Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Boogie,

Ik zei toch dat je de moed niet moest opgeven? Geweldig nieuws, gefeliciteerd!!!

Ik ben ook bang voor alles wat nog mis kan gaan, maar het begin is er!

Septrember wordt groener en groener!!! Zet dat voort, dames!!!

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Aafke,

Ik zag dat jij getest had en toen Miepie ook nog en toen dacht ik laat ik het dan toch ook maar wagen.....

Het voelt heel onwerkelijk en ook onzeker maar we zullen zien.

Geplaatst

Whaaaaa, gefeliciteerd!!!!!

Een goed begin is het halve werk :)

Melden jullie je ook bij het meitopic? Wel zo leuk en gezellig hihi!!!!

Groetjes

Geplaatst

ik kijk al stiekem een beetje mee op dit bankje!! Wij zijn weer begonnen met de 1e ivf poging. Morgen de 2e FM en als alles goed gaat volgende week de punctie en dan een terugplaatsing.

Dus ik hoop volgende week aan te kunnen schuiven! Super dat er al zoveel groen is.

Geplaatst

Hey Boogie

Van harte meid met dit geweldige nieuws. Mooier kan deze maand september niet beginnen, fantastisch gewoon.

Dat er nog vele GROENE zullen volgen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Nou Boogie, wat een geweldig nieuws !!!! EN meiden ..... wat starten we SUPERGROEN !!!!!!!!!!

De zenuwen beginnen hier wel te komen hoor ........ morgenochtend voor 9.00 uur prikken en na 12.00 uur mag ik bellen ..... pfffffffff .........

Geplaatst

Lieve allemaal,

Mag ik gezellig bij jullie op het wachtbankje komen zitten van september.

Henne ik zag jou hier ook al rondlopen. Wij hebben op dezelfde dag punctie gehad en dan mag jij ook bloedtest doen 16 sept zeker??

Ik ben even de naam kwijt maar zag nog iemand die die dag mag testen. Wat toevallig allemaal!!

Even kort ter intro..............

43 jaar jong. Tweede ICSI poging. Score 14 eicellen waarvan 11 embryo's. Vandaag TP gehad en rest in vriezer. Nu maar duimen.

Mag ik jullie ook vragen stellen als ik soms denk.........oeps wat is dit nu weer? Ik doe het alleen en haal veel kracht uit het contact met jullie.

Lieve dames, ik zal het wachtbankje ook in de gaten houden en mij even goed inlezen.

lieve groet,

Egeltje Maria

Geplaatst

Lieve Boogie

Van harte! Ik lees het net. Jemig wat goed joh.

Zie ook bij jouw naam een heel overzicht staan van iedereen en wanneer testdatum...............handig. Hoe doe je dat toch.......!!!

Even voor de correctie. Egeltje........TP van 4 emmies............jawel. Maar ja, bij zo'n oude dame moet je wel wat hoger inzetten. Vorige 3 niet gepakt dus nu het max toegestane gedaan. Ben benwd. Ben beetje mijn geloof verloren dat het nog lukt omdat de vorige 3 ook niet hebben gepakt. Maar ja.............................je weet het niet he. Maar ik ga iedereen hier ook in de gaten houden.

Benwd hoe t met ieder zal lopen.!!

Egeltje

Geplaatst

Aafke jij mag morgen testen..................spannend!! Laat je het ons weten?

Handig schema die boogie heeft gemaakt.

Iedereen heeft van die leuke gekleurde frutsels en letters maar ik krijg dat niet voor elkaar. Ben er niet helemaal los op. Nou we horen het wel!!!

Geplaatst

Wat is groen toch een mooie kleur na die dramatisch rode juli en augustus......

Dames gefeliciteerd, zo vroeg testen en dan al BFP!!!!.

Op naar nog meer groene regels!!!

Liefs,

Lot

Geplaatst

Wachtbankje September 2010

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Zo'n mooi groen bankje...mag wel weer naar voren!

@Egeltje: ik heb gisteren al getest en mijn test was positief! Ben heel blij! In het overzicht hierboven worden regeltjes groen gekleurd als de test positief was, en rood als de poging niet gelukt is.

Als je wat in handtekening wil doen dan kun je bovenaan in het 'sitemenu' links naar gebruikersoinstellingen gaan en daar dan vervolgens naar handtekening wijzigen.

@Hope: heel spannend! Ik ben morgen pas wat later thuis maar ik hoop 's avonds een positief berichtje te lezen!

Geplaatst

Wow, Boogie, jij ook groen, super! Zou toch mooi zijn als het hele wachtbankje groen wordt :toothy10:. Krampen in mijn buik heb ik ook, ook zo'n ongesteld-word gevoel...maar dat had ik vorige keren bij de zwangerschap ook. Hoort er volgens mij gewoon bij.

Babeth, en alle anderen die feliciteerden; bedankt! Testte inderdaad erg vroeg en voelt ook nog raar al gefeliciteerd te worden (eerst maar eens een kloppend hartje zien...) maar voel me erg zwanger (doodop, misselijk, krampjes)... CB digitaal met indicator gaf gisteren ook al 2-3 aan (op 12 DPO), dus hcg stijgt in elk geval flink!

Hope hope, heel veel succes morgen. Laat je het ons weten?

@All; wel bijgelezen, maar zo moe dat ik weinig heb onthouden. Ga eerst maar even slapen ;), reageer morgen meer!

Geplaatst

wat goed! had ik overheen gelezen sorry

en bedankt voor tips

Geplaatst

VAN HARTE Aafke, Miepie en Boogie :woohoo:

oohww heerlijk!! die groene regels! yiihaaa keep on going ladies!

hopehope, moeke heel veel succes morgen, ik zal :duimen draaien:voor jullie! Jemig ik kan jullie namen niet onthouden )sorry) Maar wens ieder alle goeds liefde en kracht toe! :myfignerscrossed:

Liefs

Geplaatst

oh jee boogie jij ook al, wauw van harte.

je schrijft iets over een tempdaling.

ik ben ook aan het temperaturen, sinds de punctie. Heb je ook een stijging gezien!? of krijg je alleen een daling als je ongesteld wordt?

ben heel erg benieuwd

Geplaatst

@ Hellen,

Ik heb niet zoveel verstand van dat temperaturen maar ik blijf een hoge temp houden terwijl wanneer je ongesteld word er een daling optreedt.

Ik heb nooit temperatuurlijsten bijgehouden dus heb dit in de praktijk nooit zelf ervaren. Maar omdat ik zo'n pijn heb wilde het ziekenhuis weten of ik koorts had. Geen koorts maar wel een hogere temp dan normaal. Scheelt ongeveer een halve graad.

Geplaatst

@ Egeltje,

Gezellig hoor dat je bij ons komt hangen op het bankje!

Ik zag dat jij maar liefst 4 emmies terug hebt gekregen. Dat is veel zeg. In welk ziekenhuis doe jij alle behandelingen? Volgens heb ik ergens gelezen in het buitenland. Maar vorige keer was er van de 3 niet 1 blijven plakken. Dat zou wel een grote teleurstelling voor je geweest zijn. Ik ga voor je duimen dat er nu eentje lekker blij je blijft plakken!

Geplaatst

Zooooo, wat een mooi begin..

Allemaal zo mooi groen...

Groen wordt mijn lieverlingskleur zo.....We willen altijd groen zien.

Meiden die nog moeten testen of een tp krijgen veeeel Succes allemaal...

Groetjes

Geplaatst

Hoi Boogie.........ja dat is waar maar ik heb mijn handtekening toch gewijzigd. Ben bang dat mensen niet begrijpen waarom zoveel TP emmy's. Zit een heel verhaal achter natuurlijk en dat doen ze echt niet bij iedereen. Ben beetje voorzichtig met details. Maar ik ben blij op het wachtbankje. Gezellig!

En jij zwanger wat gaaf joh. Nu komen er andere spannende dingen............geniet ervan. Leuk zo nu en dan wat van je te horen.

Egeltje

Geplaatst

:woohoo::blob1::blob1::blob1:

Zooo dan!!!!! Al 3 groene regels, GEFELICITEERD!!!!!

Ga zo door allemaal! Op naar een hele groene bank.

De rest, succes met wachten, positief denken hoor!

Liefs Guusje

Geplaatst

wow te gek, zoveel groen in het begin al, hopelijk zet de groen-trend door!!!! Gefeliciteerd meiden, iedereen die nog (on-)geduldig wacht: sterkte.

groetjes Sheenara

Geplaatst

eentje moet toch de eerste zijn ......... helaas ...... voor ons heeft het niet zo mogen zijn ......... hcg was vanochtend 26, dat is hoogstwaarschijnlijk nog het restant van de 1500 ie pregnyl van afgelopen maandag ....... pfffffffffffffffffffffffffff ......... ik kreeg vanochtend hoe langer hoe meer het gevoel dat het wel gelukt was, dus dit kwam weer hard aan ......... ik ga m'n verdriet even lekker laten gaan en wachten tot ik ongesteld ben, dan gaan we wel weer gelijk verder, met onze allerlaatste poging (deze keer ivf).

Geplaatst

Engeltje: Welkom! Om dit alleen te doen lijkt me best pittig, dus deel je gevoelens... Ik denk dat we elkaar hier wel aardig begrijpen...

Boogie!!!!!! :toppie: gefeliciteerd!!!!

de volgnde tester is Violetta, kan me zo voorstellen dat je ook eerder gaat testen als je de resultaten zo ziet... Hou je het nog vol?

Tess

Geplaatst

Hee Hope,

Wat vervelend dat je niet zwanger bent..... Sorry, maar ik had het even niet gevolgd: is dit de eerste keer dat je op hcg prikt? En op welke dag heb je getest? Want het is wel bijzonder dat je nog een hcg van 26 hebt.

Tja.... Vind het echt rot voor je. Wat zou het toch mooi zijn als er eens een volledig groen bankje zou kunnen zijn!

Wens je voor nu sterkte en voor straks veel succes met nieuwe behandeling!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden