Ga naar inhoud

Oktober 2010, wie starten er in oktober 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Diane,

Helaas komen we elkaar hier weer tegen!!

Word nu onderhand wel eens tijd dat je een positieve test in handen krijgt hoor!!

Dus koop een set sjor banden en dan blijf je lekker stevig op het wachtbankje zitten in Oktober/November!!

Succes alvast!!

Groetjes Bianca

• Reacties 940
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Spannend weer mijnbaby,

Ik hoop dat er een broertje of zusje voor jullie prinsje zal komen.

Lfs Guusje

Geplaatst

Hey Daniella,

Ja helaas treffen we elkaar hier weer in oktober. Had het ook liever anders gezien.

De laatste keer was al niet makkelijk de 3e keer dat het niet gelukt is.

Nu dus een laatste 4e poging (die we zelf betalen).

En als het dan niet mocht lukken zetten wij er een streep onder.

Jullie ook heel veel succes

Hoi Bianca,

Ook wij komen elkaar hier helaas weer tegen.

Wordt inderdaad eens tijd voor een positieve test.

De sjorbanden en een stevig touw liggen al klaar voor het wachtbankje.

Jij ook veel succes !!

groetjes Diane

Geplaatst

Even een berichtje hoe het met me gaat. De baarmoedermond is nog aan het genezen en verlies nog veel wondvocht. Ik had de hoop dat we het deze maand nog een keertje puur natuur konden proberen, maar dat zit er helaas niet in.

Op naar oktober

:wav::wav:

Lfs Guusje

Geplaatst

@ t.k. nu snap ik m' :) toen we de laatste keer in nijmegen waren was er ergens wat mis gegaan in de communicatie/administratie... de dokter had alleen een paar vragen die dus ook telefonisch hadden gekund... dat vond hij zo sneu [en omdat nijmegen voor ons dik anderhalf uur rijden is] heeft hij een verpleegkundige bereid gevonden om bij hoge uitzondering ons de prik-instructies te geven... anders waren wij er de 9e ook vast bij geweest!!!

iedereen fijn weekend!!!

liefs mone :aaaflowersmiley:

Geplaatst

@misty, je hebt bijna je intake! Spannend!

@T.K. Voor jou is het ook bijna zover! Je GA

@myrthe, succes met jullie 3e Icsi wat spannend zeg, ik hoop zo dat het deze keer mag lukken!!! Ik ben nu ook aan de pil, vind het ook maar niks.

@Guusje, gelukkig viel het mee bij de tandarts. Ik wist niet dat hormonen zo'n invloed kan hebben op je tandvlees, heb er tot nu toe geen last van gehad, toch maar extra poesten daar dan, bedankt voor de tip! Jammer dat jullie niet een ronde voor puur natuur kunnen gaan, gelukkig is de baarmoedermond wel aan het genezen.

@mone, wat super je mag beginnen!

@Diane, welkom hier. Wat spannend zeg een 4e poging! Ik hoop heel erg dat het je nu zwanger raakt met deze laatste poging! Als jij begint met je deca, dan heb ik mijn gesprek voor ICSI.

@mijnbaby, wat fijn dat je duidelijk hebt, op naar 27 okt.!

Vandaag weer aan de pil, de stopweek is voorbij, heb ook geen bloedingen meer.

Morgen shoppen met vriendinnen en zondag relaxen met manlief en misschien nog een wandeling maken, wordt mooi weer.

Fijn weekend allemaal!

Liefs Roosie

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Ik mag me ook in dit topic aansluiten, eindelijk! Over 1,5 week heb ik een voorlichtingsbijeenkomst en daarna mogen we starten wanneer ik ongesteld ben geweest. Verwacht rond 2e wk oktober. We gaan voor een icsi behandeling in eigen cyclus bij het UMCG.

Groet Karin

Geplaatst

Hoi allemaal. Hier was ik al bang voor vandaag ongesteld geworden ik hoop dat ik donderdag gelijk aan mag melden.. Ik ben echt bang...

Geplaatst

@ misty hoe is het gegaan vandaag???

@ karin81 welkom en heel veel succes gewenst!!!

@ t.k. nog 2 nachtjes meid... ik duim voor je

Geplaatst

@Misty hoe is het gegaan vandaag?

@karin welkom! Spannend, we gaan dan ongeveer tegelijk starten denk ik, tenminste als ik gelijk mag beginnen op 11. okt. Succes!!

@T.K. ik duim voor je, je kan nog altijd op je 3e dag met hormonen beginnen te prikken. Het is altijd op de 2e of 3e dag van je cyclus. Misschien gaan ze een echo bij je maken kijken hoever je in je cyclus bent en kun je alsnog beginnen. Ben zelfs een keer op cyclus dag 6 begonnen, maar dat was dan voor IUI en de groei van de follikels ging toen goed. Heb je geen lang protocol? Want dan moet je op je 21ste dag beginnen en die ben je dan al lang voorbij, dan zou je 3 weken moeten wachten in ieder geval.

Nog 1 maand en 4 dagen! Iedere dag klinkt het al beter! :-)

Geplaatst

ik vind op dit moment het wachten niet zo erg. Ik mocht mezelf na de GA aanmelden als ik ongesteld wordt. Maar ik ben nu ongesteld.. en mijn Ga is donderdag. Nu ben ik bang dat ik pas over een maand aan mag melden en dan pas de 21 ste dag daarvan mag gaan prikken. Daar ben ik bang voor:( snap je

Geplaatst

@T.K. ah ik snap het, ik zou ze dan gewoon even bellen! Misschien krijg je dan toch te horen dat je nu over 3 weken kan gaan beginnen. Zou anders wel raar zijn, wat maken die paar dagen anders uit. Succes!

Geplaatst

Ik neem aan dat ik ook dan mag beginnen... Maar ik laat alles op me afkomen.. Ik mag niet bellen omdat ikgeen GA heb gehad. Nog 2 daagjes

Geplaatst

Hey allemaal,

Vanmorgen hebben we dus onze intake voor IVF gehad.

We hebben weer een hele vragenlijst doorgenomen met de gyn (ons vorige ZH had ons dossier nog niet doorgestuurd, erg handig, maar dat maakte niet zoveel uit zei de gyn).

Ook hebben we alle 2 weer bloed moeten prikken. Een aantal onderzoeken moet bij dit ZH weer opnieuw gedaan worden vertelde ze. Alleen ben ik nu dus vergeten te vragen welke allemaal, haha. Iemand enig idee?

Morgenavond hebben we al de IVF-voorlichtingsavond (met andere stellen).

Dan moeten we 21 September weer terug zijn bij deze gyn voor de bloeduitslagen en te kijken wanneer en hoe verder.

Ondertussen mogen we gewoon doorgaan met de IUI's als we dit willen. Ik ga zo dus even bellen met mijn vorige ZH voor een recept Clomid en Pregnyl en dan kunnen we dus nog 1 of misschien meerdere IUI's doen. Wie weet hoeven we dan helemaal niet aan de IVF wink.gif

@T.K: Heb jij donderdag de voorlichting? Of is dat dan toch iets anders? Wij konden of morgen naar de voorlichting of pas 5 oktober. Nu gaan we dus morgen, want er was nog plek.

@Karin: Welkom en heel veel succes met de ICSI. Voor jullie ook de eerste dus? Spannend he?

Liefs Misty

Geplaatst

Wat leuk dat je meteen naar de voorlictingsdag mag gaan.

Ik mag pas donderdag voor de gezamelijke afspraak komen. En ik hoop dat ik meteen aan kan melden en tegen eind september mag beginnen met prikken.. Spannend...

Geplaatst

@misty, fijn dat je gelijk naar de voorlichtingsdag mag gaan. Ik moest alleen fsh laten controleren. Bij mijn vorige poging moest ik ook eerst hiv-laten testen, manlief ook.

Fijn dat je ondertussen verder mag gaan met IUI pogingen, hopelijk heb je IVF dan helemaal niet meer nodig!

@T.K. raar dat je dan niet mag bellen!

Geplaatst
ik vind op dit moment het wachten niet zo erg. Ik mocht mezelf na de GA aanmelden als ik ongesteld wordt. Maar ik ben nu ongesteld.. en mijn Ga is donderdag. Nu ben ik bang dat ik pas over een maand aan mag melden en dan pas de 21 ste dag daarvan mag gaan prikken. Daar ben ik bang voor:( snap je

Heey meid...het kan ook wel eens snel gaan hoor...ik had op woensdag een gesprek en op donderdag de deca er al in..was nog één plekje vrij:occasion16: vandaag startecho..bms nog te dik helaas nog een weekje doorprikken was ook twee dagen later gaan menstureren :unsure: dus ik had hem zelf al aan zien komen.

succes meid!

Geplaatst

@Roossie: ja, ik hoop dat de IUI toch nog eens gaat werken haha. En ben erg benieuwd naar de voorlichtingsavond. Vind het ook fijn dat het zo snel kan :)

@T.K.: Ik wist eigenlijk niet dat er meerdere voorlichtingen in de maand waren. Zou dat dan een voorlichting per arts zijn ofzo? Niet dat we daar morgen staan en dat het donderdag blijkt te zijn! Ik heb net ook mijn dienst die ik morgenavond moest werken afgezegd. Toch vreemd dat jij dan donderdag moet komen daarvoor en ik morgen al. Of ga jij voor prikinstructies of iets dergelijks? Tip: Op de website van het ZH kun je een informatiefolder bekijken en uitprinten. Dan weet je vast een beetje hoe en wat ;) Succes donderdag!

@Spaatje: Nog succes met spuiten deze week dan!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden