoe dan ook geweldig nieuws voor je

zo kun je het weekeind in

hopelijk heb je niet heel je verdriet verdroken in rode wijn vorige week

wonderen bestaan echt heel zeker

het is je zoooooo gegunt

Geplaatst

Wat een geweldig nieuws Martha!

Wat zou jij met je oren hebben staan te klapperen toen ze je belde..wauw!!!

Op naar de 23ste..hoop voor jullie dat jullie een hele mooie echo te zien krijgen!

Geniet van dit nieuws !

Geplaatst

Pleun, dank je wel en dat van de wijn, het waren toch best wat biertjes. Vond het al zo raar dat ik er zo snel katerig van was... :-)

Geplaatst

WAATT...., wat een wereldnieuws!!!!!!!!!!!!!!

:wav::wav:

:wav::wav:

Meis wat een heerlijk nieuws, tjonge!! het is je/jullie zo gegund!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

(hi hi, wat klinkt dat echt he?)

geniet ervan, als je een beetje bekomen bent van de (leuke) schok!!

liefs joske

Geplaatst

wouwwww wat een geweldig nieuws mart!!!!

Ik heb je al een tijdje gevolg en jeetje wat heb je veel megemaakt..

En nu is het einedelijk weer zover!! Je bent zwanger joehoeeeeeeeee!!

Gefeliciteerd

Geplaatst

Mart!!!

Wat een super nieuws voor je!!Bij deze van harte gefeliciteerd!

Het is je van harte gegund meid en ik hoop voor je dat het allemaal goed mag gaan.

Wonderen bestaan!!

Liefs Ansje

Geplaatst

ook ik zit met tranen in mijn ogen je bericht te lezen, Gefeliciteerd meid ik hoop dat je er een beetje van kan genieten, want je hebt het verdient. Zoals ik jou zie op dit forum ben je er een met een gouden hart, die voor iedereen klaar staat en wat ik vooral bewonder hoe je je kan uiten.

nogmaals gefeliciteerd

Geplaatst
Als vervolg op mijn topic "Wat nou dan weer..." : http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?t=9052

Bestaan ze echt....? Wonderen????

Zoals jullie hebben gelezen moest ik vandaag weer bloedprikken en kon ik

vanmiddag om 14.30 uur bellen voor de uitslag.

Om de tijd te doden zouden we even een filmpje kijken, maar om 11.45 uur kreeg ik telefoon.

Totaal verbijsterd, ongeloof, tranen...

Mijn hcg is gestegen van 68 naar 270!!!!

Vragen schieten er door m'n hoofd, maar kan dit wel, dit kan toch niet...

Ik ben 7 dagen "ongesteld geweest" en ik heb ook flink gebloed. Ik heb al dagen gehuild van verdriet en was de tegenslag op mijn manier al weer aan het verwerken.

En nu deze uitslag! En wat voor uitslag!

Hoe is het in godsnaam mogelijk!!!!!!

Volgens de fert.arts was het een perfecte stijging.

Elke 2 dagen verdubbelt de waarde en deze is nu zelfs al sneller gestegen, want morgen hoort deze dan pas op 280 te zitten, werd me gezegd.

Ik heb haar gevraagd hoe het dan kan dat ik zo gebloed heb, dat ik de eerste dag van de bloeding een klein plusje had en de dag erna een negatieve test.

Ze maakte er helemaal niks van, zelfs niet van het bloeden. Het kon alleen zijn dat ik te vroeg was met testen en dat de eerste test misschien nog wel van de pregnyl is geweest. Maar dat was toch al 14 dagen geleden???

"Was het dan misschien een late innesteling" heb ik gevraagd.

"Nee hoor, de een maakt nu eenmaal minder snel hcg aan dan de ander." was het antwoord.

"Ik moet dit eerst even verwerken hoor" heb ik gezegd en ben op de bank geploft. "Doe dat maar even", zei ze, "23 augustus verwacht ik je voor de echo".

En daar zitten we dan, totaal verbijsterd, maar ik durf nog niet blij te zijn, want de MK van november zit me nog vers in het geheugen.

Het enige wat ik momenteel kan doen is schudden met m'n hoofd, tsjongejongejonge....Zou het dan toch...???

zoo gefeliciteerd meid!!! wat raar dat je 7 dagen ongesteld bent en toch zwanger bent. ik ben sinds eergisteren dinsdag ongesteld is er een kans dat ik ook zwanger ben?? vandaag de urine afgegeven bij de ziekenhuis de uit slag was negatief.

Geplaatst

@ Meiske11, mijn verhaal geeft natuurlijk wel hoop, maar de bloedtest van afgelopen maandag was mijn officiële testdag. Een week eerder werd ik "ongesteld". Bij jou was vandaag toch je officiële testdag? Ik denk niet dat je dan nog veel hoop moet hebben.

Ik blijf toch realistisch... Nogmaals heel veel sterkte meis!

Geplaatst
@ Meiske11, mijn verhaal geeft natuurlijk wel hoop, maar de bloedtest van afgelopen maandag was mijn officiële testdag. Een week eerder werd ik "ongesteld". Bij jou was vandaag toch je officiële testdag? Ik denk niet dat je dan nog veel hoop moet hebben.

Ik blijf toch realistisch... Nogmaals heel veel sterkte meis!

nee morgen was mij offiele dag de 30ste. maar moest vandaag bij hun gaan testen omdat ik dinsdag eergisteren ongesteld was. en was negatief. jammer dat er geen hoop voor mij is maar het kan ook zijn dat ik toch zwanger ben toch? dank je wel lieverd geniet van je zwangerschap !

Geplaatst

Het is zo raar dat je zo met iemand kan meeleven die je niet eens kent.

Ik heb de hele week aan je gedacht en op mijn manier gehoopt dat er een wonder zou voltrekken.

Ik hoop het zo voor jou en voor ons allemaal!!!

Want jou wondertje , betekend positieve energie voor iedereen!!!

heel veel liefs van madelief

Geplaatst

Kippevel! Gefeliciteerd meid. Hoop zo voor je dat het deze keer wel goed gaat...het moet gewoon! Gefeliciteerd en probeer toch maar een beetje te genieten. Hcg is mooi...je bent hartstikke zwanger!

Liefs Debbie.

Geplaatst
Lieve Mart, ik hoop zoooo dat wonderen bestaan, en weetje ik denk ook dat ze bestaan.

Je leest hier op het forum de meest verdrietige verhalen MAAR..... je leest hier ook de meest wonderbaarlijke verhalen met een gezonde baby op het eind.

En inderdaad er zijn vrouwen die pas later positief testen en er zijn zat vrouwen die "gewoon " bloeden als een menstruatie terwijl ze gewoon super zwanger zijn.

En waarom soms iets wel of niet is terwijl het goed zit, tja dat weet soms niemand maar is het gewoon zo.

Ik hoop echt dat je nu hartsikke zwanger bent en volgens jaar voorjaar een mooie beeb in je armen heb.

Heb hoop en geloof dat dit goed komt

Liefs Renata

en kan de test dan positief uitkomen als je nog ong bent? of is het na de ongesteld pas positief?

Geplaatst

Ohh wat een super bericht en je ziet het bewijs wordt geleverd wonderen bestaan dus.

Van harte gefeliciteerd het is jullie zo gegund geniet er heerlijk van.

Liefs Corina.

Geplaatst

Jeetje lieve Martha, wat goed!!

Wat een verhaal zeg.... Maar heerlijk dat er uit alle onzekerheden toch zo'n mooi wonder ontstaat!

Het is je zo ontzettend gegund. Gefeliciteerd hoor, je bent gewoon zwanger!

Als ik jou was zou ik inderdaad vragen of je niet eerder voor een echo kan komen hoor. Ik was laatst ook wat onzeker en ik mocht gewoon voor een echo langskomen!!

Lieverd, veel succes!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden