Ga naar inhoud

Wonderen, bestaan ze echt.......?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
en kan de test dan positief uitkomen als je nog ong bent? of is het na de ongesteld pas positief?

Ik heb je een profielboodschap gestuurd:-)

• Reacties 160
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Martha!

Je hebt terecht de juiste banner gekozen!!!! Wat een puzzel zeg! Kan me goed voorstellen dat je het even niet meer snapt! En daar zit je dan: jij zit iedereen een groene regel toe te wensen en nu heb ben je er zelf een!!!

Super gefeliciteerd, geniet van elke dag en op naar de 23e!

Liefs.

Geplaatst

Wat een super nieuws zeg, het is jullie zo gegund! Wellicht mag je volgende week nog een keer bloedprikken om zeker te weten dat het HCG blijft stijgen?

En lekker genieten van dit moment, wauw!

Liefs, Astrid

Geplaatst

Martha geweldig!!! wat een verhaal!!!! dit is echt super en ziet er heel goed uit joh!!

van harte!!

Liefs Cin

Geplaatst

WOUW!!!!! Martha!!!!

Ik ben zo blij voor jullie! En wat een wonder inderdaad!

Het is je zoooo gegund meis echt waar. Op naar die 1e echo!

X Miekske

Geplaatst

Lieve Martha,

WAUW, wat een wonder, wat bijzonder!!!!! Het is jullie zo gegund! Wat een geweldig nieuws!! Op naar een mooie echo de 23e.

Van harte gefeliciteerd!!! :aaaflowersmiley:

Liefs Jet

Geplaatst

allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap

het kan zeker wel

heb het zelf ook mee gemaakt dat ik gewoon ongi was 8 dagen lang en ook veel en ook buikpijn maar was toch zwanger

mijn hcg was eerst 55 was ook weinig en moest ook om de 2 dagen bloed prikken..

en op het laatst was me hcg over de 1000 maar ze konden met de echo alleen niks zien

hier is het dan helaas niet goed gegaan

maar dat wil niet zeggen dat het bij jou zoo is

en wanneer moet je weer bloed prikken???

liefssssssssss

Geplaatst
allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap

het kan zeker wel

heb het zelf ook mee gemaakt dat ik gewoon ongi was 8 dagen lang en ook veel en ook buikpijn maar was toch zwanger

mijn hcg was eerst 55 was ook weinig en moest ook om de 2 dagen bloed prikken..

en op het laatst was me hcg over de 1000 maar ze konden met de echo alleen niks zien

hier is het dan helaas niet goed gegaan

maar dat wil niet zeggen dat het bij jou zoo is

en wanneer moet je weer bloed prikken???

liefssssssssss

Oeh, dat klinkt niet positief Angel. Hoe snel steeg je hcg dan? Ging het zoals het hoorde, of te langzaam?

Geplaatst

Wow Mart, wonderen bestaan dus! Wat een verhaal! Kan me voorstellen dat je heel onzeker bent, maar dat zijn we allemaal de eerste weken! Misschien kun je inderdaad vragen om toch nog eens bloed te prikken, of een verloskundige zoeken die alvast wil kijken, al is het allleen maar om je gerust te stellen!

In ieder geval gefeliciteerd!

Liefs Alice

Geplaatst

Martha,

:yah::woohoo::yah:

Voor jou met heel veel liefde ook deze geweldige groet van mij!!!

Meid, ik zit met tranen in m'n ogen je verhaal te lezen.

Dit doet me zo ontzettend goed, eindelijk is het dan ook voor jou zo ver dat je kan zeggen dat je ZWANGER bent!!

:positive energie:

Geplaatst

in het begin niet zo heel snel maar daarna wel.

was echt bizar maar bij de echo zagen ze niks en ze zei tegen mij nou je bent niet zwanger hoor

en mijn gyn zei nou je bent wel degelijk zwanger maar miss nog te pril

of bbz maar dat konden ze niet meer achterhaln

blijf duimen voor je hoor dat alles gewoon goed komt

en bij jou is het wel mooi gestegen hoor

liefssssssss

Geplaatst

Ik krijg hier tranen van in mijn ogen!

Wat ontzettend mooi!

Gefeliciteerd!

Zal wel een eigenwijs babytje worden ;-)

Liefs

Francis

Geplaatst

Wow ...wonderen bestaan dus echt!!

:blob3: :occasion18: :blob6: :bf_new: :icon_sunny: :occasion5: :biggrin: :color: :binkybaby::toothy9:

Van harte Mart!

Over een paar maanden loop je zo

:B-0020: ongeveer rond.

Begrijp dat je niet heel blij durft te zijn, het is zelfbescherming.

Maar de stijging is top en die liegt er zeker niet over.

Geplaatst

Mart, wauw!

Wat een ongelofelijk spannende aanloop naar een zwangerschap. Ook uitgerekend in maart 2011: LEUK!!!

Van harte gefeliciteerd!

Geplaatst

YOOOEEEEHOOOEEEEE!!!!!!! YOU GO GIRL!!!!!!! Ooowww van harte meid!!!!!! Ga het maar geloven, want het is dus echt waar!

Ik heb de laatste tijd amper meegeschreven, maar ik heb wel altijd meegelezen, en zeker jouw berichtjes!

Ben echt superblij voor je!!! Op naar de echo!! En toi toi toi! Wat dat betreft, ik heb het al eens eerder gezegt, ben je een van de voorbeelden voor mij en mijn man, en ik vind je echt dapper!

Fijne avond nog!!

Dikke kus en felicitaties van mijn man en mij voor jullie!

Liefs Myron

Geplaatst

Kippevel hier! Krijg het gewoon koud van je verhaal, en dan in positieve zin natuurlijk! wat ont-zet-tend gaaf dit....

Groet

Lisette

Geplaatst

OOhhh Martha, wat een geweldig nieuws!!

Ik lees dit met tranen in mijn ogen, echt tranen van blijdschap voor jou, je verdiend dit wonder dubbel en dwars!!

Gast estrhalita
Geplaatst

Wouw wat een mooi wondertje. Dit gaat helemaal goedkomen. Op naar de 23ste. Op naar een mooi kloppend hartje

Geplaatst

Martha, wat een mooi bericht!

Nu op naar een mooie, eerste echo, wat fijn dat wonderen nog bestaan!

Liefs, Laika

Geplaatst

WOW! Wat een mooi wonder-verhaal! Ze bestaan dus écht. :hello2:

Gefeliciteerd! Jouw verhaal geeft ons allemaal weer moed.

Groetjes, Sonnie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden