Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne heel veel succes, we denken aan je.

Boogie wat een goed nieuws, je zult wel opgelucht zijn.

Miepie wat bloedverlies zonder krampen vooral bij een meerlingzw komt vaker voor, dat neemt de schrik niet weg. Veel succes hoop dat je snel antwoord krijgt.

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat heb ik bagger slecht geslapen zeg!!!! Ben volgens mij zenuwachtiger dan voor welke punctie of wat dan ook, pffffff..... Ik laat straks z.s.m. wat weten. Hoop zo dat het goed zit.

Geplaatst
Wat heb ik bagger slecht geslapen zeg!!!! Ben volgens mij zenuwachtiger dan voor welke punctie of wat dan ook, pffffff..... Ik laat straks z.s.m. wat weten. Hoop zo dat het goed zit.

Hoe laat moet je er zijn Henne, kl*te dat je slecht hebt geslapen wel begrijpelijk.

We duimen voor je.

Geplaatst

12.15 uur. Geen idee hoe lang het duurt, evt. natuurlijk uitloop, terugrijden...... Voor een uur / half twee hoeven jullie geen nieuws te verwachten ;-)

Geplaatst

Oh wij zijn met zijn allen wel wat wachten gewent!!!!!!!!!!!!!!!!! Kunnen nog wel een paar uurtjes bij hihi

Kan je nog wat afleiding zoeken?? Piano spelen voor de kleine bv???? En dan zo hard dat wij het ook allemaal kunnen horen!!!!!!!!!!!!

Geplaatst
Oh wij zijn met zijn allen wel wat wachten gewent!!!!!!!!!!!!!!!!! Kunnen nog wel een paar uurtjes bij hihi

Kan je nog wat afleiding zoeken?? Piano spelen voor de kleine bv???? En dan zo hard dat wij het ook allemaal kunnen horen!!!!!!!!!!!!

Kunnen we meezingen.

Geplaatst

Henne veel succes straks, we duimen hier voor je

Boogie, gelukkig geruststellend nieuws gekregen

jeanine wel opletten hé. Niet meer met sokken op de trap!

Ik werd gisterenavond pas om 22.30 teruggebeld door huisarts, maar met goed resultaat. HCG gisteren, op 6w5d was 129.300. Dat zegt natuurlijk niet alles, maar is toch geruststelling dat die nog verder gestegen is. Volgens statistieken moet waarde week 7 tss 7650 - 132.069 liggen), zo te zien loop ik nog altijd voor. Ben vanmorgen wel opgestaan met serieus veel bruinverlies en nu ook al bloedklonters. Maar volgens HA moet ik me geen zorgen maken, komt zoveel voor, zegt ze, de eerste 12 weken. En wie weet is dat datgene met beetje achterstand dat zo aan het vechten is om toch maar te ku blijven zitten.

Geplaatst

Boogie, fijn dat alles goed is/gaat.

Object, mooie waarde hoor!

Henne, veel plezier met de echo. Hoop straks hier goede berichten van jou te lezen! Jij zit ondertussen als een stresskip te wachten in de wachtkamer, hoop dat je gauw aan de beurt bent.

Hier gaat het wel weer beter gelukkig. Al blijft het behoorlijk spannend t/m dinsdag en is al onze hoop gevestigd op het hummeltje wat er nog zit.

Heb vandaag wel weer last van steken bij mijn schaambeen. Dat had ik afgelopen zondag ook en toen bleek het maandag foute boel. Dus ergens maakt het me onzeker, maar ja, het kan ook je baarmoeder zijn. Maar deze zit toch niet zo laag?

Miepie, hoe is het nu met jou? Kan me voorstellen dat de schrik er ff in zit zeg....pfffffff!!! Hoop dat alles goed gaat met de kleintjes. Ook al is bloed normaal bij een meerling, het maakt je zo (#$(*@( onzeker brrrrrrr.... Heb je inmiddels al antwoord terug gekregen?

Geplaatst

ongeveer 4.8 mm (was moeilijk te meten) en een kloppend hartje...... ik ben gewoon zo verbluft dat ik nog niet eens echt blij ben. Mijn man is helemaal juichend, ik zit nog steeds vol ongeloof. Ben nu ook erg moe, nu de spanning wegvalt, dus kruip zo heerlijk op de bank. Moeilijk ook om die angst nu los te laten. Het blijft natuurlijk spannend. Maar: dit is er en dit is heel prima voor 6w2d. Volgende echo is (pas!!) over 3 weken. We moeten al wel nadenken over de combinatietest, maar dat doen we vandaag even niet.

De beloofde ticker zal ik snel gaan maken hoor ;-)

Geplaatst

Fijn Henne, zulk goed nieuws. Als het straks een beetje tot je door is gedrongen kun je lekker gaan genieten. Spannend blijft het maar het hartje klopt!!

Geplaatst

Joehoe Henne,

Wat ben ik blij voor jou en je man!!!!!

Super dat alles goed was.

Rust goed uit, laat die spanning uit je lichaam gaan en probeer dan om te gaan genieten van dit geweldige wonder in je buik!!!!!

Geplaatst

Henne,

Hier ook GEFELICITEERD

Wat goed nieuws zeg !

Ga er van genieten, dat hebben jullie verdiend.

liefs Diane

Geplaatst

HENNE YOU GO GIRL!!!!

we lopen echt helemaal gelijk (1dagje verschil dan) beebje van ons ook 0.47 cm, maar moeilijk meetbaar.

wij hebben over twee weken een echo maar ga de VK al vrijdag de 8e en dan krijg ik weer echo.

misschien ook een tip voor jou, altijd leuk zo tussendoor :)

geniet, geniet, geniet

Geplaatst

HENNE!!!! Super zeg, eindelijk dat langverwachte hartje! Kan me voorstellen dat het nog een beetje moet bezinken... en tuurlijk blijven de eerste weken spannend, maar een kloppend hartje is al zo'n grote stap! Dus langzaamaan een heel klein beetje gaan genieten hoor!

Sorry, verder niet echt bijgelezen ;). Ik heb een mailtje terug van het AMC; morgen voor de zekerheid even een extra echo. Ik ben nu hard aan het broekloeren, maar heb nog steeds geen kramp en na het bloed (alleen bij afvegen) gisteren heb ik geen helder rood meer gezien. Nu alleen nog ietsje donkerroze afscheiding... dus ik probeer maar te geloven dat het allemaal wel meevalt en zoals Sylvie zei het gewoon een bloedinkje is zoals vaker voorkomt bij meerlingen... flinke druk op een hard groeiende baarmoeder natuurlijk.

Morgen 11 uur dus weer naar het AMC, leerlingen moeten het even 2 dagen zonder mij (maar met stagiair) doen...ga weer plat op de bank (oeps, heb wel eens gezegd "al moet ik vanaf de 7e week plat, dan doe ik dat, prima"... en dat meen ik nog steeds, maar lijkt nu wel erg vroeg, haha).

Geplaatst

Henne..ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd...

Goeie tip trouwens van Hellen, is dat niet te overwegen? Alvast een praktijk opzoeken en vragen om een extra echo?

Geplaatst

Joepie Henne, wat een goed nieuws!!! Nu maar voorzichtig gaan genieten.

Miepie, fijn dat je morgen terecht kunt, ben heel benieuwd en hoop op goed nieuws!

Geplaatst

Hey meiden!!

Ik ben even een tijdje niet online geweest, weekje of 2... Maar was toch heel erg benieuwd hoe het hier gaat!!!

Heb even terug gelezen Gelukkig lees ik veel positieve berichten... had ook heel wat te lezen hahaha.....

Helaas ook een paar mindere berichten en veel meiden die toch nog in onzekerheid zitten(bahhhh bahhhh. waren we die eerste maanden maar al door he en zaten we met zn alle maar gewoon lekker in november... dan is et uitgerekend in mei topic ZOOOO LEUKKKK!!!!;))

Sonja: wat ongelooflijk verdrietig zeg dat je helaas 1 kindje bent verloren!! poehh dat moet moeilijk geweest zijn!! gelukkig is er nog 1 volhouder die het wel goed doet!!! Probeer daar vantegenieten en gelukkig ben je al over de 9 weken dus de kans dat het goed gaat word steeds groter!!! 1 mooi kindje in mei... das ook geweldig!!

Henne: Super gaaf!!! gefeliciteerd!!! de eerste keer teken van leven is heel erg bijzonder!!!!

Miep 80: Jeetje meid!! 3!!!!!! whoehoeeeeeeeeeeeeee!!!! Gefeliciteerd!!! was het niet schrikken toen je het hoorde? NATUURLIJK ben je heel gelukkig dat je zwanger mag worden!!!! Maar ik kan me voorstellen dat je toch denkt: Whooo 3!! best heftig!!!

maar zo bijzonder!!

doe lekker rustig aan! ik hoop dat de bloedingen niets vervelends inhouden.....

Ik heb even terug gelezen maar er wordt hier zoveel geschreven dat het lastig is om iedereen wat te zeggen.. sorry... maar natuurlijk wens ik iedereen het beste!!! en allemaal gefeliciteerd!!!

Ik heb de afgelopen weken lopen rennen en vliegen (story of my live)

Ik maak me soms echt te druk!!!! gewoon geen tijd om hier online te komen, tv te kijken of een boekje te lezen, altijd weg , werk, visite, leuk hoor maar soms wel te druk...

Tot nu toe ging het super goed hier maar de afgelopen 2 dagen heb ik me zo druk gemaakt (mijn huis met mijn ex is na 3 jaar verkocht en morgen is de overdracht en die fijne ex stuurde me dus dinsdag een mail dat ik het huis maar leeg moest maken, natuurlijk weet ij niet dat ik zwanger ben en ik wilde niemand belasten dus ik heb zelf lopen sjouwen!! stom natuurlijk)

Gisteren nog een kinder feestje met 10meiden in mn eentje gedaan en vandaag moest ik weer gewoon werken (ook op het werk, waar ik 3 dagen per week ben is het mega druk)

NATUURLIJK doe ik dat allemaal zelf..... en ik dacht het gaat wel goed... tot ik vanmorgen ineens bloedverlies had!! ZOOOOOOO gehuild!!! (doe ik anders bijna nooit) en was ZOOOOOOOOO bang eenmiskraam te krijgen!! Nu doe ik ECHT rustig aan!!

Ik wil dit kindje zooo graag!! heb me ziek gemeld op mijn werk en lig nu overdag in mn bed!!! das heel wat voor mij.....

Ik moet ook niet eigenwijs zijn!!! mijn kindje is het belangrijkste!! morgen ff checken in t ziekenhuis!!

Liefs wendy

Geplaatst

lieve henne en man!

dit is wel een raar moment he

na al die jaren met de nodige spanningen

en hopen op een zwangerschap,maar als

het dan toch ineens zo is is het wel even

wennen

zeker als je voor het eerst op een echo je

EIGEN kindje mag zien

je ziet dan zo,n mini mensje maar het besef

dat dit mooie mensje in jou lijf groeit.........

van harte gefeliciteerd met jullie ZWANGERSCHAP!!!!

probeer er van te genieten

liefs yes

mama van 3 boys via icsi

Geplaatst

oww Henne wat een mooie Ticker!!!!!! geweldig om te zien!!!!!! en nu echt genieten hoor!!!

Miepie wat een schrik verdorie! fijn dat je morgen kunt komen, veel succes!

Wendy, jeetje, ik kreeg het helemaalbenouwd bij het lezen van je bericht! gelukkig neem je nu gas terug, pas goed op ze ukkie meid!!

Geplaatst

Zoals beloofd ;-) Ga 'm vast nog 20 keer aanpassen, zo ben ik wel haha. Maar het staat er echt: baby op komst.

Trouwens idioot, ik heb vandaag weer behoorlijk last van kramp en moet me toch wel inhouden om dat niet eng te vinden hoor. Maar op de echo was ook te zien dat mijn eierstokken nog steeds vergroot zijn én ik heb last van mijn darmen. Dus: normaal. Hoort erbij. Geen zorgen.

Hellen ik heb er wel even over gedacht om alvast een vk te zoeken. Aan de andere kant wil ik ook proberen nu gewoon rustig te genieten en het los te laten. Ik ben zwanger en als het mis gaat, dan gebeurt dat toch wel. Ook al heb ik elke dag een echo. Alleen weet ik het dan eerder. Ik ben bang dat ik mezelf een beetje gek ga maken als ik maar op zoek blijf naar die bevestiging.

Geplaatst

Hi Miepie,

Gelukkig is er geen bloed meer te bespeuren, maar toch, je zal pas morgen echt terug gerust zijn als je echo hebt gehad.

Ik heb ook al 2 dagen bruinverlies, vanmorgen toen ik opstond echt een maandverband vol, en daarnet stond ik recht en ik voelde het stromen (sorry voor de details). Tot nog toe had dat nooit een geur, maar daarnet echt wel een penetrante geur. Heb onmid prof gebeld en ik mag morgenochtend om 7.00 al gaan voor echo. Ook hier zit de schrik er weer in. Wanneer gaan wij eindelijk eens rustig kunnen genieten? Niet voor onze 12 weken zeker?

Ik zal blij zijn als ik echo heb gehad, jij waarsch ook. Nog een nachtje onzekerheid.

Geplaatst

Hey Henne,

Supernieuws, gefeliciteerd! Eindelijk die ticker kunnen/durven aanmaken ;)

Ik ben ook heel blij dat ik gisteren eindelijk dat kloppende hartje heb gezien. En het is zoals je zegt, loslaten is lastig maar wel beter. Daarom heb ik verder ook niet meer getest en wacht ik maar rustig de echo's af (nou ja, rustig....was wel stressen vantevoren!). De arts zei het gisteren ook nog hel letterlijk: "Je mag er vanuit gaan dat er nu niet veel meer mis kan gaan, je hebt gewoon een goede zwangerschap". Dat moet ik nog steeds eerst zien en dan geloven, maar op zich wel prettig te horen natuurlijk.

Verder ben ik nu vooral de hele tijd bezig die 2 korte filmpjes van de echo af te spelen op mijn mobiel, ik krijg maar geen genoeg van dat luid kloppende hartje!

Geplaatst

Haha, Aafke, kan het me helemaal voorstellen. Wij waren eerst ook van plan een filmpje te maken, maar ik was net voor de echo ineens zo onzeker dat we het toch maar niet hebben gedaan. Misschien morgen... En fijn dat de arts zo positief is, hij zal wel weten waar hij het over heeft!

Object, wat een onzekerheid voor jou ook weer. Klinkt wel als veel bruin ja. Aan de andere kant; bruin kan niet zoveel kwaad toch? Fijn dat je morgen gelijk langs mag komen. Toch raar he, hoe wisselend er per ziekenhuis gereageerd wordt... jij en ik mogen diréct komen, anderen moeten vechten voor een eerdere echo bij veel bloedverlies.

Hier gaat het wel goed. Vandaag vroeg naar huis gegaan, lekker rustig op de bank gehangen. Heb zelf geen idee wat het is geweest, was wel echt rood bloed en slijmerig (dus geen bloedvaatje van binnen wat gesprongen was ofzo), maar daarna geen rood meer gezien, en nu is ook het rozige helemaal weg. Ik heb er eigenlijk dus wel vertrouwen in dat het goed zit, zou met een echo woensdag ook prima kunnen leven.. .maar morgen nog even extra gluren is natuurlijk altijd fijn ;). Ben wél bang dat het terugkomt, en dan veel meer. Zou het kleintje misschien toch opgegeven hebben dan? Nou ja, ik ga maar proberen de wijze woorden van Henne op te volgen en gewoon maar alles te laten komen zoals het komt, kan er idd toch weinig aan veranderen (behalve dan rustig aan doen).

Wendy, goed dat jij dat nu ook aan het doen bent! Klinkt inderdaad alsof je gewoon veel te veel hooi op je vork hebt genomen. Succes met jezelf dwingen iets rustiger aan te doen ;).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden