Ga naar inhoud

Oktober 2010, wie starten er in oktober 2010


Gast Guusje

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 940
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hey T.K.

 

 

 

Ik hoop met je mee! Wat duurt wachten lang he? Heb jij ook zo het gevoel stil te staan? Gister had ik last van mijn buik en had nog 1 ovu test liggen van voor de MMM. Die was dus positief, dus toch maar gebruik van gemaakt, maar ja, na 2 jaar geloof ik niet meer in een wonder, dus het gevoel dat het allemaal niets oplevert deze maand is best frustrerend.

 

 

 

Liefs Janneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

@misty balen hé dat wachten pfff, sinds 6 aug. ben ik ook nog eens aan de pil, dus kans op een wonder hebben we sowieso al niet. Ik had net zo goed een maand later kunnen beginnen met de pil, maarja advies van het ziekenhuis, zal wel communcicatie fout zijn geweest.

 

 

 

Ik ben blij dat ik nog naar acupunctuur kan gaan, dan heb ik het gevoel dat ik toch bezig ben om zwanger te worden, dan heb ik een goeie voorbereiding!

 

 

 

Liefs Roossie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misty,

 

 

 

Ja idd het lijkt wel of de tijd stil staat.

 

We moeten geduld hebben. Ik zie dat jij 7 september een gesprek hebt bij de gynacoloog en ik heb 9 september mijn GA het komt al dichtbij.. we hopen dat de tijd snel komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roossie: ja, wachten is vervelend :S en zeker als je aan de pil bent zoals jij. Hoop dat wij dat stuk over mogen slaan, maar verwacht het niet haha. Dus dan komt er weer een maand wachten bij. Voordat wij met IVF kunnen beginnen is het alweer winter ben ik bang :(

 

 

 

@T.K.: Ja, we zitten alle twee op dezefde week te wachten T.K. ;) Hopelijk hebben wij na ons gesprek bij de gyn ook snel de bijeenkomsten etc, zodat we kunnen starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal, ik start ook weer in september met de pil en dan volgt het hele ritueel weer! Onze derde icsi alweer :icon_pale: Wel spannend, hopen op een wonder.

 

Alles is wel super goed gegaan, helaas de pech dat het nog niet is gelukt.

 

Nu maar snel hopen dat mijn menstruatie snel weer gaat beginnen. Heb nooit last gehad van al het spuiten(hormonen), behalve van de pil, daar werd ik heel erg depri van helaas...misschien deze keer niet? Nou allemaal heel veel succes en hopen op een mooie lange groene bank!

 

 

 

Kinderwens sinds 2006

 

Uit onderzoek bleek zaad van partner veel te weinig, dus icsi!

 

Icsi 1 februari 2010 mislukt:crybaby2:

 

Icsi 2 juli mislukt 2010 mislukt:crybaby2:

 

Icsi 3 oktober 2010:gekruiste vingers 2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hery Myrthe,

 

 

 

Maar dan een heeeeeele grote en lange bank hoor ;-)

 

 

 

Want als we allemaal straks gaan uitdijen dan moeten we er wel nog met z'n alle op kunnen hoor! Hahaha

 

 

 

Succes meid, ik hoop uiteraard dat de 3e ICSI goed uit gaat pakken. Begrijp ik goed uit je handtekening dat jullie geen cryo's hadden?

 

 

 

Lfs Guusje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel stress hier, er is een stuk van mijn kies afgebroken en zit nu bij de tandarts te wachten.

 

Ik ben al geen held qua tandarts, dus de zenuwen gieren door mn lijf.

 

Ik vraag me alleen af hoe dit komt, want ik heb een heel goed gebit. Ik vraag me af of dit door de medicatie komt. Ga ik zo maar eens vragen.

 

Nou, ik ga even wat moed verzamelen, pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misty,

 

 

 

Het viel gelukkig weer mee! Het is een aardige vent, maar zie m toch niet graag :-)

 

 

 

Ik vroeg wel of het door de medicatie kan komen, maar hij gaf aan dat door de hormonen veel vrouwen last kunnen krijgen van het tandvlees. Dus goed poetsen is erg belangrijk. Zowiezo natuurlijk, maar dan is een extra verzorging wel belangrijk.

 

 

 

Ik had nu gewoon domme pech.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@T.K.: ja, 7 en 9 september komen in de buurt :) Wel fijn, want ben toch wel erg benieuwd wat deze gyn allemaal vind en te vertellen heeft ;)

 

 

 

@Guusje: Fijn dat het mee is gevallen bij de tandarts. Ik wist inderdaad dat je van de hormonen last van je tandvlees kunt krijgen. Ik heb er tot nu toe gelukkig geen last van gehad. Poetsen is in ieder geval erg belangrijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@guusje, hoi we hebben idd nooit een cryo's over gehad helaas. Wel gewoon 1 keer een tp van topper en 1 keer van twee hele goede! Het komt ook niet zo vaak voor, dat ze gaan invriezen dat hebben we gehoord. Ze moeten wel aan hele goede eisen voldoen, voordat ze ze in zwolle gaan invriezen. Volgens mij is het ene ziekenhuis daar makkelijker in dan het andere. Maar we hebben wel steeds mooie embryo's gehad. Precies volgens het boekje. Nu maar hopen dat de derde keer scheepsrecht is!

 

Kinderwens sinds 2006

 

Uit onderzoek bleek zaad van partner veel te weinig, dus icsi!

 

Icsi 1 februari 2010 tp 1 topper mislukt:crybaby2:

 

Icsi 2 juli mislukt 2010 tp van 2 goede embryo's mislukt:crybaby2:

 

Icsi 3 oktober 2010gekruiste%20vingers%202.gif

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe, jeetje zeg. Laten we zeker hopen dat 3x scheepsrecht is.

 

 

 

@Mone, spannend allemaal, je mag beginnen!!!!! Succes !

 

 

 

iig is september weer begonnen, weer wat dichter bij oktober.

 

 

 

:whistling_girl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

MOna, Kei leuk dat je aangemeld heb en mag beginnen. Moet jij dan de 21 ste dag van je ongi beginnen met spuiten...? Wanneer mag je beginnen met spuiten:)

 

Na de instructie heb je meteen aangemeld je eerste dag van je ongesteldheid toch....Waren er ook meiden die diezelfde dag ongi waren??

 

Mochten die ook meteen beginnen????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal.

 

 

 

Vanmorgen hebben we een evaluatiegesprek gehad met de gync.

 

Na 3 mislukte pogingen hebben we besloten en op advies van de gync. een 4e (en tevens) laatste poging te doen.

 

Half september aan de pil en in oktober beginnen we weer.

 

11 oktober beginnen met deca-spuiten en 19 okt. de startecho.

 

En nu maar hopen dat 4 keer scheepsrecht is .....!

 

 

 

groetjes Diane

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden

 

 

 

vandaag de recepten en het schema gekregen... 19 september mag ik beginnen en dan 12 oktober de eerste echo...

 

 

 

@ diane en guusje ook heel veel succes gewenst!!!

 

 

 

@ t.k. we hebben de 23-8 de prik-instructies gehad en heb afgelopen dinsdag dus gebeld om me aan te melden... geen idee hoeveel meiden er ook mochten beginnen... daar doen ze geen uitspraken over... hoop echt voor je dat je ook snel mag beginnen meid!!!

 

groetjes mone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik bedoel is met hoeveel stellen hebben jullie de instructie gehad. Ik ben O beniwd dat ik volgens mij ratel haha. Ik moet as dinsdag ongi worden. En mijn instructie is donderdag 9 september. Ik hoop dat ik mijn schema enz ook meteen krijg hah

 

we laten alles op ons af komen hè...

 

 

 

Ik ben zo blij voor je dat je mag beginnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Diane,

 

 

 

Ik wens jullie heel veel succes met jullie 4e en laatste IVF poging. Ik hoop echt voor jullie dat jullie droom dan nu eindelijk in vervuling mag gaan! Het lijkt me ontzettend spannend om te weten dat deze poging de laatste is, pff. Heel veel succes!

 

 

 

Liefs Misty.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mone,

 

 

 

Je ligt net iets voor op schema op mij.

 

Ik heb de startecho op 19 oktober.

 

 

 

Misty, succes met jullie gesprek de 9e en met IVF.

 

 

 

groetjes, Diane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diane

 

 

 

"Helaas" treffen we elkaar weer hier in oktober.

 

Fijn dat je bijna weer van start gaat en ik hoop voor je dat de 4de keer idd scheepsrecht wordt.

 

Lijkt me heel erg moeilijk om al te weten dat het de laatste keer zal zijn.

 

Heel veel succes.

 

 

 

Groetjes

 

Daniella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden